سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۶:۴۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 20 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۵    
هر ساله موارد عجیب و کمیابی از بیمارانی که به پزشک مراجعه می کنند پیدا می شود. اما در سالی که اخبار حوزه پزشکی زیر سایه کرونا بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۰    
شرکت هوآوی در سال گذشته میلادی از رابط کاربری EMUI 11 خود رونمایی کرد. هم اکنون این شرکت لیست کامل مدل های دریافت کننده رابط کاربری جدید EMUI 11 را اعلام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۶    
اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در کیش، جزیره ای مملو از اکسیژن خالص
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۵    
ریزش جهانی طلا خبرساز شد و هفته گذشته بهای هر اونس طلا از حدود 1950 دلار به کمتر از 1850 دلار رسید. فعالان بازار رمز ارزها خروج سرمایه گذاران از بازار طلا به ورود به بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۰    
در راستای مسوولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری، فعالیت های فرهنگی هنری این گروه پررنگ تر و با انسجام بیشتر از گذشته در قالب موسسه میراث هنر ماندگار، برنامه ر یزی و اجرا خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور در اظهاراتی عجیب گفت: اگر هر گروهی به جز دولت ما در این جنگ اقتصادی سر کار بود، نه جمهوری اسلامی بلکه کل ایران را از دست می داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۵    
مهدی چمران گفت: آقای احمدی نژاد در فروردین سال84 به من گفت که می خواهم نامزد ریاست جمهوری شوم و من با نامزدی نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری مخالف بودم
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۶    
مرکز مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی، تهدیدهای ایران و بحران داخلی را در زمره سه تهدید جدی و اول برای این رژیم در سال میلادی جدید ارزیابی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۲    
خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی به اظهارات اخیر فائزه هاشمی واکنش نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۵    
تهران- ایرنا- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: با توجه به فضای کنونی آمریکا و حساسیت های جناح رقیب نسبت به تصمیمات و اقدامات احتمالی ترامپ در روزهای پایانی مسئولیتش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۵    
درحالیکه تمام بازیگران کلیدی در اسرائیل درمورد جلوگیری از پیوستن بایدن به برجام که به امنیت اسرائیل ضرر می رساند، اشتراک نظر دارند، اما انها در تاکتیک با یکدیگر اختلاف دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۲    
ایرنا- حامیان افراطی و راستگرای ترامپ روز شنبه اعلام کردند که آنان در زمان برگزاری مراسم تحلیف بایدن به واشنگتن باز خواهند گشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۲    
ایرنا- تیم فوتبال بورسیادورتموند در دیدار حساس برابر لایپزیگ به برتری درخشان سه بر یک دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۲    
اینا- تیم فوتبال بارسلونا با درخشش لیونل مسی و آنتوان گریژمان در دیدار خارج از خانه مقابل گرانادا، جشنواره گل به راه انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۲    
ایرنا - حمد بن جاسم بن جابر نخست وزیر اسبق قطر روز شنبه در رشته توییتی در حساب شخصی خود خواستار گفت وگوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۰    
ایرنا- جدا ازموضوع بازگشت دولت جدید آمریکا به برجام و رفع تحریم های غیر قانونی و ظالمانه که دغدغه اصلی امروز دولتمردان ایرانی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۵    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر بالایی از ویتامین C و E مصرف می کنند، ممکن است خطر ابتلا به بیماری پارکینسون در خود را حدود یک سوم کاهش دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۶    
بسیاری از افراد به دنبال یافتن روش های ایمن برای کاهش تب بالای خود هستند؛ برای این کار می توانید این مراحل ساده را برای از بین بردن تب و تسکین کامل علائم آن امتحان کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۵    
متخصصان به تشریح اتفاقاتی پرداختند که همزمان با مصرف پیتزا در بدن رخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۶    
کم خونی زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به اندازه کافی گلبول قرمز سالم نداشته باشد. این وضعیت به طور عمده به دلیل از دست دادن خون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۵    
