شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 18 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره بازرسی فنی سازمان غذا و دارو گفت: 50 شرکت تولید کننده دارو در کشور دارای گواهی GMP گرید A. هستند که می توانند دارو های تولیدی خود را صادر کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مسئول کمیته بانوان ششمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام از راهیابی 21 بانوی بزرگسال و 12 دانش آموز دختر به مرحله نیمه نهایی این مسابقات خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- روحانی برجسته پاکستانی و رئیس سازمان فرهنگی و علمی منهاج الحسین که اخیرا به ایران نیز سفر کرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک رسانه افغانستانی از موافقت دولت این کشور با مشارکت در نشست آتی آشتی با طالبان در دوحه قطر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای خارج کردن و یا کاهش دادن نظامیان و دیپلمات آمریکا از افغانستان با واکنش متفاوت افغان ها مواجه شده است هر چند موافقان خروج در اکثریت هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران از آسیب سیل اخیر به 45 بنا، 2 محوطه و یک بافت تاریخی در استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر از تمدید و موافقت اولیه ساخت و بهره برداری هفت سازه دریایی و بندری در شمال و جنوب کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- کمیسیون اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد هند ب ا7.5 درصد بیشترین تولید ناخالص داخلی را در سال 2019 در منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از صد کیلوگرم تریاک در مسیر شیراز به تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- تا پایان آذر سال گذشته 779 هزار و 154 نفر بیمه شده اختیاری در کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و این تعداد 5.52 از کل بیمه شدگان اصلی این سازمان را تشکیل می دهند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کاردار هند در اسلام آباد، نسبت به هرگونه اقدام احتمالی هند برای تجاوز نظامی به پاکستان هشدار جدی داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان ایلام از بازگشایی مسیر ایلام_صالح آباد که در بارش های اخیر دچار رانش شده بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: درسال 1948، سازمان جهانی بهداشت اولین مجمع جهانی بهداشت را با حضور بیش از 61 کشور جهان برگزار کرد و از سال 1950 به بعد همه ساله هفتم آوریل (18 فروردین) ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- با اقدام جهادی قرارگاه نجف اشرف سپاه پل منطقه گروس در استان کرمانشاه که بر اثر سیل تخریب شده بود ، بازسازی شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات نوزدهمین روز از فروردین ماه با رشد بیش از 518 واحدی به پله 188 هزار و 592 واحدی رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان، حزب حاکم هند را به طرح ادعاهای بی اساس در رابطه با سرنگون کردن جنگنده 'اف16' پاکستان در جریان نبرد هوایی ماه گذشته دو کشور و دامن زدن به جنون جنگ متهم کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: 6 موکب از استان تهران به منطقه سیل زده دشت آزادگان اعزام شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی از شناسایی 168 واحد متخلف صنفی و خدماتی در گشت مشترک در ایام نوروز 98 خبرداد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- امسال دره های آفتابی و مهتابی بخش هایی از سرزمینان که، چون رنگین کمانی درپرتوی آفتاب می درخشیدند زیر سنگینی سیل غرق شدند و حتی لحظه ای کوتاه ازغم و اندوه جان هایی که ازدست رفت و سقف ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرلشکر سلیمانی بعد از حضور در مناطق سیل زده هویزه و دشت آزادگان، در اهواز به دیدار مادر شهید علی هاشمی رفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس بیمارستان های صحرایی ارتش از ویزیت روزانه 4 هزار بیمار توسط این بیمارستان در مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولایت ننگرهار در پارلمان افغانستان با ابراز نگرانی از گسترش فعالیت داعش در شرق این کشور گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس با توجه به حادثه جاری شدن سیل در شیراز گفت: پرونده در دادسرا در حال انجام تحقیقات تکمیلی است و دستگاه قضایی با توجه به مدارک ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و 800 کیلو انواع مواد مخدر در عملیات "ظفر یک"توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عمران خان نخست وزیر پاکستان عصر یکشنبه در پیامی از وقوع سیل در ایران و خسارت های جانی و مادی ابراز تاسف و با مردم سیل زده همدردی کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخستین پرواز مستقیم تهران- کاراکاس بامداد امروز در ساعت 2 بامداد انجام شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری دیدار پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره بازار افزایی بانک آینده از کمک 12.5 میلیاردی بانک آینده به سیل زدگان کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: سلامت آب آشامیدنی در مناطق سیل زده به طور مستمر مورد پایش قرار گرفته و عملیات کلرزنی نیز انجام شده و تداوم دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماینده وزیر آموزش و پرورش در ستاد امدادرسانی به سیل زدگان اظهار کرد: حدود سه میلیون دانش آموزان درگیر سیل اخیر هستند، اما می شود یک تشکل 10 میلیونی