شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۶    
روند افزایش مبتلایان به بیماری کووید-19 که تاکنون در 213 کشور شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان قربانی می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۵:۴۶    
پرونده دستمزد سال99کارگران تقریباً نصفه ونیمه رها شده است و این باعث شده است که بحث حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بلاتکلیف باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۶    
وزارت خارجه یونان در بیانیه ای به آتش زدن پرچم ترکیه در آتن واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۵    
براساس تحقیقات و آزمایشات پزشکی صورت گرفته نشان داده شده است که مصرف مقدار کمی از زیره می تواند باعث کاهش کلسترول خون و کمک به افراد مبتلا به دیابت شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۶    
کسانی که عادت به ناخن خوردن دارند، بیشتر به بیماری ها و مخصوصا بیماری های گوارشی مبتلا می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۲    
آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیام های جداگانه ای از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس تقدیر و تشکر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۵    
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان، هر گونه ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۶    
حسین شریعتمداری نوشت: اظهارات اخیر آقای فلاحت پیشه ضمن آنکه عوامانه است، با دروغ های شاخداری همراه است که حتی دشمنان تابلو دار انقلاب هم به خاطر حفظ پرستیژ خود حاضر به طرح و بیان آن نیستند.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس بانک مرکزی به سوالی درباره ساعت مچی اش پاسخ جالبی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۶:۲۱    
حوادث رکنا: شرور مسلح که در فضای مجازی با کری خوانی با تفنگ شکاری کرده بود در چالوس دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۴۵    
ایرنا- دستگاه اطلاعات ملی عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که "علی عبدالناصر قرداش" جانشین "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروهک تروریستی داعش در عراق دستگیر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۴:۴۵    
ایرنا- وزیر خارجه ترامپ با ابراز تاسف از تصمیم دولت خودگردان فلسطین در لغو توافق ها با رژیم صهیونیستی و آمریکا، خواستار بازگشتن آنها به میز مذاکره بر اساس طرح معامله قرن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۲:۲۶    
شهردار پرند گفت: با گرم شدن هوا و بارش های بهاری، در روزهای اخیر شاهد هجوم انواع حشرات به ویژه سوسک های سیاه به شهر پرند بوده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۱:۵۱    
وکیل نازنین زاغری (زندانی ایرانی - بریتانیایی) گفت: مرخصی موکلم برای سومین بار تمدید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۱:۴۵    
ایرنا – سفیر ایران در انگلیس از ارسال نامه ای به سازمان بین المللی دریانوردی ( آیمو) درباره تهدید نفت کش های ایران توسط آمریکا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۶    
مزه یک حس پیچیده است که عوامل زیادی می تواند روی آن تأثیر بگذارد. تلخی مداوم دهان می تواند از وجود مشکلی پنهان حکایت داشته باشد. در ادامه به علت تلخی دهان خواهیم پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۷    
محققان در جدیدترین مطالعه خود روی نحوه انتقال کروناویروس جدید دریافته اند در شرایطی که حتی نسیم ضعیفی هم می وزد، ضمن اینکه دیگر فاصله 6 پایی یا حدود 2 متری برای عدم انتقال این ویروس کافی نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۵    
با شیوع ویروس کرونا در جهان، سلامت سیستم ایمنی بدن اهمیت زیادی دارد با مصرف تنها 10 میوه طلایی، می توانید سموم مضر و خطرناک داخل بدنتان را در کمترین زمان ممکن پاکسازی و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۱    
تست دو بازیکن فوتبال ایران که طی روزهای گذشته صورت گرفته مثبت اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۵    
فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اقیانوس آرام از افزایش پرواز بمب افکنهای بی-1 لنسر بر فراز دریای چین جنوبی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
ما جوانان موتلفه هیچگاه دست از حمایت، همفکری و مشورت به بزرگان خود بر نداشته ایم، و دست خودمان را به سوی تمامی مدیران جوانان احزاب دراز کرده و آنان را دعوت می کنیم تا با ما بر سر یک میز بنشینند و به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر خارجه این کشور در خصوص تحولات منطقه بحث و گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر به چین حمله کرد و مدعی شد بی کفایتی این کشور باعث کشتار جمعی در سطح جهان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۷    
