شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 مهر 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 مهر 1399 نامه نیوز 2 مهر 1399 نامه نیوز 3 مهر 1399 نامه نیوز 4 مهر 1399 نامه نیوز 5 مهر 1399 نامه نیوز 6 مهر 1399 نامه نیوز 7 مهر 1399 نامه نیوز 8 مهر 1399 نامه نیوز 9 مهر 1399 نامه نیوز 10 مهر 1399 نامه نیوز 11 مهر 1399 نامه نیوز 12 مهر 1399 نامه نیوز 13 مهر 1399 نامه نیوز 14 مهر 1399 نامه نیوز 15 مهر 1399 نامه نیوز 16 مهر 1399 نامه نیوز 17 مهر 1399 نامه نیوز 18 مهر 1399 نامه نیوز 19 مهر 1399 نامه نیوز 20 مهر 1399 نامه نیوز 21 مهر 1399 نامه نیوز 22 مهر 1399 نامه نیوز 23 مهر 1399 نامه نیوز 24 مهر 1399 نامه نیوز 25 مهر 1399 نامه نیوز 26 مهر 1399 نامه نیوز 27 مهر 1399 نامه نیوز 28 مهر 1399 نامه نیوز 29 مهر 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۰    
معاون آموزش بنیاد بیماری خاص: با ترخیص محموله های انسولین قلمی از گمرک، طی همین هفته این دارو در سطح داروخانه ها توزیع خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۱    
جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی تهران نشان می دهد که میزان صادرات کالایی ایران به اتحادیه اروپا، حدود هشت درصد افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری پیشنهاد داد که از ظرفیت های طب سنتی ایرانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: سوداگران با گره زدن بازار ارز به انتخابات آمریکا تلاش داشتند انتظارات منفی را تشدید کنند؛ حال آنکه اتفاق مخربی پیش روی بازار ارز نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۰    
با این که گلودرد یکی از ناراحتی های شایع بیماران کرونایی است ولی با رعایت مواردی تا حد زیادی می توان این نوع درد را تسکین داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۵    
تسنیم/ مسیح علینژاد، از ضد ایرانی ترین چهره های رسانه ای خارج از کشور است که با همکاری رسمی وزارت خارجه آمریکا، نقشی محوری در پروژه فشار حداکثری علیه کشورمان دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۰    
بررسی نرخ ارز صرافی ملی در روز جاری نشان می دهد، بانک مرکزی با شکاف قابل توجهی اقدام به خرید ارز می کند تا میل کاهشی بازارساز و شکننده بودن نرخ های کنونی شفاف شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۵    
پسر جوان زمانی که 10سال قبل در حمایت از پسرخاله اش مرتکب قتل شده بود بارها کابوس چوبه دار را دید و همه چیز را تمام شده می دید اما بزرگواری اولیای دم مقتول باعث شد او از قصاص نجات پیدا کند و در یک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۱۱    
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به دنبال برگزار انتخابی در تمامی اوزان تیم ملی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۰۵    
هوای تهران برای دومین روز پیاپی سالم است و با ادامه این شرایط آمار 155 روز هوای با کیفیت قابل قبول در سال جاری به ثبت می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۰۵    
غواصان هم نتوانستند جنازه جوان مشگین شهری را پیدا کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۳۵    
رئیس گروه بیماریهای غیر واگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: پوکی استخوان هیچ علامت و نشانه خاصی ندارد و پوکی استخوان زمانی خود را نشان می دهد که منجر به اولین شکستگی در استخوان ها شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۱    
تیم فوتبال نساجی در دیدار تدارکاتی خود به پبروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۶    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وارد موج چهارم کرونا شده ایم، گفت: اجرای تعطیلی کامل تهران حداقل به مدت دو هفته جهت مقابله با کرونا ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۶    
خواهری دارم که سه سال پیش بعد از این که خودش با یک پسر آشنا و عاشقش شد، ازدواج کرد. خانواده مخالف بودند اما من مدت ها تلاش می کردم شرایط را مدیریت کنم تا زندگی شان، تلخ نشود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
فهرستی از هشتگ ها و صفحات اینستاگرامی مثل زردها، ادایی ها، غرغروها و ... که دنبال کردن شان آسیب زاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
یکی از اولین نشانه های پیری پوست چین و چروک است، چین و چروکی که ابتدا از روی پیشانی ظهور می کنند والبته با روش های صحیح و هوشمندانه قابل درمان هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : مواد لازم 1 فنجان زرشک تازه پاک کرده 3 فنجان آب مراحل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 4 دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
نخست وزیر عراق با وزیر دفاع انگلیس در لندن دیدار و درباره همکاری های دوجانبه نظامی بحث و تبادل نظر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۱    
یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق اعلام کرد که سفارت آمریکا عامل بمباران یک منزل مسکونی در الرضوانیه بغداد بوده است، ولی پس از اثبات دست داشتن آمریکاییها، این پرونده بسته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۲    
حسن روحانی در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت گفت : هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۰    