با حضور دانش آموزان تشکیل داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حال حاضر حدود 97 درصد مخازن سدهای استان خوزستان پر شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سیصد و پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل با حضور 198 نفر از نمایندگان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات موثر کمک رسانی به سیل زدگان ایلام گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حزب جمعیت علمای اسلام که شکست سختی را در انتخابات تجربه کرده است از تلاش جدی برای ساقط کردن دولت پاکستان سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد با اشاره به نام گذاری سال 98 به عنوان رونق تولید، گفت: رهبر معظم انقلاب، با هوشمندی و درایت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدل جتا 2019 توانست در آزمایش تصادفات سازمان امنیت بزرگ راه های آمریکا، بالاترین امتیاز ممکن را کسب کند و به عنوان یکی از امن ترین خودرو های سال شناخته شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به معرفی اعمال مستحبی در ماه شعبان پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه، در سفر امروز خود به مناطق سیل زده گلستان با خانواده یکی از جان باختگان واژگونی قایق در گمیشان دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان سد گاوشان ساعت 21:32 امشب سرریز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه گاهی برخی از ترک فعل ها خسارتش از بسیاری از فعل ها بیشتر است گفت: ما حتما در این کشور برای اینکه هر روز شاهد بروز یک حادثه ای نباشیم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویری تکان دهنده از وضعیت فعلی مناطق و محله های معمولان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر اجرایی باشگاه اینتر نسبت به آینده مائورو ایکاردی در این تیم واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- گل آندرانیک تیموریان به بوریرام، به عنوان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد و در همین راستا AFC کلیپی برای این گل زیبا ساخته است که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه وکس در گزارشی می نویسد که دولت آمریکا مسئول تمام کودکانی است که در مرز این کشور و مکزیک از والدین خود جدا شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در اداره ضد تروریسم تاکید کرد: حامیان تروریسم برای افکار عمومی شناخته شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- روسای مجالس ایران و اردن در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با یکدیگر دیدار و تاکید کردند که قدس پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران، دستگاه های مسئول و وزارتخانه های کشور، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرودگاه جدید استانبول یکی از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه های دنیا محسوب می شود که در ادامه تصاویری از آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم و برای گرفتن سه امتیاز می جنگیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه در ادامه سفر به استان گلستان با خانواده یکی از جانباختگان حادثه واژگونی قایق در گمیشان دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با کشورهایی که بیشترین تولید پلاستیک را دارند آشنا کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 65 کیلوگرم حشیش خبر داد و گفت: متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر تهران را داشتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای بازی با الهلال برنامه داریم و نیاز به اعتماد به نفس، انگیزه و نظم داریم تا موفق شویم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از روزهای پایانی صیادی در دریای خزر را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در رابطه با موضوع امداد و نجات در سیل اخیر واقعا صمیمانه باید شاکر خداوند متعال باشیم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- 2 بازی از هفته سی ویکم لالیگای اسپانیا پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تئاتر سال جدید با قدرت تمام و اجرای آثاری مطرح آغاز کرده است. اکثریت تماشاخانه های شهر تهران در روز های ابتدایی سال 1398 با اجرای آثاری تازه همراه مخاطبان شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: در صورت زد و بند و تبانی از طریق دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی و امنیتی برخوردهای قاطع صورت خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- آکواریوم اصفهان در پارک جنگلی ناژوان در اصفهان واقع شده است که در ادامه تصاویری از آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه اقدام احتمالی آمریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه را موجب ورود واشنگتن به یک باتلاق توصیف کرد و گفت: چنین کاری فاجعه ای دیگر برای ایالات متحده خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در مجمع عمومی بین المجالس جهانی گفت: رفتار دولتمردان آمریکا تمامی نظامات صلح و امنیت را بر هم زده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- جلسه هماهنگی نمایندگان تیم های استقلال و الهلال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک مطالعه جدید از محققان دانشگاه میشیگان نشان داد که یک قدم زدن 20 دقیقه ای در یک پارک یا بودن در طبیعت می تواند به میزان قابل توجهی سطح کورتیزول را کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- با