دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۷:۵۶Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 10 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۰    
هرچند قرار بود از ابتدای دی ماه امسال پنج بانک با اتکا به سهام عدالت مردم به آنها وام بدهند اما این طرح اجرایی نشد و دقیقا در همین روزها طرح دیگری برای دادن وام به مردم مطرح شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
یک متخصص زنان و زایمان، گفت: زنانی که زود یائسه می شوند، بیشتر از دیگر زنان در معرض خطر بیماری های قلبی و مرگ زودرس قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۵    
رضایی با نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران دیدار کرد و بر پیگیری شکایت حقوقی عراق از آمریکا برای به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۰    
با رشد تکنولوژی در زمینه تولید محصولات دیجیتال، با گذشت زمان و با سرعت بسیار زیادی، محصولات هوشمند دیجیتال راه خود را به زندگی ما باز می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت موافقت کرد که شرط سابقه واردات، در بررسی ثبت سفارش موبایل اعمال نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۰    
عضو شورای عالی امنیت ملّی، جلیلی با بیان اینکه امروز برخی در جنگ اقتصادی می گویند می خواهیم نفت بفروشیم امّا عده ای نمی گذارند گفت: آیا مسئله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۵    
یکی از مسائلی که این روزها بسیار به گوش می رسد احتمال تک دوره ای بودن جو بایدن است. بسیاری معتقدند او ماموریتش را انجام داده و احتمالا حالا باید زمینه را برای ورود کامالا هریس به کاخ سفید در سال 2024 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: کاملا برای ما مشخص است که فرماندهی این ترور در کدام کشور بوده است؛ می دانیم کدام کشور با چه امکاناتی لحظه ورود سردار را به آمریکایی ها داده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۱    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه معتقد است که برخی بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای سعی می کنند با اتهام زنی ها علیه جمهوری اسلامی و گروه های محور مقاومت همان مسیری که چهار سال گذشته از سوی دونالد ترامپ در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۵    
اسناد جدید نشان می دهند دولت دونالد ترامپ بعد از ترور سردار سلیمانی دستور بازداشت همه ایرانی هایی را که قصد ورود به ایالات متحده از چند گذرگاه مرزی داشته اند صادر کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۶    
واکسنی که توسط گروه ملی بیوتک (CNBG) چین تهیه شده است به میزان 79.34 درصد در محافظت از افراد در برابر کووید-19 موثر است و این شرکت برای استفاده عمومی این واکسن در چین، درخواست ثبت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اعلام وضعیت 3 نفر دریافت کننده واکسن ایرانی کرونا گفت: طی 2 ماه به 53 نفر داوطلب دیگر واکسن تزریق می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت تهویه هوا برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، از مردم خواست تا حد امکان از حضور در اماکن شلوغ و سربسته خودداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۷:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از دولت خواست تا زمان تولید واکسن ایرانی، نسبت به تسریع در واردات واکسن برای گروه های در معرض خطر، اقدام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۶:۰۰    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن مقام های هتاک و گستاخ روس جریمه سنگین می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۳:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از یک نفر کشته و مصدومیت 5 نفر طی واژگونی سمند در محور یاسوج_اصفهان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۲:۵۰    
رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه این سازمان مخالف مصوبه وزارت صمت درباره نزدیک کردن قیمت خودرو کارخانه به قیمت خودرو در بازار است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۲:۲۶    
وزیر خارجه رژیم صهیوسنی در کنفرانس خبری مشترک با همتای یونانی خود خروج خود از ائتلاف آبی - سفید به ریاست بنی گانتس را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۱:۴۵    
سرمربیان تیم های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا تهران پس از دیدار دو تیم، نظرات خود را راجع به تقابل دو تیم مطرح کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۱:۱۱    
سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست تا مسئولیت های خود در چارچوب منشور سازمان ملل متحد انجام دهد و به صلح و امنیت بین المللی احترام بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۵    
تأثیر گیاه مریم گلی بر سلامت انسان باورنکردنی است. مریم گلی که از نظر علمی با نام سالویا آفیشینالیس شناخته می شود، ارتباط نزدیکی با رزماری دارد. آن ها اغلب "گیاهان خواهر" محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۶    
هفته گذشته بود که فیس بوک مالک شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام خبر از نسخه جدید این برنامه با عنوان اینستاگرام لایت را داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۵    
مجله پزشکی دکتر سلام/در حالی که ساعات کمی تا آغاز سال جدید در گوشه گوشه دنیا باقی مانده است، همه ما امیدواریم که سال جدید با آنچه که در سال جاری بود بسیار متفاوت باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۳۵    
