چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس گفت: یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری از افسردگی بودن در جمع اطرافیان و برخورداری از احساس آرامش و امنیت حاصل از آن است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار فراوانی و ثبات قیمت ها را از ویژگی های بازار میوه دانست ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- لحظه ورود 4 مرزبان روبوده شده مرز میرجاوه از پاکستان به تهران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هوشمند سازی بنادر، کاهش زمان رسوب کالا، بهره برداری از ظرفیت های خالی موجود در بنادر شمالی و جنوبی را از جمله اولویت های این سازمان در سال جاری اعلام ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی روند رشد ماهانه قیمت مسکن در نیمه دوم سال 97 روند کاهشی در پیش گرفت به گونه ای که در دی ماه نسبت به ماه قبل از آن (آذر) 1 ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو با بیان اینکه صنعت برق یکی از پایه های رونق تولید است گفت:اگر به شیوه های ناصحیح مصرف در بخش آب و برق ادامه بدهیم با عوارضی همچون خاموشی و جیره بندی آب روبه رو خواهیم شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک عید نوروز به تمامی هموطنان، سالی سرشار از سربلندی و فتح قله های تعالی و پیروزی را برای ایرانیان آرزومند شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور از توافق 5 وزارتخانه برای تشکیل کارگروه های مرتفع نمودن سریع تر موانع و مشکلات عرصه تولید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از آمادگی کامل این سازمان برای پایش، مراقبت و مقابله با بیماری های گیاهی در تعطیلات نوروز سال 1398 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- ساخت مسجد جامع فهرج واقع در 30 کیلومتری شهر یزد، به نیمه اول قرن اول هجری برمی گردد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- گستردگی مباحث حقوقی و پیچیدگی های موضوعات متنوع آن ضرورت آموزش هرچه بیشتر آن را روشن می سازد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شهادت 2 مامور پلیس مشهد در اولین روز سال جدید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به 120 کشته و 1800 زخمی در تصادفات 5 روز گذشته از برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز در نوروز امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- بهار، فصل روئیدن سبزیجات و میوه هایی است که تنوع بیشتری نسبت به خوراکی های سایر فصول دارند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام بانک مرکزی، صرافی های منتخب از روز شنبه آماده ارایه خدمات ارزی به هموطنان خواهند بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر و سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به تلاش حکمای ایرانی برای حفظ تندرستی مردم و پیشگیری از بروز بیماری ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- در جمهوری آذربایجان درباره ی پیدایش جشن نوروز افسانه های گوناگونی نقل شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- اگر چه ما ایرانی ها روز اول فروردین را به عنوان نوروز جشن می گیریم، اما جالب است که بدانید اگر امروز، نوروز در سازمان ملل جشن گرفته می شود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- وقوع دو ماه گرفتگی، دو خورشید گرفتگی و دو بارش شهابی ازجمله رخداد های نجومی سال جاری است؛ ضمن آنکه در آبان ماه نیز سیاره تیزپای "تیر" از مقابل خورشید عبور خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوارم سال 1398 با حضور قوی تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن ابراز تأسف عمیق از حادثه غرق شدن کشتی در دجله، با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۸    
خبرگزاری میزان- گزارش زیر قصد دارد تا به بررسی و یادآوری اتفاقاتی که در فروردین ماه سال 1397 بر ورزش کشورمان گذشت، بپردازد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۸    
خبرگزاری میزان- پلیس اعلام کرد خبر خسارت به خودروی نیروی انتظامی در درگیری شهروندان دزفول و اندیمشک کذب است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- موشن گرافی زیر قصد دارد تا به بررسی دلایل استفاده از سوخت CNG بعنوان یک سوخت ارزان و پاک بپردازد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی عراق از غرق بیش از 60 نفر از شهروندان عراقی بر اثر واژگونی یک کشتی در جزیره ای تفریحی در رود دجله در نزدیکی موصل خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر از برگزاری بیش از 50 کارگاه پیشگیری از طلاق طی سال 97 در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
خبرگزاری میزان- پیرو اعلام قبلی از روز شنبه صرافی های منتخب بانکی فعال خواهند بود و نیازهای ارزی هموطنان را تأمین خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
خبرگزاری میزان- فوران آتشفشان پوپوکاتپتل (Popocatepetl) واقع در مکزیک، این منطقه را همانند روز روشن کرد. لازم بذکر است گاز و خاکستر این آتشفشان تا ارتفاع 4 هزار فوت بالاتر از دهانه آن رسیده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: پس از 52 سال زمان آن رسیده است که ایالات متحده به طور کامل حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان را به رسمیت بشناسد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری میزان- صورت جریان وجوه نقد یکی از گزارش های مالی سه ماهه است که هر شرکت سهامی در بورس ملزم به گزارش آن به عموم است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر بخواهیم با گشت و گذاری کوتاه از مبدا تهران به یزد سفر کنیم و از شهر اصفهان بگذریم باید چیزی حدود هفت ساعت و هفت دقیقه در راه باشیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان است. دارای عفاف است، متصدی مهمترین بخش تربیت انسان است. اثر گذار در اجتماع است. دارای رشد علمی و معنوی است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با کسری بودجه شدیدی که عربستان سعودی با آن مواجه است همواره گزارش هایی از تجمل گرایی خاندان سلطنتی آل سعود و به خصوص شخص پادشاه و ولیعهد این کشور در بخش های مختلف از جمله ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم های سرشناس اروپایی سعی دارند در پایان فصل ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی تیم فوتبال آژاکس هلند را جذب کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۸    
