سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۱    
در معاملات امروز بازار طلا و سکه، هر قطعه سکه طرح امامی دو میلیون و 130هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 53هزار تومان گران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۰۶    
فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری قاتلی در این شهرستان خبر داد که با سنگ مردی را کشته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۶    
پسر جوان که دوستش را در بازار کفش تهران با ضربات چاقو کشته بود، دیروز با حکم قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۶    
اعتماد به سلبریتی ها و پول هایی که به دست نیازمندان نمی رسد باعث شد روز گذشته پلیس حساب 4 سلبریتی را مسدود کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
بعد از آنکه یک خبرگزاری آفریقایی از دیدار محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با نخست وزیر اتیوپی خبر داد و رسانه های سعودی به هیچ عنوان به این قضیه نپرداختند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۴    
هنگام شست و شوی خودرو افزون بر تمیزی ظاهری آن، برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های خطرناک توجه ویژه ای به نظافت اجزای درونی داشته باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۱    
معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: خانم 41 ساله لنگرودی به خاطر اختلافات شخصی ساعاتی قبل به ضرب گلوله در این شهرستان به قتل رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۹    
یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حین حرکت در شهرک اکباتان ناگهان از قسمت سیم کشی داشبورد دچار آتش سوزی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۴:۲۶    
معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: برای نخستین بار در تاریخچه عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی (ره) دو فروند کشتی حامل مواد نفتی به طور همزمان بارگیری شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴    
دوست دارم باور نکنم شرایط برای بعضی ها طوری شده که حاضرند رایگان برای کسی کار کنند تا غذاهای باقیمانده مراسمش را به خانه ببرند. این آگهی ها تن آدم را می لرزانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع مسئولان دو تابعیتی ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
- کیهان نوشت: کتاب جدید نویسنده شبه روشنفکر نیز مانند آثار اخیر او شکست خورد، اما او این بار برای جبران ناکامی در ادبیات، به حرکات موزون رو آورد!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۵    
دریافت دو پیام متنی مشخص در واتس اپ و لمس قسمتی از پیغام ها می تواند منجر به کرش کردن این اپلیکیشن و یا حتی کل گوشی فرد گیرنده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
با جدی شدن احتمال جدایی تیام الماس سیاه از استقلال و حضور او در یک لیگ عربی، از الحاجی گرو همبازی سامان قدوس در استرشوند به عنوان گزینه اصلی جانشینی تیام نام برده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۴    
امید نورافکن بازیکن استقلال در خصوص جدایی از استقلال گفت: با احتساب دورانی که در تیم های پایه استقلال بودم، الان 7، 8 سال است که برای این تیم و با پیراهن استقلال فوتبال بازی می کنم و قطعاً اگر بروم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۴    
یکی از بازیکنانی که وینفرد شفر خواهان تمدید قراردادش با استقلال شده، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
روزه داری در روزهای بلند و گرم باعث کمبود آب بدن می شود؛ برای اطلاع از راهکارهای جبران کمبود آب بدن و بهترین مایعاتی که در این ماه باید مصرف کرد، این گزارش را حتما بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۰    
در سال های اخیر بسیاری از جامعه شناسان از تغییرات گسترده زیر پوست جامعه سخن گفته و از تغییر بسیاری از نقش ها و کارکردها سخن به میان آورده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۰    
در پی استعفای احمدپور از سهامداری شرکت هپکو و پذیرش این استعفا، تصمیم گیری در خصوص شرکت هپکو به مالک قبلی آن یعنی شرکت واگن سازی کوثر محول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۱    
در میان خط خورده های سرشناس اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه قلم قرمز روی نام سیدحسین حسینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۹    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: اگر فرد روزه اش را با آب خیلی سرد افطار کند، ممکن است به دلیل شوک عروقی در معده و فشاری که به سیستم قلب وارد می شود، منجر به مرگ وی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۰    
چهره شما از مشکلات مربوط به انتخاب نادرست مواد غذایی آسیب زیادی می بیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۴۹    
یک اشتباه رایج در هنگام استحمام وجود دارد که می تواند عامل بزرگی در "ریزش موهای سر" باشد؛ در این مطلب به توضیح این مسئله پرداخته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۴۶    
سید جلال حسینی پست شدیداللحن علی کریمی علیه کی روش را پسندید و لایک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۴۰    
