سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۹    
مقیم/ وزارت آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که به تبع آن سهم بیشتری از بودجه کشور را به خود اختصاص می دهد از این رو دولت برای سال 98 این وزارتخانه رقمی حدود 45 هزار و 831 میلیارد و 333 ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۲    
مقیم/محققان دانشگاهی در فاز آزمایشگاهی با استفاده از نانوذرات نورانی موفق به طراحی و ساخت نانو حسگری برای شناسایی نوعی ویروس سرطان زا در بدن شدند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۰    
مقیم/سخنگوی شورای نگهبان در پیامی جان باختن تعدادی در حادثه اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۵    
مقیم/ سراسقف کلیسای دمشق تاکید کرد، از کسانی که در طول بحران در کنار سوریه ایستادند، قدردانی می کنیم و بی شک به فضل فداکاری ها و دعاها سوریه در آینده نزدیک به صورت کامل آزاد می شود و ما سرود شادی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۵    
مقیم/یک گردشگر اندونزیایی با انتشار گزارش و تصاویری از سفرهای خود به ایران ، گردشگران آسیای جنوب شرق آسیا را به دیدن از ایران در آستانه تعطیلات سال نو میلادی توصیه کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۵    
مقیم/سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه حضور نظامی، پایگاه و حتی حضور مستشاری در عراق ندارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۵    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پارلمان ایران نظر مساعدی برای همکاری همه جانبه با آذربایجان وجود دارد، گفت: در زمینه همکاری با جمهوری آذربایجان هیچ محدودیتی نداریم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۰    
مقیم/ شهیدی نیا: ایجاد یک نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی را در دست مطالعه داریم و امیدواریم که این نیروگاه را به عنوان یک پایلوت آزمایشی برای استفاده های صنعتی به شرکتهای منطقه معرفی کنیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۵    
مقیم/هیئت دولت در پیامی، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت ا... شاهرودی، روز چهارشنبه پنجم دی ماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۰    
مقیم/پانزدهمین دوره کلاس های آموزش زبان فارسی و ایرانشناسی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اتیوپی، آغاز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۵    
مقیم/نماینده مجمع جهانی جوانان در ابوجا در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان، خواستار توسعه روابط فرهنگی و هنری با ایران شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰    
مقیم/مراسم افتتاحیه رسمی اتاق ایران، (5 دی ماه) در دانشگاه تعلیم و تربیت شهید استاد ربانی افغانستان برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۰    
مقیم/دانشجویان ایرانی و ایتالیایی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در دانشگاه ساپینرا رُم گردهم آمدند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۰    
مقیم/اولین دوره زمستانی کلاس های آموزش زبان فارسی از سوی وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول آغاز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۰    
مقیم/به همت خانه فرهنگ ایران در حیدرآباد پاکستان و با همکاری اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جشنواره نقاشی پیامبر رحمت برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۰    
مقیم/رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ارسال نامه ای به رهبر کاتولیک های جهان، میلاد حضرت عیسی(ع) و فرارسیدن سال نوی میلادی را به مسیحیان جهان و نیز ایرانیان مسیحی، تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۰    
مقیم/ مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۵    
مقیم/3 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور جهت حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 انتخاب شدند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۵    
مقیم/آستارا- وزیران راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان از محل پل ریلی و بارانداز بین المللی راه آهن آستارای ایران بازدید کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۰    
مقیم/تراز عملیاتی لایجه بودجه پیشنهادی سال آینده منفی 112 هزار و 15 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۰    
مقیم/علیرغم آنکه انتظار می رفت دولت در اصلاح لایحه بودجه سال 98 کل کشور، پیش بینی خود از میزان فروش نفت را تعدیل کند اما این اتفاق رخ نداده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۰    
مقیم/با سقوط سنگین بازارهای سهام و نگرانی سرمایه گذاران در مورد کند شدن اقتصاد جهانی که ریسک پذیری را کاهش داده و تقاضا برای سرمایه های امن را بالا برده است، قیمت طلا بیش از 1 درصد جهش کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۵    
مقیم/رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ظرفیت های ژئوپلیتیکی و ژئواستراتژیکی ایران و روسیه ایجاب می کند نیروهای مسلح دو کشور با نگاهی بلندمدت، حوزه های همکاری فیمابین را توسعه دهند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۰    
مقیم/درس های اصلی حوزه علمیه نجف به مناسبت درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تعطیل شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۵    
مقیم/به دلیل بروز واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات و برای انجام بهتر روند امداد رسانی این واحد دانشگاهی امروز 4 دی ماه و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
مقیم/دولت در لایحه پیشنهادی بودجه سال 1398 به مجلس شورای اسلامی، رقم بودجه وزارت امورخارجه را در مقایسه با سال 1397 به دو برابر افزایش داده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۵    
مقیم/شبکه هیسپان تی وی به تازگی برنامه ای برای مخاطبان خود به روی آنتن برده که به مرور تقویمی مهم ترین اتفاقات سیاسی و اجتماعی دنیا در قالب تصویر نریشن می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۰    
مقیم/مهمترین پیشرفت های اقتصادی و علمی ایران در سال 2018 در برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۵    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون های تخصصی 15 روز فرصت بررسی لایحه بودجه را دارند و باید پس از آن گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله شاهرودی از استوانه های علمی حوزه بود و خدمات ارزنده ای به نظام داشت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۵    
مقیم/رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۵    
مقیم/مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پیامی، درگذشت آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.