سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 دی 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 دی 1395 نامه نیوز 2 دی 1395 نامه نیوز 3 دی 1395 نامه نیوز 4 دی 1395 نامه نیوز 5 دی 1395 نامه نیوز 6 دی 1395 نامه نیوز 7 دی 1395 نامه نیوز 8 دی 1395 نامه نیوز 9 دی 1395 نامه نیوز 10 دی 1395 نامه نیوز 11 دی 1395 نامه نیوز 12 دی 1395 نامه نیوز 13 دی 1395 نامه نیوز 14 دی 1395 نامه نیوز 15 دی 1395 نامه نیوز 16 دی 1395 نامه نیوز 17 دی 1395 نامه نیوز 18 دی 1395 نامه نیوز 19 دی 1395 نامه نیوز 20 دی 1395 نامه نیوز 21 دی 1395 نامه نیوز 22 دی 1395 نامه نیوز 23 دی 1395 نامه نیوز 24 دی 1395 نامه نیوز 25 دی 1395 نامه نیوز 26 دی 1395 نامه نیوز 27 دی 1395 نامه نیوز 28 دی 1395 نامه نیوز 29 دی 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۳:۰۱    
بر اساس گزارشی ارائه شده از سوی یک سازمان غیر دولتی ونزوئلا ، این کشور سال 2016 را به عنوان دومین کشور جهان با بیشترین آمار خشونت پس از السالوادور به پایان خواهند رساند .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۵    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه علت حصر را به خاطر فتنه دومی بود که سران فتنه در سرداشتند دانست و تاکید کرد: حتی اگر مسئولان نظام سران فتنه را ببخشند، مردم نمی توانند آنان را ببخشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۴    
قیمت های جهانی نفت بدون اعتنا به دومین افزایش هفتگی ذخایر نفت آمریکا، در اوایل معاملات روز جمعه بازار آسیا افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۱    
جدیدترین نماگرهای اقتصادی، حکایت از نرخ بیکاری 12.2 درصدی در فصل بهار دارد که در این میان، نرخ بیکاری جوانان 15 تا 29 ساله 24.9 درصد و جوانان 15 تا 24 ساله 27.8 درصد بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
براساس توافق طرفین درگیری ها در سوریه، آتش بس فراگیر میان ارتش و گروههای مسلح از نخستین لحظات امروز (جمعه) در سراسر سوریه آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۹    
وزیر خارجه ایران، در جدیدترین مقاله خود به بررسی زمینه ها و ریشه های مختلف پیدایش و گسترش جریان های افراطی و تروریستی و راهکارهای مقابله با آن با هدف ریشه کنی جامع این پدیده شوم پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۹    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تمام بوق های تبلیغاتی در فتنه 88 علیه ایران بسیج شد، گفت: مردم در 9 دی به صحنه آمدند و بساط آنها را جمع کردند .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه آتش بس پنجره ای برای حل بحران سوریه باز می کند، گفت آنکارا پیشرفت این توافق را تحت نظر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به مذاکره پرسپولیسی ها با بازیکنان تیم سپاهان گفت: پرسپولیسی ها دست از سر خلیل زاده بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۶    
وزیر حج و عمره عربستان امروز پنجشنبه از دعوت از هیئت امور حجاج ایران برای شرکت در نشست های برنامه ریزی شده با روسای هیئت های دفاتر امور حج به منظور تنظیم و سازماندهی آمدن حجاج برای مناسک حج و خدمات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۹    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری برای اولین بار نقل قولی از هاشمی شاهرودی درباره وقایع سال 88 را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۳    
وزرای خارجه ایران و روسیه در تماس تلفنی آخرین تحولات سوریه را مورد بررسی قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که موفقیت مبارزه با تروریسم در گرو خشکاندن تفکر وهابی در جهان است و اگر اروپا خواهان کمک به ملت سوریه است، باید حمایت از تروریست ها را متوقف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۷    
کارشناسان ارمنستانی دستاوردهای سفر اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ارمنستان را در برگیرنده اهمیت ژئوپولیتیکی برای روابط دو کشور و همچنین منطقه اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۴    
رییس موسسه امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه این خطر وجود دارد که آثار انقلاب به آرامی کم رنگ شود. باید نتایج انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این میزان بی عرضه نباشیم که خون شهدا را به باد بدهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اداره کشور از موضوع خودخواهی و تکبر انجام می شود و آغوش بازی برای استفاده از توانمندی نیروهای داخل نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۳    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد که نیروهای نظامی دو کشور آذربایجان و ارمنستان در مرز قره باغ با هم درگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۷    
بیانیه وزرات امور خارجه ترکیه در مورد توافق اتش بس در سوریه منتشر شد. به گزارش حبرگزاری خبرآنلاین در این بیانیه آمده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: دشمنان در زمان فتنه شبکه هایی را ایجاد کرده بودند و در آن دوران اشخاصی را در لباس تاکسیران در شهرها پخش کرده تا بین مسافران شایعاتی را پخش کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۱    
