جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 2 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- تعطیلات نوروز بهانه ای است، تا افراد بتوانند بیشتر اوقات خود را با اعضای خانواده، کسانی که دوستشان دارند و می توانند به ایجاد احساس خوب آنها کمک کنند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- امروزه 10 درصد داروهای مورد استفاده در کشورهای در حال توسعه را نسخه های تقلبی و جعلی داروهای واقعی تشکیل می دهند که سرانجام راهی برای شناسایی این نوع داروها یافته شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- جعفرزاده گفت: با تلاش مستمر تیم های عملیاتی، آب شرب روستا های سیل زده مازندران برقرار شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- مایکروسافت برای اولین بار دستگاهی تولید کرده که قادر است اطلاعات دیجیتال را در قالب دی ان ای ذخیره کرده و در صورت لزوم دوباره آنها را به شکل صفر و یک درآورد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران سوئیسی توانستند با کمک نوعی ربات، یک پل ارتباطی میان ماهی ها و زنبورها ایجاد کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- افرادی که تمایل به کمک دارند از هم اکنون می توانند برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه *780# اقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با هماهنگی شهردار تهران و تعاملی که بین استانداری و شهردار گلستان اتفاق افتاده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- بخشی از نوروز برای خیلی از ما ایرانی ها در هفت سین سفره عید خلاصه می شود، این هفت سین با در نظر گرفتن اینکه هر کدام از سین های آن نمادهای متفاوتی در آداب و رسوم ایرانی ها بوده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، رژیم غذایی که حاوی دانه ها باشد، ریسک بروز سرطان کبد را تا 40 درصد کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- "سنگ کلیه" رسوبات سختی است که در کلیه تشکیل و موجب بروز درد در ناحیه کمر و پهلو می شود و بسته به نوع سنگ متفاوت است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران 22 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از سوال هایی که برای بعضی پیش می آید، این است که آیا فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی ستارگان را می بینند؟ جواب این سوال مثبت است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: ⁧بلندی های ⁧ جولان ⁩ بخش لاینفک ⁧ سوریه ⁩ است که به سرزمین اصلی بازخواهد گشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان در مورد بند الحاقی تبصره 16 به لایحه بودجه که توسط مجلس اضافه شد، گفت: ایراد شورا به تبعیض ناروایی بود که بین معذورین و غیر معذورین واقع می شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز هماهنگی عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر وضعیت سوانح ترافیکی و نحوه امدادرسانی به سیل زدگان را با استان های درگیر مورد بررسی قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:: پلیس این استان در راستای کاهش تصادفات جاده ای و کاهش انواع جرایم در نوروز امسال گام های موثری برداشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- لوتوس قرار است از یک ابرخودرو جدید برای رقابت با بوگاتی شیرون رونمایی کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمودار زیر قصد دارد تا به معرفی خوشبخت ترین کشور های دنیا و رتبه بندی آن ها بپردازد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی بخش خواجه از انهدام بیش از 2 و نیم تن عسل تقلبی در آن حوزه قضایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir؛ نماهنگی را با عنوان "خروج عملی اروپا از برجام"؛ که برگرفته از سخنان روز گذشته (اول فروردین ماه 98) رهبر انقلاب ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری در تماس های جدید با وزیر کشور و مسوولین دو استان سیلزده، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر خود نوشت: ایالات متحده بزرگترین منبع بی ثباتی در خاورمیانه است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- صکوک برگرفته از واژه عربی صک به معنای چک، نوشته بدهکار، سفته و قبض بدهی است و به طور معمول، به عنوان اوراق قرضه اسلامی تعریف می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نقش زنان در عالم از ویژگی های خاصی برخوردار است. صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان در آن جامعه سرچشمه می گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی ماه های اخیر گزارش های زیادی درباره برخورد خشونت بار نیرو های مرزی آمریکا با مهاجران در مرز های جنوبی این کشور منتشر شده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- داستان مجموعه تلویزیونی "محافظ شخصی" حول یک قهرمان و کهنه سرباز نیروی زمینی بریتانیا است که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج می برد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- احتمال دارد در پایان فصل رافائل واران بخواهد رئال مادرید را ترک کند و به باشگاه دیگری نقل مکان کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کمتر از یک هفته از آغاز نمایش نوروزی سینما ها می گذرد و هنور سینما ها تا به امروز، روز شلوغی نداشته اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید گفت: بازی اول همیشه از سخت ترین مسابقات است، اما ما کاملا بر حریف مسلط بودیم و سزاوارانه به برتری رسیدیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مراسم استقبال از مرزبانان جنوب شرق کشور ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش الظلم با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایگاه قدر نزسا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در اردیبهشت 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کابوس ماهان گفت: این کتاب را اثری صرفا تاریخی نمی دانم، زیرا در این رمان تاریخ را ادبی کرده ام یعنی از تاریخ بهره ای ادبی برده ام.