چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 26 مرداد 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 مرداد 1399 نامه نیوز 2 مرداد 1399 نامه نیوز 3 مرداد 1399 نامه نیوز 4 مرداد 1399 نامه نیوز 5 مرداد 1399 نامه نیوز 6 مرداد 1399 نامه نیوز 7 مرداد 1399 نامه نیوز 8 مرداد 1399 نامه نیوز 9 مرداد 1399 نامه نیوز 10 مرداد 1399 نامه نیوز 11 مرداد 1399 نامه نیوز 12 مرداد 1399 نامه نیوز 13 مرداد 1399 نامه نیوز 14 مرداد 1399 نامه نیوز 15 مرداد 1399 نامه نیوز 16 مرداد 1399 نامه نیوز 17 مرداد 1399 نامه نیوز 18 مرداد 1399 نامه نیوز 19 مرداد 1399 نامه نیوز 20 مرداد 1399 نامه نیوز 21 مرداد 1399 نامه نیوز 22 مرداد 1399 نامه نیوز 23 مرداد 1399 نامه نیوز 24 مرداد 1399 نامه نیوز 25 مرداد 1399 نامه نیوز 26 مرداد 1399 نامه نیوز 27 مرداد 1399 نامه نیوز 28 مرداد 1399 نامه نیوز 29 مرداد 1399 نامه نیوز 30 مرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۰    
نمی توانند روی گزینه برنده شرط بندی کنند، باید گزینه شان کسی باشد که قطعا دوم شود تا حیثیت اصلاح طلبان برای آینده به مخاطره نیفتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۰    
انگلیس و فرانسه هردو در بیانیه اعلام رای خود، تاکید کردند که "مشخص بود این قطعنامه حمایت شورا را جلب نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۷:۴۵    
طرح گشایش اقتصادی دولت با وجود مخالفت های بسیار، خود را برای برداشتن اولین گام آماده کرده بود. آنطور که گفته می شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۷:۴۰    
ایرنا/ مشاور امنیت ملی ترامپ گفت: پیشنهاد رئیس جمهوری روسیه برای تشکیل جلسه سران اعضای دائم شورای امنیت همراه با ایران و آلمان را رد کردیم چرا که می خواهند ما را به بازگشت به این توافق وحشتناک وادار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۷:۰۵    
رئیس انیستیتو پاستور ایران با بیان اینکه گروه های مختلفی در حال حاضر در دنیا مشغول کارهای تحقیقاتی برای تولید واکسن کرونا هستند گفت: انتظار داریم این واکسن طی یک تا 2 سال آینده به دست ما برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۶:۴۵    
مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: در مرحله اول حدود 2 هزار میلیارد تومان پرداخت تسهیلات انجام گرفت، در مرحله بعد هم از طریق سامانه وغیر حضوری تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۵:۴۰    
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پیش فروش اوراق نفتی طی توییتی نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۴:۵۰    
کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق مسئول مقابله با کرونا ضمن اعلام تصمیمات جدید برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد، ورود زائران به عراق همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم ممنوع می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۴:۴۰    
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در آزادراه کرج-قزوین و بالعکس محدوده پل هشتگرد از ساعت 23 امروز تا ساعت 04:00 روز بعد، مسیر آزادراه مسدود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۳:۵۰    
در مورد مزایای چای دارچین چه می دانید؟ چای دارچین، نوشیدنی خوشمزه و جالبی است که می تواند مزایای سلامتی فراوانی نیز داشته باشد. دارچین از پوسته داخلی درخت دارچین تهیه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۳:۴۰    
مشکلات اجرایی طرح اعطای تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات (کمک ودیعه مسکن) در نشستی در تاریخ 26 مردادماه 1399 با حضور دکتر اکبر کمیجانی، قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی، محمود محمودزاده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۲:۳۵    
کودکی یکساله به خاطر شکنجه های بی رحمانه مادرش و معشوقه او به شکل دردناکی کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۵۵    
یک روانپزشک به ارائه راهکارهایی برای کنار آمدن با فقدان نزدیکانمان در دوران کرونا پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۵۰    
میترا نامه ای به مادرش می نویسد و در آن اظهار می دارد: مادر، من دیگر به مدرسه دخترانه نمی روم، زیرا علایم مردی در من پیدا شده.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۵    
یبوست شایع ترین شکایت دستگاه گوارش در جامعه است که با عوارض جانبی تأثیرگذاری بر کیفیت زندگی و هزینه های اقتصادی قابل توجهی همراه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۰    
ویروس کرونا ماه هاست که با ظهور ناگهانی خود زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، همه دولت های درگیر با این مسئله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۵    
با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی شرایط زندگی از گذشته تا به امروز به شدت تغییر پیدا کرده است، این تغییرات نه تنها در سبک زندگی ما بلکه در خوراک پوشاک و رفتار ما نمایان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۵    
آیا می دانستید با استفاده از انواع ماسک ها قادر خواهبد بود سردرد خود را درمان کنید می خواهیم روش تهیه نوعی ماسک خانگی را در این مطلب به شما پیشنهاد دهیم که باعث بسته شدن منافذ پوستی شما خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۵    