سنگی تراش خورده که برای تیز کردن اشیاء استفاده می شده به عنوان قدیمی ترین ابزار دست بشر شناخته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۲۶    
بهداشت نیوز/آکنه یکی از مشکلات پوستی است که معمولا افرادی که درگیر آن می شوند، از هیچ درمانی برای رفع این مشکل دریغ نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۱۵    
محققان "دانشگاه نیوکاسل" انگلیس در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند، نوشیدن پنج فنجان چای در روز باعث بهبود تمرکز و مدت زمان واکنش نشان دادن در افراد بالای 85 سال می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : یک مقام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی گفته که این رژیم با بازگشت به توافق هسته ای برجام در هر شرایطی مخالف است. منبع: فارس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۹:۲۶    
شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع آمریکایی از اعزام دو فروند بمب افکن بی 52 به منطقه خاورمیانه گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۹:۱۱    
رئیس مجلس با بیان این که امروز انقلابی بودن به این معناست که بتوانیم مشکلات مردم را گره گشایی کنیم گفت: بودجه سالانه یعنی حکمرانی کشور و زندگی مردم که باید به درستی تدوین شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۵۶    
وزیر امورخارجه آلمان در اظهاراتی از تصمیم رئیس جمهور منتخب آمریکا برای بازگشت به توافق های بین المللی و برجام استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۵۰    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه لوایح سه گانه تصویبی دولت موثرترین اصلاحات حقوقی برای مبارزه ریشه ای با فساد است، یادآور شد: لوایح سه گانه ضد فساد ماه هاست در انتظار تصویب مجلس است .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۴۵    
منابع خبری یمن از وقوع انفجار مهیب در اطراف کاخ معاشیق واقع در شهر عدن در جنوب این کشور خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۴۱    
ارتش لبنان امروز با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی این کشور تأکید کرد که این تجاوزات را با هماهنگی نیروهای سازمان ملل زیرنظر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۳۰    
پارلمان بریتانیا با اکثریت قاطع توافق میان لندن وبروکسل برای تنطیم روابط پسابرگزیت را تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۲۰    
سفیر کشورمان در بغداد در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق برگزار شد، سخنرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۱۵    
دستیار ظریف که به قطر رفته است، با وزیر خارجه قطر دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۰۰    
مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا درخواست تعدادی از جمهوریخواهان افراطی مبنی بر اعلام پیروزی دونالد ترامپ بعنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا به جای جو بایدن رئیس جمهوری منتخب این کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۰    
دادگاهی در آمریکا، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد امارات متحده عربی را به اتهام دست داشتن در ماجرای هک شدن تلفن همراه و انتشار تصاویر خصوصی غاده عویس خبرنگار لبنانی شبکه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۵    
رغد صدام امروز (چهارشنبه) همزمان با چهاردهمین سالروز اعدام پدرش مدعی شد، پدرش و دو برادرش در "دفاع از کشور" طی "مقاومت در برابر حمله آمریکا به عراق" کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۰    
وزارت خارجه روسیه، فهرست سیاه از شهروندان انگلیسی که اجازه ورود به خاک این کشور را ندارند و به "مشارکت در تشدید تحریم ضد روسی" متهم هستند، افزایش داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۱    
شاید سال 2021 سالی نباشد که همه گیری کرونا ریشه کن شود اما تا پایان این سال رخدادهای مثبت و قابل توجهی در زمینه کنترل و مهار همه گیری در جهان رخ خواهد داد البته در جهانی که تمامی شهروندان کشورهای آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۰    
پس از رایزنی های صورت گرفته برای حل بحران قطر، منابع قطری گزارش دادند که شاه سعودی در پیامی مکتوب از امیر قطر برای حضور در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس دعوت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محض ورود جاناتان پولارد، جاسوس آمریکایی این رژیم و همسرش به اراضی اشغالی به استقبال آن دو رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به مصونیت سران کشورها از تعقیب قضایی بر اساس حقوق بین الملل گفت: نظر برخی کارشناسان این است که امکان تعقیب قضایی رییس جمهوری آمریکا در دادگاه های بین المللی به خاطر ترور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۶    
عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه در استان دیرالزور و حلب 23 شهروند سوری را ربوده و با خود بردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۰    
بایدن فاصله زیادی تا شروع کارش به عنوان رییس جمهور آمریکا ندارد. او در این فرصت باقی مانده باید با تیم ترامپ بر سر تصاحب قدرت، کلنجار برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۶    
روند نزولی بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت؛ به طوریکه شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد عقب گرد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۶    
محسنی بند پی گفت: اگر وضعیت آلایندگی هوا پایدار بماند، پیشنهاد تعطیلی تهران را خواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۵    
