چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 مهر 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 مهر 1398 نامه نیوز 2 مهر 1398 نامه نیوز 3 مهر 1398 نامه نیوز 4 مهر 1398 نامه نیوز 5 مهر 1398 نامه نیوز 6 مهر 1398 نامه نیوز 7 مهر 1398 نامه نیوز 8 مهر 1398 نامه نیوز 9 مهر 1398 نامه نیوز 10 مهر 1398 نامه نیوز 11 مهر 1398 نامه نیوز 12 مهر 1398 نامه نیوز 13 مهر 1398 نامه نیوز 14 مهر 1398 نامه نیوز 15 مهر 1398 نامه نیوز 16 مهر 1398 نامه نیوز 17 مهر 1398 نامه نیوز 18 مهر 1398 نامه نیوز 19 مهر 1398 نامه نیوز 20 مهر 1398 نامه نیوز 21 مهر 1398 نامه نیوز 22 مهر 1398 نامه نیوز 23 مهر 1398 نامه نیوز 24 مهر 1398 نامه نیوز 25 مهر 1398 نامه نیوز 26 مهر 1398 نامه نیوز 27 مهر 1398 نامه نیوز 28 مهر 1398 نامه نیوز 29 مهر 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که ایران قطعا برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را در دستور کار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۱    
کنفرانس یکجانبه گرایی و حقوق بین الملل با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و تعدادی از کارشناسان داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۵    
کیت میدلتون در بازدید از مسجد تاریخی شهر لاهور پاکستان یک شال سبز همرنگ لباسش بر سر کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۱    
گزارش مالی سه ماهه سوم هوآوی در سال 2019 از بی اثر بودن محدودیت های دولت آمریکا و پایدار ماندن روند رشد هوآوی در بخش های متخلف حکایت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۷    
آمار بینندگان سریال های تلویزیونی و میزان رضایت مندی آنها از سریال ها پیامد چند نکته است که در ذیل به آن می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۶:۰۷    
بخشنامه اعطای معافیت از پرداخت مالیات 4 درصد علی الحساب واردات کالاهای اساسی به تصویب رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۶:۰۱    
ایجاد تفکیک و تمایز میان ایالات متحده آمریکا و فرانسه و بازی این دو در قبال ایران، یک خطای استراتژیک و راهبردی محسوب می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۱:۰۵    
فرمانده انتظامی املش از شناسایی و دستگیری فردی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی اقدام به اخاذی می کرد، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۶    
در هند، زنی در 75 سالگی فرزند خود را به دنیا آورد و رکورد دار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۰    
سنگ کلیه، شایع تر از آن است که فکرش را بکنید. دوازده درصد از جمعیت دنیا، در مرحله ای از زندگی خود دچار سنگ کلیه می شوند. درد ناتوان کننده ای که همراه با این عارضه است دست کمی از کابوس های شبانه ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۲    
کاپیتان استقلال می گوید لازمه فوتبال ایران استفاده از کمک داور ویدئویی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۸:۱۲    
صعود 5 تیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور مشخص شد و به زودی چهره سه تیم دیگر هم مشخص خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۰    
گروه خودروسازی سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودرو تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد که این خودرو صفر کیلومتر نبوده ودر فرودین 94 تحویل مشتری شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۷    
محمد حسین رستمی جوان 34 ساله ای با هیبت کاملا حزب اللهی بود که چندی قبل خبر بازداشت شوک آورش به اتهام جاسوسی برای اسرائیل رسانه ای شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۶    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از نظر موقعیت حقوقی، دیپلماتیک و فضای داخلی این حق را برای خود قائل است که واکنش به اقدامات اروپایی ها را به عنوان یک خط مشی اساسی در قالب محدود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۵    
سرمربی ایتالیایی استقلال در پایان دیدار برابر فجرسپاسی در جمع خبرنگاران حضور یافت و مدعی شد که گری هوپر گزینه مدنظر او برای حضور در این تیم نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۵    
لندن – ایرنا – کارشناسان و تحلیل گران مسائل ایران روز پنجشنبه در نشست تخصصی در لندن بر لزوم گفت وگو با تهران برای حل مسائل منطقه ای تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۷:۰۶    
