چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۱May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۵    
شرکت هواوی از جدیدترین لپ تاپ های سری MateBook و تراشه قدرتمند کرین 820E خود رونمایی می کند. لپ تاپ های جدید مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
هر دلار امروز (چهارشنبه) در صرافی های بانکی 22 هزار و 450 تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (سه شنبه) یک هزار و 60 تومان افزایش داشت، نرخ هر یورو نیز به 27 هزار و 150 تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۱    
وزیر خارجه ایران از پیشنهاد همتای قطری خود درباره گفتگو کشور های عربی حوزه خلیج فارس با ایران استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور در جلسه ستادهماهنگی اقتصادی دولت که روز سه شنبه برگزارشد، با لحن شدیدی با وزیر اقتصاد برخورد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۷    
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: با نگاهی گذرا به نمونه هایی از وادادگی و انفعال دولت کنونی در سیاست خارجی و گره زدن آشکار و بارها اعلام شده امور کشور به تحولات و بایدها و نبایدهای آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۵    
کیانوش جهان پور، سخنگوی سازمان غذا و دارو طی توییتی نوشت: امروز آزمایش بالینی فاز 2 واکسن انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا در پلی کلینیک 19 آوریل هاوانا نیز آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۵    
یک متخصص بیماری های عفونی واکسن ایرانی و خارجی کرونا ویروس را تشریح کرد. دکتر محمدرضا ناظر در گفت وگو با ایسنا در خصوص تزریق واکسن ایرانی و یا خارجی اظهار کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۲    
اولگ ریزانتسف معاون وزیر صنایع و تجارت روسیه اعلام کرد که کشورش اولویت در توسعه همکاری های اقتصادی با ایران را در صادرات محصولات صنعتی می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۵    
فرماندار شهرستان رشت گفت: برق و گاز شهروندان رشت نباید به دلیل بدهی طی روزهای آینده با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بروز سرما و بارش برف، قطع نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اراده سیاسی در مسؤولان کره جنوبی برای حل این موضوع نیست اما این بار قول داده اند تا با دست پر برگردند و این قولی است که قائم مقام وزارت امور خارجه این کشور داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۵۰    
وزیر دفاع ترکیه و هیات همراهش سه شنبه شب با رئیس و نخست وزیر اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۳۵    
فدراسیون جهانی کاراته خبر داد، زمان برگزاری لیگ های جهانی این رشته به دلیل ادامه دار بودن همه گیری ویروس کرونا با تغییراتی همراه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی، از درخواست وزیر خارجه قطر برای مذاکره با کشورهای عربی استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۶    
تقریباً تمام کسانی که بعد از مدتی قلم زدن پی ناشری برای چاپ اثر خود می گردند، ابتدا در اندیشه سرمایه گذاری روی اثر خودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۸    
تهیه کننده گاندو خطاب به وزیر امور خارجه گفت: این سریال علیه آمریکا بود نه شما!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۶    
فعالیت بدنی انرژی زیادی را از فرد می گیرد و در صورت عدم تکمیل و بازیابی سطح انرژی در مدت 15 تا 30 دقیقه پس از اتمام تمرین روند بهبودی برای بدن دشوار می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
کمبود ویتامین ب 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۶    
وزیر خارجه انگلیس تاکید که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) جزو اولین محورهای گفت وگوی دولت انگلیس و آمریکا خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: پکن امیدوار است که همه طرف ها همراه با جامعه جهانی برای پیشبرد بازگشت برجام به مسیر درست و پیشبرد روند حل و فصل سیاسی مساله هسته ای ایران نقش سازنده ای ایفاء کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۲    
مجری شبکه دو سیما به خبر ممنوع التصویر شدنش واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تحریم ترامپ و 9 نفر از مقامات دولتش به خاطر نقش و دخالت در اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کوچک ترین اشتباه درباره توان دفاعی کشورمان با پاسخ سنگین و قطعی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس گفت: در صورت عدم لغو تحریم ها تا سوم اسفند، همه دسترسی های آژانس بین المللی به تاسیسات هسته ای ایران قطع می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۱    