محمد صالح بن طاهر بنتن، وزیر حج و عمره عربستان گفت: از 80 کشور اسلامی به منظور تنظیم مناسک حج دعوت کردیم و ایران نیز جزو این 80 کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۱    
بر اساس یکی از بندهای توافقنامه، روسیه و ترکیه اجرای این توافقنامه را تضمین خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
فدراسیون فوتبال ایران در خواست عراقی ها را برای برگزاری بازی دوستانه نپذیرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۲    
قیمتهای نفت آمریکا روز پنج شنبه بدنبال آماری که افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت خام این کشور را نشان داد، کاهش یافت در حالیکه بهای معاملات برنت نسبت به ابتدای معاملات، رشد اندکی را تجربه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا می گوید، این کشور هر قطعنامه ای را که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد، وتو خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۶    
بازیکن سابق استقلال به سیاه جامگان پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۰    
رادیو ورزش یونان از انعقاد قرارداد تیم المپیاکوس با مهاجم ایرانی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۷    
یک منبع نظامی یمنی خبر داد که یک بالگرد ارتش عربستان در نجران منهدم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیست خرید و فروش بازیکن را من و طاهری می دانیم و اگر بخواهیم بازیکن خارجی بگیریم فقط برای لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۸    
یکی از مقامات وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هنوز فرضیه تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیمای توپولوف 154 روسیه به طور کامل رد نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۵    
وزیر دفاع روسیه با اعلام حصول توافق آتش بس در سوریه، اعلام کرد روسیه آماده است تا بخشی از نیروهایش را از این کشور خارج کرده و تا کنون 60هزار گروه معارض این تفاهنامه را امضا کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۲    
رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۹    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: بحث فتنه تا فتنه گران تسلیم حق نشده اند و سرانشان اعتراف به خیانت در حق ملت نداشته باشند، ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۹    
روسای جمهوری روسیه و مصر در خصوص روابط دوجانبه و اوضاع منطقه به ویژه سوریه و لیبی به صورت تلفنی رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۶    
مسئول روابط عمومی کل سپاه با تبیین و تفسیر رأی ممتنع آمریکا در شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی های اسرائیل گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی مسئولان می دانستند که انتخابات مردمی است چرا در این فتنه حق را نگفتند و سکوت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۳    
با ورود به تعطیلات نیم فصل بازار و نقل و انتقالات زمستانی باشگاهها داغ است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۰    
سفر سرمربی استقلال به ترکیه منتفی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۷    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: بلای استنباط غلط در دین و زاویه گرفتن با ولایت در اصولگراها نیز وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۷    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما معتقدیم اگر نیروهای انقلاب در انتخابات 96 با یک نامزد وارد میدان انتخابات بشوند احتمال پیروزی شان بالاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
وزیر اطلاعات با گرامیداشت حماسه نهم دیماه مردم ایران در سال 88 از این روز به عنوان تجلی حماسه آفرینی مردم ایران در دفاع از اصل اسلام و عظمت قرآن یاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۱    
نشریه نشنال جئوگرافیک در صفحه اینستاگرامش تصویری زیبا از یوزپلنگ ایرانی منتشر کرد و از این حیوان به عنوان یکی از نادرترین پستانداران جهان نام برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۸    
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور کرج - چالوس در استانهای مازندران و البرز به دلیل احتمال ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: آمریکا به تامین سلاح گروههای تروریستی ادامه داده ولی می گوید که آنها را تسلیح نمی کند، ولی این ادعایی دروغ است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۸    
پوران فرخزاد ساعت هشت صبح امروز - پنجشنبه - بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اینکه امروز عده ای دم از رفع حصر خانگی می زنند،این ها بدانند حصر خانگی برایشان یک نقطه مصونیت بود وگرنه حتماً باید محاکمه می شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۲    
از 7آذر 95 تاکنون ترافیک شبانه تهران هر روزبدتر از قبل شده و البته هنوز معلوم نیست چرا
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۹    
چین با اعلام هشدار جدی به آمریکا در مورد تایوان، تاکید کرد که پایبند نبودن واشنگتن به اصل چین واحد می تواند روابط دو کشور را دچار مشکل سازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۹    
