چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر گفت: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 1202کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 104 کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک خودرو سواری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- امام موسی کاظم علیه السّلام فرمودند: کمترین ثواب و اجری که به زائر امام حسین علیه السّلام در کنار شط فرات می دهند، این است که گناهان گذشته و آینده اش را می آمرزند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- براساس آمار گمرک در 4 ماهه نخست سال 97 بیش از 163 تن عطر و ادوتویلت از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه قضایی استان در تمام عرصه ها مسئولان و متولیان امور را برای خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- متانول یا همان الکل چوب یک ماده بسیار سمی، خطرناک و کشنده است که مصرف مقادیر بسیار کم آن نیز میتواند باعث عوارض شدید و جبران ناپذیری گردد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- زندانی بدهکار با تلاش و همت اعضای شعبه 5 شورای حل اختلاف دزفول از زندان رهایی یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر کشاورزی افغانستان در راستای سیاست های ملی خود برای مقابله با کشت گیاه خشخاش به عنوان پایه تولید مواد مخدر اعلام کرد که آلوئه ورا را نیز پس از تحقیقات برای جایگزینی با خشخاش در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- دولت جدید پاکستان اعلام کرده که بودجه پروژه های عمرانی مشترک با چین را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری باند دماغ سارقین خودرو و موتورسیکلت در جنوب پایتخت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با ترفندهایی برای کاهش طول دوره سرماخوردگی آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس اجراییه افغانستان می گوید که راهبرد تازه واشنگتن در افغانستان برخلاف راهبرد اداره اوباما متکی بر اوضاع افغانستان است که این همه امیدواری ها را برای پیروزی در جنگ بیشتر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت از رقابت 510 صادرکننده در 63 گروه کالایی و 7 گروه خدمات فنی و مهندسی در بیست و دومین دور از انتخاب صادرکنندۀ نمونه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه پاکستان اظهار کرد که اسلام آباد در برابر حمایت از طرح ترامپ در افغانستان خواستار همکاری واشنگتن برای تامین امنیت مرز پاکستان با هند است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- برداشت خرمای پیارم یا شکلاتی از دو هزار و 200 هکتار نخلستان های شهرستان حاجی آباد آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی در واکنش به پیشنهاد خصوصی سازی جنگ افغانستان اعلام کرد که هرگز به مزدوران خارجی اجازه مداخله در جنگ این کشور را نخواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- پاییز تئاتر ایران با اجرای آثاری متعدد از کارگردانان مختلف جانی دوباره گرفته است. آثاری که با روی صحنه رفتن علاوه بر چشم امید داشتن به حضور در جشنواره تئاتر فجر مخاطبان را راهی سالن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سالانه بیش از 150 هزار نفر در هند بر اثر سوانح جاده ای جان خود را از دست می دهند. این آمار به معنی مرگ روزانه 410 نفر در جاده های هند است که نشان دهنده نیاز مبرم این کشور به ارتقا ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- خودروی "راتق" یکی از خودرو های جدید یگان ویژه پلیس است که به صورت کاملاً بومی طراحی شده و قابلیت های تخصصی فراوانی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی کرمانشاه از توقیف 8 دستگاه کامیون حامل 60 تن گوجه فرنگی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی سومار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه بازرگانان افغان در دبی اعلام کرد که در سال های اخیر به دلیل افزایش ناامنی ها در افغانستان بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را با خروج از این کشور به ترکیه و امارات منتقل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تروریست ها در عملیات اخیر خود در اهواز از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رییس کل دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از افزایش بیش از دو برابری تعیین مجازات های جایگزین حبس در دادگستری کل استان در شش ماهه اول سال 1397 نسبت به مدت مشابه در سال 1396 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری 71 معتاد متجاهر و 112 خرده فروش مواد مخدر در اطراف مدارس و معابر عمومی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری بلومبرگ شامگاه دوشنبه گزارش داد که دولت آمریکا به اتهام نقض تحریم های ایران، جریمه ای نزدیک به 1.5 میلیارد دلار برای بانگ انگلیسی استاندارد چارترد در نظر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از هجوم مردم برای فروش دلارهایشان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- تفاوت در بسیاری از استانداردهای خودرویی در جای جای جهان باعث به وجود آمدن اختلافات ظاهری در خودروهای عرضه شده در جهان می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- صدراعظم آلمان با عمران خان نخست وزیر پاکستان گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در راستای برگزاری انتخابات پارلمانی افغانستان در 28 مهرماه تمام نیروهای امنیتی دفاعی این کشور با کمک و همکاری دولت وحدت ملی به دنبال برگزاری انتخاباتی امن و بدون چالش هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- براساس بررسی های انجام شده، آمریکا به لحاظ فراوانی تجاوز جنسی در میان کشور های جهان در رده سوم قرار دارد. از هر سه زن آمریکایی یک زن در طول زندگی خود آزار جنسی را تجربه می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ نماهنگی را تحت عنوان " گوشمالی سخت " منتشر کرد که به بیانات رهبر انقلاب در هفته گذشته می پردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه نیکاراگوئه در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، آمریکا را به مداخله در امور داخلی کشورش متهم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- استان قم در مرکز ایران و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گفت: با تقویت قانون در حوزه نظام مهندسی می توانیم شاهد کاهش تخلفات مالی و تقویت نیروی متخصص باشیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- بنری خلاقانه درباره عاقبت سیگار کشیدن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه تراکتورسازی در مراسم ترحیم هوادار این تیم حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصویری زیبا از آبشار بیشه لرستان در فصل پاییز را مشاهده می کنید که گویی یک تابلوی نقاشی است!