سفارت روسیه در آمریکا با انتقاد از اتهام زنی یک رسانه آمریکائی علیه این کشور، خواستار عذرخواهی از مسکو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به تهدید مجدد سازمان بهداشت جهانی توسط رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر دفاع درباره مزاحمت آمریکایی ها برای نفت کش کشورمان گفت: هم آمریکایی ها و هم دیگران می دانند که ما در واکنش به این موضوع یقینا هیچ تردیدی به خودمان راه نخواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۷    
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه منظور برخی محافل سیاسی از وحدت باهم وحدت با یک نفر است، گفت: هر جریانی که خلاف مسیر مورد تایید این محافل به دنبال وحدت حداکثری باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
سفارت ایران در زاگرب در بیانیه ای از اتحادیه اروپا خواست که در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین و آزادی کامل این سرزمین، نقش مستقل و مقتدرانه ای بر عهده بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
یک منبع نظامی در دولت صنعاء از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی در آسمان جنوب استان الحدیده در سواحل دریای سرخ، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم مظلوم بود، گفت: فساد فساد کردن برخی درباره نمایندگان مجلس چیزی جز ورژن جدید بگم بگم نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
ارائه پیش نویس لایحه ی محکومیت آل سعود در پی جنایت 5000 تروریست انتحاری سعودی برای قتل ملت عراق، اقدامی است که به منظور رویارویی با تلاش های عربستان برای ریختن خون عراقی ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۰    
بر اساس پیگیری های ستاد حقوق بشرکشورمان،کایلی مور گیلبرت، در زندان مانند سایر زندانیان از خدمات درمانی بهره مند است و امکانات لازم نیز در اختیار او هست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۶    
ملا هیبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان در یک پیام به مناسبت عید فطر، از آمریکا خواسته که به کسی اجازه ندهد که موافقتنامه صلح آنها را با مانع، تاخیر و ناکامی رو به رو سازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۲    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۶    
شخصیت های سیاسی به دلیل مراوداتی که دارند، معمولا آشنایی بیشتری با هم پیدا می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۱    
طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور رقم بودجه یارانه نقدی در سال 99 اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خرداد ماه سال جاری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
بازار طلا، سکه امروز هم در مقایسه با روز گذشته شاهد افزایش نسبی قیمت ها هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ گونه مزاحمتی برای نفتکش های خود را تحمل نخواهیم کرد، گفت: اگر مزاحمت ها ادامه داشته باشد و تشدید شود، حتما پاسخ قاطع و محکمی خواهند گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
فشار های بی اساس برخی دولت های اروپایی در رابطه با آزادی فعالیت رسانه ها و خبرنگاران داخلی و خارجی مقیم ایران از علم کردن عناصر فرصت طلب برای فشار بر رسانه ها و دولت ایران عبور کرده و حالا به ادعاهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۲    
سیدمصطفی هاشمی طبا از لزوم بازنگری در ساختار معیوب قوانین کشور می گوید
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۷    
روابط عمومی شورای نگهبان به اظهارات رئیس مجلس دهم درباره شورای نگهبان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
حسام الدین آشنا به بیان روایتی از بررسی و در نهایت تائید صلاحیت بهزاد نبوی از فعالان سیاسی کشور در انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 1379 پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۶    
یک سند بدون امضا از پنتاگون درباره باقی ماندن کروناویروس در سطح جهان تا تابستان 2021 افشا شده که برای وزیر دفاع ایالات متحده نوشته شده و شامل یک مسیر طولانی پیشرو برای این بیماری ویروسی دنیاگیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در چهل سال گذشته هیچ یک از مجالس تا این اندازه آماج توهین واقع نشد نه تنها از سوی دشمنان بلکه از سوی کسانی که انتظار می رفت که مجلس را پاس بدارند، این مجلس مظلوم واقع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
