جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۶:۱۰    
درمان کبد چرب بدون دارو نیز امکان پذیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۷:۳۲    
روزنامه اعتماد نوشت:روح الله احمدزاده کرمانی، معاون سابق محمود احمدی نژاد و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روز گذشته خبری در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که از احتمال صدور حکم ارتداد برای اسفندیار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۱:۴۲    
بازیگر معروف سریال شهرزاد گفت که تا به حال در هیچ فیلم سینمایی به ایفای نقش نپرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۳۶    
میزان بارش های ثبت شده از ابتدای سال آبی جاری تا عصر روز چهارم اردیبهشت به 128.1 میلی متر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 39.2 درصدی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۲    
درشتی جنین برای متخصصان زنگ خطر محسوب می شود؛ ریسک ابتلا به دیابت بارداری بین هفته 24 تا 26 آغاز می شود به همین دلیل متخصصان بر تست قند خون تأکید و دقت بیشتری دارند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اهمیت احساس امنیت و آرامش در جامعه کارگری، گفت: وجود کارگر و کارفرما لازم و ملزوم همدیگر بوده و جایگاه کارگر دردین اسلام بسیار بالاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۱    
رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: امسال 30 هزار فرصت شغلی در هرمزگان هدف گذاری شده که تحقق آن مستلزم همکاری دستگاه های اجرایی و فراهم کردن زیرساخت ها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اتهام به دروازه بان ایرانی ماریتیمو واکنش تندی نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: مردم دشواری های اوایل انقلاب و جنگ هشت ساله و بمباران شهرها را تحمل کردند، اما همین مردم، اختلاس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
محققان با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی موفق به ساخت حسگری شده اند که علاوه بر شناسایی مواد شیمیایی با استفاده از سلول های خورشیدی قادر به شارژ تجهیزات الکترونیکی است. این حسگر روی دست قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
محققان موسسه علم و فناوری نارا (NAIST) در ژاپن ایمپلنت جدیدی را ساختند که از طریق تبدیل پرتوهای مادون قرمز به نور آبی قادر است فعالیت نورون ها و الگوهای مغز را کنترل کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۳    
رسانه های لیبی از ورود فرمانده کل ارتش لیبی به بنغازی خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور، اوایل هفته آینده به عربستان، اردن و اسرائیل سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۲۶    
در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی در مورد خبر خودکشی دانش آموز اهل تربت حیدریه، اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۱    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آق قلا از قتل دختر پنج ساله که روز پنج شنبه گم شده بود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۰۲    
آب ریزش بینی، بی حالی، کیپ شدن دماغ و غیره از علائم شایع سرماخوردگی است که احساس ناخوشایند به همه می دهد. در این مقاله چند روش سریع برای درمان این علائم ارائه می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۶    
سورنا غضنفری بازیگر مجموعه نمایش خانگی گلشیفته پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت. مرحوم سورنا غضنفری پیش از این در فیلم های سیانور ، مجموعه های تلویزیونی رنج پنهان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۴۱    
مدام در رسانه ها گفته می شود که خطر پوکی استخوان جامعه به ویژه قشر سالمند را تهدید می کند و مصرف کلسیم از دوران کودکی بهترین راهکار است ولی اغلب افراد نمی دانند چه غذاهای حاوی کلسیم است تا آن را در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۲۶    
ورزش یکی از مهمترین راهکارها برای لاغر کردن و کاهش سایز کمر است اما زمانی نیز شما می توانید با استفاده از خوراکی های خوشمزه لاغر شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۱۱    
بعضی افراد عادت دارند قرص ها را ناشتا یا طبق دستور پزشک با شکم خالی مصرف کنند اما مصرف برخی دارو ها با شکم خالی خطراتی را به همراه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۲    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی ها از تهدیدات توخالی دشمن هراسی ندارند، گفت: با همبستگی و یکدست بودن و تحت فرمان رهبری مقابل هر نوع تهدیدی خواهیم ایستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۳:۲۶    
عسل های روشن طعم ملایم و عسل های تیره طعمی تندتر دارند و نمی توان کیفیت و اصالت عسل را بر حسب رنگ و مزه آن شناسایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۵    
در علم عصب شناسی گفته می شود هرچه از یک مدار عصبی بیشتر استفاده شود آن مدار قدرتمندتر خواهد شد. به همین دلیل است که می گویند هرچه در کاری تمرین بیشتری داشته باشید، مهارت بیشتری در آن کسب خواهید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۵    