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر بخواهد قانون اساسی برای سران فتنه جاری شود حکم اینها اعدام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۶    
وزیر خارجه ترکیه ابراز امیدواری کرد که توافق آتش بس در سوریه تا قبل از پایان سال جاری میلادی محقق شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۰    
شاخص کیفیت هوای تهران امروز فعلا در شرایط سالم قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۹    
روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار مطلبی به کشمکش تهران و واشینگتن بر سر بلوکه شدن پول های ایران در آمریکا پس از انقلاب سال 1357 پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی حشدالشعبی گفت: حشد الشعبی می تواند بخشی از دستگاه امنیتی عراق باشد لذا ما می توانیم نمونه سپاه پاسداران در عراق باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۳    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد درباره ادعاهای عربستان درباره نیروهای الحشد الشعبی گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۰    
فرماندار شهرستان قزوین با اشاره به اینکه دولت بر استفاده از تمام ظرفیت های جامعه در جهت تسهیل امر ازدواج تأکید دارد، از اختصاص 750 واحد مسکن مهر به جوانانی که در شرف ازدواج هستند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۴    
ابتدا رای ممتنع آمریکا به قطعنامه ضد شهرکسازی اسرائیل در کرانه باختری و اخیرا سخنرانی جنجالی جان کری درباره راه حل دو دولت در سرزمین های اشغالی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۵    
'آنتونیو گوتریس' دبیر کل آینده سازمان ملل متحد گفت که جنگ در سوریه به سرطانی بین المللی تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۲    
امام جمعه اصفهان گفت: بر اساس قانون حکم سران فتنه اعدام است اما به دلیل مصالح کشور به آن ها تخفیف داده شده و برخی بی خود برای آزادی آن ها دست و پا می زنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۲    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری بخشی از بیانات رهبری انقلاب پیرامون راهپیمایی ملت ایران در روز نهم دی ماه سال 88 را در یک فایل تصویری منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۹    
درپی سقوط مرموزدختر جوان دانشجو ازطبقه هفتم یک مجتمع مسکونی، تحقیقات جنایی از نامزد سابقش آغاز شد. جسد دختر جوان ساعت ها پس از سقوط، در قسمتی از مجتمعی که پسر جوان ساکنش بود کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۹    
قیمت نفت برنت در معاملات امروز 3 سنت افزایش داشت و به 56 دلار و 25 سنت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۶    
شبکه خبری اسکای نیوز از دست یابی به مفاد توافق روسیه و ترکیه در خصوص آتش بس در سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۳    
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن توانست در آستانه انتخابات 88 با تاثیرگذاری بر بخشی از مردم جامعه سازمان رای ایجاد و موضوع صیانت از آرا را مطرح کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۸    
خبرگزاری میزان در بخشی از اخبار مهم دفاعی امنیتی این هفته به سخنان وزیر دفاع اشاره کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری رسمی عربستان از نامه مقامات عمان به وزیر دفاع عربستان مبنی بر تمایل این کشور برای پیوستن به ائتلاف متجاوز علیه یمن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۹    
در سالی که رای دهندگان پوپولیست توازن قدرت را در اروپا و آمریکا بر هم زدند، ثروتمندترین افراد جهان 237 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۹    
دبیرکل موتلفه اسلامی سید مصطفی میرسلیم را به عنوان کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات 96 معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۳    
دولت اوباما درصدد است روز پنجشنبه(امروز) یک سری اعمال فشارهای انتقامجویانه در ارتباط با حملات سایبری روسیه به افراد و نهادها سیاسی آمریکا صورت گرفت که منجر به افشای اطلاعاتی که به موجب آن به پیروزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
روزنامه فرانسوی لوفیگارو، از بازگشت راهبرد بازدارندگی هسته ای به متن معادلات دیپلماتیک خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۷    
به دنبال لغو تحریم نفتی ایران واردات برخی کشورهای اروپایی از ایران تغییر قابل توجهی کرده به طوری که واردات فرانسه از ایران در سپتامبر 2016 نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 برابر و واردات یونان 167 برابر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۹    
9 دی تجلی بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری موضوع گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۳    
پیکر زنده یاد دنیا فنی زاده پس از تشییع از مقابل خانه سینما برای تدفین در قطعه هنرمندان به سمت بهشت زهرا (س) منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۷    
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی در مورد وضعیت خاورمیانه در سال 2016، نوشته است که ایران و روسیه توانستند در این سال رقبای خود را مبهوت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۴    