خبرگزاری میزان- شرکت فیس بوک مدعی شد، رمز ورود میلیون ها کاربر در سرورهای این شرکت ذخیره شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در فروردین 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده اشک های پارچه ای عروسکم گفت: این کتاب برگرفته از خاطره شهید صیاد شیرازی است که از زبان دختر بچه هفت ساله ای روایت می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در عقدنامه های رسمی، قسمتی به عنوان شروط ضمن عقد وجود دارد که در آن مسائل متعددی به عنوان شرط ضمن عقد ذکر شده است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۶    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (پنج شنبه) در اولین روز سال نو در اجتماع پرشور انبوه زائران و مجاوران حرم رضوی فرمودند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- محمدجواد ظریف به منظور شرکت در نشست فوق العاده همکاری اسلامی عازم ترکیه شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با آغاز سفر های نوروزی و در دو روز پایانی ماه اسفند، سه میلیون و 872 هزار و 922 نفر شب اقامت در سراسر کشور ثبت شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری میزان- یکی از ابزارهایی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران در رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند بکارگیری رسانه های اجتماعی است و موضوعی که در این زمینه باید به آن اشاره کرد ایجاد حساب های ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری میزان- جنگنده کوثر با مشابه های خارجی خود قابل قیاس نیست و به مراتب به روز شده و توانمندتر از آنهاست ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری میزان- "ژاله علو" بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر و تلویزیون در نخستین روز از بهار سال 1397 شمع تولد 92 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری میزان- متخصص ژنتیک اسپانیایی معتقد است که مسی با روش های فعلی می تواند به صورت باروری تکثیر شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد گفت: زکات کل کشور 450 میلیارد تومان بوده است در 11 ماه نخست سال که نسبت به زمان مشابه در سال 96 حدود 36 درصد رشد را نشان داده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبرانقلاب امروز (پنجشنبه اول فروردین ماه 98) در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به سخنرانی پرداختند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دستگاه قضایی استان لرستان اقدامات متعددی را در جهت حمایت از تولید داخل انجام داده است که می توان به بازدید از کارخانه ها و پیگیری مشکلات حقوقی آن ها اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- بابک بنا شده در بالای کوهی به بلندای 2300 متر، نزدیک به سه کیلومتری شهر کلیبر شمال شهرستان اهر و در ارتفاعات غرب رود بزرگ قره سو قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بادگیر باغ دولت آباد با ارتفاع 33/8 متر بلندترین بادگیر خشتی شناخته شده در جهان است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- منارجنبان اصفهان در دوره ایلخانی و در اواخر پادشاهی اولجایتو طرح ریزی شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- واژه های حقوق بشر ، دفاع از حقوق اقلیت ها ، رفع تبعیض ، و احترام به کرامت انسان ها واژه هایی هستند که در دهه های اخیر در خدمت سیاست های سلطه گرانه آمریکا و دیگر کشور های غربی قرار ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس گفت: برای کارآمدشدن فراکسیون های مجلس در سال 98، قطعاً آنان باید حول منافع ملت، به اشتراک نظر برسند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی عراق از غرق بیش از 60 نفر از شهروندان عراقی بر اثر واژگونی یک کشتی در جزیره ای تفریحی در رود دجله در نزدیکی موصل خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گام دوم انقلاب زمان ثمردهی نظام در عرصه های داخلی و خارجی است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- ریو فردیناند مدافع پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلستان معتقد است که بزرگترین حسرت زندگی ورزشی او هم تیمی نشدن با لیونل مسی اسطوره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در نخستین روز سال جدید، ضمن بازدید از دو بیمارستان بهارلو تهران و شهدای هفتم تیر شهرری ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: بعضی از گویندگان، نویسندگان و یا صاحب نظران و اظهارنظرکنندگان درباره سال 98 اظهار نظر کردند که این سال، سال تهدیدات است. بنده مطلقا این را قبول ندارم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازرس ویژه ایالات متحده آمریکا برای بازسازی افغانستان، در گزارش تازه اعلام کرد است که یک سوم مواد مخدر تولید شده در افغانستان، در بخش های تحت کنترل دولت کشت می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی انگلیس گزارش دادند که چهارشنبه شب به 4 مسجد شهر بیرمنگام انگلیس با چکش حمله شده است و شیشه های آن ها را شکسته اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: بعضی از گویندگان، نویسندگان و یا صاحب نظران و اظهارنظرکنندگان درباره سال 98 اظهار نظر کردند که این سال، سال تهدیدات است. بنده مطلقا این را قبول ندارم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- ملیکا زارعی گفت:من برای بچه ام هر موقع که ضرورت داشته باشد لباس می خرم؛ چون فکر می کنم رویه غلطی است حتماً در زمان عید نوروز این کار اتفاق بیفتد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان انتظامی قضات گفت: دادیاران انتظامی و معاونین دادستانی انتظامی قضات در