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای طرح شکایت باید ابتدا به دادسرا و در صورت تعطیلی در مواردی که فوریت دارد یا جرم مشهود است، به نیروی انتظامی مراجعه کرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم امید ترکمنستان گفت: خودمان را آماده دو بازی بعدی می کنیم تا شرایط بهبود پیدا کند و تلاش می کنیم مقابل یمن و عراق مثل نیمه دوم دیدار با ایران بازی کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- امید نور افکن در دیدار مقابل ترکمنستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- امید نور افکن در دیدار مقابل ترکمنستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سعیدرضا کیخا مقام چهارم مسابقات ژیمناستیک جام جهانی قطر را به دست آورد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مردم استان مازندران در روزهای آخر سال 97 به استقبال سیل رفتند. چند روستا بر اثر وقوع این بلای طبیعی به زیر آب رفت و در برخی از مناطق نیز منازل ساکنین روستاها بطور کامل تخریب شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های امید ایران و ترکمنستان با پیروزی شاگردان کرانچار به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- براساس برآورد اولیه درسیل اخیر به 6 هزار و200 واحد مسکونی روستایی و شهری در 9 شهرستان خسارت وارد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم های جدیدی به اتهام گسترش تسلیحات علیه ایران اعمال کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "هزارپا" آخرین ساخته "ابوالحسن داوودی" توانست طی سال گذشته رکوردهای متفاوتی را از آن خود نماید و در پایان سال نیز نه تنها به عنوان پرفروشترین فیلم سال بلکه با سی و هشت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه نشنال اینترست در گزارشی به آزمایش های هسته ای آمریکا پرداخته و می نویسد که این بمب ها تاثرات فاجعه باری حتی بر روی مردم خود آمریکا داشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه بازدید از پلیس فرودگاه بر لزوم حفظ هوشیاری شهروندان در پیشگیری از وقوع انواع سرقت در ایام نوروز تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیمه نخست دیدار تیم های امید ایران و ترکمنستان با پیروزی شاگردان کرانچار به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- برای مسافرت از تهران به کاشان به شرط عبور از شهر قم باید در حدود دویست و هفتاد و چهار کیلومتر مسیر را بپیمایید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی اقدامات انجام شده در زمینه پیگیری حقوق عمومی در پاسداشت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- هرمزگان را استان جزیره ها می نامند که با هوای بهاری خود در فصل بهار میزبان مسافران نوروزی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- ماموران پلیس آمریکا یک مرد سیاهپوست غیر مسلح را پس از آنکه به اشتباه فکر کردند سلاحی به همراه دارد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از تشکر هموطنان عزیز سیل زده در استان مازندران از امدادرسانان و افرادی که برای کمک به این استان بسیج شده اند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی میدانی از نحوه ارسال و انتقال نان و اغذیه به مردم سیل زده مازندران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از وضعیت تاسف برانگیز مردم روستای آبمال، از توابع بخش رودپی شمالی شهرستان ساری در استان مازندران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- شهرستان چالدران یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی است که در شمال غربی این استان قرار گرفته و به دلیل شرایط آب و هوایی و جاذبه های گردشگری مورد توجه مسافران قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس گفت: در حال حاضر ظرفیت های زیادی وجود دارد که تاکنون توسط دولت به کار گرفته نشده است و ضرورت دارد دولت در سال 98 از تمام ظرفیت های کشور ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی سال 2018 شرکت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک ادعا هایی را مبنی بر جلوگیری از دخالت خارجی در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا طرح کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اورژانس کشور گفت:عملیات نوروزی اورژانس از 25 اسفند آغاز شده و برنامه های عملیاتی ما تا 17 فروردین ادامه دارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید ایران نفرات اصلی تیم خود را برای مصاف با ترکمنستان مشخص کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال امید عراق موفق شد در مسابقات فوتبال زیر 23 سال انتخابی المپیک 2020 ، در اولین دیدار خود تیم یمن را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با اشاره به اینکه، بودجه 97 بدون کسری بسته شد، از ارسال تنخواه و اعزام مسئولان بنیاد مسکن به 4 استان سیل زده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی امید (زیر 23 سال) ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سازمان همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست فوق العاده خود در استانبول حمله تروریستی به 2 مسجد نیوزیلند را محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به حدود 10 هزار نفر از متاثرین از سیلاب اخیر در مناطق مختلف