شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 16 دی 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 دی 1395 نامه نیوز 2 دی 1395 نامه نیوز 3 دی 1395 نامه نیوز 4 دی 1395 نامه نیوز 5 دی 1395 نامه نیوز 6 دی 1395 نامه نیوز 7 دی 1395 نامه نیوز 8 دی 1395 نامه نیوز 9 دی 1395 نامه نیوز 10 دی 1395 نامه نیوز 11 دی 1395 نامه نیوز 12 دی 1395 نامه نیوز 13 دی 1395 نامه نیوز 14 دی 1395 نامه نیوز 15 دی 1395 نامه نیوز 16 دی 1395 نامه نیوز 17 دی 1395 نامه نیوز 18 دی 1395 نامه نیوز 19 دی 1395 نامه نیوز 20 دی 1395 نامه نیوز 21 دی 1395 نامه نیوز 22 دی 1395 نامه نیوز 23 دی 1395 نامه نیوز 24 دی 1395 نامه نیوز 25 دی 1395 نامه نیوز 26 دی 1395 نامه نیوز 27 دی 1395 نامه نیوز 28 دی 1395 نامه نیوز 29 دی 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۱    
افزایش سن و پیری چیزی نیست که انسان توانایی جلوگیری یا فرار از آن را داشته باشد. این روندی طبیعی است که برخی با حس پذیرش در مسیر آن حرکت می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۰    
نوزادی که در ترکیه با نقش قلب بر روی پیشانی متولد شده پس از یک سال هم چنان سوژه رسانه هاست!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۰    
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به استان بوشهر از کارخانه کشتی سازی صدرا ، طرح پایلوت اصلاح شیوه آبیاری نخلستان ، راه خروجی دوم بوشهر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۰    
روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: محتوای انتشار فیلمی منتسب به عوامل نیروی انتظامی در فضای مجازی صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل هواشناسی خوزستان: کرد: با توجه به آغاز وزش باد در استان کانون داخلی گرد و خاک در نوار مرزی غرب استان فعال شده و پدیده گرد و خاک فردا نوار مرزی استان و اهوازرا فرا می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۷    
جان کری نخست وزیر آمریکا و اعضای کابینه وی در آستانه پایان دوره هشت ساله یادداشتی نوشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۰    
مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: عامل بروز فتنه در جامعه، کسانی هستند که به حق خود راضی نبوده و نسبت به دیگران حس برتری جویی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۰    
وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه درباره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی درباره فعالیت های اقتصادی زنجانی و شرکت ها و اشخاص مرتبط با وی و برخی اموال آن تهیه و به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروهک های تکفیری به دنبال ورود به کشورمان هستند و می خواهند از طریق مرزهای زرباطیه و دیگر مرزها وارد ایران شوند اما هرگز این موضوع محقق نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۱    
آمریکا سالها طول می کشد که سیستم تحریم های بین المللی را دوباره از نو بسازد. ایران تنها چند هفته نیاز دارد تا برنامه های هسته ای اش را از سر بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۱    
چین امروز (پنجشنبه) از دولت سوریه و مخالفان دعوت کرد با مغتنم شمردن شرایط کنونی، ضمن رعایت آتش بس هر چه سریعتر مذاکرات صلح را از سرگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای صیانت از فضای مجازی و سالم سازی محیط ، وزارت ارشاد مسئولیت نظارت بر خبرگزاری ها، کانال های خبری و کانال های تلگرامی را عهده دار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰    
منابع ترکیه ای از وقوع یک انفجار در شهر ازمیر و مقابل درب ورودی مخصوص قضات و دادستان ها در این شهر خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: در صورت بروز اختلاف بین سران قوا باید این مسائل در جلسات خصوصی مطرح شود. نباید این اختلاف نظرها به فضای عمومی کشیده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۲    
کمدین ها با برنامه ویژه خندوانه در شبکه نسیم حضور خواهند یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۲    
تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در باشگاه ایرانیان تمرین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۲    
رئیس فدراسیون با بیان اینکه دیدگاه های مختلفی در مورد فساد در این رشته وجود دارد گفت: فوتبال فساد هست اما سازمان یافته نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای انجام یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم پاراگ می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس پارلمان اروپا این اتحادیه را در وضعیت بدی ارزیابی کرده و خواستار شجاعت بیشتر در مقابله با پوپولیست ها و مخالفان آن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰    
سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری عنوان کرد به زودی قصد بازنشستگی از دنیای مربیگری را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه گفت: آنکارا به مقام های واشنگتن گفته است که حمایت کافی را در مقابله با گروه تروریستی داعش دریافت نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۱    
