چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به روند رو به رشد شرکت های تاسیس شده در سطح استان؛ از ثبت 768 شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس با اشاره به قوانین حمایتی از گزارش دهندگان مفساد اداری و اقتصادی، گفت: قانون از این افراد حمایت می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تجری گفت: از ابتدای امسال هشت هزار و 648 فقره پرونده در شورا های حل اختلاف استان کرمانشاه به صلح و سازش رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری میزان- 2500 دستگاه کارت خوان جدید مخصوص جایگاه های سوخت از گمرک شهید رجایی ترخیص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- در 100روز گذشته، 21 نفر اعضای 11 گروه شکار غیرمجاز قبل از هر گونه صید و زنده گیری پرندگان با ارزش و کمیاب از سوی محیط بانان در غرب استان گلستان دستگیر و به دام قانون افتادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف و پلمب انبار دپوی رب گوجه در شهرستان نظرآباد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس طرح آمارگیری نیروی کار، نرخ مشارکت در بهار 97 نسبت به سال گذسته 4 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بروز تنش بعد از انتخابات و تداوم اعتراض ها خود می تواند بر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و بروز بیشتر بی اعتمادی و یا جنجال سیاسی بیشتر در فاصله انتخابات پارلمانی تا ریاست جمهوری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: اضافه وزن، چاقی و به دنبال آن بیماری های غیر واگیر یکی از مشکلات اساسی حوزه غذا، تغذیه و نظام سلامت است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در حالیکه هند در سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای در عرصه های اقتصادی و دفاعی به دست آورده و از رشد اقتصادی مستمر و بی نظیر آن به عنوان یک پدیده در جهان یاد می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- در راستای مبارزه با اخلال گران اقتصادی 40 نفر دیگر از اخلال گران دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، نیکوکاران استان تهران، 54 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در شهرستان های رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان را آزاد کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سوبحاش چاندرا گَارگ وزیر امور اقتصادی هند به شبکه سی ان بی سی تی وی18 گفت: هند همچنان در ماه نوامبر (آبان) به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- واکنش سردار آزمون به بازگشت به تیم ملی فوتبال، در کنفرانس خبری پیش از بازی تدارکاتی مقابل بولیوی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- اتوبوس ها و خودرو های عراقی به مرز شلمچه آمده اند تا زائران را صلواتی به دو شهر کربلا و نجف برسانند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی روکش آسفالت در آزادراه "تهران - کرج - قزوین"، رانندگان همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی دولت افغانستان تصریح کرد که روابط روسیه با کشورهای غربی تغییر کرده است اما دولت کابل انتظار دارد که مقامات مسکو به حمایت از افغانستان ادامه دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان از به کارگیری و جذب راهوران محله در راستای ارتقای ایمنی و فرهنگ ترافیک راه های اصلی استان درایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از نمایندگان طالبان مدعی شد که در نشست مقامات آمریکایی با نمایندگان این گروه در قطر، آمریکا با خروج نیروهای خود از افغانستان موافقت کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، شعر خوانی کودکانه فرزند یک جانباز درباره حادثه کربلا در حضور رهبر معظم انقلاب را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز با اشاره به اجرای دو کیلومتر دیوارچینی در جاده چالوس بر لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش پاکستان با اعلام اینکه 76 هزار قربانی پاکستان در جنگ با تروریسم نباید فراموش شوند گفت: کراچی از رتبه 6 اُم در ناامن ترین شهرهای جهان به رتبه 66 اُم رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به برگزاری دوره های مهارتی با مشارکت موسسات بین المللی توسط این دانشگاه گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد کریمی و امیرحسین زارع به مدال نقره رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک جوانان 2018 آرژانتین دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ناجا با اشاره به وقایع تروریستی سال گذشته و اخیر، مراسم اربعین امسال را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: همواره باید آماده برخورد با هر حادثه ای را داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- اسلامی از افزایش 50 درصدی عضویت دیده بان پیشگیری در استان کرمان درسال 97 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- افشارمنش از دستگیری دو متهم که در ازای دریافت پول، ادعای اثرگذاری بر روند پرونده ها در دستگاه قضایی را داشتند در شهرستان قلعه گنج کرمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین اتاق بازرگانی پاکستان گفت: تحریم های آمریکا بر روابط تهران و اسلام آباد تاثیرگذار نیست، بنابراین نباید در این زمینه نگران بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- ‬رییس‭ ‬مجلس نمایندگان آمریکا ‬با‭ ‬ابراز‭ ‬خرسندی‭ ‬از‭ ‬پیشرفت های‭ ‬ناشی‭ ‬از‭ ‬عملی‭ ‬شدن‭ ‬راهبرد‭ ‬جدید واشنگتن ‬برای‭ ‬افغانستان‭ ‬گفت که‭ ‬کامیابی‭ ‬این‭ ‬راهبرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی جبهه النصره ضمن تاکید بر ادامه جنگ در سوریه، خروج از منطقه عاری از سلاح در ادلب را نیز رد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش های منتشر شده رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا حمله گسترده به نوار غزه به تعویق بیاندازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تشدید اتهامات واهی و خیالبافی های تکراری مقامات آمریکایی ناشی از شکست های پی در پی آنان در مقابل اراده و تدبیر دولت و ملت ایران است
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- پادشاه سعودی برای اولین بار پس از مفقود شدن یک روزنامه نگار عربستانی در استانبول، با رئیس جمهور ترکیه گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از سقوط ناگوار کشنده ای در کالیفرنیا را مشاهده می کنید که علی رغم تلاش های راننده برای جلوگیری از این حادثه، در نهایت به انتهای دره سقوط می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک هواپیمای کوچک در آلمان در بین جمعیت سقوط کرد و باعث کشته شدن چندین نفر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از تخریب و آثار به جا مانده از طوفان ویرانگر مایکل در فلوریدا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر نروژ در حساب توییتری خود پُستی از مشهد و بازدید از حرم امام رضا(ع) همراه با سفیران اسکاندیناوی را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از Fiat 595 Abarth (2019) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه درخشش زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی های پاراآسیایی 2018 را که با 136 مدال برای نخستین بار در جایگاه سوم قرار گرفتند را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پپ گواردیولا که سابقه حضور در تیم های رم و برشا را دارد از احتمال بازگشت خود به سری آ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس اداره مبارزه با سل و جذام وزارت بهداشت، گفت: امروزه یکی از بزرگترین مسائل بهداشتی جهان، بیماری سل است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هری کازیانیس مدیر مطالعات دفاعی آمریکا در یادداشتی که در نشنال اینترست منتشر شده تنها راه حل برای صلح پایدار در شبه جزیره کره را پذیرش این واقعیت دانست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیرو های مرزبانی پاکستان و افغانستان در مناطق مرزی با یکدیگر درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست رییس جمهوری، منابع و مصارف برنامه حمایتی دولت از خانوار های کم درآمد و نحوه تامین منابع موردنیاز و کیفیت بسته حمایتی و افراد و خانوار هایی که ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- خلبان یک هواپیمای مسافربری توانست در شرایط جوی نامساعد و با وجود وزش شدید باد، هواپیما را در فرودگاه بریستول انگلستان به زمین بنشاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- طی 6ماهه امسال 23میلیارد دلار کالا صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد رشد داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر مغز کودکان بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور افغانستان اعلام کرد بیش از 50 هزار سرباز امنیت انتخابات افغانستان را تامین خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام سید محمود علوی در پیامی درگذشت والده محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری و پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- 3 بازیکن مصدوم استقلال روند درمانی خود را پشت سر می گذارند و شفر خیلی امیدوار است تا شجاعیان به بازی های نیم فصل دوم برسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای فوق العاده ایام اربعین از روز سه شنبه 24 مهرماه خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف 209 کیلوگرم حشیش و دستگیری 3 قاچاقچی توسط ماموران این پلیس در بزرگراه قم تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جونیور پسر کریس رونالدو توانست برای تیم آکادمی یوونتوس 2 بار آن هم به شیوه پدرش گلزنی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از جزیره هترس را می بینید که در مقابل سواحل کارولینای شمالی کشیده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گیری برای استفاده از امکانات مرکز ملی فوتبال بر عهده فدراسیون است و همه تیم های ملی می توانند از امکانات آن بهره ببرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- بقعه سی سریکی از زیارتگاه های استان سمنان است که در جنوب میدان شهید بهشتی و در کنار خیابان علاء الدوله قرار گرفته است .