ایام نوروز و تعطیلات از واحد های قضایی و کشیک دادسرا و دادگاه سراسر کشور بازدید خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ریختن گازوئیل در جاده هرازو انتشار کلیپی در این خصوص را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان گفت: از فوتبال ایران شناخت دارم و چند سال در آن کار کرده ام، این تیم یک فوتبال قوی و پرقدرت دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های چینی از انفجاری مهیب در یک کارخانه پتروشیمی در شرق این کشور خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سوخت رسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد و سوخت مورد نیاز این مناطق تا سه روز آینده نیز ذخیره شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کرملین می گوید که پیام رئیس جمهور روسیه توسط وزیر دفاع این کشور به رئیس جمهور سوریه تقدیم شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید گفت: با رعایت احترام نسبت به همه حریفانمان به دنبال صعود هستیم، امیدوارم توانسته باشیم تیمی که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد را آماده کرده باشیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه مازندران از وقوع ریزش کوه در منطقه پیچ آیینه و ترافیک سنگین دراین محدوده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و پرفروش این روز های سینمای ایران امروز شمع تولد 42 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- گاهی شخصی مال یا منفعتی از مال خویش را در وصیت نامه خود برای دیگری وصیت می کند، که به این نوع وصیت تملیکی می گویند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با نخستین روز سال 1398، مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس تا دقایقی دیگر آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت باید برای اجرای کامل الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت از جوانان مؤمن ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ونزوئلا می گوید که دونالد ترامپ 5 میلیارد دلار از اموال این کشور را که قرار بوده در زمینه داروی و پزشکی به کار بروند سرقت کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، سهم درآمد های نفتی کشور در سال 1397 به یک سوم رقم کل منابع عمومی دولت کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- با فرا رسیدن فصل بهار٬ باغ های میوه در استان هاتای در مرز سوریه و ترکیه غرق شکوفه شده و همچون دریایی از رنگ شکوفه ها دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری میزان- حساب رسمی توئیتر فیفا و صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیام های جداگانه ای، تولد علی دایی آقای گل فوتبال جهان را به وی تبریک گفتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیاکان ترکمن عید نوروز را به عنوان سنبل و نماد زندگی دوباره، برکت، مکنت، سعادت و رفاه تلقی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که استقلال در پایان این فصل قهرمان شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- شیراز نیز همانند هریک از شهرهای ایران در شب عید آداب و رسوم خود را دارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفره هفت سین جمهوری آذربایجان از هفت عنصری که نامشان با حرف سین شروع می شود، تشکیل شده است. با این تفاوت که اسامی بر اساس نام آن ها در ترکی آذربایجانی انتخاب می شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- افغان ها نوروز را طبق فرهنگ و رسوم گذشتگان خود با پوشیدن لباس های نو، غذا ها و خوراکی های ویژه نوروزی و همچنین با انواع بازی ها جشن می گیرند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی انگلیس گزارش دادند که چهارشنبه شب به 4 مسجد شهر بیرمنگام با چکش حمله شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری میزان- مدیر گالری شلمان گفت: وضعیت اقتصادی مردم و فعالیت گروهک های تاثیرگذار در اقتصاد هنر است، از عوامل تاثیرگذار در فروخته شدن یا فروخته نشدن آثار هنری است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادگاه کیفری یک شهرستان کوهدشت در راستای توسعه احکام جایگزین حبس فردی را که به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود به انجام پانصد و چهل ساعت خدمات عمومی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی گفت: که از آغاز حکومت وحدت ملی تاکنون 45 هزار نیروی امنیتی جان باخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس پایتخت، با 215 ایستگاه نوروزی و صد ها گشت انتظامی آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان را دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط 4 کارگر در چاه خبر داد و گفت :در این حادثه سه تن از کارگران جان باختند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: طی 72 ساعت گذشته 77 نفر درکشور بر اثر حوادث رانندگی جان خود را ازدست داده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت موانع تولید برای تحقق شعار سال گفت: زمانی که نرخ تورم و نرخ سود بانکی دو رقمی است مطمئنا بر روی هزینه های تولید تاثیرگذار است و یا شاخص فضای کسب و ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تعداد زیادی از قورباغه های کوچک که به خیابان ها و خانه های مردم درفلوریدا آمریکا حمله کرده اند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: ایجاد شرکت سرمایه گذاری اصناف نیاز امروز بازار است و اصناف در حوزه نظام واردات و صادرات، برگزاری نمایشگاه ها ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فرودگاه اصفهان از پیدا کردن یک کوله پشتی حاوی 2 میلیارد ریال وجه نقد، ارزخارجی و طلا توسط یکی از ماموران این پلیس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در اولین روز از نوروز رئیس جمهور به صورت سرزده از پایگاه های امدادی و پلیس راه البرز درآزاد راه تهران - کرج بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: حوادث و سوانح رانندگی آخرین روز سال 97 در جاده های استان یک کشته و 28 مجروح برجای گذاشت.
  • ۱