چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 5 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۰    
حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای این روزهای روحانی در سال 76 در وزارت اطلاعات معاون وزیر آن دوران دری نجف آبادی شد.گفتنی است دری نجف آبادی پدر زن حسام الدین آشنا هم هست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۵    
سیب زمینی خوراکی نسبتا ارزانی است که حاوی مواد مغذی از جمله فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی همچون ویتامین A و C است که تأثیر فراوانی در تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش فشار خون دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۱    
آرمان ملی/ روزنامه نگار و فعال سیاسی در مطلبی نوشت: در آخرین روزهای حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید، تنش بین ایران و آمریکا بالا گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۵    
ابتکار- درباره مصاحبه محمد جواد ظریف با خبرنگار شبکه طلوع افغانستان بحث های بسیاری درگرفته است. در این خصوص اظهار نظرها متفاوت است. با این حال اما به نظر می رسد این گفتگو بازخوردهای متفاوتی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۵    
آیا واقعاً عشق با عقل در تضاد و ناسازگار است یا اینکه این دو می توانند در طول هم و در یک راستا قرار بگیرند و مکمل یکدیگر باشند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۵    
سیگار کشیدن علاوه بر این که قلب را ضعیف می کند، بر روی ریه ها و استخوان تاثیر می گذارد، احتمال باروری و سکته مغزی را افزایش می دهد، عارضه مهم دیگری هم دارد و آن تغییراتی ناخوشایند در پوست و مو است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۰    
دژپسند در خصوص پرونده هفت تپه به مجلس احضار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
حیدری گفت: توصیه می کنم سهامداران عدالت فروش سهام خود را در مرحله آخر قرار دهند، زیرا بزودی زیر ساخت های لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق سهام عدالت فراهم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید: تقاضای اروپایی ها برای خرید طلا بالا رفته و این مساله می تواند قیمت انس جهانی طلا را گران کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۱    
درآمد روسیه از ایران دزدیده و این سرقت جنجالی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
تنها در یک قرن گذشته منطقه خاورمیانه با تغییرات بزرگی رو به رو شده است، تغییراتی که اگر بخواهییم تنها بخشی از آن را بر شمریم شامل موارد زیر می شود: پایان امپراتوری عثمانی، پایان استعمار غربی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۵    
ربط دادن عدم الحاق به FATF با مشکل خرید واکسن در فضای رسانه ای، خلاف ضوابط FATF است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۱    
استاندار پیشین دولت روحانی در سمنان اذعان کرد: طیف متبوع وی در جریان اصلاح طلب، نامزد و دولتی فاقد برنامه را به مدت 8 سال به مردم تحمیل کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
قاصم الجبارین عراق در بیانیه ای مسوولیت حملات علیه کاروان های لجستیکی متعلق به ائتلاف آمریکا را برعهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با تیم اقتصادی دولت درباره کلیات این بودجه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۰    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا از معاونش مایک پنس که ریاست مجلس سنا را هم به عهده دارد خواسته نتایج رأی گیری در مجمع گزینندگان را تأیید نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۶    
دولت ژاپن روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد در 15 سال آینده در قالب طرحی برای رسیدن به انتشار صفر گاز های کربنی، خودرو های بنزینی را حذف کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: پیشنهاد روسیه در خصوص دکترین امنیت جمعی در خلیج فارس برای واکنش موثر به خطر های موجود با مشارکت همه کشور های ساحلی خلیج فارس از جمله ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۶    
نشست مشترک دبیران کارگروه های اقتصادی دولت سایه با 19 نماینده مجلس شورای اسلامی جهت ارائه راهکار های پیشنهادی درباره لایحه بودجه، در دفتر سعید جلیلی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۱    
به گفته مقامات محلی، انفجار یک خودرو پارک شده در مرکز یکی از شهر های آمریکا که موجب خسارت به ساختمان های اطراف شد، اقدامی عامدانه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۶    
وزارت خارجه سوریه در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار اتخاذ اقدامی قاطع برای جلوگیری از تکرار تجاوز های رژیم صهیونیستی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۰    
وزارت سلامت ژاپن امروز، نخستین موارد ابتلا به ویروس کرونای انتشار یافته در انگلیس در این کشور را تایید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۵    
وزارت خارجه چین روز جمعه تاکید کرد که این کشور طبق برنامه مذاکرات درباره توافق سرمایه گذاری با اتحادیه اروپا را دنبال خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با بیان اینکه ما مسئولان بیشتر از اینکه به دنبال حل مشکلات باشیم، در کارنامه نویسی برای خودمان استادیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۰    
امام جمعه مشهد گفت: هرروزی که عزیزان ما در اجرای مقتدرانه این نظام در عرصه های امنیتی بر یک مهره ناپاک دشمن دست پیدا می کنند و او را براندازی می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۰    
شمار کشور هایی که برای جلوگیری از نوع جدید ویروس کرونا محدودیت های مسافرتی به مقصد و از مبدا بریتانیا اعمال کرده اند افزایش پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد: 3 حادثه در ارتفاعات تهران (شمیرانات) گزارش شده است که عملیات جستجو و امدادونجات همچنان ادامه دارد، اما فوت یک نفر در کلکچال قطعی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۵    