یک کارشناس مسائل هسته ای گفت: آمریکا به دنبال گرفتن امتیاز از ایران در مباحث موشکی و منطقه ای نیز هست که قطعاً همانطور که آمریکا در برجام دبه کرد در هر توافق دیگری هم دبه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۱    
در پی ضرب و شتم یک معلم در استان خوزستان، وزیر آموزش و پرورش معاون حقوقی و پارلمانی خود را مامور پیگیری ویژه این حادثه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی گفت: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بر لزوم ادامه انسجام شورای شهر تهران همانند هفت ماه و نیم گذشته تاکید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که هنوز تصمیم مشخصی در مورد خروج آمریکا از برجام گرفته نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
دادستان های فدرال آمریکا یک زن را به مشارکت در انتقال قطعات هواپیما به ایران متهم و وی را بازداشت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۸    
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری در پی کشف یک جسد مومیایی که در روزهای اخیر خبرساز شده است، توضیحاتی را ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۵    
مجلس سنای آمریکا صلاحیت مایک پامیئو برای تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا را تأیید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: دشمنان در کنار پیگیری اهداف خود در برجام خواهان محدود کردن نفوذ ایران در سوریه، عراق و یمن هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قاچاق آفت تولید کشور است گفت: چرا عزم راسخی برای مقابله با فاچاق نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: هنوز اعتماد کافی به شوراها وجود ندارد و تاکنون تنها یک سوم وظایف تعریف شده قانونی به شوراها تفویض شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور فرانسه در توئیتی ضمن تأکید بر اینکه فرانسه از برجام خارج نخواهد شد، افزود: با رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفتیم روی یک توافق جامع جدید کار کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سکوت فرهنگی در کشور باید شکسته شود ، گفت: این مهم به سهم خود موجب بروز مشکلاتی در حوزه آسیب های اجتماعی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۲    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ وجه احتمال خطر پرواز با هواپیما در کشور توسط این وزارتخانه پذیرفتنی نیست، گفت: ریسک پرواز با هواپیما در ایران صفر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه از اظهارات روسای جمهور فرانسه و امریکا درباره برجام ابراز نگرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تاکید به اجرای طرح ترافیک از 15 اردیبهشت ماه، از باز بودن سایت ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار حرفهای خود درباره برجام، ادعا کرد که پس از دیدار با همتای فرانسوی خود، نظر او را درباره ایران تغییر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵    
ما یک مجموعه هستیم و تیم سایپا این نتایج را گرفته است. قطعا همه بازیکنان زحمت کشیده اند. با این حال اگر کسی از سایپا برود تیم بهتر می شود ولی بدتر نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را بعد از مصدومیت خود ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: 10 سال اعتراض کردم و همه به من حمله ور شدند حالا همه به حرف های من می رسند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۵    
یک مقام انتظامی گفت: تصاویری که در روزهای اخیر در شبکه های مجازی درباره قبض جریمه بدحجابی منتشر شده است کذب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۲    
سرمربی پرسپولیس گفت: آخرین حرف همیشه نتیجه است که مشخص می کند و ما به این نتیجه ای که بدست آوردیم، جواب منتقدان را دادیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتشار تصاویر ساختگی پاره کردن نامه های مردمی به رییس جمهوری در فضای مجازی بی اخلاقی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۶    
دبیران شورای امنیت ملی ایران، روسیه و پاکستان ظهر امروز پنج شنبه درباره تشکیل کنفرانس امنیتی مشترک با حضور سایر کشورهای منطقه به توافق رسیده و ساز و کارهای آن را مشخص کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۰    
نشست سران دو کره که فردا جمعه برگزار می شود به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی دو کشور دستکم در یک دهه گذشته، دارای حاشیه ها و نکات جالب و خواندنی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۱    
مشاور رئیس جمهور نوشت: مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام در ایران حاصل یک توافق مشروط بود و حالا که موسس تلگرام به تعهداتش عمل نکرده، دلیلی برای ادامه آن باقی نمی ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۱    
مرجع تقلید شیعیان در قم گفت: دانشگاه های ما میزنشین تربیت نکنند چراکه میزنشینی یعنی مفت خوری بلکه دانشکده های ما باید کارگر تربیت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۲    