در ماه مبارک رمضان استفاده از برنامه غذایی متنوع و متعادل شامل پنج گروه اصلی غذایی یعنی نان و غلات، میوه ها، سبزیجات، گوشت، حبوبات، تخم مرغ، شیر و لبنیات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۴۰    
24انلاین نوشت:بهاره رهنما بازیگر سینما و صدا و سیما از معدود بازیگرانی است که بعد از فیلتر شدن تلگرام، یک اپلیکیشن جایگزین را به طرفدارانش معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۴    
تیام تهران را ترک کرده و به دبی رفته. او از آنجا راهی سنگال می شود تا چند روزی در کنار خانواده اش باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۱    
اگر با مشکل کبد چرب روبرو هستید و به دنبال راهی موثر و طبیعی برای درمان آن هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۹    
بارش رگبار باران و تگرگ که عصر یکشنبه در ارومیه موجب جاری شدن سیل در برخی روستاها و مناطق، آبگرفتگی معابر عمومی و کندی تردد در معابر شهری شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۱    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی گفت: 16 نفر براثر مصرف قارچ سمی در خوی مسموم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۹    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه نگرانی های مشترک می تواند مبنای همکاری آمریکا و اروپا در قبال ایران باشد، گفت امیدوار است اروپا بر برنامه هسته ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته پیکر جوان 38 ساله در رودخانه بازفت حوالی پل چمن گلی پیدا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۰    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران گفت: رئیس پلیس جدید اماکن نیروی انتظامی آئین نامه ممنوعیت استفاده از VPN و فیلترشکن در کافی نتها را به اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران اعلام کرده است و ما نیز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۰    
معاون دادستان کل کشور درباره خبر صدور دستور رفع فیلتر تلگرام از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران گفت: با این بازپرس صحبت کردم و این خبر از اساس کذب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۰    
برخورد دو سواری پژو 405 در محور دلگان به رودبار جنوب ، منجر به آتش گرفتن این خودروها و جان باختن دو نفر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۴    
بر مبنای استراتژی تخاصم نرم آمریکایی ها با جمهوری اسلامی، باید مقر فرماندهی و اتاق جنگ آن ها را نه پنتاگون یا سیا که وزارت خزانه داری شان دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۵:۱۰    
بیشتر کارواش ها به راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب تن نمی دهند و برخی از آن ها که تحت فشار محیط زیست هستند،سیستمی را راه انداخته اند اما را بی استفاده گذاشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۴:۵۵    
در روز ملی جمعیت تعدادی از پزشکان در نامه ای از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درخواست کردند که کنترل جمعیت را متوقف کند چرا که غربالگری اجباری باعث افزایش آمار سقط جنین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۴:۳۶    
پژوهش های جدید نشان داده است احتمال بروز بیماری های قلبی یا دیابت در کسانی که از محصولات لبنی پر چرب استفاده می کنند بیشتر از کسانی نیست که از محصولات لبنی کم چرب استفاده می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۳:۵۴    
محققان برای نخستین بار شاهد پرتاب دو اشعه لیزر از یک ستاره بودند. این نخستین بار است که آنها متوجه می شوند ستارگان قبل از مرگ اشعه های لیزری منتشر می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۰    
در پی تیراندازی ماه آوریل در منطقه الخزامی در ریاض مقامات سعودی مدعی شدند که این تیراندازی مربوط به عملیاتی برای ساقط کردن یک پهپاد تفریحی کنترل از راه دور بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۴۲    
یک جوان 20 ساله در پی این حادثه یک جوان 20 ساله جان خود را از دست داده که با احتساب این قتل شمار افرادی که از آغاز سال جاری در پی خشونت در خیابان های لندن کشته شده اند به 63 نفر رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۱۱    
اخیرا برخی از شرکت های لیزینگ خودرو اقدام به عقد قرارداد های غیر منصفانه برای فروش خودرو می کنند و از این طریق همه جوره به مشتریان ضرر و زیان وارد می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۱    
پس از حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام در سال 1394 که به برجا ماندن 100 کشته و 400 زخمی منجر گردید، سقوط دوباره یک جرثقیل در مکه مکرمه یک زخمی در پی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۱    
خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های این کشور علیه ایران می تواند شرکت های خارجی سرمایه گذار را از ایران فراری دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۱    
نامزد ریاست جمهوری ترکیه گفت: امپریالیسم و صهیونیسم در منطقه مسلمانان را به جان هم انداخته و از بحران های موجود استفاده می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۱    
میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی عراق روز یک شنبه 44/52 درصد بود تا کمترین حد از مشارکت بعد از سقوط رژیم بعث عراق اتفاق بیفتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۴    
رییس سازمان زندان ها گفت: عکسی از بقایی در زندان دیده نشده و اگر احتیاج به مراحل درمانی باشد به بیمارستان اعزام خواهد شد؛ اما در حال حاضر در زندان حضور دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۴    
مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در مسجد موسی ابن جعفر با حضور شخصیت های مختلف سیاسی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره از رسانه های خارجی به نقل از منابع دیپلماتیک ناشناس مبنی بر ارائه بسته جدید به ایران در قبال پذیرش توافق جدید اظهار داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۹    
منابع محلی افغانستان از ادامه درگیری ها در ولایت غزنی خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۰    
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد: با چین توافق کردیم تعرفه کالاهای وارداتی از یکدیگر را متقابلاً متوقف کرده و جنگ تجاری را به حالت تعلیق درآوریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۵    
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری تهران از عدم برکناری یکی از معاونان شهردار خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهوری ترکیه ضمن انتقاد از مصر، اسرائیل و آمریکا اعلام کرد: اگر قرار باشد دنیا تسلیم پنج عضو شورای امنیت سازمان ملل شود، کارمان ساخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با خانواده دولت، ماه رمضان را ماه رحمت ، غفران و فیوضات الهی برشمرد و گفت: یکی از آثار حائز اهمیت این ماه الفت، صمیمیت و کنار هم بودن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی آسیب های اجتماعی در نشست مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با رئیس قوه قضائیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۴    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای باند فروش نوزادان در مشهد این نوزادان را با قیمت 28 تا 40 میلیون تومان به فروش می رساندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی مواد دادرسی مالیاتی در لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون اقتصادی موافق الکترونیکی شدن فرآیندهای دادرسی مالیاتی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۵    
رییس سازمان زندانها گفت: عکسبرداری از بقایی در زندان صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۹    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی به دلیل تب بالا، بار دیگر به بیمارستان منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
منابع اروپایی فاش کردند که قرار نیست در نشست روز جمعه روسیه، آلمان، بریتانیا و فرانسه مساله خارج شدن از برجام بررسی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۴    
معاون اول قوه قضاییه گفت: کمک خیرین باعث انتفاع دو گروه می شود یعنی اولا زندانیان و دوم افراد شاکی که متضرر شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۴    
به رغم صدرنشینی ائتلاف سائرون، مقتدی صدر نمی تواند خودش نخست وزیری را برعهده بگیرد؛ چرا که خودش نامزد انتخابات نشده ولی فراکسیونش او را در جایگاهی قرار داده که می تواند کسی را که پست نخست وزیری را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۱    
پایگاه اسرائیلی "دبکا" گزارش داد، توافقی میان رهبران عربستان، امارات، مصر و بحرین با نظارت آمریکا درخصوص سازش میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها شکل گرفته که رئیس جمهوری ترکیه با آن مخالف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از جزئیات جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۵    
دست دادن ملک عبدالله پادشاه اردن و حسن روحانی رئیس جمهور ایران درها را به روی گمانه زنی های بیشتر درباره فعال شدن روابط بین دو طرف در سایه توافق های اردن و ترکیه بر سر پرونده قدس باز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۰    
رییس جمهو با بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۰    
میگل آریاس کانیته، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا که در تهران به سر می برد به همراه هیات همراه بعدازظهر امروز (یکشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۰    
رییس جمهور با درخواست نماینده پیشین شاهرود (کاظم جلالی ) مبنی بر عدم انتقال اداره کل راه به سمنان موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۴    
عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری عصر امروز (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در محل دفتر ریاست جمهوری با حسن روحانی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
یک منبع وابسته به حیدر العبادی به اخبار مربوط به شرط گذاری رهبر جریان صدر برای العبادی در ازای تصدی مجدد پست نخست وزیری واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
عضو هیئت عالی نظارت بر برجام گفت: برخی اعضای اتحادیه اروپا می گویند به برجام پایبند هستند. برخی نیز در حوزه اقتصادی می گویند روابط اقتصادی را توسعه می دهند اما برخی مقامات اروپایی می گویند بنا نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۶    