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه لبنان از سفرای خارجی مقیم این کشور درخواست کرده تا با سفر به مناطق مورد ادعای رژیم صهیونیستی به دروغ گویی های مطرح شده درباره وجود تاسیسات موشکی پی ببرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئول دبیرخانه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان با اشاره به آغاز به کار سامانه سقای نور ویژه ثبت نام دانشجویان پسر برای دریافت مجوز خروج از کشور ویژه پیاده روی اربعین نحوه استفاده از این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سرمربی محروم این تیم در بازی فردا با السد فقط تماشاگر خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به مناسبت اول اکتبر و روز جهانی سالمندان به بررسی وضعیت سالمندی در جهان می پردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حضور دانشجویان در مراسم اربعین در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم بسیار تاثیر گذار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- چهارمین جلسه کمیته برگزاری مسابقات فیفا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران به انجام رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر به ایران بازگردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان اتوبوس هایی را به شکل سفینه های فضایی طراحی کرده اند که ضمن حرکت ریلی در خیابان ها، قدرت عبور از بالای سر خودرو ها را نیز دارا هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- جنگل ناهارخوران در حدود 4 کیلومتری جنوب شهر گرگان، در استان گلستان واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربیان دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور نیافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: السد از همه تیم های آسیایی بهتر و قدرتمندتر است آنها توانسته اند با بازیکنان با کیفیتشان بازی های خوبی انجام بدهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال السد می گوید او و هم تیمی هایش کاملاً آماده رویارویی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری تعدادی از اخلالگران در امنیت جاده ها و مسیر تردد کامیون ها اظهارداشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- جمعی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری حج ظهر امروز (دو شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اینفینیتی خودروی پرشتاب جدیدی به نام بلاک اس تولید کرده که نمونه اولیه آن در سال 2017 عرضه شده بود و شتاب صفر تا صد آن کمتر از چهار ثانیه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: تکلیف همه ما را قانون مشخص کرده است و قانون منع بکارگیری بازنشستگان قطعاً در ورزش هم اجرا می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی کاراته جدیدترین رنکینگ المپیک 2020 را اعلام کرد که بر اساس آن 3 نماینده ایران در جمع 5 کاراته کا برتر اوزان خود قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس هرات گفت: محوله 3.5 تنی مواد اولیه تولید مواد مخدر در دروازه ورودی شهر هرات از سوی پلیس کشف و ضبط شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرفنی باشگاه استقلال گفت: کسی نمی تواند خودش را در جای دو پیشکسوت متوفی این باشگاه معرفی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از اشتغال زایی حمایتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه توسط بنیاد برکت تا گزینه های احتمالی سخنگویی دولت و تسهیلات بانک ها به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال السد قطر در آستانه رویارویی با پرسپولیس گفت: بازی سنگینی است اما تحت فشار نیستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- هواداران استقلال از شفر و نامداری دلیل عدم بازی دادن به حسینی را جویا شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا در عرصه بین الملل و منطقه گفت: ایالات متحده با نقض معاهدات عملاً به بی نظمی بین المللی دامن می زند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- گزارش میدانی خبرگزاری میزان از بازار ارز حاکی است با شتاب گرفتن سقوط آزاد قیمت دلار موج فروش ارز از سوی افراد مختلف در بازار بالا گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در آخرین گزارش مربوط به خشکسالی، وضعیت ایران را از لحاظ مساحت و جمعیت تحت تاثیر خشکسالی تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان انتقال خون اعلام کرد: آمار اهدای خون در شش ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی مسمومیت ده ها نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان بندرعباس و با اجرای طرح ضربتی مقابله با توزیع کنندگان در استان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیرو های مسلح درباره عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه عاملان حادثه تروریستی اهواز گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- صد ها نفر از