گزارش بانک مرکزی از تحولات مسکن تهران در فروردین ماه نشان می دهد که معاملات مسکن به علت تعطیلات نوروز کاهشی بوده، اما قیمت ها به طور متوسط، فروردین امسال در مقایسه با فروردین پارسال 29 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
یک مقام مسئول در مرکز ملی فضای مجازی در مورد لغو مجوز استقرار سرورهای توزیع محتوای شبکه پیام رسان در ایران، توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را به دلیل عدم رعایت ابلاغیه های این وزارت خانه باطل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
دادگاهی در پاکستان وزیر خارجه این کشور را به جرم پولشویی از حضور در پارلمان و ادامه کار وزارت منع کرد حال آنکه ممکن است این حکم با درخواست تجدید نظر مواجه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
دو عضو جامعه روحانیت مبارز نگاه مختلفی به مباحث شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار دارند. محمدتقی رهبر معتقد است کشمکش های اعضای شورا بازتاب خوبی در جامعه ندارد اما سیدرضا اکرمی می گوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
بن علی یلدریم در رابطه با بحث نامزدی عبدالله گل اظهارات قابل تأملی مطرح کرد و گفت: عبدالله گل یک پروژه بود اما همان طور که دیدید مهندسی این پروژه نتوانست به نتیجه برسد و شکست خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
مقامات نظامی اعلام کردند: رزمایش نظامی سئول و واشنگتن در آستانه اجلاس سران دو کره برای کمک به برگزاری موفقیت آمیز این اجلاس به حالت تعلیق درآمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
یک دادگاه ترکیه تعدادی از کارکنان روزنامه اپوزیسیون "جمهوریت" را به اتهام "تروریسم" به حبس محکوم کرد. در این میان سه نفر نیز تبرئه شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
یک مقام آلمانی با بیان اینکه برلین خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران است، گفت ماکرون رئیس جمهور فرانسه معتقد است که همزمان با حفظ برجام، باید عناصر تازه ای به آن افزود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
قد بلند یکی از ویژگی هایی است که مادران دوست دارند فرزندشان داشته باشد. برای داشتن قد بلند لازم است که از کودکی به تغذیه کودک رسیدگی شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
روغن کرچک شاید نسبت به روغن های دیگر کمتر شناخته شده باشد اما سرشار از خواص فوق العاده می باشد که شاید کمتر کسی آن را بداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت مصمم به صیانت از گردش آزاد اطلاعات ، فضای مجازی و زمینه های شغلی ایجاد شده در آن می باشد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 6 ارز نسبت به روز چهار شنبه افزایش و نرخ 25 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ 8 ارز دیگر از جمله دلار ثابت ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
گوجه فرنگی یکی از سبزیجاتی است که در منزل تمام ایرانی ها یافت می شود و از آن به عنوان سالاد یا چاشنی غذا استفاده می کنند. در اینجا برای شما توضیح داده ایم که گوجه فرنگی سالم تر است یا گیلاسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هر کجا که سرباز وجود دارد امنیت، اقتدار، تمامیت ارضی و آرامش به جامعه نوید داده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
هرچه وزن شما بیشتر باشد، به ویتامین D. بیشتری نیز نیاز دارید. این به دلیل آن است که اضافه وزن فراهمی زیستی ویتامین D ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
با استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران، بساط اعتراض های هر روزه مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر نیز برچیده شد، به نحوی که دیگر خبری از تجمع در خیابان بهشت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
یکی از گران ترین و در عین حال پرسر و صداترین خریدهای سپاهان قل بزرگ تر از براداران تاچیبانا بود، بازیکنی که در آن مقطع ستاره راه آهن بود و مشتریان زیادی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
هفته ای که گذشت اخبار و شایعات زیادی در فضای رسمی و همچنین فضای مجازی پخش شد. در این گزارش 4 خبر کذب مهم در هفته گذشته بررسی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
هافبک جوان استقلال بعد از مدت ها دوری به تمرین تیمش برگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان به آن چه انتقادات و اتهامات ناروا و نامتعارف برخی رسانه ها از سفر وزیر امور خارجه به نیویورک عنوان کرده پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: می خواهند با تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی زمینه های نفوذ را فراهم نمایند و باید با تمام ظرفیت در برابر آنان ایستادگی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
امید ابراهیمی نیم فصل دوم، شبیه همان فوتبالیستی شده که هواداران استقلال عاشقانه دوستش داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
در جلسه ستاد اقتصادی دولت که روز پنجشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، نمایندگان بخش خصوصی و بانک های کشور با حمایت از سیاست ارزی اخیر دولت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