ابتدا زمانی که می خواهید گردو تازه بخرید دقت کنید گردوهایی را انتخاب کنید که پوسته آن ها هنوز سبز باشد و قهوه ای نشده باشند. گردوهایی را بخرید که پوستشان ترک خورده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که این رژیم در انتظار پیوستن دیگر کشورهای عر بی به دایره صلح با تل آویو است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۵    
معاون وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: امید چندانی به پیشرفت در مذاکرات آتی با آمریکا نیست؛ زیرا هنوز اختلافات در ارتباط با مسائل استراتژیک میان دو طرف بسیار زیاد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۵    
محمدرضا باهنر گفت: واقعیت این است که پارامترهای اقتصادی به شکل قهری و دستوری از قوانین تاثیر نمی پذیرند و اینطور نیست که مجلس با تصویب قوانین و دولت با یک بخش نامه به طور مثال قیمت دلار را کنترل کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۰    
وزیر نفت درباره لغو عرضه اوراق نفتی در بورس گفت: عرضه این اوراق طبق قانون بودجه، قانونی است و ربطی به پیش فروش نفت با سررسید 2 ساله ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۰    
امارات کاردار ایران در ابوظبی را فراخوانده و پیام اعتراض شدید اللحنی را به وی تسلیم کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۵    
هزاران نفر از مردم جنوب یمن با برگزاری تظاهراتی مخالفت خود را با هر گونه اقدامات مربوط به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور روسیه در تماس با همتای بلاروسی خود گفت حاضر است در صورت لزوم به این کشور کمک نظامی اعزام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه با غیرمحتمل دانستن حضور چین در رایزنی های مسکو و واشنگتن در وین گفت، انتظاری ندارد که این مذاکرات پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که موضوع عفو ادوارد اسنودن را مورد بررسی قرار خواهد داد. این اظهارات ترامپ برخلاف ادعاهای قبلی او علیه اسنودن صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۰    
یک روزنامه عبری زبان نوشت آمریکا و رژیم صهیونیستی با بحرین و عمان برای عادی سازی روابط به رایزنی پرداخته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل فولاد خوزستان در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۶    
وزیر امور خارجه درباره استفاده آمریکا از مکانیسم ماشه با بیان اینکه خیال نکنید اگر حرفی را بلند زدند و تکرار کردند، حق دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا درباره گمانه زنی هایی در زمینه اخراج رئیس پنتاگون در پی اختلافات اخیر با وی گفت که اخراج هرکسی امکانپذیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۶    
برای اولین بار دو خبرنگار یک خبرگزاری در امارات متحده عربی و سرزمین های اشغالی توانستند به صورت تلفنی صحبت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها و شهرداریها تا انتخابات1400 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۰    
طبق گفته مشاور روحانی، این فاصله گذاری ها بر اساس پروتکلی است که وزارت بهداشت برای روسای قوا و رهبری ابلاغ کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج فارس بیفتد و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه هرچند اندک شود ما آن را از چشم کشور امارات متحده عربی می بینیم و تحمل نخواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۶    
دارا ها صندوقی شامل چند سهم است. به معنای دیگر مثلا شما به جای اینکه سهم چهار شرکت را به صورت جداگانه ای خریداری کنید، شما یک سهم از یک صندوق خریداری می کنید و همان صندوق شامل چند سهم است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۱    
مدیر کل بین الملل مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد که توافق بین ایران و چین فقط در هیئت دولت ایران مطرح شده است و چینی ها هنوز آن را نهایی نکرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه رونق و جهش اقتصادی در سایه مشارکت و محوریت یافتن مردم در اقتصاد محقق خواهد شد، گفت: ثبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۶    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان با این تصمیم دولت مخالفند و معتقدند که این تصمیم (فروش اوراق سلف نفتی در بورس) کشور را بیش از پیش با مشکل مواجه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا از مرگ برادرش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۱    
زمینه سازی برای این توافق از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید شروع شد و وی تلاش کرد خطوط استراتژی آمریکا در منطقه را طبق سه محور ترسیم کند: دشمن مشترک، ایران است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۱    
حجت الاسلام سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: گروهی از مخالفان برگزاری عزاداری محرم در شرایط کرونا افرادی هستند که انسان به وضوح لمس می کند که مخالفت اینها از روی عناد است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۶    
رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به ادعای ترامپ در خصوص فعال کردن مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران، نوشت: با همان فرایندی که قطعنامه اخیر رد شد، بلکه با استدلال قوی تر سیاسی و حقوقی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۱    
حساب توئیتری سایت رهبر انقلاب، در آستانه سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332، بخشی از فرمایشات معظم له در خصوص دشمنی دیرینه آمریکا با ایران را بازنشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۵    
برای سلامت مو بهتر است به استفاده از رنگ موهای فانتزی و نیمه دائمی بیشتر فکر کنید. بسیاری از خانم ها معتقدند رنگ موهایشان کسل کننده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سال 97 به رهبری گفتم که شفافیت را از دفتر خودتان آغاز کنید تا بنیاد مستضعفان و سایر نهادها هم پیروی کنند، پذیرفتند و از ما طرح خواستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۰    
هادی غفاری گفت : عده ای اصرار دارند که سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان ریزش کرده است، تا از این طریق مردم را نسبت به تفکر اصلاح طلبی بدبین و ناامید کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۲    
جلسه تودیع و معارفه سخنگویان قبلی و جدید وزارت امور خارجه کشورمان امروز برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۶    
سخنگوی سهام عدالت با بیان اینکه یک کارگزاری به دلیل واریز دیرهنگام وجوه سهام عدالت جریمه شد، گفت: علاوه بر این، برخورد کتبی و برخود انضباطی هم صورت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۶    
شکست آمریکا در صدور قطعنامه تمدید تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، می تواند یک تاکتیک برای پیشبرد گام مهمتر یعنی فعال سازی مکانیزم ماشه باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۶    
حبیب الله بعد از سال ها با درد و رنج، حال به ظاهر آرام نشسته و هر سال نزدیک 26 مرداد که می شود، به قاب عکس دوستش حاج رضا خیره می شود و بعد از سال ها، سکوت، قفل صندوقچه خاطراتش باز می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۰    
فارس/ یک دیپلمات ارشد روس دلیل شکست خوردن قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را غیرقابل توجیه بودن آن دانسته و گفت این اقدام در تناقض با قطعنامه 2231 شورای امنیت بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۰    
میزان/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رد قطعنامه ضدایرانی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۰    
تحلیلگران می گویند طلا پس از ریزش حدود 200 دلاری قیمت در هفته گذشته و تثبیت شدن در محدوده 1950 دلاری آماده ازسرگیری روند صعودی است. حالا سوال اینجاست قیمت این فلز ارزشمند تا کجا پیش خواهد رفت؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۰    
در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر جدال هیجان انگیزی بین چهار تیم برای کسب دو سهمیه آسیایی باقیمانده به وجود آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۱    
ایرنا- پس از دو روز از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات، شرکت های دو طرف توافقنامه ای را در مورد توسعه تحقیقات ویروس کرونا امضا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۱    
ایرنا- طرح آمریکا برای تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران در حالی در شورای امنیت رای نیاورد که این شکست واشنگتن در عرصه دیپلماتیک جهان پیام های مهمی به دنبال داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۱    
ایرنا– عضو جنبش همبستگی جهانی علیه صهیونیسم گفت زمان علنی کردن روابط پنهانی طولانی ابوظبی با صهیونیست ها چیزی جز هدیه انتخاباتی برای ترامپ نیست که در مشکلات داخلی غرق شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۱    
ایرنا- علنی شدن روابط ابوظبی با تل آویو نشان داد ورود این شیخ نشین به مسایل منطقه ای مانند تنش در دریای مدیترانه یا حملات ترکیه به شمال عراق طی هفته های گذشته ناشی از اعتماد به نفس واهی است که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۱    
ایرنا- تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی تاکید کرد: پیروزی درخشان ایران در شورای امنیت، محصول دیپلماسی سالم، مستمر، بی سروصدا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۵    
ایرنا - مرکز ملی مدیریت دفاعی وزارت دفاع روسیه از ممانعت پرواز یک فروند هواپیمای تجسسی آمریکایی توسط جنگنده سوخو-27 روسیه بر فراز دریای سیاه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۲    
محمدرضا خباز گفت: چنین فردی از یک سو مورد اعتماد رهبری است و می تواند اختیارات ایشان را هم اِعمال کند و از سمتی به صورت غیرمستقیم مورد تأیید ملت است و می تواند با داشتن اختیارات زیاد کارها را جلو ببرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۲    
این نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: ما آماری را درآوردیم که نشان می داد الان وقتش هست چون زمینه ها و بسترهای تغییر ساختار نظام از ریاستی به پارلمانی در کشور وجود دارد به شرطی که بتوانیم احزاب را در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۷:۴۲    
دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، در کنفرانسی خبری اعلام کرد در روزهای آینده در سازمان ملل برای فعال کردن مکانیسم ماشه به منظور بازگشت تحریم ها علیه ایران اقدام می کند.