بسیاری فکر می کنند عکاسی و فیلم برداری عروسی کار خیلی پیچیده ای است و پروسه ی عجیب و غریبی دارد. اما این کار آن قدرها سخت هم نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۶    
وزیر خارجه قطر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواسته که با ایران مذاکره کنند او همچنین از آمادگی کشورش برای میانجی گری در راستای برگزاری نشستی میان ایران و اعضای شورای همکاری خلیج فارس خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : آموزش بورس در مشهد و هر کجای دیگر ایران اولین گام در سرمایه گذاری است. برای موفقیت در بازار بورس به دانش و تجربه نیاز دارید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
یک مطالعه جدید روی میمون هایی که در اندونزی از گردشگران دزدی می کنند و اشیاء دزدیده شده را در ازای غذا پس می دهند، نشان داده است که گویا این میمون ها ارزش اشیاء مختلف را حدس می زنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۰    
دولت انگلیس 100 دستگاه خودروی زرهی به نیروهای ارتش لبنان به منظور تقویت ثبات در مرزهای با سوریه اهدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
با کاهش ارزش دلار و تقویت امیدها برای اجرای یک بسته کمک مالی کرونایی از سوی دولت آمریکا سبب شد، تا قیمت طلا اندکی در بازارهای جهانی افزایش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۶    
منابع صهیونیستی خبر دادند که نخست وزیر این رژیم در تلاش است تا پیش از به قدرت رسیدن رئیس جمهور جدید آمریکا چند کانون صهیونیست نشین را در کرانه باختری قانونی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
العالم نوشت: دکتر سوسن اسماعیل العساف در مقاله خود که در تارنمای رای الیوم منتشر شده، تاکید کرد که برخلاف عادت مالوف در آمریکا که پس از انتخابات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
هیات دولت عراق در جلسه امروز خود روز 10 اکتبر 2021 را به عنوان زمان برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
میلیون ها کاربر واتساپ به پیامرسانی هجوم بردند که از خطرات احتمالی آن مطلع نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
متخصصان رژیم غذایی معتقدند که عدم مصرف مواد قندی می تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت کمک کند اما نتایج تحقیق جدید محققان ژاپنی نشان می دهد که بدن ما از موادی مانند گلوکز برای بهبود عملکرد خود استفاده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان بورس خبر استعفایش را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن اشاره به وضعیت شهرهای کرونایی کشور، از فوت 87 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبری با درخواست آزادسازی سهام عدالت به شورای عالی بورس دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن مقررات و آیین نامه های ضروری در این زمینه را آماده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
همکاری و همراهی شهروندان برای تثبیت شرایط نزولی کرونا الزامی است
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما اراده خود را بر دشمن تحمیل کردیم بنابراین دشمن باید راهبردهای خود را در برابر ما تغییر دهد و این تنها راه چاره آمریکا در برابر ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
پلاسکو زیر پوتین های شان دست و پا زد و در آخر دوام نیاورد. نفسش بالا نیامد و پس از 54 سال فرو ریخت و نابود شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
موج کاهش قیمت ها در نیمه دوم سال، بازار سکه و طلا را هم ریزشی کرد. قیمت سکه بهار آزادی در آخرین معاملات به 9 میلیون تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 920 هزارتومان رسید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص امکان تایید یا رد FATF در مجمع تشخیص مصلحت گفت: نظر من مخالف هست و صریحا با ادله اعلام کرده ام که معایبش از محاسنش بیشتر است و نظر اکثریت هم به نظرم همین هست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز 385 واحد رشد کرد. شاخص هم وزن اما با افت 6462 واحدی همراه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