معاون رئیس جمهور گفت: ما در کشورمان یا چهل ستون می سازیم یا بیستون؛ این وسط چیزی نمی سازیم و صفر و صدی هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۷    
آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور اخبار اصلی و سرفصل های رسانه.های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
معاون توسعه منابع و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری از واریز نوبت هفتم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان این صندوق تا آخر وقت امشب (چهارشنبه 30 مهرماه) به حساب مشمولان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۶    
وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی شد، آمریکا پیش از انتخابات خود توافقنامه دیگری را درباره آغاز روابط میان این رژیم و یک کشور عربی یا اسلامی اعلام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۷    
در حالی که ایران در پی بی تعهدی کشورهای اروپایی، گام هایی را برای کاهش تعهدات برجامی اش برداشت، نماینده انگلیس در سازمان ملل در سخنرانی خود در شورای امنیت از ایران خواست تا تعاملی سازنده با سازوکار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن از گلوله باران شهر الجاح توسط نیروهای سعودی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
دادگاه ترکیه امروز یک شهروند اردنی متهم به جاسوسی برای امارات را به حبس محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله را مناسب تر از جابه جایی پایتخت می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۶    
دو جنگنده شکاری نیروی هوایی روسیه در یک عملیات موفق چند بمب افکن راهبردی آمریکا را در منطقه آلاسکا شناسایی و رهگیری کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهور مصر در جریان نشستی با مقامات یونانی و قبرسی، به شدت از سیاست ترکیه انتقاد کرد و خواستار خروج نظامیان خارجی که بدون اجازه دمشق در سوریه حضور دارند، شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور حل و فصل بحران سوریه که در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و نظامی در تهران به سر می برد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۱    
یو اس ای تودی برای اولین بار در تاریخ انتشار این روزنامه، از یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد و با شمردن مشکلات ناشی از ریاست جمهوری ترامپ از رای دهندگان مردد خواست جو بایدن را انتخاب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۲    
نماینده فرانسه در سازمان ملل در سخنرانی دیشب خود در شورای امنیت، مواضع کشورش را درباره ایران از جمله در زمینه توافق هسته ای و پایان تحریم تسلیحاتی بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی کرملین در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه پروژه خط لوله انتقال گاز نورد استریم2 این اقدام را ادامه سیاست های مخرب آمریکا توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
امروز (چهارشنبه 30 مهر) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت باکاهش دویست و پنجاه هزار تومانی نسبت به روز قبل مواجه شد و به 12 میلیون و هشتصد هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
شاخص بورس تهران علیرغم رشد در شروع معاملات، در پایان معاملات امروز چهارشنبه 30 مهرماه 7 هزار و 18 واحد افت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 80 درصد پول هایی که مردم وارد بورس کرده اند که تقریباً برابر با صد هزار میلیارد تومان می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 27 هزار و 900 تومان، یورو 33 هزار و 100 تومان و درهم امارات 7 هزار و 630 تومان اعلام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
مصطفی هاشمی طبا می گوید: اگر نظام تصمیم به مذاکره بگیرد همین آقای ذوالنوری زودتر از بقیه با آمریکایی ها دست می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح انتقادات تند از رئیس جمهوری تاکید کرد که به واسطه وجود نیروهای مسلح و مقتدر و مومن کسی جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مجلس جایگاه بالایی دارد و مورد احترام است و دولت با مجلس تعامل می کند، اما تعدادی از نمایندگان به جای قانونگذاری وارد مسائل حاشیه ای شدند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس هیچ اطلاعی از قرارداد با چین و همچنین تقسیمات دریای خزر ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: 77 درصد به طور متوسط افزایش دستمزد در سال 99 نسبت به سال قبل در جریان افزایش و همسان سازی حقوق و دستمزد امسال برای بازنشستگان کشوری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 221 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار 27هزار و 900 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما از قول یک منبع آگاه از تأیید حکم 12 سال حبس برای علی اصغر پیوندی رئیس سابق جمعیت هلال احمر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر انقلاب به سران سه قوه اجازه دادند که در جلسات مشترک با اختیار کامل، برای عبور از شرایط جاری کشور تصمیم بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در آب های شهرستان میناب و شهادت یک مرزبانان در این درگیری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما باید موفقیت های سیاسی دولت در سطح بین الملل را برای مردم تببین کنیم، گفت: درست است که فشار اقتصادی وجود دارد، امّا موفقیت های سیاسی ما را در سطح دنیا باید بدانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
