دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۴    
مقیم/ احمدرضا خزاعی: شناسائی اتباع خارجی شاغل در مناطق آزاد تجاری کشور و تحت پوشش قراردادن آنان از اولویت های اداره کل اتباع تأمین اجتماعی می باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۸    
مقیم/سخنگوی شورای نگهبان گفت: امکان تخلف در انتخابات مانند کنش های دیگر اجتماعی وجود دارد و شورای نگهبان می تواند صندوق هایی را باطل کند و هیچگاه تخلف گسترده ای صورت نگرفته است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۲    
مقیم/چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مهرگان افغانستان، ششم دی ماه با حضور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، رضا ملکی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
مقیم/عضو هیات علمی موسسه مطالعات مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور می گوید: برخلاف باور عموم، ایران بالاترین رتبه فرار مغزها در جهان را ندارد،
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۲    
مقیم/در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی ایران در بغداد با وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی عراق، بر توسعه روابط علمی و دانشگاهی دو کشور تأکید شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مقیم/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با دعوت رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان، به این کشور سفر و طی آن با تعدادی از مسئولان فرهنگی و دانشگاهی کشور ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
مقیم/مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۷    
مقیم/مراسم ترحیم آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سوئد برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۲    
مقیم/محمد عبید در دیدار آشوری، سرپرست وابستگی فرهنگی کشورمان در بمبئی گفت: کشور پهناور و با تمدن ایران با داشتن ابنیه فرهنگی و جغرافیای خاص خود یکی از مهمترین مقاصد گردشگردی است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۷    
مقیم/دوره آموزشی تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۷    
مقیم/برنامه جلوه های سینمایی این هفته جلوه های ویژه رایانه ای فیلم سینمایی معراجی ها را بررسی می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۷    
مقیم/فصل دوم مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم هم زمان با پایان سری اول آن از امروز روانه آنتن آی فیلم می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۲    
مقیم/بینندگان اسپانیایی زبان برنامه بر بال سخن هیسپان تی وی این بار با گوشه هایی از زندگی ویکتور والرا مورا نویسنده و شاعر ونزوئلایی آشنا می شوند که از او به عنوان نماینده مبارزه علیه ظلم و ستم یاد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۷    
مقیم/هشتگ ChildrenUnderAttack# در برنامه این هفته هشتگ پربازدید روز (Trending) مورد بررسی قرار می گیرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۲    
مقیم/ سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مرو، در مراسم تودیع رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد، در جمع فرخیختگان و اندیشمندان صاحب نظران، اهل خبره حوزه فرهنگ، ادبیات و هنر ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۲    
مقیم/اتفاقات و رویدادهای سیاسی مهم در آمریکا در سال 2018 و تصمیمات سیاسی بحث برانگیز و غیرمنطقی دونالد ترامپ در این سال در برنامه این هفته ما مردم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۷    
مقیم/نقدینگی رقمی معادل بودجه پیشنهادی دولت برای سال 98 را به ثبت رسانده و لازم است که سپرده های کلان و تراکنش های آنها کنترل شده و مجوز افتتاح سپرده های سرمایه گذاری دو ساله و بالاتر داده شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۷    
مقیم/پیمان جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما در حکمی، محمد یوسفی مدیر دفتر این معاونت در مجموعه سعادت آباد را به عنوان سرپرست آرشیو مجموعه سعادت آباد منصوب کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۲    
مقیم/دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق، تعرفه جدید هزینه های برقراری انشعاب برق را به تفکیک نوع ولتاژ و مناطق کشور اعلام کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۷    
مقیم/طبق دستورکار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در هفته جاری گزارش حادثه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بررسی می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۲    