سفارت آمریکا در بغداد شایعه رسانه سعودی مبنی بر تخلیه کارمندان این سفارت را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۰    
قیمت نفت یک روز پیش از تعطیلات کریسمس بالا رفت و به بشکه ای 51.29 دلار رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع بهمن در ارتفاعات شمیرانات خبر داد و گفت: طبق گزارشات تاکنون 4 نفر در ارتفاعات دارآباد و فشم مفقود شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۱    
تحلیلگر مسائل راهبردی با بیان این که پیوستن به FATF تأثیری در رفع تحریم ها ندارد و صد در صد به زیان کشورمان است گفت: اگر بناست ما به این ساز و کار ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به خطر وقوع زلزله در استان تهران و ضرورت آمادگی امدادگران برای پاسخگویی به زلزله تاکید کرد: مانور امروز فرصتی بود تا آمادگی استان تهران و سایر استان ها مشخص شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
سرویس امنیتی فدرال روسیه (FSB) در بیانیه ای اعلام کرد یک حمله تروریستی را در شهر تامبوف این کشور خنثی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
رجب طیب اردوغان گفت، ترکیه مایل به داشتن روابط بهتر با رژیم صهیونیستی است و مذاکرات دو طرف در سطح اطلاعاتی ادامه دارد اما از سیاست این رژیم در قبال فلسطینی ها انتقاد کرده و آن را "غیرقابل قبول" دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
درگیری دادستان شهریار با مامور نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، کذب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان متفرق کردن راهپیمایی فلسطینی ها در مرکز کرانه باختری سه فلسطینی را زخمی و دهها تن دیگر را دچار حالت خفگی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد، آمریکا بعد از شروع ریاست جمهوری جو بایدن حتی در صورت پیوستن دوباره به سازمانها و توافقاتی که در دولت دونالد ترامپ ترک کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۰    
منابع امنیتی عراق از انفجار یک بمب در مسیر کاروان ائتلاف آمریکا در شهر السماوه در جنوب عراق خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۰    
وزیر گردشگری مراکش اعلام کرد، خطوط هوایی میان این کشور و رژیم صهیونیستی تا دو الی سه ماه دیگر برقرار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۰    
چند منبع اعلام کردند، جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ نقشی کلیدی در مدیریت موج درخواستهای مطرح شده به کاخ سفید برای عفو یا بخشودگی مجازات در ضمن نزدیک شدن دولت او به پایان کار در ماه آینده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۰    
دبیرکل اسبق اتحادیه عرب در واکنش به گذشت یک دهه کامل از بهار عربی اعلام کرد، آنچه 25 ژانویه رخ داد واکنش طبیعی به نادیده گرفته شدن مطالبات مردم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی دولت، مدارا، همزیستی و احترام به هم را از خصوصیات و نقاط قوت جامعه ایرانی برشمرد و تاکید کرد که همه ادیان در ایران از شرایط برابر از نظر احترام برخوردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۱    
روزنامه اورشلیم پست در شماره صبح امروز (جمعه) خود نوشت، فروپاشی دولت فعلی رژیم صهیونیستی به توقف غیر منتظره طرح های ترامپ در مورد عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی منجر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، جمعی از اعضای بیت امام، مسئولان موسسه و شخصیت های سیاسی و فرهنگی در حسینیه جماران برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد، احتمال جنگ با دشمن صهیونیستی از حیث مسئولیتی که برعهده داریم، وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۰    
وزیر اول اسکاتلند در پی انعقاد توافق اخیر بر سر بریگزیت گفت، هیچ توافقی بهتر از بودن به عنوان بخشی از اتحادیه اروپا نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گزارش اقدامات انجام شده در حوزه توسعه منابع انسانی و ارتقای شاخص های ارائه خدمات حوزه سلامت را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۰    
آنطور که مسئولان سازمان برنامه بودجه می گویند با افزایشی که در بودجه پژوهشی و آموزشی در سال آینده پیش بینی شده این مرکز تا حدودی از فشار سال جاری خارج و دست شان بازتر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰    
یک منبع امنیتی آگاه خبر داد که مصر هر آنچه را که در سفارت خود در نوار غزه بوده، به قاهره منتقل کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
دولت آمریکا در تلاش است تا پیش از پایان عمر دونالد ترامپ در کاخ سفید، مجوز فروش 500 میلیون دلار تسلیحات را به عربستان سعودی صادر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۵    
کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق اقدام رئیس جمهوری آمریکا در عفو چهار نیروی شرکت بدنام امنیتی خصوصی بلک واتر آمریکا که 14 غیرنظامی عراقی را در سال 2007 میلادی به قتل رساندند، محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به نقل از نویسندگان تیم آموزشی گرافیستار ” موشن گرافیک به طرح های گرافیکی دارای حرکت گفته می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۰    
درحالی که آمریکای لاتین یکی از کانون های اصلی شیوع کرونا در جهان است، انجام واکسیناسیون برای مقابله با این همه گیری از روز گذشته در چند کشور این منطقه از جمله مکزیک، شیلی و کاستاریکا آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۵    
انگلیس در سال 2020 میلادی پس از خروج رسمی از اتحادیه اروپا، دوره ای را برای انتقال از وابستگی به اتحادیه پشت سر گذاشت که برخلاف آنچه انتظار می رفت چند دوره به بن بست خورد و با وجود توافق تجارت آزاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۰    
فرمانده نیروهای موسوم به ارتش "ملی" لیبی به ترکیه هشدار داد، یا با زور سلاح یا مسالمت آمیز این کشور را ترک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۵    
مشاور رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد، در میان دولت های این کشور دولت دونالد ترامپ بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی به عمل آورده و همچنان به این حمایت ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۰    
اگرچه ممکن است با پایان دوران ترامپ تا حدی از فشارهای واشنگتن بر پکن کاسته شود اما شواهد حاکی است روابط دو کشور با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا به رهبری جو بایدن دموکرات یکی از دشوارترین مسایل در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۶    
روزنامه هاآرتص نوشت، دولت آمریکا تولیدات شهرک نشینان صهیونیستی را با عنوان "کالای ساخت اسرائیل" به رسمیت می شناسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵    
در پی جدیدترین جنایت افسر پلیس آمریکا در به قتل رساندن یک شهروند 47 ساله سیاهپوست غیرمسلح در کلمبوس ، گروهی از معترضان آمریکایی با برگزاری تظاهرات، خواستار اجرای عدالت درباره وی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۰    
یکی از شرکت های امنیت سایبری رژیم صهیونیستی که مشتریان و زیرمجموعه های مهمی از جمله شرکت های نظامی داشت، هک شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۱    
نیروهای امنیتی عراق از دستگیری 13 تروریست و کشف و ضبط 46 راکت آماده شلیک خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۶    
دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات می گوید اقلیت پرسرو صدا توان انجام کارهای بزرگ را ندارد و ادعای برخی اصولگرایان مبنی بر اینکه اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی ندارند غیرواقعی است و گاهی دوستان اصولگرا می پرسند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه از تاریخ 29 دسامبر عازم یک سفر کاری به سوچی روسیه خواهد شد و طی این سفر با همتای روسیه ای خود دیدار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا از آغاز روند احداث کنسولگری این کشور در صحرای غربی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، حمایتهای مادی که وزارت خارجه آلمان از گروه شبه انسان دوستانه "کلاه سفیدها" به عمل می آورد می تواند نه فقط برای حل مسائل انسانی در سوریه بلکه همچنین برای تامین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۵    
رویکرد دولت ستیزی صدا وسیما نه فقط در گزارش ها و اخبار پخش شده بلکه به نظرسنجی هایش نیز سرایت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶    
سازمان امنیت سایبری و زیرساخت آمریکا اعلام کرد عملیات جاسوسی سایبری که اوایل دسامبر برملا شد، روی دولتهای محلی و ایالتی تاثیر گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶    
سناتور دموکرات ایالت ورمونت با انتقاد از اقدام رئیس جمهور آمریکا در عفو برخی از نزدیکان و چهار نیروی شرکت بلک واتر ، وی را فاسد ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۰    
ایرنا- پدافند هوایی سوریه بامداد جمعه حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف در حومه غربی حماه را دفع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۵    
رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری با بیان اینکه سوخت تمامی واحدهای تولید جنوب تهران تحت نظر بازرسان اداره محیط زیست است، گفت: مخازن مازوت کارخانه سیمان تهران از سال گذشته پلمب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۵    
براساس گزارش ها فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) دو تورنمنت بین المللی فوتبال را در سال 2021 به دلیل پاندمی کرونا لغو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۱    
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: هنوز رگلاتور سلاح هانیه رستمیان تعمیر نشده است، اما او با همان شرایط در حال تمرین است و سلاحش آنچنان هم مشکل ندارد!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۷:۰۵    
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که هدف اصلی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ایجاد بستر مناسب برای حضور فردی با معیارهای شایسته و در تراز انقلاب اسلامی در جایگاه ریاست جمهوری برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۶:۴۱    
الکسی زبوتکین سیاست تحریمی آمریکا را باعث متزلزل شدن جایگاه دلار در جهان دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۵:۳۵    
یک تولیدکننده و صادرکننده صنایع دستی بر این باور است که تسهیلاتی همانند وام به بدهکار شدن هنرمندان منجر می شود و این در حالی است که دولت می تواند همانند بسیاری دیگر از کشورها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۳:۵۰    
یک عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از فلسطین تاکید کرد: با وجود عمیق شدن اختلافات و جنگ قدرت در رژیم صهیونیستی قطعا این رژیم به مرحله فروپاشی و سقوط می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۱:۵۰    
مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: در حادثه انفجار نخستین ساعات شامگاه امروز این بندر مرزی، چهار نفر مصدوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۱:۴۵    
سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا درانگلیس، در صورت فروش بلیت از مبدا لندن به تهران، مجوز دفاتر و سایتهای فروش بلیت لغو می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۵    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، از این نهاد خواست تا میزان پاداش این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کند.