نیکول پاشینیان با ابراز تأسف از اصابت خمپاره های درگیری قره باغ به خاک ایران، اطمینان داد که طرف ارمنی از هیچ گونه تلاش و هوشیاری برای عدم آسیب رساندن به ایران در خلال این مناقشه مضایقه نخواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که می خواهد ایران یک کشوری بزرگ و قدرتمند باشد. او گفت: من چنین چیزی نمی خواهم. من خواهان رفاه آنها هستم اما آنها نمی توانند تسلیحات هسته ای داشته باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۱    
رئیس شورایعالی صلح افغانستان سه روز پیش در راس هیئتی از مقامات شورایعالی مصالحه ملی به ایران سفر و با مقامات کشورمان دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه راهی جز اصلاحات برای برون رفت از مشکلات کشور وجود ندارد، گفت: مطالبات مردم جز با اصلاحات جدی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۵    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره دهم به مناسبت هفته نیروی انتظامی یادداشتی را با عنوان نیروی انتظامی و اقتدار در روزنامه شرق منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۱    
گاهی تلقی جامعه این است که آنچه تلویزیون پخش می کند، خواست حکومت است و در این مورد قرائتی مورد تایید از دین است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۶    
با آغاز فصل سرما، خبرهایی درمورد شلوغی غیرمعمول نانوایی ها، منتشر شده؛ این اخبار مبوط به چند شهر یا استان نیست؛ تقریبا هیچ استانی نیست که در روزهای اخیر از اخبار اینچنینی به دور مانده باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
در دومین شب از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مدافع عنوان قهرمانی میزبان شاگردان دیه گو سیمئونه است و قهرمان انگلیس به کشور لاله ها سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
مهدی فرجی از ادامه داستانِ خلیل و نورالدین با حضور حمیدرضا آذرنگ در فصل سوم سریال "نون.خ" و اضافه شدن قومیت جدیدی به ماجراهای نورالدین خانزاده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۰    
ایرنا- پلیس نیویورک با توجه به جنجال برانگیز بودن این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال بروز حوادث امنیتی از افزایش حضور نیروهای پلیس از هشت روز پیش از انتخابات 2020 در این شهر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی پکن را به طرفداری از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهور 2020 ایالات متحده متهم کرد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۷    
ایرنا – سفر محرمانه یک هیات آمریکایی به دمشق در ماه های اخیر و دیدار این هیات با برخی از مقامات سوریه، اخیرا از سوی منابع آمریکایی و سوری فاش شده است، سفری که باید دید پشت آن چه اهداف ویژه ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۷    
ایرنا- سناتورهای دموکرات روز چهارشنبه طرحی ارائه کردند که بر اساس آن بتوانند مانع تلاش های دولت ترامپ برای فروش جنگنده های اف 35 به امارات شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۷    
ایرنا- نتایج نظرسنجی اخیر نیویورک تایمز نشان می دهند که رای دهندگان آمریکایی در اکثر موضوعات بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۶    
در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم های بارسلونا، منچستر یونایتد، لاتزیو و لایپزیگ مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کسانی که الان نام شان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از گروه ها و جناح های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب مطرح است هیچ کدام شان به دردخور نیستند چون طرح و برنامه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۰    
شرکت دارویی فایزر و بیونتک آلمان آزمایش های ترکیبی واکسن کووید 19 را در ژاپن آغاز کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
گرامی مقدم گفت: اگر جو بایدن پیروز شود، شرایط برای آقای قالیباف به مراتب سخت تر از شرایط برای رئیسی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
بیژن مقدم گفت: اصلاح طلبان می کوشند در هر انتخابات با ایجاد فضای دوقطبی پیروز انتخابات شوند؛ اکنون چشم دوخته اند تا اگر بایدن رئیس جمهور شد با حرفه صلح و جنگ وارد میدان انتخابات بشوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۲    
وقتی در نشست خبری روز گذشته سخنگوی دولت، خبرنگاران درباره موضع دولت نسبت به حمله ها و هجمه های بی وقفه علیه رئیس جمهوری و سایر اعضای دولت پرسیدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۰    
عبدالهی- کمیسیون عمران مجلس با درخواست شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت ها مخالفت کرد تا از فردا شرکت های هواپیمایی ملزم باشند سقف فروش 60 درصدی صندلی ها را رعایت کنند اما اجازه افزایش قیمت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۲:۲۰    
یک کارشناس مسائل شبه قاره با تشریح اهداف سفر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان به ایران گفت ...