چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 29 مهر 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 مهر 1398 نامه نیوز 2 مهر 1398 نامه نیوز 3 مهر 1398 نامه نیوز 4 مهر 1398 نامه نیوز 5 مهر 1398 نامه نیوز 6 مهر 1398 نامه نیوز 7 مهر 1398 نامه نیوز 8 مهر 1398 نامه نیوز 9 مهر 1398 نامه نیوز 10 مهر 1398 نامه نیوز 11 مهر 1398 نامه نیوز 12 مهر 1398 نامه نیوز 13 مهر 1398 نامه نیوز 14 مهر 1398 نامه نیوز 15 مهر 1398 نامه نیوز 16 مهر 1398 نامه نیوز 17 مهر 1398 نامه نیوز 18 مهر 1398 نامه نیوز 19 مهر 1398 نامه نیوز 20 مهر 1398 نامه نیوز 21 مهر 1398 نامه نیوز 22 مهر 1398 نامه نیوز 23 مهر 1398 نامه نیوز 24 مهر 1398 نامه نیوز 25 مهر 1398 نامه نیوز 26 مهر 1398 نامه نیوز 27 مهر 1398 نامه نیوز 28 مهر 1398 نامه نیوز 29 مهر 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۱:۰۶    
امروزه مصرف مسکن ها شدیدا افزایش پیدا کرده و به عادتی پرتکرار تبدیل شده است. مضرات مصرف زیاد ضددردها که بر هیچ کس پوشیده نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۰    
منابع یمنی از جان باختن یک خانواده پنج نفره در حمله هوایی عربستان سعودی به استان صعده خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، عزاداری کاروان لبیک هیئت هنر تهران کاروان لبیک هیئت دانشگاه هنر تهران با شعار"منتظر لأمرکم" برای چندمین سال متوالی با حضور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۵    
از زمان اعلام دستگیری روح الله زم تاکنون شاید جذاب ترین بخش برای فعالین سیاسی و حتی مردم، فهرست همکاران روح الله زم هست و به خصوص اشتیاق برای شنیدن نام های آشنای سیاسی در میان افکار عمومی موج می زند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از نامه هیئت رئیسه پارلمان به سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق سربازان وظیفه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
بانک مسکن با تصویب یک طرح، امکان جدید برای سپرده گذاری کوتاه مدت عادی به همراه دریافت تسهیلات حداکثر 200 میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رئیس کل بانک مرکزی باید ثابت کند خودروسازی فشل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به موضوع رعایت حریم خصوصی در اماکن عمومی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۰    
یک خبر خوش برای آن دسته از افرادی که بیماری "کبد چرب" مبتلا هستند؛ اصلاً نگران کبد چرب گرید 1 یا 2 خود نباشید! کافیست برای درمان از همین امروز شروع کنید .. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۷    
زمان زیادی صرف این شد تا شرکت معروفی که برای کشف ریشه های نژادی افراد معروف فعالیت می کرد بتواند به حدی پیشرفت کند که احتمال ابتلا به بیماری افراد در آینده را پیش بینی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۷    
در حالی که قرار بود با راه اندازی پایانه سلام، بخش اعظم پروازها به این پایانه منتقل و پایانه شماره یک فرودگاه امام خمینی (ره) بازسازی شود، اما تنها 10 درصد پروازها منتقل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۶:۴۰    
رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف 4 دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر در محور نجف آباد-اصفهان و فوت یک نفر و مجروح شدن 3 نفر خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۶:۲۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با تکذیب خبر جذب پرستاران اتباع خارجی در کشور گفت: اساسا این موضوع صحت ندارد و متاسفانه افرادی که خود را به ظاهر مدافع پرستاری قلمداد می کنند با اهداف مشخص چنین اخباری را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۵:۲۲    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: امسال هنوز شاهد طغیان آنفلوآنزا در کشور نبودیم و طغیان احتمالی این بیماری در کشور زمانی شروع می شود که زائران از عراق بازمی گردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۳:۱۶    
با هر بار باز کردن در یخچال، بوی بدی به مشام می رسد. این در حالی است که به ظاهر یخچال شما از تمیزی برق می زند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۲:۵۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: 286 نفر پس از اولین باران پاییزی اهواز دچار عارضه نفس تنگی شدند و به مراکز درمانی مراجعه کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۲:۴۶    
معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان و موظفین این صندوق تا ساعت 24 امشب (دوشنبه 29 مهرماه 98) خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۲:۳۱    
برای درمان فوری سرماخوردگی راهکار های ساده ای وجود دارد که از جمله آن می توان به درمان گرفتگی بینی با آب نمک، استراحت کافی، غرغره کردن، نوشیدن مایعات گرم، دوش آب گرم و ... اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۲:۲۲    
رئیس انجمن گلوکوم ایران، با اشاره به بی علامت بودن بیماری آب سیاه (گلوکوم)، گفت: حدود 800 هزار نفر در کشور از ابتلا به بیماری آب سیاه خود خبر ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۱:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای حذف یارانه نقدی سه دهک بالای جامعه نیاز به اطلاعات دقیق تری وجود دارد، از پیش بینی دو میلیون شغل در بودجه دو سالانه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۱:۳۱    