پناهندگان سوریه ای کشور لبنان را ترک کرده و به سمت کشور خود راهی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیرو های ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریست های داعش در جنوب این کشور موفق شدند مناطق جدیدی را به کنترل خود در آورند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پنج ماهه سال جاری 177 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 207 نفر بود، 14 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- 55.000 نفر داوطلب در یک نظر سنجی با موضوع تنهایی شرکت کردند که بزرگترین نظرسنجی در جهان به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت فوتبال کیش گفت: استقلال برند بین المللی آسیا است و دو ستاره دارد و همکاری با این باشگاه باعث افتخار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده ناتو در افغانستان گفت: ناتو از افغانستان خارج نمی شود و بهترین گزینه برای طالبان صلح است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف محموله 3 تن و 180 کیلوگرمی مواد افیونی در ورودی شهر مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- در چهار ماهه نخست امسال تولید سیمان و محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش تولید مواجه شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- تارنمای روزنامه واشنگتن پست گزارش داد: به رغم آمار ارائه شده از سوی کاخ سفید مبنی بر رونق بازار کار در آمریکا، درآمد کارگران آمریکایی در دوره ریاست جمهوری ترامپ کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تکنیک یک فرد خوش ذوق در نقاشی، با ترکیب رنگ و آب همراه با طرح های زیبا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه در جلسه علنی مجلس این کشور اعلام کرد تهدید های آمریکا مبنی بر اعمال تحریم علیه ایران ناعادلانه بوده و حذف این کشور از مسائل منطقه ای اشتباه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیأت مدیره ی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، یکی از مسائل مغفول مانده در پس از زلزله سال گذشته کرمانشاه را توجه به اشتغال کسانی که ابزار کار و کسب درآمدشان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودروی تویوتا در بازار باید از 370 میلیون تا یک میلیارد و 370 میلیون تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- عربستان با بیش از 280 هزار نفر نیروی مسلح در جنگ یمن مبلغی حدود 180 میلیارد دلار هزینه کرده است. در این مدت سه هزار نظامی سعودی و پنجاه هزار شهروند یمنی کشته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران در حال حاضر یک بازی خوب و کسب نتیجه مقابل استقلال را از ما می خواهند و ما هم برا ی همین همه تلاش خود را می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- 24 حزب و تشکل کشور درباره وضعیت فعلی کشور و راه حل های برون رفت از مشکلات، نامه ای را خطاب به روسای سه قوه منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های آمریکا نامردانه، همه جانبه و موثر است البته این کشور در اعمال این تحریم ها موفق نخواهد بود، اما کار خود را انجام می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر دفتر شبکه خبری العالم در دمشق اعلام کرد که در جریان حمله موشکی سپاه به مقر سرکردگان تروریست ها در شرق فرات در سوریه ابو علی المشهدانی از فرماندهان ارشد
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری از خدمات دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا در راستای صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام مرکز آمار بیشترین افزایش قیمت در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام موز با 47,5 درصد افزایش است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه ای میان هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش و باشگاه استقلال امضا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- 30 سال پیش کشور ویتنام جزء فقیرترین کشور ها در جهان به حساب می آمد. این در حالی است که هم اکنون اقتصاد ویتنام با کشور چین رقابت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از کاهش 3 درصدی معاینات نزاع در 5 ماهه نخست امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت که همه به فکر جبران نتایج اخیر آبی پوشان هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- آخرین شب هیئت امیر عرب با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی فوتبال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان فضایی با اشاره به توسعه فناوری فضایی طی ده سال گذشته گفت: در توسعه فناوری فضایی در رده 9 کشور اول دنیا هستیم و گام بعدی توسعه و تثبیت صنعت فضایی در کشور است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- زردلیمه یکی از عریض ترین آبشار های ایران به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- داور دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد.