شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 آبان 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 آبان 1399 نامه نیوز 2 آبان 1399 نامه نیوز 3 آبان 1399 نامه نیوز 4 آبان 1399 نامه نیوز 5 آبان 1399 نامه نیوز 6 آبان 1399 نامه نیوز 7 آبان 1399 نامه نیوز 8 آبان 1399 نامه نیوز 9 آبان 1399 نامه نیوز 10 آبان 1399 نامه نیوز 11 آبان 1399 نامه نیوز 12 آبان 1399 نامه نیوز 13 آبان 1399 نامه نیوز 14 آبان 1399 نامه نیوز 15 آبان 1399 نامه نیوز 16 آبان 1399 نامه نیوز 17 آبان 1399 نامه نیوز 18 آبان 1399 نامه نیوز 19 آبان 1399 نامه نیوز 20 آبان 1399 نامه نیوز 21 آبان 1399 نامه نیوز 22 آبان 1399 نامه نیوز 23 آبان 1399 نامه نیوز 24 آبان 1399 نامه نیوز 25 آبان 1399 نامه نیوز 26 آبان 1399 نامه نیوز 27 آبان 1399 نامه نیوز 28 آبان 1399 نامه نیوز 29 آبان 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۱    
نماینده دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که کشورش تا ساعاتی دیگر تحریم هایی را در ارتباط با ایران وضع خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۰    
راهکار های افزایش گرمای بخاری خودرو را در ادامه بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۷    
گروهی از دانشمندان "دانشگاه ملی استرالیا"(ANU) و "مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن"(RMIT) در مطالعه اخیرشان دو نوع الماس را در آزمایشگاه و فقط در عرض چند دقیقه در دمای اتاق ایجاد کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۶    
ایرنا- فرزانه افسری، دانش آموز پایه دوازدهم شهر بجنورد، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۶    
ایرنا- سازمان هواپیمایی کشوری جمعه شب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام شرکت های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متصل شدند و برای بیماران مبتلا به کرونا بلیت صادر نمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۷:۴۱    
به فاصله 6 ماه مانده به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری زمزمه ها درباره ایجاد ساز و کار دیگری به گوش می رسد که قرار است پروژه وحدت اصولگرایان برای انتخابات 1400 را به دوش بکشد اما این سوال مطرح است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۰    
فیلیپ لگرین مشاور اقتصادی اسبق رئیس کمیسیون اروپایی در مقاله ای برای پایگاه خبری پراجکت سیندیکیت، از سرنوشت پوپولیسم جهانی پس از حذف ترامپ از قدرت نوشته و تاکید کرده که بدون تردید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۷:۱۱    
شرکت زیست فناوری بیوکارد روسیه از تولید یک میلیون دوز واکسن اسپوتنیک – وی تا ماه دسامبر و تحویل آن برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۶    
یک مطالعه نشان داده است که افراد بدبین به دلیل پاسخ های منفی مداوم به موقعیت های استرس زا، بیشتر از سایرین به بیماری قلبی مبتلا می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۶:۱۰    
کارشناس اقتصادی معتقد است این روزها بازار ارز در انتظار خبر مهمی از بازگشت آمریکا به برجام و رفع احتمالی تحریم ها است و تا آن زمان احتمالا شاهد تداوم ثبات نسبی نرخ ها در سطوح کنونی خواهیم بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۵:۴۰    
علی خضریان، نماینده مجلس درباره پدیده حاشیه نشینی طی توییتی نوشت: رشد پدیده حاشیه نشینی در نقاط مختلف کشور که هر از چندگاهی منجر به بروز تخریب آلونک های مستضعفین می گردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۳:۳۶    
امارات اخیرا مواضع ضد و نقیضی را در قبال اوپک در پیش گرفته و گویا در حال سبک و سنگین کردن در خروج از این گروه نفتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۲:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همگان می خواهم در این دوهفته تسویه حساب ها را کنار بگذارند و تنها به فکر سلامت جان مردم باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۶    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۶    
در پی استعفای ملک زاده از معاونت تحقیقات وزیر بهداشت، علی نوبخت، نایب رئیس و دبیر شورای مشورتی مدیریت بیماری کرونا هم امشب از سمتش استعفا داد که زمان انتخاب شده برای این استعفا به دلیل موضوع ملی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم به ذکر پاسخ هایی پیرامون سوالات رایج مردم در خصوص طرح محدودیت های کرونایی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از تشکیل کمیته ای با دستور استاندار به منظور بررسی حادثه و شناسایی مقصر و یا مقصران احتمالی حادثه خودسوزی کارگر کرمانشاهی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
فرزند پرویز پورحسینی آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان از هواداران این تیم معذرت خواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
اعمال محدودیت های کرونایی از روز شنبه اول آذر همچنان مجهولات و سوالات فراوانی دارد که باعث بروز سردرگمی در مردم و اصناف شده است لذا در تماس با ستاد مبارزه با کرونا تلاش کردیم به برخی از این سوالات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۶    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به رییس قوه قضاییه تاکید کرد که سوء استفاده از ظرفیت های قانونی برای برخورد با آلونک های کوچک مستضعفان شایسته نظام اسلامی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