در اینجا محصولات گیاهی که بیشترین میزان این ماده معدنی ضروری برای بدن را دارند، معرفی شده اند:
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۶    
رئیس دستگاه دیپلماسی ترکیه از امکان عادی شدن روابط دیپلماتیک آنکارا و ایروان سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۶    
وزیر خارجه ترکیه در سخنانی اعلام کرد: یافتن راه هایی برای حل اختلافات میان ترکیه و آمریکا یک ضرورت فوری است؛ دلیل آن هم نه تنها روابط دو جانبه، بلکه همکاری های فراآتلانتیکی به شمار می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۵    
وزیر حمل و نقل اندونزی به تشریح جزییات سقوط هواپیمای مسافربری این کشور در شمال جاکارتا و تعداد مسافران و خدمه آن پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۶    
رسانه ملی لبنان اعلام کرد، خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک چوپان در مرزهای مشترک با لبنان تیراندازی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۵    
نشریه آمریکایی در تحلیلی با اشاره به خشونت های اخیر در کنگره، نوشت اهداف بلندپروازانه سیاست خارجی آمریکا با واقعیت های ناکارآمدی اقتصادی و سیاسی داخلی هم خوانی ندارد و واشنگتن باید در سیاست خارجی خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۵    
به گفته کارشناسان حقوقی، رئیس جمهور آمریکا می تواند با اتهام تحریک به اقدامات خشونت بار تحت پیگرد قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۵    
گویی که تمامی عوامل دست به دست هم داده اند تا عرصه را بر تشکیل دولت لبنان به ریاست سعد حریری تنگ کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۶    
نیکی هیلی افشاگر اتفاقات کاخ سفید در زمان همکاری اش با ترانمپ ضمن اظهار شرمساری به خاطر اقدامات ترامپ و حمله به کنگره گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۸:۱۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، هفته گذشته از بازداشت فردی خبر داد که اقدام به پاره کردن تصاویر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غزه کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۰    
سردار جعفری در گفت وگو با فارس: بعد از جنگ ما در دو نقطه جنوب شرق و شمال غرب کشور مسئله امنیتی حاد با سرمایه گذاری سرویس های امنیتی بیگانه داشتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۶    
وزارت خارجه عراق امروز شنبه با صدور بیانیه ای به تحریم فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۴۵    
در شرایطی که منطقه شاهد تنش بی سابقه ای است، جنگنده های عربستانی تمرین مشترکی با بمب افکن های آمریکایی انجام دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر جلسه ای در خصوص بررسی لوایح FATF، در کمیسیون های مجمع بوده و این لوایح هنوز در دستور کار صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۶    
حمله به کنگره آمریکا همچنان یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه رسانه های جهان قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۱    
یک کارشناس آلمانی علوم سیاسی یورش طرفداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا را سرآغاز ظهور گروه های افراطی در این کشور ارزیابی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۶    
وزارت بازرگانی چین امروز فهرستی از اقدامات خود در پاسخ به اقدامات تجاری آمریکا علیه شرکت های چینی را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۵    
کیم جونگ اون در سخنانی در هشتمین کنگره حزب حاکم از لزوم توسعه زرادخانه اتمی و پتانسیل نظامی این کشور به منظور ایجاد بازدارندگی در برابر نیروهای متخاصم گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۰    
صادرات نفت عربستان سعودی به ایالات متحده به صفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۰    
یک قاضی عراقی با بیان اینکه جنایت ترامپ در فرودگاه بغداد ضدبشری بود تاکید کرد که این پرونده باید در دادگاه بین المللی جنایی مطرح شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۵    
شماری از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان هشدار دادند که استیضاح ترامپ نتیجه ای جز تحریک حامیان او و عمیق تر شدن شکاف موجود در جامعه ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور فعلی آمریکا می گوید توئیتر رسانه آزاد و بی طرفی نیست و اینکه او در حال رایزنی با سایت های دیگر و حتی ایجاد پلتفرم رسانه ای خودش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۱    
وکیل شخصی و کار چاق کن سابق رئیس جمهور آمریکا می گوید از وی خواسته شده با نهادهای مختلف دولت برای شهادت دادن درباره تخلف ترامپ و خانواده اش همکاری کند و او هم پذیرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۰    
