سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۱۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 7 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۵    
نایب رییس انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع کم خونی و عوارض آن؛ نحوه جبران و درمان آن از طریق تغذیه سالم را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۴:۰۰    
در حالی که پرونده قتل جوان افغانستانی که در کانکس یک ساختمان نیمه کاره کشته شده بود پس از 5 سال به نتیجه نرسیده، پدر مقتول با درخواست دیه از بیت المال خواهان تعیین تکلیف در این پرونده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۱    
از جمله منابع غذایی خوب برای ویتامین C می توان به میوه های خانواده مرکبات، فلفل ها، جوانه های بروکسل، گوجه فرنگی، طالبی، سیب زمینی، توت فرنگی و اسفناج اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
هر ساله اسرار و گونه های دیگری از دایناسورها کشف می شوند و سال 2020 نیز از این قاعده مستثنا نبود. در این مقاله، 10 کشف جالب از دایناسورها را معرفی خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۵    
یکی از خلبانان ایرانی توانسته جنگنده ای با بال شکسته و موتور خاموش را بر زمین بنشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۱    
در این اطلاعیه که العربیه آن را منتشر کرده، ادعا شده مین های کشف شده از نوع صدف هستند و طی هفته های گذشته توسط حوثی ها در بخش های جنوبی بنادر دریای سرخ و تنگه باب المندب کارگذاری شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۵    
باشگاه خبرنگاران/ عضو کادر درمان آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد که وی فقط به منظور تسریع در روند درمان در بیمارستان بستری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۰    
فارس/ حسن رحیم پورازغدی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی درباره میزان حقوق و دریافتی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی پاسخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۰    
خبرآنلاین/ نزدیک به یک سال از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد و به همین مناسبت بخشی از توصیه های این شهید بزرگوار به علمای اسلام را می خوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۰    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از تلاش برای حمایت و کمک به خانواده زندانیان این استان خبر داد و گفت: در همین ارتباط تفاهم نامه هایی با دستگاه های اجرایی استان منعقد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۴۵    
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه تصریح کرد جو بایدن و دونالد ترامپ، درباره برجام به یک شکل فکر می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۰    
مستند "راز خوشبختی" همزمان با اولین سالروز شهادت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به روی آنتن خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۰    
معاون فرهنگی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان معتقد است که حمایت از زندانیان و خانواده های آنان نباید تنها محدود به بحث معیشت شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۰۰    
گونه جدید کرونا که پس از شیوع در انگلیس سبب نگرانی در کشورهای اروپایی شده است ، دو نفر را در اردن مبتلا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۵:۵۰    
حضرت آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: روزی فرا برسد که هیچ بی سوادی در کشور نداشته باشیم چون یکی از حربه های دشمن در هر جامعه ای سوءاستفاده از افراد بی سواد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۴:۳۵    
نخستین قطار باری ترکیه حاوی یک هزار و 388 یخچال و فریزر پس از طی هشت هزار و 693 کیلومتر وارد شهر "شی آن" واقع در استان شانشی در شمال غرب چین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۴:۰۵    
کشور های اروپایی از امروز و سه هفته پس از واکسیناسیون عمومی در انگلیس شروع به توزیع واکسن کرونا بین مردم کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۳:۲۶    
تغذیه مناسب در حفظ سلامتی افراد و تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری ها به ویژه بیماری کووید 19 نقش موثری دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۲:۵۰    
فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: ورودی به بیمارستان ها به یک چهارم کاهش پیدا کرده و موارد بستری هم خیلی کم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۲:۲۶    
برای جذب کلسیم مورد نیاز بدن همیشه نیاز نیست لبنیات مصرف کنید چرا که لیست ارائه شده در این بخش شما را برای تامین کلسیم بدن بدون لبنیات یاری خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۱:۵۰    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت:چیزی که ثابت شده باشد و مطالعه کرده باشیم که ویروس کرونای انگلیس وارد ایران شده نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پیام توییتری نوشت: به یاری خدا تا 40 روز دیگر، خط تولید واکسن کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با ظرفیت 1 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۶    