همزمان با بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت رسانی کشور، زمزمه هایی مبنی برای سهمیه بندی سوخت به گوش می رسید و مسئولین نیز در ابتدا سهمیه بندی بنزین را تکذیب می کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۱:۰۷    
محمد کودک مبتلا به اوتیسم بعد از گیرکردن غذا در گلویش دچار خفگی شد و پس از تایید مرگ مغزی خانواده اش به اهدای عضو رضایت دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۵۲    
نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که فعالیت بیش از اندازه سیستم عصبی مغز می تواند به تسریع پیری و کاهش طول عمر انسان منجر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۲۲    
پس از گسترش استفاده از داروهای شیمیایی در بین مردم و شیوع بیماری های مختلف ناشی از عوارض این داروها، بار دیگر گرایش به سمت طب سنتی و داروهای گیاهی افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۷    
اعضای انجمن سازندگان قطعه خودرو با اعلام اینکه سال گذشته بانک مرکزی مبلغی را به منظور ارائه به خودروسازان و قطعه سازان در نظر گرفته بود که متاسفانه به دلیل نوع دستورالعمل قابل اجرا نبود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۱    
دندان ها جزئی از آسیب پذیرترین قسمت بدن هستند. وقتی به دندان های خود آسیب می رسانید، هرگز بهبود نمی یابند و موارد زیادی وجود دارد که روی دندان شما تأثیر می گذارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت قاتلی خبر داد که همسرش را در افغانستان به قتل رسانده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه از دموکرات های مجلس نمایندگان خواست به جمهوریخواهان در رای دهی به قطعنامه ای برای توبیخ آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات این مجلس بپیوندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۱    
یک زن و مرد به 30 فقره سرقت از خودرو در کرج اعتراف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۲    
زن 39 ساله به جرم سوقصد به جان معشوقه اش و حمله مسلحانه دستگیر و زندانی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۷    
هیئت دولت لبنان روز دوشنبه از تصمیم خود مبنی بر منحل کردن فوری وزارت اطلاع رسانی و برخی موسسات غیرضروری در راستای اصلاحات جدید در این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۲    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اعضای باند کلاهبرداران 15 میلیارد ریالی خبرداد و گفت: این متهمان در ازای خرید ارز، به فروشندگان کاغذ باطله تحویل دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۱    
یک شرکت امنیتی اپلیکیشن هایی برای بلندگوهای صوتی گوگل و آمازون ابداع کرده که با استفاده از شکاف های امنیتی موجود در این ابزارها مکالمات کاربران را استراق سمع و اطلاعات آنان را فاش می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۲    
یک خبرنگار کلمبیایی در مصاحبه ای با برنامه ای رادیویی در این کشور، کارلوس کی روش را به دلالی با یک ایرانی به منظور سازماندهی و برگزاری دیدار دوستانه کلمبیا مقابل الجزایر متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۷    
نشان نخل آکادمیک فرانسه به رضا توکلی مقدم، استاد دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران اعطا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۶    
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان روز دوشنبه به موضع گیری اتحادیه اروپا در باره تظاهرات اخیر نیروهای مخالف دولت باکو اعتراض کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۷    
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل شهید حجت الله دشتبانی" طی یک عملیات پیچیده پلیسی در یزد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۲    
استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکارانش موفق به ابداع نانوذره ای جدید با قابلیت عبور از سد خونی مغزی و تجمع اختصاصی در مغز شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۷    
دو مرد که اقدام به کشتن زنی از اتباع کشور افغانستان کرده بودند، دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۵    
وزیر آموزش وپرورش تاکید کرد که عدالت آموزشی باید با ارائه فرصت های برابر آموزشی محقق شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۱    
سرمربی استقلال می گوید قبل از بازی نگران وضعیت جسمانی تیم بود اما سعی کرده این تیم را آماده بازی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۱    
وزیر کشور گفت: ما چهارماه وقت داریم و دولت نیز پیگیر موضوع FATF است و آیین نامه های مورد نیاز در دولت تصویب شده و تا چهار ماه آینده مسئله باید پیگیری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۵    
گروه استان ها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تصمیمات دولت درباره آذرآب و هپکو گفت: آذرآب و هپکو درگیر واگذاری و مالکیت های مکرر و اشتباه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش امید است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از سیاست کشورهای غربی در قاره سیاه اعلام کرد: آنها برای اینکه هیچکس مانع سیاست های یک جانبه غرب در آفریقا نشود، از گسترش روابط روسیه با کشورهای آفریقایی جلوگیری می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۶    
وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد ریاض، پایتخت عربستان سعودی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۶    