رهبر فعلی و جمهوری خواه اکثریت سنای آمریکا در نظر دارد، با ارجاع بررسی طرح استیضاح دونالد ترامپ به یک روز مانده به مراسم تحلیف جو بایدن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۰    
یک هواپیمای خط هوایی "سریویجایا"ی اندونزی روز شنبه از کنترل رادار خارج و ناپدید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۵    
آکسیوس در تحلیلی به تنش در کابینه اسرائیل در مورد ایران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۵    
در آستانه سالگرد دستگیری تفنگداران آمریکایی سومین رزمایش شناوری بسیج دریایی حوالی جزیره فارسی بوشهر برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۰    
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش قیمت شکر در بازار آزاد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : بر اساس گزارش بانک مرکزی؛با کاهش التهابات در بازار ارز و تعدیل انتظارات تورمی و نمایان شدن اثرات کلی آن بر نرخ تورم اقلام کالایی و همچنین تحولات کاهشی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور از تهاتر نفت برای خرید و تأمین اتوبوس تا پایان سال جاری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۵    
نوجوانان کره ای در صورت استفاده از متن انحرافی با قانون عجیبی روبرو خواهند شد که به وسیله آن اجازه می دهد گوشی ها بررسی شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۶    
یارانه نقدی دی ماه ساعت 24 امروز (شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۵    
محسن هاشمی گفت: صداوسیما به سالگرد قربانیان تشییع جنازه کرمان، پرواز اوکراین و رحلت آیت الله هاشمی بی توجهی کرد، اگر فکر کنیم که با بایکوت و سانسور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۱    
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به سیاست های کلانی که مقام معظم رهبری مشخص می کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و به بهترین نحو اجرا می کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : اهم اظهارات روحانی به شرح زیر است: *رئیس جمهور از تنظیم سند واکسیناسیون و اولویت های آن در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: منع تردد شبانه 9 شب تا 4 صبح همچنان برای مناطق زرد و مناطق آبی برقرار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۵    
روزنامه اینترنتی فراز نوشت: در جالی که بیشتر کشور های همسایه واکسیناسیون کرونا را برای گروه های پرخطر و کادردرمان آغاز کرده اند در ایران هنوز برنامه مشخصی برای خرید واکسن و یا آغاز واکسیناسیون وجود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور آذربایجان در سخنرانی سالانه 2020 و پس از وقوع درگیری های منطقه قره باغ گفت: جمهوری آذربایجان مرزهای خود با ایران را بازیافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۵    
در حال حاضر شهرهای ساری، آمل، فریدونکنار، قائم شهر و نکا در استان مازندران و همچنین شهرهای بندرگز و کردکوی در استان گلستان به شکل نگران کننده ای در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۰    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به قرارگیری تهران در وضعیت زرد گفت: برای تردد بین شهر های زرد نیاز به مجوز تردد نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از مجلس سنا خواست صلاحیت اعضای مهم و کلیدی کابینه را هرچه سریعتر تأیید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی دولت در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: برنامه اولیه ما از ابتدا این بوده که پیش از اطمینان از واکسن های تولید شده خارجی، خرید نکنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: مجوز تزریق فاز اول واکسن ایرانی کرونا "کُوو ایران برکت"به داوطلبان مرحله سوم توسط کمیته پایش داده و ایمنی صادر شد و این واکسن از فردا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۰    
وزارت دفاع روسیه برنامه های تجهیز نیروی هوافضای روسیه در سال 2021 را به تسلیحات جدید اعلام کرد که تحویل مجموعه های پدافند موشکی جدید اس-350 موسوم به ویتیاز مهمترین آنهاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۰    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می گوید درج مکرر مساله بازداشت و حبس وزرا و مدیران کل دولت در طرح ها و مصوبات مجلس نشان از تسلط روحیات نظامی گری در ترکیب هیات رئیسه مجلس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۶    
جلسه شورای راهبری پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی برگزار و مقرر شد سند مفهومی حفاظت از گربه سانان هم بوم یوز تصویب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۶    