این روزها برانکو ایوانکوویچ شرایط عجیبی را پشت سر میگذارد و پی به یک داستان جالب توجه برده است. در واقع تقریباً هر بازیکنی مورد غضب برانکو قرار میگیرد و برای مدتی نیمکت نشین میشود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
بر اساس مشخصات لورفته از گوشی جدید سامسونگ، نسخه اکتیو از گلکسی اس 9 مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از بازی ذوب آهن به سالن کنفرانس نرفت و یک روز بعد از بازی گفت: نمیخواستم با حضورم به سیرکی که راه افتاده بود، مشروعیت بدهم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
سرمربی پیکان اصلا دل خوشی از رفتارهای سرمربی استقلال ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۳    
غرفه بانک ملت در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
کره شمالی که حالا دارنده یکی از زرادخانه های نسبتا بزرگ هسته ای در دنیاست می گوید برای غیراتمی شدن آماده است اما اینکه تا چه زمانی و بر اساس چه تضمین هایی حاضر است آزمایش های اتمی را متوقف کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی افراد و حامیان دولت سعی می کنند مسائل غیرعقلی و فرعی فاقد اهمیت را در جامعه بولد و برجسته کنند تا مردم را به دنبال نخودسیاه بفرستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس که با عناصری از جریان فتنه و جریان انحرافی مرتبط بوده اند، شناسایی و دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
رییس سازمان زندان ها اخرین وضعیت حمید بقایی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
شهرداری تهران در اطلاعیه ای به برخی شایعات درباره تعویق زمان اجرای طرح ترافیک پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از صدور حکم حبس برای متهمان پرونده کلاهبرداری در یک شرکت زیارتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
هفته نامه خط حزب الله نشریه اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، در واکنش به تلاش برخی جریان ها برای القای انسداد در امور کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
با وجود رکود خرید و فروش، آمار نشان می دهد سرعت رشد تقاضای مصرفی از معاملات مسکن شهر تهران کاهش یافته و در مقابل، تقاضای سرمایه گذاری در این بازار رشد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
قیمت طلا در بازار جهانی پس از اینکه در معاملات روز گذشته به پایین ترین سطح در پنج هفته اخیر سقوط کرد، روز پنجشنبه تحت تاثیر قوی ماندن دلار، تغییر چندانی نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
نسخه TM️(PRODUCT(RED آیفون 8 و 8 پلاس به تازگی به بازار کشورمان راه یافته است. در ادامه می توانید از قیمت این دو مدل آگاه شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
این آماده باش اما کامل نیست اگر صرفا به هم افزایی حاصل از افزایش تعاملات پرداخته و افزایش توان دفاعی را فراموش کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در یادداشت اعلام کرد: نباید شهردار تهران از میان بازنشستگان انتخاب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
ترامپ فرمانده نیروهای آمریکا در اقیانوس آرام را که پیشتر قرار بود سفیر واشنگتن در استرالیا شود، برای احراز پست مشابه به کره جنوبی می فرستد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل زندان های استان تهران درباره مباحثی مبنی بر این که مرتضوی باید در ندامتگاه بزرگ نگهداری می شد نه اوین؟ گفت: وی در اوین است و تشخیص این که زندانی کجا نگهداری شود با سازمان زندان هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
دولت های محلی و گروه های مدنی پرچم های اتحاد مجدد دو کره را در بسیاری از مناطق کره جنوبی نصب کردند تا تمایل خود را برای پیروزی و موفقیت اجلاس روز جمعه میان رهبران دو کره نشان دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
وزیرعلوم از اصلاح سهمیه ایثارگران در آزمون ارشد امسال خبر داد و گفت: این پیشنهاد در کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
بر اساس گزارش رویترز هفته گذشته آمریکا شرکت های آمریکایی را از فروش قطعات و نرم افزار ها به ZTE برای مدت هفت سال منع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران اعلام کرد که پروازهای تهران – سلیمانیه از سرگرفته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
میکروارگانیسم های زنده یا همان پروبیوتیک هاف در معده و روده شما زندگی می کنند. این ارگانیسم ها توانایی هضم غذا را به طور قابل توجهی بهبود می بخشند و شاید تعجب کنید اگر بدانید که در عملکرد مغز هم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در ادامه ملاقات های دو جانبه خود با مقامات عالی امنیتی کشورهای مختلف، صبح امروز با ژنرال ناصرخان جنجوعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رهبر کره شمالی برای شرکت در اجلاس سران دو کره که فردا جمعه برگزار می شود با پای پیاده از مرز عبور می کند و وارد خاک کره جنوبی می شود اقدامی که بی سابقه ترین رویداد در روابط دو کره بعد از پایان جنگ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی واصل طی ابلاغیه ای اعلام کرد: مجوز قانونی صادره ی آن مرکز در سال 1395 در خصوص استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام(CDN) در ایران لغو و باطل اعلام شده است.
  • ۱