هدایت الله خادمی عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره بدهکاری وزارت نیرو به واحد های مختلف گفت: درحال حاضر مبلغ بدهی دقیق این وزارتخانه را نمی دانم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۶:۳۶    
در شرایطی که وضعیت ترابی برای حضور در دیدار با پیکان نامشخص است، چهار ستاره دیگر پرسپولیس به طور قطعی دیدار این هفته تیم شان را از دست داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۵:۴۶    
زن جوان بعد از عمل جراحی چشم قادر به بستن دو پلک چشم خود نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۵:۰۷    
دروازه بان تیم استقلال می گوید هواداران این تیم از استراماچونی حمایت کنند تا روزهای خوبی رقم بخورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۵:۰۷    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از بروز دو سانحه تصادف با 6 کشته و مصدومیت چهار زائر در محور آبادان ماهشهر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۴:۴۶    
آتش سوزی در یک مغازه صافکاری و نقاشی خودرو 3 مصدوم برجای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۳:۵۲    
مرد مصالح فروش در دسیسه ای مرد طلا فروش را به محل کارش کشاند و به طرز فجیعی او را کشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۳:۴۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن همدردی و ابراز تاسف به دلیل رخ داد حادثه فوت فردی بر اقر سقوط از تخت بیمارستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۳:۰۷    
معاون عتبات و مدیر عملیات اربعین جمعیت هلال احمر از خدمت رسانی به بیش از 200 هزار و 900 نفر طی 24 ساعت گذشته در درمانگاه های جمعیت هلال احمر ایران در کشور عراق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۲:۳۲    
در آستانه تعطیلات چند روزه آخر هفته و تعیطلات هفته آینده، برخی سایت ها بلیت پرواز شرکت های هواپیمایی داخلی را بالاتر از جدول نرخ پروازهای داخلی به فروش می رسانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۲:۰۵    
آنتی بیوتیک ها یا چرک خشک کن ها پرمصرف ترین دارو هایی هستند که مصرف خودسرانه آنها، تاثیرات منفی بر سلامت افراد دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۱:۰۵    
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از 1606 بازرسی بهداشت محیطی از موکب های مستقر در عراق طی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تا 23 مهر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۰:۴۷    
در برخورد با بچه هایی که رفتارهایی بسیار چالش برانگیز دارند، اغلب والدین معتقدند که فرصت دادن دیگر جواب نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۰:۳۲    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای هشدارهایی درباره وزرش باد و انجام کشت گندم پاییزه و کلزا در اسرع وقت و قبل از شروع یخبندان ها داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۰:۱۷    
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه ماموران قرائت کنتور به درب منازلی که در طرح حذف قبوض کاغذی برق مشارکت نکرد ه اند مراجعه می کنند گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۶    
معاون رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از توافق واشنگتن و آنکارا برای برقراری آتش بس در سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۷    
ترکیه و آمریکا با برقراری آتش بس موقت در سوریه به منظور خروج نیروهای موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه از مناطق تحت حمله به توافق رسیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۲    
معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: دست اندرکاران کمیته های مختلف این ستاد، خدمات رسانی به زائران را تا زمان بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۰    
استقلال با پیروزی 3 بر صفر برابر فجرسپاسی در وقت های اضافه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۷    
ظریف از آیت الله العظمی مکارم شیرازی عیادت و برای ایشان آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور خدمت به ملت را افتخار همه مسئولان به عنوان خادمان ملت دانست و تاکید کرد: دولت با وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان، همه تلاش خود را برای توسعه و آبادانی کشور بکار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۰    