مسعود احمدی خلیان سرشناس نیروی هوایی امروز ترور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۶    
در فرودگاه عدن همزمان با ورود وزرای دولت فراری یمن انفجار انجام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۰    
منابع خبری از شنیده شدن وقوع انفجار و صدای تیراندازی در فرودگاه بین المللی عدن به محض رسیدن اعضای کابینه دولت انتقالی جنوب، خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
مشاهدات بازار امروز خودرو نشان می دهد، مصوبه اخیر شورای رقابت با برهم زدن آرامش بازار موجب افزایش 5 تا 10 میلیون تومانی قیمت انواع خودروها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۱    
معمولاً طرح های مربوط به کابینت های کلاسیک، ساده نیستند. بلکه از نقش و نگارهای زیادی تشکیل شده اند و اجزایی مثل تاج دارند که کابینت مدرن فاقد آن است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۰    
با مراجعه به سایت اسنپ تریپ می توانید هتل هایی را که به صورت ساعتی اتاق در اختیار مسافران قرار می دهند پیدا کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۱    
شرکت G4S مسئول امنیت اطلاعات مکانی او را به آمریکا داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۱    
ازدواج سفید در نگاه اسلام از جایگاه شرعی برخوردار نیست و از حیث قانونی نیز جرم محسوب شده و مجازات دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۰    
منظور ما از صبحانه لاغر کننده چیست؟ مواد خوراکی که به شما کمک می کنند تا احساس سیری بیشتری در طول روز داشته باشید و میل به غذا کاهش پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰    
هم بیضه و هم بافت های مجاور آن ها استعداد قابل ملاحظه ای جهت ابتلا به عفونت دارند. زمانی که این عفونت ها رخ می دهند، التهاب سبب بروز درد می شود و بیضه ها بخصوص در هنگام لمس بسیار دردناک خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: توصیه رئیس جمهور این است که دولت با حضور فعال در کمیسیون های تخصصی، تلفیق و صحن مجلس بتواند نظرات دولت و مجلس را درباره بودجه به هم نزدیک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۶    
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای با اشاره به وضعیت سیاست بین المللی در سال 2020 و چالش های پیشِ روی جامعه جهانی، به تشریح اولویت های سیاست خارجی مسکو، روابط با کشورهای غربی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۱    
در حالی که سهام داران امیدوار بودند شاخص بورس در این هفته از مرز یک میلیون و 500 هزار واحدی عبور کند، اما شاخص مسیر نزولی را طی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: جمع بندی سانحه هواپیمای اوکراینی تمام شده و در اختیار ذی نفعان قرار گرفته است. گزارش آن به زودی در سامانه هواپیمایی کشوری برای همه مردم قابل رویت خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰    
فیلمی دیده نشده از حضور سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان مبارزه با داعش در عراق را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۶    
دبیر شورای نگهبان گفت: آمریکایی ها 10 سال پیش از فتنه سال 88 برای براندازی نظام اسلامی برنامه ریزی کرده بودند که البته با نصرت الهی، با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۶    
اوباما در مورد سردار سلیمانی چه گفت؟ این ویدئو را ببینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس طرح اقدام متقابل علیه آمریکا عامل اصلی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اعلام وصول کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: باید اجازه دهیم اعضای محترم مجمع بدون سیاسی شدن و فشار اجتماعی در یک محیط آرام دو لایحه باقی مانده از لوایح چهار گانه را بررسی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه در نشست غیرعلنی مجلس عنوان کرد که زوال نیروهای آمریکایی در منطقه قریب الوقوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۰    
مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به تمدید گواهینامه استاندارد "CE" ، برای صادرات محصولات تولیدی خود به بازارهای اروپایی و جهانی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۶    
سیدحسن خمینی در پیامی درگذشت حاجیه خانم منصوره صدر (صادقی)، خواهر امام موسی صدر و مادر همسر سیدمحمد خاتمی را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۶    
عملیات کربلای 4 یکی از گسترده ترین عملیات های جنگی ایران در میانه های دهه 60 است که متاسفانه در آن بسیاری از نیروهای ایرانی شهید شدند در خاطرات سال 65 هاشمی رفسنجانی اشاره ای به آمار شهدا و زخمیان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 146 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 740 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۱    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی موارد طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، بندهای مربوط به عدم محکومیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را تصویب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره ردصلاحیت خود و تعدادی دیگر از اعضای حزب گفت: به دیوان عالی شکایت کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دو فوریت لایحه شوراهای حل اختلاف رای دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۱    