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در ازمیر خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۲    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شهر، استان و کشوری باشیم که با عزت، با قدرت و با سربلندی زندگی کرده و در تمامی حوزه ها به وضعیت فعلی اکتفا نکنیم، هر منبع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۰    
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از وزیر نفت خواست که گاز مصرفی مورد نیاز نیروگاه های استان تامین شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی کمیسیون عمران از ادامه بررسی ها پرونده قطار سمنان-مشهد در قوه قضائیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که خشونت های مرتبط با اسلحه در سراسر کشور آمریکا به صورت اپیدمی و روزانه وجود دارد و در یک دهه گذشته بیش از صدهزار نفر در نتیجه خشونت های مرتبط با اسلحه در آمریکا کشته شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری در دمشق گفت که پایان درگیری ها در سوریه باید مشروط به نابودی گروه های تکفیری و تروریستی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۰    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۰    
عضو ارشد حزب اعتماد ملی تاکید کرد: نهاد نظارتی شورای نگهبان به جای دوپهلو سخن گفتن و طفره رفتن از پاسخگویی و برخورد غیرشفاف به صراحت اعلام کند که آیا بانوان می توانند مصداق رجل سیاسی مذهبی باشند یا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل نظارت بر سبک های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: شرکت کار ما همچنان بدون مجوز بوده و در لیست شرکت های لیزینگ معتبر قرار ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۲    
نخست وزیر عراق پیامی را به رئیس جمهور سوریه درباره هماهنگی در مبارزه با تروریسم ارسال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۷    
شعبه جدید رستوران علیرضا منصوریان با حواشی زیادی افتتاح شد. از حضور گلر و بازیکنان پرسپولیس تا آشتی سید مهدی رحمتی و سرمربی آبی ها که اتفاق ویژه ای بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۲    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس اعلام کرده بود محل مضرات و باخت های احتمالی آینده به خاطر تیم ملی است و کی روش هم انها را رها کرد. ولی پرسپولیسیها دوباره دعوت می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۲    
بانک مرکزی با هدف نظارت دقیق و کنترل به کارگیری نرم افزارهای کاربردی بانکداری و اطمینان از کفایت،جامعیت و کارآمدی مدیریت ریسک عملیاتی بانک ها در بخشنامه ای بر لزوم رعایت قوانین تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۲    
همواره خرید یک هدیه برای آقایان کار سختی است و معمولا برای مناسب هایی همچون روز پدر، تولد، سالگرد ازدواج و سایر موارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۲    
یک سرباز حین تمرین در مراسم خداحافظی اوباما از نظامیان، از هوش رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR با اشاره به دیدار این هفته خانواده های هفت شهید مدافع حرم از تکاوران شجاع ارتش با رهبر انقلاب، بخش هایی از سخنان معظم له را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشریح آخرین مراحل رسیدگی به پرونده اش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: در حال حاضر بررسی های بیشتر بر روی دفاعیات مکتوب بنده در حال انجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک کارگاه کیف و کفش در گاراژی 3000 متری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
کسر بودجه 2/6 درصدی، 25 میلیارد دلار بدهی روی دست دولت روسیه گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
وزیر بهداشت با اشاره به رضایتمندی مردم از طرح تحول نظام سلامت گفت: تنها برخی سیاسیون در این خصوص نگران هستند که ان شاءالله خدا نگرانی آنها را نیز برطرف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
وزیر نفت با بیان این که صرفه جویی از نظر ملی و شرعی امری لازم است، از مردم خواست به طور کلی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
لیلا بلوکات و فرزاد فرزین به تماشای سری جدید کنسرت زمستانی محمد علیزاده نشستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
جلسه هم اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال امروز برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی از مسئولین محترم قوه قضائیه در خصوص پرونده بابک زنجانی و نحوه تعامل این وزارتخانه با این قوه پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب از پیوستن فراکسیون متبوع خود به جمع حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
وزارت امور خارجه ترکمنستان تاکید می کند ،اطلاعیه شرکت ملی گاز ایران به دور از انصاف صادر شده زیرا در این اطلاعیه همه ایرادات متوجه ترکمنستان است، در صورتی که این موضوع صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید که اظهارات برانکو خلاف ماده 2 قانون کمیته انضباطی فیفا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