بیش از نیمی از ساعات نشست امروز بهارستان نشینان به جلسه غیر علنی گذشت؛ جلسه ای که در آن نمایندگان، میزبان ظریف، عراقچی و شمخانی بودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
مسئولان صدا وسیما برای انتقاد علیخانی به فیلترینگ به او تذکر دادند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۱    
در پی شکست رئیس پارلمان عراق در راهیابی به پارلمان جدید، الجبوری در فایلی ویدئویی تاکید کرد، با یک توطئه از راهیابی به پارلمان بازمانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۹    
وزیر اقتصاد فرانسه از اقدام اتحادیه اروپا در بررسی راه های پرداخت غرامت به شرکت های طرف قرارداد با ایران که ممکن است با تحریم های آمریکا مواجه شوند خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
مصاحبه نکردن کی روش بعد از بازی روز گذشته مقابل ازبکستان عجیب بود اما دلیل خاصی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
دومین نشست دادستان تهران با مدیران مسؤول رسانه ها در سال جاری، روز شنبه ( 29 /2/ 97) با حضور 20 نفر از مدیران عامل خبرگزاری ها و مدیران مسؤول روزنامه ها به ریاست عباس جعفری دولت آبادی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
لیست جدید کارلوس کی روش موجی از انتقاد پیشکسوتان و طرفداران سرخابی را به همراه داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: صادق زیبا کلام از این دانشگاه بازنشسته نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: اسناد و پیام هایی دارم که اشخاصی در تهران که در کشور مسئولیت دارند گفته اند بروید از اجتماعات و تظاهرات مردم عکس و فیلم بگیرید تا جهانی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۵    
بانک مسکن درجهت حمایت بیشتر از زوجهای متقاضی خرید مسکن، یک مصوبه دیگر برای تسهیل تامین مالی این گروه از خریداران به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۶    
رییس جمهور روسیه در دیداری با آنگلا مرکل روز 28 اردیبهشت گفت اگر آمریکا بخواهد جلوی پروژه گازی روسیه-آلمان بایستند، با او مقابله خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۶    
هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن شنبه 29 اردیبهشت به پایان رسید که حاصل آن برای سینمای ایران جایزه بهترین فیلمنامه برای جعفر پناهی بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۴    
تصاویر ماهواره ای نشان می دهد کره شمالی در حال آماده شدن برای ساخت یک جایگاه برای بازدیدکنندگان است تا آنها بتوانند نظاره گر امحای سایت آزمایش هسته ای این کشور باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۴    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و مذاکرات ایران با اروپا گفت: مذاکره با اروپا برای وصله و پینه کردن برجام جواب نمی دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۶    
قیمت سهام در بورس تهران امروز نیز با رشد مواجه شد؛ هر چند که این رشد، بسیار آرام و با احتیاط بود و نمی توانست برای سرمایه گذاران موقعیت سرمایه گذاری ویژه ای را فراهم کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۰    
هنگامی که سال گذشته میلادی ابوبکر البغدادی برخی دستیاران ارشد خود را به نشستی در شرق سوریه احضار کرد، خلافت خودخوانده او در حال نابودی بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۵    
سرمربی تیم ملی در اقدامی عجیب از بین سه مدافع راست حاضر در لیست اولیه نام دو نفر را خط زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۴    
یک روزنامه چینی گزارش داده این کشور در سفر صدراعظم آلمان به پکن به دنبال اتحاد با آلمان علیه اقدامات آمریکا برای خروج از برجام خواهد بود..
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۵    
فهرست 24 نفره بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی استانبول اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۶    
فتح الله گولن اعلام کرد اردوغان می خواست از جنبش "خدمت" (وابسته به فتح الله گولن) به عنوان ابزار تبلیغاتی برای مطرح کردن خود به عنوان رهبر اسلام در داخل و خارج از کشور استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۶    
وکیل تعدادی از فعالان محیط زیست بازداشت شده گفت: خانواده برخی از بازداشت شدگان صرفاً موفق به مکالمه تلفنی با عزیزانشان شده اند و ملاقات حضوری نیز برای تعداد معدودی میسر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۶    
نماینده پیروز انتخابات عراق از ائتلاف سائرون تأکید کرد که هنوز هم پیمان شدن جریان النصر و جریان الحکمه با ائتلاف سائرون قطعی نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل 4 میلیارد ریال اختصاص دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۰    
ظاهرا سرمربی تیم ملی قصد ندارد دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس و استقلال را به جام جهانی ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۰    
نطق امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر لحنی طلبکارانه از دولت داشت و همه مشکلات کشور را متوجه دولت و شخص رئیس جمهور می دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
یک خانم وکیل به ضرب گلوله مردی در کنار ساختمان دادگستری لنگرود به قتل رسید.
  • ۱