ارتش سوریه و یگانهای پشتیبانی مردمی کُرد حاضر در منطقه الشیخ مقصود حلب، به توافق رسیدند که شهر حلب از مظاهر مسلحانه پاک شود و نیروهای پلیس و نهادهای خدماتی سوریه در این منطقه شروع به کار کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: مذاکره رحیم زهیوی با استقلالی ها عیبی ندارد اما ما باید به او رضایتنامه بدهیم تا بتواند قرارداد ببندد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۹    
شورای روغن پالم مالزی اعلام کرد سمینار و نمایشگاه تجارت روغن پالم را از هفتم فوریه (18 بهمن ماه) در تهران برگزار می کند و از فعالان تجاری مالزی در این حوزه خواست، در این سمینار و نمایشگاه شرکت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۶    
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان در سال 88، سه راهکار وجود داشت که به هیچ یک از این راهکارها عمل نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۰    
یک گروهک مدافع تروریستهای داعش حامیان این گروه تروریستی را به افزایش حملات مرگبار در سراسر اروپا ترغیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که دولت نسبت به حذف یارانه دهک های پردرآمد اقدام نکند امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۵    
حامی انقلاب های رنگی در یادداشتی ضمن هشدار درباره دیکتاتوری دونالد ترامپ و فروپاشی اتحادیه اروپا نوشته است: مردم و رای دهندگان در اروپا و آمریکا از دموکراسی و سرمایه داری سرخورده شده اند .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۲    
در هفته جاری،درخواست بخشودگی جرایم یک واردکننده لوازم خانگی خارجی توسط نعمت زاده،اعلام رشداقتصادی 4.5 درصدی ازسوی نوبخت وابطال دستورالعمل عدالت دستمزد ازجمله اخبارپرسر و صدای حوزه اقتصادبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۲    
دادستان کل رژیم صهیونیستی دستور داده است که تحقیقات کیفری پیرامون اتهامات فساد و ارتشاء علیه نخست وزیر این رژیم آغاز شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۹    
شنبه به سبب پایداری جو افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۶    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت که در طول رزمایش مدافعان آسمان ولایت، 12 مورد هشدار به هواپیماهای خارجی داده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۳    
یک فروند بالگرد نظامی آمریکا با دو سرنشین در خلیج گالوستون ایالت تگزاس سقوط کرد و سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۳    
افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا، بهای جهانی طلای سیاه را کاهش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۱    
عضو جبهه ایستادگی می گوید:اعضایی که د ر کاد ر رهبری شورای اصولگرایی هستند خود شان نباید کاند ید ا شوند .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۹    
یک مقام سابق دولت اوباما می گوید کاخ سفید تصور نمی کرد ایران و روسیه تا این حد از سوریه حمایت کنند و بشار اسد بتوانند تا این اندازه در قدرت بماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۶    
عده ای از فعالان محیط زیست در اصفهان، با راه اندازی سایت درخت من تلاش می کنند کار دوستداران کاشت و مراقبت از درخت را آسان کنند و به آنها فرصت تجربه درختکاری آنلاین بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۳    
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران ضمن موافقت با کلیت استفاده از اپلیکیشن های مسافربری در پایتخت گفت: با این حال دل نگرانی هایی نیز در مورد وضعیت رانندگان و خودرو وجود دارد که باید رفع شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
محمدرضا باهنر در روزنامه جام جم نوشت؛9 دی یک روز به یاد ماندنی است و باید ماندگار باشد. دلیل ضرورت ماندگاری این روز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۷    
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: تشکل های اصولگرا کار خود را می کنند اما درباره یک موضوع خاصی که باید اصولگراها به وحدت برسند از راهبرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب تبعیت خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۴    
یک کارشناس ارشد ایمنی و حمل و نقل ضمن ریشه یابی منشا ترافیک شهر تهران پیشنهادهایی را بر حل این معضل ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۳    
مدیر کمپین های من دریاچه ارومیه هستم و صدای آب ، گفت: ابهامات بحران آب باید روشن شود
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۷    
مرد جوان که همسر 16 ساله اش را به خاطر سوء ظن شدید با چاقو کشته بود، صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت و محاکمه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۴    
محققان موفق به طراحی و ساخت یک ربات مودب، دو زبانه، پاسخگو و رباتیک شدند که در سفرهای برون مرزی و برای تشخیص مهاجران غیرقانونی از آن استفاده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۹    
یک دانشگاه در ترکیه برای تشویق دانشجویان به ترک استعمال دخانیات طرح جالبی را اجرا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۹    
روزنامه شرق در یادداشتی نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۰    
روزنامه ایران در گزارشی،از مراجعه همسر یکی از فوتبالیست های معروف کشورمان به دادگاه برای درخواست مهریه خبر داده است.
  • ۱