شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۹    
مقیم/ یکی از شرکت های دانش بنیان ایرانی موفق به دستیابی به فرمولاسیون ساخت داروهای خوراکی آهن زدا برای بیماران تالاسمی شده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۹    
مقیم/رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور از عملکرد مطلوب صدا و سیما در همکاری با بانک مرکزی برای استمرار فضای ثبات و آرامش در بازار تشکر کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۴    
مقیم/معاون اول رئیس جمهور ایران در پیامی توئیتری فرا رسیدن سال نوی میلادی را تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴    
مقیم/وزیر خارجه کشورمان با تبریک آغاز سال 2019 تاکید کرد: برای تمامی انسانها در جای جای جهان از همه نژادها، مذاهب و قومیت ها سالی نو توام با سلامتی، صلح و آرامش آرزو می کنم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۵۱    
مقیم/تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دیداری دوستانه از سد تیم ملی قطر عبور کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۵۱    
مقیم/یک مسئول بلندپایه نظامی صهیونیست گفت که هدف کشورهای عربی برای دور کردن سوریه از ایران با روش هایی مانند عادی سازی روابط با دمشق هرگز محقق نخواهد شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۴۲    
مقیم/وزیر نیرو گفت: الگوی کشت مناسب در کارگروه سازگاری با کم آبی در دولت در دست بررسی است و تا 3 سال آینده کشت برنج در نواحی کم آب و خشک کشور انجام می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۷    
مقیم/شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران از تاریخ 29 دی ماه الی 1 بهمن ماه در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۲۲    
مقیم/برنامه این هفته پرس بعلاوه (Press plus) به بررسی رسانه های اجتماعی که از طریق آنها امکان پخش زنده وجود دارد، خواهد پرداخت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۷    
مقیم/تندیس صابری پور و شیما کاظمی این هفته در برنامه ایران شبکه هیسپان تی وی به معرفی آتشکده آذرخش در استان فارس و صنایع دستی بوشهری ها می پردازند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۱:۴۷    
مقیم/معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور بر تشکیل ائتلاف ذینفعان مختلف بویژه معاونت علمی، صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت های دانش بنیان پیشگام ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۷    
مقیم/به بهانه سال نو میلادی، کانال آی فیلم انگلیسی با پخش دو فیلم سینمایی مریم مقدس (س) و خواستگار محترم ، به استقبال این رویداد بزرگ می رود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۲    
مقیم/جلسه ستاد توسعه سواحل مکران ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۶    
مقیم/در آخرین روز سال2018، به دنبال سود بازارهای سهام، قیمت های نفت حدود 2 درصد جهش کردند، اما با تداوم نگرانی از عرضه مازاد، اولین سقوط سالانه قیمت، از 3 سال گذشته تا کنون ثبت شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۵    
مقیم/در دیدار آشوری، مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی با رییس بخش بین المللی دانشگاه دی. وای. پتل هند بر لزوم توسعه همکاری های مشترک فرهنگی بین دو کشور تأکید شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۰۱    
مقیم/نمایندگان عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه با وزیر کشور دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۵    
مقیم/وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت وام توسط شرکتی که به عنوان ارائه کننده سرویس اینستاگرام بومی مطرح می شود را رد کرد و گفت: این شرکت تاکنون مذاکره ای برای دریافت وام نداشته است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۳۴    
مقیم/کشاورزان آمریکایی که حالا هم با قیمت پایین کالاها و تعرفه ها تجاری تلافی جویانه چین آسیب دیده اند، با آغاز به کار توافق تجاری پاسیفیک بدون آمریکا، سال 2019 سخت تری در پیش رو خواهند داشت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
مقیم/ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در چهل سالگی انقلاب اسلامی می بایست، اتحاد اقوام ایرانی توسط صداوسیما به تصویر کشیده و پررنگ شود، گفت: باید تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
مقیم/معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: ما نیازمند ایجاد یک مدل اکوسیستم و زیست بوم علمی در دانشگاه های کشور هستیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
مقیم/سال 2019 میلادی از شرقی ترین نقطه کره زمین؛ در منطقه تونگا واقع در اقیانوس آرام جنوبی آغاز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
مقیم/روز دوشنبه سهام آسیایی درحالی رشد کردند که خبرها در مورد مذاکره چین و آمریکا بارقه امید در بازارهایی ایجاد کرد که سال خود را با سقوط سنگین پایان می دهند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
مقیم/در دقایق ابتدایی معاملات امروز (دوشنبه دهم دی ماه) بازار ارز، دلار باز هم در کانال 10 هزار تومانی باقی ماند و نرخ آن به 10 هزار و 800 تومان رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۲    
مقیم/رییس کل بانک مرکزی ایران و وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه در نشستی بر گسترش روابط بانکی دو کشور بر مبنای توافقنامه همکاری اقتصادی منعقد شده تاکید کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۱    
مقیم/به مناسبت روز شعر، مراسم شب شعر به همت مؤسسه روز شعر اندونزی و با همکاری وزارت دین این کشور، استانداری جاکارتا (پایتخت) ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۶    
مقیم/رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار سفیر بلاروس در ایران، گفت: هویت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را با پُل ارتباطی ادبی در بلاروس به نمایش می گذاریم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۰    
مقیم/خبرگزاری صدای افغان (آوا) در تحلیلی درباره تحولات اخیر در افغانستان و نقش ایران در مذاکرات صلح این کشور نوشت: تهران در طول جنگ 18 ساله افغانستان ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰    
مقیم/فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: فرماندهان رده بالای جنگ از انجام عملیات کربلای 4 اطلاع داشتند از این رو در رده فرماندهان پایین هم به صورت جمعی تصمیم گرفتیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
مقیم/عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به محکومیت توتال در دادگاه فرانسه به خاطر پرداخت رشوه به مقامات نفتی ایران، از قوه قضائیه درخواست کرد به این پرونده ورود کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰    
مقیم/شاگردان کارلوس کی روش که با نمایش خوبشان در بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی دل مردم شان را شاد کردند حالا در آستانه جام ملت های آسیا تصمیم گرفته اند این شادی را مضاعف کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۰    
مقیم/ سخنگوی وزارت امور خارجه اردن یکشنبه شب گفت؛ این کشور از ایران خواسته است که موضوع قایق ماهیگیری گم شده در آب های خلیج فارس که شش سرنشین داشت را پیگیری کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۱    
مقیم/رئیس اورژانس فارس از واژگونی سرویس کارگران معدن آباده با یک کشته و 12 مصدوم خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۴    
مقیم/فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه عملیات کربلای 4 عملیات اصلی ما بود و عملیات فرعی نبود، گفت: ما در همه عملیات ها نسبتی از لو رفتگی را داشتیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۴    
مقیم/ فیلم کوتاه آر یو والیبال؟! در ادامه حضور جهانی خود به 2 فستیوال دیگر در امریکا راه یافت.