حضور مدیر کل زندان های استان، معاونین، مدیران ستادی و روسای زندان های سطح استان مراسم معارفه سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال نسبت به خبر مطرح شده درباره برکناری شفر از سرمربیگری این تیم در صورت شکست آبی پوشان مقابل الهلال واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مناطق سیل خیز تهران، از نزدیک در جریان اقدامات پیشگیرانه شهرداری تهران برای جلوگیری از وقوع سیل احتمالی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری "پرادو" در بلوار میرزای شیرازی شهرستان شیراز، راننده در دم فوت و 3 سرنشین آن مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار نوروزی با معاونین و کارکنان این ستاد، گفت: اقدامات دستگاه ها، مسئولین و بسیج مردمی در کمک به سیل زدگان پاسخ محکمی به اظهارات بی اساس وزیر خارجه آمریکا است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیرو های جهادی و مردمی با تمام قوا در حال عملیات عمرانی برای کمک به مناطق سیل زده هستند تا بتوانند کمترین آسیب را در برابر سیل متحمل شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- پنج کتاب از مهم ترین آثار ابوتراب خسروی توسط نشر نیماژ بازنشر و امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این فایل صوتی، گلچینی از مولودی خوانی های میلاد با سعادت امام حسین (علیه السلام) را با نوای سید مجید بنی فاطمه می شنوید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه ریزی دو کشور افزایش تجارت به 20 میلیارد دلار در سال 1400 است که رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر عراق در جلسه خود در تهران هم بر این موضوع تاکید کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه امروز این کمیسیون گفت:در این جلسه صالحی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- صبح امروز فرمانده نیروی قدس سپاه از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کرد. تصویر این اقدام از صفحه شخصی منتسب به وی منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله رئیسی با بیان اینکه احساس عدالت و امنیت مبتنی بر سخنرانی و بخشنامه نیست، گفت: این احساس باید در اجرا و در میدان اتفاق بیفتد و ببینند در عمل کاری واقع شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در سیل اخیر، یکهزار و 660 کیلومتر از شبکه های برق (عمدتا توزیع) و بیش از 720 دستگاه ترانس و پست توزیع در 23 استان کشور به طور جدی آسیب دید که با تلاش و ایثار ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های سعودی از حمله مسلحانه چند فرد به یک مرکز امنیتی در استان قطیف در شرق عربستان خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال فیورنتینا و فروزینونه در هفته سی ویکم سری آ ایتالیا با برتری فروزینونه به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از کشت و صنعت مغان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید که عربستان احتمالا تا 9 ماه دیگر یک مرکز هسته ای احداث می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: به دلیل بارش های اخیر در حوضه آبریز بالا دست سد سفیدرود، ذخیره سد در وضعیت مطلوبی قرار گرفت و در روز جاری سد سفید رود سر ریز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی امریکایی ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی تأکید کرد: در صورت چنین حماقتی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم خیرالنساء محمدی نژاد مادر شهید سید محمود زرگر و خواهر شهید عباسعلی محمدی نژاد از درگاه ایزد منان برای آن مادر مومن و فداکار رحمت واسعه و ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس اول کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه توافقات کلی درباره برداشت از صندوق توسعه برای حمایت از سیل زدگان انجام پذیرفته است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- ساعت کاری موزه ها، بناها، محوطه ها و اماکن فرهنگی-تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال 98 اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارلوس آلبرتو چاوریا بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: امیدوارم بتوانیم در پایان فصل، با کسب نتایج خوب، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به عراق و مذاکرات انجام گرفته ره آورد های بسیار ارزشمندی داشت که بعضی از تفاهمات به سرعت اجرایی شد که از این بابت بخش خصوصی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- 18 فروردین 1366 - عملیات کربلای 8 با رمز یا صاحب الزمان (عج) در منطقه عملیاتی شرق بصره آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به بارش های اخیر، چند استان کشور درگیر سیل شدند و امدادرسانی در استان های حادثه دیده همچنان ادامه دارد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- خبرنگار شبکه خبر ضمن تشریح آخرین وضعیت شهر سوسنگرد، انتشار اخباری مبنی بر ورود آب به داخل این شهر را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کره جنوبی 6 اردیبهشت ماه در شهر سئول برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو گفت:90 درصد هزینه برق صادراتی به عراق دریافت شده و مابقی آن نیز با حمایت دولت عراق بازپرداخت خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- 14 اسفند 97 امیر آریا زند به دستور پیروز حناچی شهردار تهران و با حکم یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به سرپرستی شرکت برج میلاد منصوب شد ...