مروز در ادامه روند ریزشی بازار ارز، نرخ فروش دلار در تابلوی بسیاری از صرافی ها در کانال 20هزار تومان و خرید آن در قیمت 19هزار تومان نمایان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی دولت در نشست خبری با بیان اینکه برای فهم شرایط این روزهای بازار ارز نیاز به دانش تخصصی اقتصاد و بودجه ریزی سنجیده نیست، گفت: هر فردی در کف بازار نیز متوجه می شود که با نبودن ترامپ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۶    
مدیرعامل شرکت بورس نوشت: افت کنونی شاخص بورس مبنای بنیادی ندارد و اصلاح وضع موجود نیازمند تسریع نهادهای مسئول برای تصمیم گیری در مورد طرح های ارائه شده توسط کارشناسان بازار سرمایه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در فرمانی اجرایی خرید و به کارگیری سیستم های هواپیماهای بدون سرنشین از ''کشورهای رقیب آمریکا'' را که نام ایران نیز در میان آنهاست، ممنوع اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
از مردادماه به واسطه ریزش بی سابقه بورس، سهامداران بورسی بخصوص تازه واردها که به دعوت دولت راهی بورس شده بودند در شوک رفتار دولت در قبال بورس هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
اگر در منطقه ای اعلام می شود وضعیت کم خطر شده به معنای از بین رفتن ویروس نیست که بار سفر را ببندیم. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است پیک سهمگینی تکرار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
وزیر خارجه در صحن علنی مجلس گفت: گناه من این بود که برای آزاد کردن دکتر سلیمانی باید با کسانی گفتگو می کردم که از آنها هیچ خوشم نمی آمد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
متن شکایت از رئیس جمهور به خاطر استنکاف از ابلاغ قوانین مجلس در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
ترامپ که حالا دیگر اصلی ترین تریبونش را هم از دست داده و نمی تواند در توییتر چیزی بنویسد تا رقیبش را تحقیر کند، تن به خروج از کاخ سفید داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پی دستگیری دو شهردار در تهران گفت که برخورد با فساد باید سریع، قاطع و بدون تبعیض باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰    
نادری نماینده مجلس در توئیت خود نوشت: استیضاح وزیر بی کفایت اقتصاد که شامل 11 محور است، با 102 امضا به هیات رییسه مجلس ارسال شد!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷    
ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا در حالی که برای ترک کاخ سفید آماده می شود، دوشنبه با انتشار پیام خداحافظی و چند روز پس از حمله حامیان ترامپ به کنگره اعلام کرد خشونت هرگز راه حل نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
فعال سیاسی اصولگرا درباره نحوه برگزاری انتخابات 1400 توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد که وزارت امور خارجه می تواند به نام وزارت خارجه و تجارت بین الملل تغییر نام یابد که البته این به معنای انجام تجارت توسط وزارت خارجه نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
ناتاشا توراک در CNBC نوشت: ایران در حال ایجاد تغییر و تحولاتی در سال 2021 است. در هفته اول سال جدید، این کشور یک تانکر کره جنوبی را در تنگه هرمز توقیف کرده و بازگشت خود به غنی سازی 20 درصدی را نیز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
فرزند آیت الله مصباح یزدی شایعه مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر درگذشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی بعد از تزریق واکسن فایزر به ایشان را شایعه ای دروغین خواند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، شاخص کل بورس با ریزش 19 هزار واحدی تا ساعت 9:36 امروز به عدد 1 میلیون و 130 هزار واحد رسید. لینک کوتاه کپی لینک
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی گفت: اورانیوم فلزی کاربردهای صلح آمیز نیز دارد و هم اکنون برخی کشورها از سوخت مبتنی بر اورانیوم فلزی برای رآکتورهای خود استفاده می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
دولت سوریه شایعات درخصوص رایزنی با مقامات رژیم صهیونیستی را تکذیب و تاکید کرد در مواضع و سیاست های خود در راستای منافع ملی و اهداف عادلانه ملت عرب به ویژه در خضوص مساله فلسطین و آرمان های آن شفاف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۷    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز، از پاسخ های وزیر امور خارجه به سوال فرهاد بشیری درباره اهمیت دیپلماسی اقتصادی ازسوی وزارت امورخارجه قانع نشدند و ظریف دومین کارت زرد خود را گرفت
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، تاکید کرد: وضعیت بورس قابل قبول نیست، دولت پاسخگو باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