بطحایی گفت: من صبح استعفا را نوشتم و بعد از ظهر بدون اینکه پرسیده شود که تو چه مرگت است، آیا سرت به سنگ خورده که می خواهی از ورات استعفا بدهی و به مجلس بروی و . ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی انتقام از جمهوری اسلامی بود، گفت: سردار سلیمانی با ترور وحشیانه توسط مقامات آمریکایی و در راس آن رییس جمهور آمریکا و وزیر خارجه آمریکا و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۵    
در هفته های گذشته، از احتمال اقدام آمریکا علیه ایران در آخرین روز های ریاست جمهوری ترامپ صحبت می شد، که برخی نشانه ها به اضافه برکناری ناگهانی اسپر، وزیر دفاع آمریکا، آن را تقویت می کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۰    
روزنامه شرق ، اظهارات بهزادنبوی در جمع انجمن اسلامی پزشکان را که به صورت مجازی برگزار شده منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۶    
دبیرکل حزب مردمسالاری، گفت: راهبرد، نهاد اجماع ساز و مصادیق انتخاباتی سه موضوعی هستند که ما در حال بررسی آن ها در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۰    
چهره سیاسی اصولگرا گفت: هیچ گاه در قالب حکم رسمی یا مقامی انتصابی به عنوان مشاور برای رئیس مجلس ظاهر نشدم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۱    
در پی درگذشت مادر همسر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی،دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را به او تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۱    
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان سی حزب به همراه 10الی 13 فرد حقیقی عضو خواهند شد و همه یک رای خواهند داشت و کسی حق وتو ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۵    
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۵    
چهار میلیون و ششصد هزار هرچند این عدد در کوران یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نتوانست سعید جلیلی را به پاستور و کرسی ریاست جمهوری برساند اما چندان هم برایش ناامید کننده نبود و سبد رایش طبق محاسبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵    
نور أیوب در الاخبار نوشت: به موازات افزایش حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس و اعلام امادگی ترامپ برای حرکت به سمت تنش نظامی در منطقه، در صورتی که منافع آمریکا در عراق به خظر بیفتد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۱    
دبیر کل جنبش مقاومت حزب الله لبنان با بیان اینکه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم جنگ حضور داشت، گفت او پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و در جنگ 33 روزه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
آیا بورس امروز مثبت می شود یا منفی می ماند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
نویسنده نشنال اینترست معتقد است برجام جدید باید شامل موارد متعدد شود. این در حالی است که در ایران مسئولین بسیاری نسبت به همین برجام هم منتقدند و باور دارند که این توافق حفره های بسیاری به نفع آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۱    
آرمان ملی : شوک تازه به سیاسیون با ردصلاحیت دبیرکل و تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی! آن هم از سوی کمیسیون ماده 10 وزارت کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۱    
بخشی از اصولگرایان برای دو چهره نظامی خواب هایی در سر دارند.آنان برای 1400 رستم قاسمی و برای 1408 سعید محمد نقشه هایی مد نظر قرار داده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۱    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به سخنان مهدی چمران گفت: اگر شورای ائتلاف بخواهد جدای از جامعه روحانیت کار کند باید از همین حالا آیه یأس را بخوانیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۱    
ابوالقاسم رئوفیان گفت: من باور دارم که رسالت همه باید دعوت مردم به شرکت حداکثری در انتخابات باشد و با موضع بعضی دوستان اصولگرا که ترجیح می دهند مشارکت حداقلی برای پیروزی شان در انتخاب رقم بخورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۵    
آرمان ملی: شاید به جز انتخابات مجلس هفتم که کسر قابل توجهی از نمایندگان مجلس ششم ردصلاحیت شدند در کمتر دوره ای پس از آن شاهد ردصلاحیت های در انتخابات بودیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۵    
بیست وهشت روز پیش بود که مهم ترین سند مالی سال آینده کشور در غیاب روسای دو قوه انتخابی ایران در شرایطی از سوی حسینعلی امیری در قامت معاون پارلمانی رییس جمهوری به علی نیکزاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۵    
بسیاری از افراد از اختلال بی خوابی رنج می برند و از قرص های خواب آور استفاده می کنند اما این افراد می توانند بدون قرص و با استفاده از داروهای گیاهی خواب آور مشکل بی خوابی را سریع درمان کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۴:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو اعلام کرد که اگر ایران بود داوطلب تزریق واکسن ایرانی کووید -19 فارغ از هر نتیجه آن می شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۴:۱۵    
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازی با کراپ حساسیتی ندارد، گفت: تساوی ما مقابل فردوس قم نشان داد که اسم ها بازی نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۴:۰۵    
یک استاد دانشگاه گفت: ترور سردار سلیمانی، ترور یک مقام رسمی نظامی ایران و جنایت علیه بشریت است و باید عاملان این کار تحت تعقیب بین المللی قرار گرفته و مجازات شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۳:۵۶    
هنگامیکه چین در 31 دسامبر 2019 برای اولین بار موارد ابتلا به کروناویروس را به سازمان جهانی بهداشت گزارش داد ...
  • ۱