جزئیات کارآزمایی بالینی بررسی بی خطری و ایمونوژنیسیتی واکسن غیر فعال COVID-19 اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۵    
خواص روغن هسته انگور برای سلامتی و پوست و مو را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. از آنجا که میزان روغن قابل استخراج از هر دانه انگور به طور جداگانه بسیار کم در نظر گرفته می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۶    
یک فرد ناقل ویروس کرونا که با لباس بابانوئل به یک مرکز نگهداری سالمندان در بلژیک رفته بود، موجب ابتلای حدود 160 نفر و مرگ 18 تن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۵    
برای تقویت بینایی کودکان از طریق تغذیه راهکارهایی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۰    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا با انتقاد از عدم امضای مصوبه کمک های مالی توسط رییس جمهور کنونی کشورش هشدار داد: ترامپ باید گلف بازی را کنار گذاشته و قانون را امضا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۰    
نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه مدعی حمله پهپادی به یک خودروی نیروهای مقاومت در شرق سوریه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به انتقادات نمایندگان مجلس از لایحه بودجه 1400 گفت: این بودجه عملیاتی است و نمایندگان صرفا باید وقت کافی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده بگذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۶    
با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۱    
مهاجم از لابه لای جمعیت تا جایی که برایش ممکن بود به بوتو نزدیک شد، چند گلوله شلیک و بعد کمربند انفجاری اش را منفجر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۱    
دفتر اطلاع رسانی ارتش شرق لیبی امروز، یکشنبه اعلام کرد، ارتش به صورت مناسب به ترکیه پاسخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۱    
وزرای خارجه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس امروز (یکشنبه) نشستی را به صورت مجازی به منظور بررسی اقدامات اتخاذ شده با هدف پایان دادن به بحران قطر برگزار می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۵    
نخست وزیر بریتانیا از وجود تغییرات بزرگ در این کشور در آینده به دنبال توافق تجاری با اتحادیه اروپا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۶    
منابع مطلع از سفر وزیر دفاع عراق به ترکیه برای انجام پاره ای مذاکرات امنیتی با مقامات ترکیه ای خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۵    
نهاد مسئول نظارت بر شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین اشغالی در نظر دارد تا قبل از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، مجوزهای تازه برای ساخت و ساز ها در این اراضی صادر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۰    
یک کارشناس امور دولت فدرال در تحلیلی درباره امتناع دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا در امضا نکردن بسته حمایتی 900 میلیارد دلاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای شبکه پنج نفره جاعل و توزیع کننده ارزهای خارجی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان بالغ بر 100 میلیارد ریال ارز خارجی کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰    
مواضع اخیر اعضای باقی مانده در برجام نشانگر گشایش مسیری دیپلماتیک برای احیای توافق هسته ای است. البته موفقیت در این مسیر پرتلاطم به داشتن دیپلماسی فعال و مبتنی بر اجماع داخلی کلیه ارکان نظام و حمایت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۶    
ارتش پاکستان امروز یکشنبه اعلام کرد: حمله عناصر تروریستی به ایست و بازرسی نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان منجر به کشته شدن 7 تن از مرزبانان این کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهور فیلیپین واشنگتن را تهدید کرد، در صورتی که به این کشور واکسن ضد کرونا ندهد، از پیمان نظامی با این کشور خارج خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۰    
نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای مخالفت خود را با بازگشت ایالات متحده به برجام اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
کارولاین بایدن برادر زاده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا به دلیل رانندگی در حالت مستی محکوم شد و 6 ماه عفو مشروط گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۵    
یک منبع عراقی از سفر غیر منتظره هیأتی از این کشور به ایران به دستور مصطفی الکاظمی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۵    
تاریخ توطئه و خیانت 70 ساله آمریکا در جهان ادامه دارد و سران ایالات متحده دست از سر مردم جهان به ویژه کشور های اسلامی و غرب آسیا بر نمی دارند و ما هر روز می بینیم که مستاجران کاخ سفید علیه یکی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی پایانه مرزی ⁧ریمدان⁩ گفت: نظارت میدانی اگر نمایشی نباشد، می تواند ظرفیت های عظیم مغفول مانده را با کمی پیگیری و تلاش فعال کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۰    
رییس اینترپل ایران علت اینکه چرا محمود خاوری از کانادا به ایران استرداد نمی شود را توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۰    