مصطفی درایتی گفت: اصولاً مردم به تاثیر و نقش خود در انتخابات شک دارند و به همین دلیل جدل های دستگاه ها و مقام های مسئول برایشان اهمیتی ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
فریدون مجلسی گفت : این روزها بارها ترامپ و بایدن را با هم مقایسه می کنند که نظر شخصی من این است که اگر بخواهیم این 2 را با متر هنرمندان عرصه موسیقی مقایسه کنیم، ترامپ تتلو است و بایدن بنان!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه اگر پشت میز مذاکره لبخند می زنم برای این که مقاومت مردم ایران در برابر زورگویی آنها را نشان دهم است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
پلیس فدرال آمریکا FBI فرد مظنون به سرقت لپ تاپ یا هارد رایانه نانسی پلوسی را در خانه اش در پنسیلوانیا دستگیر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران از نمایندگان مجلس کارت زرد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
آیا امروز بورس مثبت می شود یا همچنان منفی باقی می ماند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در مجلس در جریان نشست بررسی مشکلات حمل ونقل شهری و برون شهری شهرستان رشت بر تعریف منشور اخلاقی و اجتماعی برای رانندگان تاکسی تاکید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، تاکید کرد: وضعیت بورس قابل قبول نیست، دولت پاسخگو باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۵    
مدافع مراکشی الدحیل قطر با قرارداد قرضی به سری A ایتالیا باز خواهد گشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۲    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی بازی با فولاد و ورود کریم باقری به این حواشی گفت: آقا کریم دو بار تودهنی قشنگی به من زد!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۲    
یک نشریه ایتالیایی خبر دو رسانه دیگر این کشور مبنی بر تغییر قریب الوقوع نام باشگاه اینتر را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۰    
ایسنا/ حالا کم کم در خیلی از کشورها سرو کله کرونای انگلیسی پیدا شده، ویروس کرونایی که با جهش هایی که پیدا کرده قدرت سرایت بالایی دارد و همین امر موجی از نگرانی را میان کشورهای مختلف به راه انداخته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۰    
نسل جدید خودروی مگان دارای تغییرات ظاهری زیادی نسبت به نسل قبل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۷    
ایرنا- وزیر امور خارجه اسبق آمریکا خواستار تشکیل کمیسیون تحقیقاتی در مورد تعیین روابط ترامپ با پوتین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۷    
خبرنگار المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در جرف الصخر خبر داه است. گفته می شود این انفجار بر اثر حمله هوایی صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۷    
خبرآنلاین/ عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید: دیگر بحث اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست و موقتا باید روی آن یک خط قرمز کشید چراکه در حال حاضر کشور به نیروی دلسوز و خدمتگزار نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۷    
تیم فوتبال میلان در هفته هجدهم سری آ مقابل کالیاری به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۱    
ایرنا- روزنامه ایران در یادداشتی نوشت: کمتر از 24 ساعت دیگر، دوره چهار ساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۵    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رأی آوری نامزد اصلاحات بستگی به مشارکت مردم در انتخابات دارد. با مشارکت حداکثری مردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۵    
سازمان لیگ ستارگان قطر لیست 30 نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این کشور را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۰    
آرمان ملی: گاندو فراموش نمی شود! گاندو گوشتخوار و از نوع شکارچی کمین گر است که ماهی ها، پرندگان و پستانداران اطراف رودخانه ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۰    
هر از گاهی می بینید بحث کاندیداتوری آقای ظریف مطرح می شود اگر به منشا و مرجع خبر خوب دقت کنید خواهید دید این مسئله از جناح رقیب استارت خورده و بیشتر از آن جهت است که مسیر ائتلاف با لاریجانی را تنها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۵    
آرمان ملی: نگاهی به وضعیت جامعه در دهه های گذشته نشان می دهد که آن زمان بسیار کمتر از امروز شاهد برخی رفتارها ...