وی فنگ خه وزیر دفاع چین در نهمین کنفرانس بین المللی "شیانگ شن" پکن، ضمن انتقاد شدید از سیاست های مداخله جویانه آمریکا تاکید کرد که این کشور به دنبال راه اندازی انقلاب های مخملین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۱    
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه رونق صادرات می تواند کمبودهای ارزی را جبران کند، گفت: در شرایط کنونی که درآمدهای ارزی کشور به دلیل تحریم های نفتی کاهش یافته است باید از این فرصت بهره جسته و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۲    
سرمربی تیم تراکتور گفت: نساجی تیم جنگنده ای است و امروز برای ما دو رقیب در این بازی وجود داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۰    
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان با تکرار ادعاهای بدون سند این کشور، در مدعی شد که طبق شواهد به دست آمده، ایران به طور قطعی در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو دخیل بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۰    
رئیس بانک مرکزی اروپا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را عامل افزایش رکود و بیکاری در جهان معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۷    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که از مهلت 120 ساعته داده شده به شبه نظامیان کُرد سوری برای خروج از منطقه امن در شمال سوریه تنها 35 ساعت باقی مانده است و در صورت خارج ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادعاهایی درباره رابطین آمدنیوز با قوای مجریه و قضاییه مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۷    
یک کاوشگر "سونار" موفق شد برای اولین بار یک ناو هواپیمابر متعلق به دوران جنگ جهانی دوم را در اعماق اقیانوس بیابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۶    
وزیر برگزیت انگلیس گفت، هنوز خطر اینکه بریتانیا در پایان اکتبر بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، باقی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۶    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به نصب دستگاه های شتاب نگاشت زلزله گفت: 22 شتاب نگاشت را خریداری کرده ایم که این شتاب نگاشت ها به زودی در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۶    
کادر فنی پرسپولیس برای تماشای بازی استقلال و سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۶    
همزمان با تمدید مهلت آنکارا به کردها برای خروج از شمال شرق سوریه، وزیر دفاع این کشور تاکید کرد: تا وقتی که پایبندی به توافق آتش بس ادامه داشته باشد، عملیات چشمه صلح متوقف خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۷    
یک روزنامه صهیونیستی از بی اعتنایی شاه اردن به درخواست برخی مقامات صهیونیست برای دیدار با او خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۲    
پلیس پاکستان مولانا شفیق الرحمان و محمد ارشاد از رهبران ارشد حزب جمعیت علمای اسلام را به جرم نادیده گرفتن قانون منع آمد و شد و نیز تحریک مردم برای شرکت در تظاهرات ضد دولتی بازداشت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: به دلیل آنکه زلزله امروز در غرب حزیره هرمز رخ داده که خالی از گسل است، احتمال وقوع سونامی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۱    
سناتور دموکرات آمریکایی ارزیابی خوشبینانه وزیر خارجه این کشور درباره آتش بس بین نیروهای کرد و ترکیه در شمال سوریه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: پامپئو انگار در یک جهان جایگزین موازی زندگی می کند!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۵    
کنفرانس امنیت کشتیرانی و هوانوردی خلیج فارس امروز (دوشنبه) با همکاری آمریکا و لهستان و با مشارکت هیات های مختلفی از جمله از رژیم صهیونیستی در منامه پایتخت بحرین آغاز به کار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: بسیاری از کشورها به این نتیجه رسیدند که خودشان را تا جایی که امکان دارد با دلار آمریکا فاصله دهند و خود این یک تحول مهمی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا آخرین تحولات در منطقه خلیج فارس و سوریه را بررسی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر تاکید کرد، ایران دست خود را برای همکاری و تعامل با کشورهای همسایه دراز کرده و در این زمینه آمادگی خود را اعلام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۱    
هوآوی با معرفی چیپست Kirin 990 5G، قدرت خود در حوزه طراحی تراشه های ترکیبی با عملکرد بسیار بالا را به اثبات رسانده است؛ تراشه ای که در چندین بخش مختلف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۵    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص عارف غلامی، بازیکن استقلال اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۷    
وزیر خارجه کشورمان گفت که آماده سفر به عربستان برای حل اختلافات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی دولت گفت:جایگاه ریاست جمهوری یکی از عمودهای این خیمه ای است که به نام جمهوری اسلامی برپا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۱    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بیانیه اخیر FATF و تند شدن لحن این سازمان نسبت به ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۲    