برخلاف هفته های گذشته که نرخ ها در بازار خودرو روند کاهشی داشت، قیمت انواع محصولات پرتیراژ و پرفروش ایران خودرو و سایپا در بازار افزایشی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۱    
پیگیری ها نشان می دهد که سازمان تامین اجتماعی قصد دارد تا پایان سال به هر بازنشسته این سازمان دو میلیون تومان پرداخت کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۰    
عباس عبدی در توییتی نوشت: برخی با عضویت در FATF مخالفند ولی همچنان عضو سازمان مللی هستند که رکن اصلی آن شورای امنیت با حق وتوی 5 قدرت جهانی و ایالات متحده است؟ چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۵    
دانشمندان می گویند مصرف بادام خیسانده شده می تواند در سلامت بدن مؤثر باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۰    
دسرها معمولا خوشمزه ترین بخش هر وعده غذایی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از تنظیم لایحه بودجه 1400 این لایحه را بودجه توهم توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
معاون اسبق وزیر خارجه از پیام شهید سلیمانی به ظریف در جریان مذاکرات در لوزان سوئیس خبر داد و گفت:سردار سلیمانی می خواستند به ما بگویند این دشمنی که در حال مذاکره با شماست، قابل اعتماد نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۵    
فعال اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاح طلبان نباید انتخابات 1400 را با همان فرمان انتخابات 98 آغاز کنند، درباره مطرح شدن برخی شخصیت های جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰    
امیر عبداللهیان در کنفرانس خبری تاکید کرد انتقام سخت در دستور کار جدی جمهوری اسلامی است
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس جمهور در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: دولت نه تنها مصر است که روزانه 2 میلیون و300 هزار بشکه نفت صادر کند بلکه انتظار دارد وزارت نفت شرایط را برای افزایش آن آماده نماید و ما باید از همه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۶    
بسیاری از کاربران اینستاگرام قبل از دنبال کردن صفحه، بازدیدهای پیج را مورد بررسی قرار می دهند. در واقع آن ها با دیدن ویو بالای پیچ، جذب پروفایل می گردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
بیش از 175 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تحریم جامعه المصطفی العالمیه از سوی وزارت خزانه داری آمریکای را محکوم کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۵    
هم وطنان مسیحی ما به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا جشن های سال نو میلادی را امسال برگزار نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۱    
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس ضمن تشریح 2 مصوبه سهام عدالتی شورای عالی بورس گفت: همه سهامداران سهام عدالت در روش مستقیم و غیرمستقیم باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم گفت: اعتقاد من بر این است که سیاست خارجی ایران زمانی غالب خواهد بود که مسائل سیاست خارجی در داخل عامل اختلاف نباشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵    
هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 139 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی ستاد مردمی گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در خصوص اقدامات قضایی برای پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی تاکنون به 6 کشور نیابت قضایی داده شده و با جدیت دنبال می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۰    
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال 66 علت این که به جای رئیس جمهور اوست که مسئولیت جنگ را می پذیرد بازگو می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۵    
وزیر کشور گفت: هم اکنون کرونا عامل تعیین کننده ای جهت مشارکت در انتخابات است با افزایش تعداد شعبات و روزهای اخذ آرا باید می توان مشکل مشارکت مردم در انتخابات را حل کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۱    
احمد خورشیدی آزاد گفت: دلیل بنده برای تایید صلاحیت آقای احمد ی نژاد از سوی شورای نگهبان این است که مقام معظم رهبری قبل از اینکه به این بی اندیشند که نام چه کسی از داخل صندوق رای بیرون خواهد آمد به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۱    
یارانه معیشتی دی ماه 99 چهارشنبه شب ، 10 دی ماه 99 ، به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۵    
امکان زیارت آنلاین مزار شهید سلیمانی از امروز فراهم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰    
راز مرگ مرموز زن جوان در حمام خانه مادرشوهرش چیست؟به دستور دیوانعالی کشور بار دیگر پرونده رسیدگی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار توجه جدی و بیش از پیش به سیاست های کلی نظام در روند تقنینی و اجرایی کشور شد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از افزایش 56 درصدی تولید و 50 درصدی صادرات در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال (سال جهش تولید) در این مجتمع خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۶    
رئیس شورای شهر تهران به تخریب تابلوی شجریان واکنش نشان داد و نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۱    