استان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت ترد 203 هزار و 560 تردد در سطح استان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت:: برابر آمار ها مازندران رتبه اول تردد جاده ای کشور را به خود اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزرای خارجه جمهوری اسلامی و پاکستان در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در استانبول با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- حادثه جاده ای رئیس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر کشور از تصادف زنجیره ای در محور نیشابور- مشهد با 12 مصدوم خبرداد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- این برنامه اشاره به جایگاه و رتبه زیر 20 ایران در مسائل مختلف علمی، اقتصادی، سبک زندگی و ... دارد که در فضای گرافیکی به صورت موشن گرافیک دو بعدی به ارائه اطلاعات و آمار می پردازد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان 15 ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدرس دانشگاه گفت: نسل جوان راحت طلب هستند و دانش ما از هنر های تجسمی را متعلق به صد سال گذشته اروپا می دانند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- هرگاه جرمی اتفاق می افتد و فردی به عنوان متهم راهی دادسرا می شود مقام قضایی که حسب مورد ممکن است دادستان، دادیار، بازپرس یا قاضی دادگاه باشد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه به سمت احیا جشن ها و آئین های سنتی خودمان حرکت کنیم و این موارد را احیا کنیم قطعاً جاذبه ای ایجاد کرده ایم و می توانیم از این طریق حتی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده ناجا اظهار داشت: علی رغم افزایش مسافرت ها در سال جاری، جان باختگان تصادفات جاده ای 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، با اشاره به کشف یک انبار پاستیل های تقلبی در جنوب تهران ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه میوه ها باید به خوبی شسته شوند و موقع مصرف پوست آن ها گرفته شود، گفت: میوه ها وقتی بریده یا پوست گرفته می شوند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور ونزوئلا اعلام کرده که رئیس دفتر خوان گوایدو و اعضای یک هسته تروریستی که قصد خرابکاری در این کشور داشتند دستگیر شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در استانبول وزیر امور خارجه کشورمان و معاون وزیر امور خارجه عراق، با یکدیگر دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در ابتدای سال سند بالادستی است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت: همراه با وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در ترکیه حضور دارم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم تختی گفت: واقعیت امر هیچ پیش بینی از گیشه فیلم تختی ندارم زیرا گیشه امروز سینما شرایط کاملاً پیچیده ای دارد و هیچ پیش بینی خاصی از آن نمی توان انجام داد اما با این وجود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: بیش از 332 هزار سند مالکیت در استان صادر شده که این آمار در سال 96 بالغ بر 281 هزار مورد بوده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ناجا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، گفت:: کلیه کارکنان این نیرو می بایست اقتدار، عدالت، اخلاق و رافت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در ابتدای سال سند بالادستی است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 37 هزار و 363 حادثه دیده سیل گلستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تا 15 فروردین بیش از 260 گروه بازرسی به شکل روزانه بر مراکز عرضه اقلام غذایی سراسر کشور نظارت می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- علی دایی با 149 بازی ملی و 109 گل زده رکورددار گل زنی در دیدار های ملی در جهان می باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: در سال گذشته تیم پدیده شهرخودرو با فراز و نشیب های زیادی همراه بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از بارش برف در محور های مواصلاتی این شهرستان و ممنوعیت تردد خودرو های سنگین در محور قوچان به درگز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام محلی عراق در استان نینوا می گوید که شمار جان باختگان در حادثه غرق شدن کشتی گردشگری در رود دجله به بیش از 100 نفر رسیده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز ملی فرش با بیان اینکه تعداد قالیبافان طی سال های اخیر کاهش یافته است، گفت: در سال جاری 800 هزار بافنده بیمه خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری گیلان گفت: در یازده ماهه سال 97 به کمک شورای حفظ حقوق بیت المال و دادستان ها و مسئولین ذیربط 490 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- در جمهوری آذربایجان آیین های عید نوروز الهام گرفته از تاریخ گذشتگان است و در بسیاری از موارد با فرهنگ و هنر ایرانی قرابت خاصی دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ملا هاشم نکری نخستین تروریست فعال در مرز های جنوب شرقی ایران اسلامی نیست که به دست باکفایت پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به هلاکت می رسد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم کوسه برنشین یا بهار جشن یکی از مراسمی بود که در ایران مقارن با بهار انجام می دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- قرعه کشی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا بعد از ظهر امروز به وقت مغولستان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- اطلاعیه مهم جمعیت هلال احمر در خصوص مناطق سیل زده و مسافرت های نوروزی در شرایط نامساعد جوی.
  • ۱