نادین الراسی بازیگر سینما و تلویزیون، یکی از کسانی بود که در همبستگی با اعتراضات مردمی در خیابان حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد: هواپیماهای آنتونوف موفق نبودند و هم اکنون روس ها دیگر آن ها را نمی سازند و خودشان هم از ایرباس و بوئینگ استفاده می کنند و مشخص نیست در شرایطی که رییس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۶    
بهره مرکب با مصوبه شورای پول و اعتبار از تسهیلات معوق حذف شده و بر این اساس، بانک ها حق دریافت سود از وجه التزام وام های معوق را ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۰    
به گفته مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا، این هکرها به قدری در روش های خود ماهرانه عمل کردند که موفق شدند در پوشش هکرهای ایرانی، که با نام APT34 و OilRig ردیابی شده اند، حملات سایبری خود را پیش ببرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۵    
برانکو ایوانکوویچ درباره شایعات مربوط به توافق با پرسپولیس و همچنین ماجرای مالیات 10 میلیاردی اش واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۰    
شبکه خبری سی ان ان در واکنش به ارسال نامه از سوی وکیل ترامپ و تهدید به شکایت اعلام کرد این نامه ارزش پاسخگویی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: برداشت من این است که محمدرضا عارف سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی عظمت اسلام و برادری و اخوت مردم ایران و عراق را نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی وصنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) گفت: باتوجه به توانمندی و تخصص نیروهای مجتمع ایزوایکو، تعمیر کشتی نفتکش سابیتی که 19مهرماه جاری از ناحیه بدنه آسیب دیده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با همراهی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت از توانمندی های این بانک در حوزه فناوری اطلاعات بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی عظمت اسلام و برادری و اخوت مردم ایران و عراق را نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۵    
اپل در آخرین به روزرسانی سیستم عامل اپل واچ که "WatchOS 6" بود، به گونه ای عمل کرده است که نظر کاربران را بسیار به خود جلب کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: چند جانبه گرایی بیش از هر زمانی دیگر به ضرورت در جامعه بین المللی تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۶    
بازار تلفن همراه حالا تکان خورده است؛ تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق و ارز مبنی بر لغو معافیت هشتاد دلاری واردات گوشی تلفن همراه سبب شده است بازار این کالای صد در صد وارداتی با وضعیتی تازه مواجه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۰    
عضو نیروهای دموکراتیک سوریه با یادآوری آزار و اذیت یهودیان در قرون گذشته، ابراز اطمینان می کند که مردم یهودی از گرفتاری کردها غافل نخواهند شد و باوجود تجربه مشابه، از آن ها حمایت خواهند کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۰    
شبنم نعمت زاده، متهم پرونده اخلال در نظام دارویی کشور گفت: آقازاده و دختر فلانی بودن درباره من صدق نمی کند چون خودم شخصا دنبال اموراتی چون گمرک و دارو و آزمایشگاه می رفتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۱    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه در حال حاضر فقط دو فرآیند اخذ و تجمیع رأی الکترونیکی نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۲    
اینستاگرام محدودیت هایی برای کاربران دارد مثلاً در یک ساعت، حداکثر می توانید 60 نفر را فالو کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: آمریکایی ها تا کنون دو مرتبه گفتند که پاسخ حمله ایران به پهپاد آمریکایی را با حمله سایبری داده اند اما ما هیچ نشانه ای از حمله سایبری ندیده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تصمیم اف ای تی اف تصمیمی سیاسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی عظمت اسلام و برادری و اخوت مردم ایران و عراق را نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۰    
گاردین: این روزها شورشی بزرگتر از انقلاب سرو سال 2005 -که تکانه ای ناموثر بود- در لبنان برپا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۱    
29 مهر 1393 نه تنها برای یک تشکل سیاسی روحانی قدیمی بلکه برای سیاست ایرانی یک نقطه عطف به حساب می آید. روزی که آیت الله محمدرضا مهدوی کنی پس از شش ماه کما، دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۵    
در گزارش زیر قیمت انواع خودروهای داخلی را مشاهده می نمایید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی عظمت اسلام و برادری و اخوت مردم ایران و عراق را نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۰    
وزیر دفاع ملی ترکیه تاکید کرد که ارتش ترکیه هیچ گونه سلاح شیمیایی، مهمات و تجهیزات پرتاب آن را در اختیار ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: چند جانبه گرایی بیش از هر زمانی دیگر به ضرورت در جامعه بین المللی تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۶    
ایران و آمریکا تنها کشور هایی هستند که از قدرتمند ترین جنگنده رهگیر در دهه های گذشته یعنی تامکت اف-14 در یگان هوایی خود استفاده کرده اند. این جنگنده دو موتوره نقش مهمی در جنگ های ایران داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۲    
بلیت بازی سایپا و استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نظر و صلاح دید مسوولان باشگاه سایپا نیم بها شد.
  • ۱