مقیم/طبق داده های دولتی و ردیابی کشتی ها، در ماه نوامبر، با آغاز تحریم های ضد ایرانی، واردات نفت خام ایران توسط خریداران مهم آن در آسیا به پایین ترین میزان خود در بیش از 5 سال اخیر رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۷    
مقیم/صادرات نفت آمریکا به اروپا در ماه دسامبر به پایین ترین حد خود در 11 ماه اخیر رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۲    
مقیم/معاون وزیر ارتباطات از پایان فاز مطالعاتی مقررات گذاری برای فناوری نسل پنجم ارتباطات سیار با همکاری مرکز تحقیقات مخابرات ایران خبر داد و گفت: در این پروژه ضوابط حفظ حریم شخصی در اولویت است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۷    
مقیم/مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حوزه علوم شناختی گفت: فعالیت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در سطح کشور در مسیری است که این حوزه را همگام با کشورهای پیشرفته پیش می برد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۲    
مقیم/حجم جزیره اندونزی به یک چهارم میزان آن قبل از فوران کوه آتشفشانی کاهش یافت. به گفته کارشناسان آتشفشان 150 تا 180 میلیون مترمربع از جزیره را بلعیده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
مقیم/فضانورد روس برای نخستین بار در فضا با کمک یک پرینتر سه بعدی، بافت زنده را چاپ کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۷    
مقیم/سخنگوی وزارت امور خارجه عملیات تروریستی در مصر را که به کشته و مجروح شدن چندین گردشگر خارجی انجامید محکوم کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۲    
مقیم/ کمیسیون حقوق بشر کنگره آمریکا روز جمعه خواستار آزادی فوری نبیل رجب فعال حقوق بشری و مدنی بحرینی شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۷    
مقیم/ ژائو ژوچان موسیقیدان چینی که به عنوان نخستین محقق زن چینی در زمینه موسیقی ایرانی تحقیق می کند معتقد است موسیقی ایران دارای عناصر بسیاری از جذابیت گرفته تا خلاقیت، شکیبایی و مردمداری است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۷    
مقیم/ سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در دیدار رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان(CJCSC) با وی در خصوص موضوعات دوجانبه و مورد علاقه طرفین گفت و گو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۲    
مقیم/به نوشته یک روزنامه آمریکایی، درجلسه رسیدگی به صلاحیت 'ویلیام بار' فرد پیشنهادی ترامپ برای تصدی مقام دادستان کل آمریکا در ماه آینده موضوع بخشودگی های اعطا شده در زمان جرج بوش پدر در ارتباط با ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۲    
مقیم/دولت استرالیا در نظر دارد برای توسعه صنعت هوا- فضا این کشور سرمایه گذاری در برنامه های ملی فضایی را با سه برابر افزایش تا سال 2030 از 3.9 میلیارد دلار به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش دهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
مقیم/دیدار دستیاران روسای جمهور و وزیران خارجه و دفاع روسیه و ترکیه در قالب 3+3 در مسکو آغاز شد
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۷    
مقیم/دپارتمان پژوهشی کیفیت زندگی و طب فراگیر پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی به منظور همکاری های پژوهشی محصول محور با هدف تولید داروی ضد سرطان از ترکیبات دارویی مستخرج از گیاه "کانابیس" (شاهدانه) ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۲    
مقیم/پژوهشگران آلمانی در بررسی جدیدی موفق شدند با خارج کردن بافت قسمت های گوناگونی از مغز، عملکرد آنها را بررسی کنند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۲    
مقیم/رئیس هیئت تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: طبق آمار، دولت ماهانه به 6 الی 7 میلیون ایرانی خارج از کشور نیز یارانه پرداخت می کند ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷    
مقیم/سفیر اسبق ایران در چین گفت: توقعی که از سفیر ایران در چین به عنوان کشوری که از وزن بالای سیاسی و اقتصادی برخوردار است، بیشتر از دیگر سفرا در کشورهایی با درجات اهمیت پایین تر است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مقیم/وزیر علوم تحقیقات و فناوری درحکمی، ریاست دکتر محمدکاظم جعفری را بر پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله به مدت چهار سال تمدید و بر تولید بهتر دستاوردهای پژوهشی نوآورانه و فناورانه ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۷    
ظریف/ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی اختصاصی با شبکه خبری فونیکس چین گفت ...