یک مقام نظامی مسئول با اشاره به دستورالعمل جدید ارتش آمریکا در خلیج فارس تاکید کرد: یگانهای دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و دریای عمان چون گذشته به ماموریت های عادی خود با رعایت اصول حرفه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۶    
در ابتدای معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل بار دیگر از محدوده یک میلیون واحدی، 13 هزار و 800 واحد افت کرد و به محدوده 988 هزار واحدی برگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
عملکرد ضعیف دونالد ترامپ در مدیریت بحران کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد به عنوان شاه کلید انتخابات 2020 تردید جمهوریخواهان درباره پیروزی وی در انتخابات را برانگیخته و به چالشی برای رئیس جمهوری آمریکا جهت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۲    
سلطان خودرو و همسرش باید اعدام شوند و مرکز رسانه قوه قضاییه جزییات جلسه دادگاه وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهوری با اشاره به این که ما هدف اصلی روز قدس را در هیچ شرایطی از یاد نمی بریم گفت: قدس فراموش نمی شود و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر خارجه رژیم پهلوی گفت: من به ایران افتخار می کنم که عمده چیزهایی را که نیاز دارد، بدون این که از خارج خریده باشد، با همت و تلاش و غیرت همین مهندسین جوان، برای خودش تهیه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۵    
طی درگیری نیروهای جان بر کف سپاه بیت المقدس با ضد انقلاب دو نفر از نیروهای ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۵    
این سخن جدیدی نیست که تولد هر حکومتی در عراق، تنها با تحقق معادله توازن آمریکا-ایران صورت می گیرد. این دو طرف، استراتژی خود را با این معادله اجرا می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۶    
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اتهاماتی که در خصوص ایران به حزب الله زده می شود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۵    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، شاهزادگان محبوس عربستانی برای آزادی شان به دنبال دستیابی به خدمات گروه های فشار و شرکت های لابی که با دونالد ترامپ در ارتباطند، هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی ضمن بررسی وضعیت ETF ها در بازار سرمایه، درمورد آینده این صندوق ها گفت: انتظار می رود پس از فروکش التهاب بازار سرمایه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۷    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که ایران باید با دولت ترامپ مذاکره کند و در غیر این صورت شاهد تبعات تحریم های آمریکا برای اقتصادش خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۶    
علی لاریجانی بعد 12 سال کرسی ریاست مجلس را ترک می کند. او حالا بی شباهت به هاشمی رفسنجانی یا ناطق نوری نیست که سالها در نیانه منازعات سیاسی ایستاده بودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۷    
فرماندهی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین در بیانیه ای گفته است که این دستورالعمل به منظور افزایش امنیت، به حداقل رساندن ابهام و کاهش خطر محاسبه اشتباه صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۶    
اگر مجلس یازدهم می خواهد کار آمد و مطالبه گر باشد و کارنامه خوبی از خود نشان دهد هیچ راهی ندارد جز برخورداری از انسجام و همفکری ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۷    
فارس/ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از درگیری میان رزمندگان سپاه با یک تیم تروریستی ضدانقلاب در مریوان استان کردستان خبر داد که دو نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۶:۱۷    
دفتر آیت الله وحید خراسانی، مبلغ و مقدار فطریه هر نفر برای سال 1399 شمسی (1441 قمری) را تقریبا سه کیلو گندم معادل با 12 هزار تومان اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۶:۰۲    
افزایش حدود 30 درصدی هزینه های تولید مسکن، چشم انداز این بازار در سال جاری را تا حدودی مشخص می کند و اگر بازارهای رقیب بر بازار مسکن تاثیر نگذارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۴:۵۶    
روسیه از سقوط یک فروند بالگرد نظامی خود در مسکو پایتخت این کشور و کشته شدن تمام خدمه آن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۰    
ایرنا- وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت چینی را با ادعای ارتباط با هواپیمایی ماهان ایران تحریم کرد.