دختر آرتور میلر، جایزه بهترین فیلم خارجی زبان انجمن ملی نقد آمریکا را به فرهادی اهدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۲    
برای تامین گاز صنایع خرد و ... هیچ محدودیتی نداریم و در مورد تامین خوراک پتروشیمی در صنایع پایین دستی نیز هماهنگی های لازم را انجام می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR فیلم بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتباه نگرفتن دشمن اصلی با دوستان منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰    
وزیر نفت با بیان لزوم جایگزینی خام فروشی و تبدیل محصولات نهایی در صنعت پتروشیمی گفت: براین اساس لازم است زنجیره صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشور راه اندازی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور ما تحریم کنندگان و مبلغان آنها هستند، اما دشمنان با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی می کوشند تا این بیکاری و فقر را به گردن نظام بیندازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰    
نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت آنکارا به صراحت گفت: سیاست ترکیه در قبال سوریه از همان اول اشتباه بود و اکنون می خواهیم این خطاها را جبران کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصویری از سران سه قوه در محضر رهبری را منتشر کرده و به نقل از رهبری آورده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۱    
مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد غرضی با اشاره به هزینه های انتخاباتی این ستاد در سال 92، اظهار کرد: در انتخابات 92 ستاد آقای غرضی 59 میلیون تومان هزینه کرد و این هزینه را نیز شخصاً پرداخت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۱    
وانگ یی وزیر امور خارجه چین از کره جنوبی خواست برنامه آرایش سامانه پیشرفته موشکی تاد آمریکا در شبه جزیره کره را که تهدیدی برای چین محسوب می شود، لغو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۰    
یک روزنامه روسی در مطلبی به بررسی موفقیت ها و شکست های سیاست روسیه در آسیا پرداخته و 2016 را سال بازگشت این کشور به قاره آسیا دانسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش بازوی توانمند نیروهای مسلح در دفاع از کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی از پروژه های ریلی جدید در استانهای یزد،کرمان و هرمزگان خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چهار نفر از همکاران شرکت راه آهن بازداشت هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۲    
بازیکن پرسپولیس خوش لباس ترین و بدلباس ترین بازیکن پرسپولیس را معرفی کرده.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۲    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ظرفیت بارگذاری جمعیت و صنعت در تهران سالهاست به پایان رسیده و ادامه فشار برای بارگذاری صنعتی و جمعیتی در تهران منجر به چالش های بزرگتر محیط زیستی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۲    
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران گفت: امروز قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز هستیم و این به دلیل فرهنگی است که در این قشر از جامعه وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در حساب توئیتری خود نوشت: در شرایط کنونی ، محرز است که رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
روزنامه اعتماد در یادداشتی در باره جنگ لفظی سران قوا نوشت:این دعواها راه به جای خوبی نمی برند و اتفاق میمون و مبارکی را باعث نمی شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن اشاره به مشاهده موارد حیوانی آنفلوآنزای مرغی در 11 استان کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
روزنامه اعتماد به نقل از محمدسالاری عضو شورای شهر تهران نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
یک منبع نظامی روس و یک منبع میدانی از حزب الله در الزبدانی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه حزب الله مانع ورود افسران روسیه به منطقه "وادی بردی" در حومه دمشق شده است، را تکذیب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
فرماندهی عملیات بغداد امروز (پنجشنبه) از کشته و زخمی شدن 12 تن در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
همگی اعضای یک خانواده عراقی که قصد فرار از موصل را داشتند، به دست گروه تروریستی داعش اعدام شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
بازگر نقش ارسطو در مجموعه پایتخت به شایعاتش در خصوص حضور یا عدم حضورش در این مجموعه توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۲    
آمریکا با قراردادهای موسوم به تیسا (TISA) به دنبال محدود کردن قدرت کشورهای بریکس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰    
با گذشت یک سال از صدور رأی دیوان عدالت اداری در خصوص بازپرداخت 8 میلیون تومانی به خریداران رانا در سال 91، ایران خودرو از اجرای این مصوبه سرپیچی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: کاهش مصرف فست فودها و تنقلات شور در رفع کم پشتی مو موثر است. همچنین باید استفاده از میوه و سبزی به طور متعادل در رژیم غذایی قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱    