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با بیان اینکه پیشنهاد ما برای افزایش قیمت نان در تهران 70 درصد است، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بر خلاف دستورالعمل خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰    
اسرائیل می داند که تعامل آمریکا با ایران در دوره بایدن متفاوت خواهد بود، از این رو، به تبعیت از اصل داگان در مورد تعطیلی برنامه های هسته ای ایران از طریق هدف گیری ساکت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰    
هرچه به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری 1400 نزدیک می شویم عزت الله ضرغامی حرکات و تحرکاتش بیشتر رنگ و بوی انتخابات می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۶    
نمایندگان مجلس ماده ای از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را حذف کردند که در آن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری موظف به ارائه ی برنامه در زمان ثبت نام می شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما معتقدیم لایحه بودجه سال 1400 نیاز به اصلاحات اساسی دارد، گفت: کسری تراز عملیاتی لایحه بودجه نسبت به بودجه سال قبل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مردم از جریان اصلاحات به خاطر عملکرد دولت و مجلس عصبانی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
یاسر جبرائیلی گفت: رئیس جمهور حاضر نیست برای دفاع از FATF به جلسه مجمع تشخیص برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۱    
زمانی که کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، کشور ما نه آمادگی زیان های سخت اقتصادی این ویروس را داشت و نه وضعیت معیشتی مردم آنگونه بود که بتوانند چند ماه رکود اقتصادی شدید ناشی از قرنطینه را تحمل کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۵    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همچنین شواهد و قرائن نشان می دهد که بین نیروهای اعتدالی، اجماعی بر روی معرفی آقای علی لاریجانی به عنوان نامزد انتخابات سال آینده در حال شکل گیری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما معتقدیم لایحه بودجه سال 1400 نیاز به اصلاحات اساسی دارد، گفت: کسری تراز عملیاتی لایحه بودجه نسبت به بودجه سال قبل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۵    
آیا بورس امروز مثبت خواهد شد یا به روند منفی ادامه می دهد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۱    
برنا/ نماینده مردم ورامین در مجلس دهم با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: هر کسی در هر جایگاهی می تواند کاندیدا شود اما طرح چنین موضوعاتی همان شائبه را در ذهن مردم ایجاد می کند که می خواهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۰    
کارشناسان مسائل سیاسی و اقتصادی و همچنین نمایندگان مردم در خانه ملت بار دیگر ضمن هشدار نسبت به تبعات پیوستن به این لوایح در شرایط فعلی کشور، مسئولان دولت را به اولویت دهی به خنثی سازی تحریم ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۰    
گفته می شود که اتحاد ملتی ها در حال بحث و بررسی درباره کاندیداتوری اسحاق جهانگیری هستند و تصمیم آنان در آرایش سیاسی نیرو های اصلاح طلب در انتخابات آتی نقش موثری خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۰    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت جهانگیری نامزد می شود تا نشان دهد اصلاح طلبان همچنان پای کار موضوع انتخابات در کشور هستند. یعنی تنها راه حل گشایش سیاسی در کشور را صندوق رأی می بینند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۵    
یک کاربرفضای مجازی با انتشار عکسی از رعایت فاصله گذاری اجتماعی در توییتی طنزآمیز نوشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی درست به این صورته
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به احتمال فراوان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ماه جاری انجام می شود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۵    
معاون امور امنیتی و دفاعی نخست وزیر یمن گفت: ائتلاف دشمن بداند که اگر در دریای سرخ دست به حماقت بزند، جنگ بزرگی در آنجا شعله ور خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۵:۴۱    
وزیر کشور و رییس ستاد مقابله با کرونا با تأکید بر تهیه واکسن ایرانی، گفت: تا تأمین واکسن ایرانی، اقدام به خرید واکسن خواهد شد و وزیر بهداشت، زمانبندی این مهم را تا پایان دی ماه اعلام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۳:۵۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره احتمال ورود ویروس جهش یافته کرونا، گفت: تغییر در ویروس در کشور خودمان هم ممکن است رخ دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۳:۲۰    
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزارت نفت توان تولید نفت را دارد و امکان فروش آن نیز وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۵    
یک کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در منطقه اسلامی نمی تواند کاری انجام دهد اما باید مراقب خبرسازی هایی که برای دست برتر بودن خود در منطقه انجام می دهند، بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۱:۵۰    
انتظار می رود تقاضای جهانی برای نفت در سال 2021 از رکورد پایینی که در دوران قرنطیه کووید 19 مشاهده شد ...