عکسی که حدیث فولادوند به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۷    
وزرای امور خارجه ایران و روسیه تلفنی در مورد تحولات اخیر در سوریه و عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر پنجشنبه (25 مهر) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله العظمی مکارم شیرازی عیادت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۷    
وزیر امور خارجه ترکیه در گفت وگو با شبکه بی بی سی ضمن دفاع از عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه گفت که مسئله امنیت ملی برای آنکارا اولویت دارد و بنابراین از تحریم ها هیچ هراسی ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر 1+4به تعهدات خود عمل نکند گام چهارم را هم برمی داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۱    
معدن سامان کاوش از معادن بخش خصوصی طبس (خراسان جنوبی) زیرمجموعه ایمیدور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۵    
روز گذشته با صحنه ای قابل تامل مواجه بودیم؛ سخنرانی حسن روحانی برای صندلی های خالی، اتفاقی که پیشتر در دوران احمدی نژاد شاهد بودیم، و دیروز نیز برای روحانی نیز رخ داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
استاندار ایلام از افزایش 2 برابری تردد زائران از مرز مهران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تسریع در بازگشایی مرزهای چیلات و چنگوله ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۰    
میزان هزینه یک خانواده 4 نفره در تهران با شرایط صاحبخانه یا مستاجر بودن نظرسنجی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۷    
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری با شکایت یکی از کارمندان به اتهام نشر اکاذیب در دادگاه کیفری 2 ساری به تحمل شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۲    
تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه با بیان اینکه اگر 10 سال دیگر به برجام نگاه کنند آن را یکی از موفق ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی خواهند دید، گفت: سیاست خارجی وجه المصالحه دعواهای جناحی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
منابع نزدیک به رئیس جمهوری ترکیه می گویند او نامه دریافتی از ترامپ را به سطل انداخته حال آنکه به روایتی، لحن توهین آمیز رئیس جمهوری آمریکا محرک حمله ترکیه به شمال شرق سوریه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
رییس سازمان حج و زیارت سهمیه بندی اربعین به دلیل حجم زیاد زائران ایرانی را تکذیب کرد اما گفت: اعزام مرحله ای در دستور قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۵    
با توجه به بدعهدی های صورت گرفته توسط کشورهای اروپایی در قبال برجام و کاهش تعهدات برجامی توسط ایران، فرانسه برای برون رفت از این شرایط طرح فرابرجام را ارائه کرده است که نمایندگان در گفت وگو با خانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲    
رسانه های غیرایرانی سفر رئیس مجلس به صربستان برای حضور در یک صدو چهل و یکمین نشست اتحادیه جهانی بین المجالس را به طور ویژه پوشش دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: سازوکار لازم برای برخورد با مسئولانی که از ثبت اموال و اسناد خود در سامانه ثبت اموال و اسناد مسئولان، خودداری کنند یا اطلاعات اشتباه ثبت کنند، دیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۰    
امسال 97 درصد زائران از مرز زمینی و سه درصد از طریق هوایی به عتبات عالیات مشرف شدند. 56 درصد از زائران از مرز مهران، 25 درصد از مرز شلمچه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۱    
وزیر دفاع ترکیه امروز (پنجشنبه) گفت، این وزارتخانه اطلاعاتی را پیرامون احتمال وقوع یک حمله با سلاح های شیمیایی در منطقه عملیات "چشمه صلح" در شمال شرق سوریه دریافت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۶    
وزیر کشور گفت: از زائران عزیز که با خورو شخصی به مرزها مراجعه کرده اند، خواهش می کنم در زمان برگشت مراعات کنند و حتما استراحت کوتاهی در این مناطق مرزی داشته باشند و بعد با ماشین حرکت کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر قرار بود با روندی که 40 سال در پیش گرفته ایم، در منطقه اول شویم تا به حال شده بودیم، با ادامه این روند تغییر ممکن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۱    
بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران غربی به طور مکرر به طعنه از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با عنوان سناتور جمهورخواه آمریکایی از ایالت اسرائیل یاد کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۱    
آندره آ استراماچونی ترکیب تیمش برای بازی با فجر سپاسی را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۲    
همزمان با ورود مقامات ارشد آمریکا به ترکیه، برخی منابع از حضور هیئت بلندپایه روسیه در آنکارا خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۶    
صدراعظم آلمان با انتقاد از عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه تاکید کرد که نقش ایران و روسیه در منطقه تقویت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۶    
امارات متحده عربی و روسیه تفاهم نامه همکاری های هسته ای خود را که پیشتر در سال 2017 به امضا رسیده بود، تمدید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از تغییر در رویکرد تقابلی عربستان و امارات با جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: اماراتی ها برای ارتباط با جمهوری اسلامی پشقدم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۵    
گوگل اعلام کرده است اسپیکرهای هوشمند این شرکت به نام "نست مینی"(Nest Mini) می توانند صدای افراد را بدون اجازه آنها ضبط کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۲    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد شدید از رئیس جمهور کنونی این کشور، از وی خواست تا اظهارنامه مالیاتی اش را منتشر کند و یا سکوت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۶    
فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کرد که این گروه به هیچ وجه تروریست های داعشی و خانواده های آنان را که در اردوگاه های تحت کنترل کردها در شمال شرق سوریه به سر می برند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۱    
شبکه تلویزیونی سی ان ان ترک روز پنجشنبه به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد ترکیه نامه دونالد ترامپ خطاب به رئیس جمهوری ترکیه را که خارج از عرف دیپلماتیک به رشته قلم درآمده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۶    
وفا نیکفر درباره فریب خوردن روح الله زم از دستگاه های اطلاعاتی ایران و تاثیر مستند ایستگاه پایانی دروغ بر زندگی وی صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۷    
یک تمساح عصبانی به نگهبان باغ وحشی در اندونزی حمله کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اتحادیه اروپا نوشت توافق برگزیت نهایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۵    
روز گذشته متین ستوده به دادسرای ارشاد احضار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۶    
در طرح پیشنهادی برای تعطیلی پنج شنبه ها دولت از مخالفان اصلی بود، چراکه معتقد بود به دلایل کارشناسی متعددی این طرح امکان اجرایی شدن ندارد؛ بار مالی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۷    
شیرین نجفی ادمین دوم آمدنیوز در مصاحبه با یک شبکه ضد انقلاب از لحظه ای که این کانال در اختیار سپاه قرار گرفت، گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۵    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین تیمش در ورزشگاه شهید کاظمی مصدوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
وزیر امور خارجه پاکستان از کاهش احتمال درگیری نظامی میان ایران و عربستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۷    
الجزیره نوشت: به گفته الیاس فرحات، پژوهشگر مسائل استراتژیک و نظامی، اظهار نظر ایران در مورد هدف گرفته شدن نفت کش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۵    
در این بسته دانستنی پزشکی درباره خواص یک ماده ضدسرطان طبیعی و اثرات چای و قهوه بر سلامتی بدن خواهیم گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۶    
شرکت نایارا انرژی هند نفت خام ونزوئلا را از شرکت رزنفت روسیه می خرد و به جای پول نقد، سوخت معاوضه می کند تا از نقض تحریم های آمریکا علیه کاراکاس دوری کرده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