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری دومین عامل شهادت "علی خواجویی" از محیط بانان استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در کنار سایر نیرو های نظامی کشور، آمادگی کامل دارد تا با هر دشمنی در هر اندازه ای به مقابله برخیزد و آن را شکست دهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در بازی دوستانه امروز این تیم روی نیمکت آبی پوشان نشسته بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت مسکن، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی در پایگاه نیروی دریایی این کشور در ایالت تنسی خبر داد که در پی آن یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مجروح شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- نشست بررسی مشکلات منطقه هرندی تهران به ریاست معاون وزیر کشور، جانشین رئیس سازمان بسیج و فرمانده سپاه محمد رسول الله برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- یک دستگاه تانک آبرامز ارتش عربستان در درگیری با مبارزان یمنی در منطقه جیزان نابود شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل رجا گفت: فروش بلیت قطارهای اربعین شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 مهرماه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- یکصد و سی و دومین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا ساعت 13 و سی دقیقه روز یکشنبه 22 مهرماه 97 با حضور خبرنگاران رسانه ها در محل دفتر سخنگوی قوه قضاییه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- ربات ها امروزه در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده واقع می شوند و توانایی برخی از آنها در انجام کارها شگفت انگیز است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت گفت: موفقیت آمیز بودن حج 97 بعد از لطف خداوند، مرهون همکاری، هماهنگی، برنامه ریزی و تلاش های همه دست اندرکاران و دستگاه های مختلف و همکار در این عرصه بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- شیوه نامه اجرایی برنامه آموزشی خانواده از سوی وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل، شهرستان ها و تمام واحد های آموزشی ابلاغ شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم منتخب آکادمی این باشگاه به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- در آستانه اربعین حسینی نزار قطری نماهنگ تازه ای را با نام "یوم الزیارة "به سه زبان فارسی، عربی، ترکی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی رنو فرانسه با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی پژو فرانسه با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا در یکصد و سی و دومین نشست خبری از صدور کیفرخواست حسین هدایتی در آینده ای نزدیک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هر چه مطلوبتر مراسم اربعین تا معرفی ویژگی های قدرت آفرین جنگنده های ایرانی.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی مرسدس بنز با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به هشدارهای ایمنی لازم در خصوص استفاده از وسایل گازسوز را برای شما شرح دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی ب. ام و آلمان با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- در ادامه رقابت های کشتی آزاد سومین دوره بازیهای المپیک جوانان محمد کریمی و امیر حسین زارع فینالیست شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- گمرک ایران اعلام کرد: در 6 ماهه اول سال جاری تشریفات گمرکی 72 میلیون و 864 هزار تن انواع کالای صادراتی و وارداتی در گمرکات سراسر کشور انجام شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- پس از تهدید های روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با ناپدید شدن جمال خاشقجی ، امروز یکشنبه یکی از مقامات عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور هرگونه تهدید را رد می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتسال غیرت موفق شد قهرمان سوپرکاپ قزاقستان شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: می دانیم پاسخ های داده شده به دستیار من هماهنگ شده است و همه یک صدا به عنوان یک ارکستر داده شده، از کجا آمده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: می دانیم پاسخ های داده شده به دستیار من هماهنگ شده است و همه یک صدا به عنوان یک ارکستر داده شده، از کجا آمده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله جوادی آملی گفت: برخی از انسان ها البته در خلاف مسیر انسانیت خود حرکت می کنند، مثلا در شرایط امروز کشور برخی موش گونه زندگی می کنند.! این شخص دو تُن طلا ذخیره می کند برای چه؟!
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نتایج مطالعات جدید نشان می دهد که اگر والدین می خواهند فرزندان باهوش داشته باشند باید ساعاتی را که کودکان در مقابل صفحه های نمایشی می گذرانند را به 2 ساعات در روز محدود کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاندار ایلام گفت: برای کنترل وضعیت مرز ها و مسیر ها در اربعین امسال به ویژه در حوزه پیشگیری، مواد مخدر و ... اقدامات و تدابیری خاص اندیشیده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های داخلی رویداد های متعددی را امروز انعکاس دادند که در این بسته خبری بخشی از آن را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به پِرتی 45 درصدی منابع در آموزش و پرورش، این معضل را مسئله اصلی تمام دستگاه های دولتی دانست و بر ضرورت بازنگری آموزش و پرورش در ساماندهی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با تسلیت درگذشت سخنور توانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالقاسم شجاعی، از درگاه خداوند بزرگ برای آن دوست قدیمی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره گذرنامه و روادید عنوان کرد: در همه جای دنیا حداقل اعتبار پاسپورت برای ویزا باید 6 ماه باشد و طبیعتا اتباع جمهوری اسلامی ایران نیز باید حداقل شش ماه تا پایان اعتبار گذرنامه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودرو برلیانس مدل 96 با کارکرد 12 هزار و 500 کیلومتر به سرمایه حدود 59 میلیون تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا تصور می کرد کشور های دیگر می توانند جایگزین ایران شوند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه دولت سایه در پارلمان انگلیس ضمن بیان این مطلب که شواهد حاکی از دست داشتن عربستان در ناپدید شدن جمال خاشقجی گفته که حزب کارگر در صورت حضور در دولت انگلیس فروش سلاح به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال استقلال که با انتقاد های زیادی روبرو شده، این روز ها در تمرینات استقلال تلاش زیادی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد بند (ح) تبصره (20) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور، موضوع جلوگیری از هزینه کرد اعتبارات در امور غیرضرور ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی از کاهش زمان رسیدگی به تصادفات خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد باارزش ترین اسکناس این کشور از این پس همانند سایر اسکناس ها از جنس پلیمر خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون بوکس خبر نایب رئیسی محمد حسین عنقایی را تکذیب کرد.