تردد خودرو در محور کندوان از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفدهم دی ماه، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱    
استاندار سابق تهران گفت: دولت موضوع قراردادهای FATF و IPC را شفاف کند، که این قرار دادهای نفتی تاکنون چه منفعتی برای اقتصاد کشور داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس شورای عالی بسیج کشور در جلسه ناگفته های برجام گفت: جامعه ما از عدم شفافیت رنج می برد و همانطور که همه می دانند افرادی که در برجام مذاکره کننده بودند در خصوص 4 سند مذاکره داشته اند اما فقط یک سند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱    
نشریه آمریکایی نوشت: رییس جمهور جدید آمریکا باید با راهبرد جدید با پیشرفت های موشکی ایران و کره شمالی مقابله کرده و با شبکه های توسعه و تحقیق موشک های بین قاره ای برخورد قاطع کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱    
اندیشکده عربی نوشت: پیام های رزمایش مشترک دریایی ایران و عراق حکایت از این دارد که ایران به خاکریز امنیتی اعراب خلیج فارس دست یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۲    
پارک گئون هی رئیس جمهوری کره جنوبی امروز پنجشنبه و برای دومین بار در یک هفته اخیر با حضور نیافتن در جلسه دادگاه قانون اساسی این کشور از شهادت دادن در رابطه با اتهامات وارده سر باز زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، اقدام اخیر جمهوریخواهان کنگره را برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به این شهر را غیرسازنده دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۲    
به این آمارها توجه کنید. ایران چهارمین مصرف کننده گاز در جهان است. درسال 2015 بیش از 178 میلیارد متر مکعب گاز در ایران سوزانده شده است که بعد از ایالات متحده امریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۲    
یک کارشناس بازار کار، سه پیشنهاد به دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در سال ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۲    
شرق به نقل از رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه و چین نوشت:ین همه به روسیه رفت وآمد کردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم. روس ها طیاره های مسافربری خوبی دارند. اما به ما ندادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: سیستم های کامپیوتری کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا به این علت در جریان انتخابات هک شدند که همانند سیستم های حزب جمهوریخواهان از ایمنی کافی برخوردار نبودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۲    
مردی که متهم به قتل عمدی یک نفر در شیراز است، پس از گذشت 17 ماه دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۲    
شبنم مقدمی با حضور در برنامه خندوانه از شروع فعالیت حرفه ای خود گفت و با رامبد جوان به مرور خاطراتش پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۰    
قایم مقام باشگاه استقلال خوزستان از پیوستن مهاجم استقلال تهران به جمع آبیپوشان خوزستان خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۱    
در ادامه عملیات نیروهای عراقی در شهر موصل فرماندهان ارتش عراق از پیشروی چشمگیر نیروهای خود در 24 ساعت گذشته خبر داده اند و می گویند توانسته اند بیش از 200 داعشی را از پای درآورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
مهدی چمران با کسب 50 رأی مجدداً رئیس شورای عالی استانها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی وزارت کشور، توضیحاتی درباره آخرین اخبار برگزاری انتخابات و جلسات ستاد انتخابات ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خواه خلق در نشست پارلمانی این حزب، دولت ترکیه را مقصر اصلی افزایش اقدامات تروریستی در این کشور دانست و خواستار استعفای دولت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
آزادکار جوان مازندرانی به علت سانحه تصادف رانندگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۰    
امیر نوذر نعمتی و امیر جهانشاهی به عنوان جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده نزاجا منصوب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۰    
بررسی منطقه ای شدن حداقل دستمزد یکی از موضوعات دستور جلسه دیروز شورای عالی کار بود. در این جلسه، معاون اقتصادی وزارت کار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۰    
بیشتر گردشگران خارجی معمولا از ساعت 7 عصر به بعد مجبورند اوقات خود را در هتل بگذرانند، یا نهایتا به رستورانی بروند که شاید جز غذا، موسیقی زنده هم داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱    
ساعت هشت و نیم صبح سه شنبه پدر و مادر دختر 15 ساله که ساکن حومه شهر اصفهان هستند به کلانتری محل رفتند و خبر دادند فرزندشان از خانه بیرون رفته و به طور مرموزی گم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۲    
کسانی که نزدیک انتخابات اوضاعشان خوب نیست می خواهند با این فضا سازی و جو سازی ها و مظلوم نمایی ها این کسری ها را جبران کنند ...
  • ۱