امیر قطر در دیدار با وزیر خزانه داری آمریکا به بررسی روابط دوستانه و همکاری های استراتژیک دو کشور و نیز مسایل منطقه ای و بین المللی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۶    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، قصد دارد نقشه های جدیدی از کشور مراکش ارائه کند که در این نقشه ها صحرای غربی جزئی از خاک مراکش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۰    
پیشکسوت وزنه برداری ایران دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰    
بایدن درباره استیضاح احتمالی دونالد ترامپ گفت:کنگره خودش می تواند تصمیم بگیرد چه اقدامی کند. تمرکز من بر انجام وظیفه خودم است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۶    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: ما به عنوان کارفرما، مخالف افزایش دستمزد نیستیم؛ در دو ماه آینده در حوزه تولید مسکن افزایش دستمزد خواهیم داشت که مجدداً تمام این افزایش قیمت ها اعم از افزایش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۰    
پیروزی یک چهره نظامی باز منجر به بناپارتیسم در ایران نخواهد شد؛ چراکه با همین قاعده باید از فرمانده کل قوا پیروی کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق قانون مجلس اگر تا سوم اسفند، آمریکا تحریم های مالی، بانکی و نفت را حذف نکند؛ قطعا بازرسان آژانس را از کشور اخراج می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: رییس مجلس شورای اسلامی به موجب قانون اساسی این حق را دارد که مصوبات دولت را با قانون تطبیق دهد و اگر در مواردی مغایرتی وجود دارد می تواند آن را اعلام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۶    
دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: امروز تعداد زیادی پزشک خوب و متعهد در مجلس داریم که فوق تخصص های متعددی دارند، ولی ما در مجلس به ارتوپد نیاز نداریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۵    
پزشک معالج مشاور رهبر انقلاب می گوید وقتی دکتر ولایتی به کرونا مبتلا شدند، به همراه دکتر جماعتی (رئیس بیمارستان مسیح دانشوری) به این نتیجه رسیدیم که از داروی فاوپیراویر استفاه کنیم و موضوع را با دکتر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۵    
ایرنا- جاستین ترودو گفت که رئیس جمهور فعلی آمریکا آشوبگران خشونت طلب را که در حمله به ساختمان کنگره تحریک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۰    
ایرنا- وزیر خارجه ترامپ روز جمعه از نخستین دیدار خود با آنتونی بلینکن را سازنده توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۰    
ایرنا- مهدی طارمی با عملکردی چشم نواز، موجبات برتری پورتو در دیداری خارچ از خانه برابر فامالیسائو را فراهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۰    
ایرنا- آدام شف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از اعضای کنگره این کشور خواست در پی حادثه اشغال کنگره از سوی طرفداران ترامپ، تحرکی برای برکناری او از قدرت انجام دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۵    
سلیمی نمین گفت: بر اساس فهم مدیریتی و سیاسی بعید می دانم که آقای رئیسی وارد انتخابات شود، مگر اینکه شرایط تغییر کند. در شرایط کنونی، اما کاندیداتوری او مطرح نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۱    
ترقی گفت: برخی آقای رئیسی را به عنوان نامزد مطلوب مطرح می کنند، چون مورد توافق ائتلاف های مختلف است. اما ایشان تا الان قبول نکرده اند و استدلالشان هم این است که ماموریتی دارند و باید آن را به انجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۵    
ایرنا- رقابت های جام حذفی باشگاه های انگلیس با صعود تیم های لیورپول و ولورهمپتون ادامه یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۵    
تیم فوتبال بورسیامونشن گلادباخ توانست شکست دو بر صفر مقابل بایرن مونیخ را با برتری سه بر دو عوض کرده تا شبی خاطره انگیز را رقم بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۵    
ایرنا-شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به طور دائم و حساب های کاربری چند طرفدار نزدیک به وی را تعلیق کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۵    
تیم فوتبال ویارئال در دیدار خارج از خانه مقابل سلتاویگو به برتری قاطع چهار بر صفر دست یافت تا به عملکرد درخشان خود در فصل جاری لالیگا ادامه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد روز شنبه تاکید کرد که دموکرات ها امیداروند که ترامپ فورا استعفا دهد در غیر این صورت به سوی متمم 25 قانون اساسی یا استیضاح وی خواهند رفت.