به تازگی گزارشی از مشخصات و قابلیت های پیکاپ برقی تسلا منتشر شده است که حاوی اطلاعات جدیدی درباره این خودروی قدرتمند و جدید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس از ورود این فراکسیون به موضوع بی احترامی بحرینی ها به سرود ملی ایران خبر داد و گفت که اقدامات و پیگیری های لازم در این زمینه در مجلس انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۲    
دو جنگنده آمریکایی در حملاتی از پیش طراحی شده انبار مهماتی را که در پایگاه کارخانه سیمان کوبانی پس از خروجشان برجای گذاشته بودند، بمباران کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۶    
بنابر اعلام یک منبع بیمارستانی در الحسکه، بر روی بدن افرادی که بر اثر حملات ترکیه مجروح شده اند، سوختگی های ناشی از استفاده از سلاح شیمیایی مشاهده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۰    
کاربران اینستاگرامی که خواهان بهره مندی از حالت تاریک در این اپلیکیشن هستند، قادر خواهند بود با انجام چند مرحله ساده، این قابلیت را فعالسازی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۱    
رسانه های رسمی سوریه از سرنگونی یک فروند پهپاد ترکیه ای در استان حسکه واقع در شمال سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهوری فرانسه و صدراعظم آلمان در بیانیه ای مشترک با اعلام حمایت دو کشور از توافق هسته ای ایران، خواستار پایبندی تهران به تمام تعهداتش در ذیل این توافق بین المللی شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۲    
قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز پنجشنبه 25 مهر 98 بدون تغیییر نسبت به روز گذشته 11 هزار و 400 تومان تعیین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۰    
سعدالله زارعی، معتقد است که در موقعیت کنونی، اگر امکان توضیح فراهم باشد باید به حاکمان سعودی گفت، هیچ گاه سیاست ایران بر مبنای تنش افروزی و بحران سازی نبوده و آن چه که آن ها در عراق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۵    
طبق آنچه در سامانه هوشمند سوخت تعریف شده، در هر نوبت با کارت سوخت شخصی می توان تا 60 لیتر سوخت گیری کرد و میزان سوخت گیری با کارت سوخت شخصی در یک ماه، سقفی 250 لیتری دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۵    
سازمان هواشناسی کشور برای شهرهای زیارتی عراق امروز و فردا آسمان صاف را پیش بینی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۲    
تیم ملی فوتبال ایران با 4 پله کاهش، در رتبه 27 رده بندی فیفا قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور معتقد است که بخش اعظم مشکلات فعلی کشور از خارج از کشور نشات می گیرد اما کلید و راه حل این مشکلات در داخل کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۶    
عناوین مهمترین خبرهای هفته جاری به حذف یارانه دارندگان خودروهای بالای 200 میلیون تومان، پیشنهاد واگذاری واحدهای مسکن مهر به کارگران و آمادگی دفاتر کاریابی برای ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۰    
چشم ها اعضای هوشمندی هستند که می توانند از ابتلا به بسیاری از بیماری های کشنده خبر دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۵    
درگیری لفظی ترامپ و پلوسی برای چندمین بار پس از ترک نشست دیروز کاخ سفید توسط دمکرات ها بالا گرفت و دو طرف سلامت روانی همدیگر را زیر سوال بردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
هالک بانک و رئیس جمهور ترکیه نسبت به صدور کیفرخواست دادستانی آمریکا علیه این بانک واکنش نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا در نامه ای که ادبیاتی به شدت خلاف عرف دیپلماتیک دارد، به اردوغان نوشته است که نباید احمق باشد و در سوریه دست به کشتار بزند، چراکه در غیراینصورت آمریکا اقتصاد ترکیه را نابود می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۵    
تازه ترین نظرسنجی موسسه "گالوپ" نشان از حمایت 52 درصدی مردم آمریکا از استیضاح دونالد ترامپ دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۲    
تماس با 118 در برهه ای از زمان رایگان بود، اما از چندی پیش، تماس با کدهای سه رقمی غیراضطراری، از جمله 118 مشمول هزینه برای تماس گیرنده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۶    
بسیاری معتقدند شهر منبج می تواند مانند اتاق باروت عمل کرده و عملا باعث جنگ ترکیه و سوریه و متحدانش شود. با این حال، برخی دیگر تاکید دارند که این تحلیل سنجیده نیست و بعید است جنگی رخ دهد.
  • ۱