برنامه دونالد ترامپ رئیس جمهوری بازنده انتخابات برای دور زدن آرای مردمی به ویژه در ایالت های کلیدی با واکنش های متعددی حتی از جمهوری خواهان مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۶    
راه های توسعه همکاری فرهنگی میان ایران و عمان در دیدار رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی سلطنت عمان مورد بررسی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۶    
ویدئو کنفرانس معاونین وزارتخانه های بهداشت ایران و قزاقستان درخصوص همکاری های بهداشتی دو کشور، تبادل تجربه در مقابله با کووید 19 و همکاری های علمی دانشگاهی در رشته های پزشکی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در پایان جلسه با حضور وزرای دفاع کشورهای عضو این اتحادیه، وضع دفاعی این منطقه را از هم گسیخته و منفعل توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
امام جمعه مشهد گفت: اعتقاد به اینکه نتایج انتخابات آمریکا برای ایران به عنوان یک فرصت ویژه شمرده شود اشتباه است زیرا از آمریکا جز جنایت و ستم چیز دیگری به ما نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رییس جمهوری مبنی بر اعمال محدودیت ها، در این راستا اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
کاظم جلالی، سفیرایران در روسیه روز جمعه با لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
منابع رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دلیل انجام معاینه های پزشکی تحت بیهوشی قرار می گیرد و بنی گانتس وزیر جنگ به جای او ریاست کابینه را به عهده می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
رودی جولیانی وکیل ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که حزب دموکرات فاسد شده و کسی باید سر آن را قطع کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس، در نشست فصلی شورای حکام آژانس با ارائه سخنرانی در مورد قابلیت های هسته ای رژیم صهیونیستی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهوری آذربایجان گفت، توافق سه جانبه روسیه-جمهوری آذربایجان-ارمنستان در خصوص آتش بس در قره باغ کاملا در راستای منافع کشورش بوده و باکو این جنگ را "پشت سر" گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
قیمت هر قطعه نیم سکه بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، 6 میلیون و 200 هزار تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
گمرک اعلام کرد: از فردا اول آذرماه، از پذیرش هر گونه مراجعه حضوری در دفاتر گمرکی، صادرات، واردات، ترخیص و ... خودداری خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۷    
نماینده ایران نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد: الحاق فوری و بدون قید و شرط رژیم اسرائیل به معاهده ان. پی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رودی جولیانی، وکیل کمپین دونالد ترامپ در صحبتهایش در فاکس نیوز طی پنجشنبه شب با طرح این ادعا که حزب دموکرات "توسط کلینتون دزدیده شده" گفت که "یک نفر باید سر را ببرد" و با دستش نیز ادای بریدن گلو را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: از سه کشور اروپایی انتظار می رود که به جای فرافکنی سیاسی، در جهت پایبندی کامل به تعهداتشان طبق برجام و مصوبات کمیسیون مشترک اقدام نمایند و به اجرای کامل برجام برگردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
در حالی که دولت ترامپ روز های پایانی خود را طی می کند، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که در مواجهه با ایران، ایالات متحده تمام گزینه ها را بر روی میز در اختیار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا اظهار کرد، خودداری دولت دونالد ترامپ در فراهم کردن دسترسی به آژانس های فدرال مهم برای تیم او بر قابلیت آن ها در ایجاد طرحی برای پاسخ گفتن به همه گیری کروناویروس به ویژه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه خبر تماس سید عباس عراقچی با تیم بایدن را ساختگی خواند و تاکید کرد: خبرسازی های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه ها به ویژه در این روز ها شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۱    
با آغاز محدودیت های کرونایی از اول آذرماه سوالات متعددی در زمینه فعالیت مشاغل و اصناف مطرح شده است که به تعدادی از این پرسش ها پاسخ داده می شود
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
دو مسئول وابسته به دولت مستعفی یمن امروز (جمعه) اعلام کردند که امارات به شبه نظامیان جدایی طلب شورای انتقالی جنوب یمن پهپاد هایی می دهد تا از آن ها علیه دولت مستعفی استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
بنابر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (30 آبان) و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، 13 هزار و 260 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 44 نفر از آن ها بستری شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر اقتصاد گفت: کالا هایی که در بنادر و پایانه ها هستند و اظهار نشده اند، یا دنبال حل مشکل منشا ارز خود هستند و یا مشکلاتی نظیر ثبت سفارش دارند که این امر، بحث گمرک و رسوب آن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز کشور درباره نامزدی زنان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: زنان در بخش آموزش و پرورش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۷    
به مذاکره با ایران، مدعی تبادل پیام میان تهران و واشنگتن از طریق برخی کشور های عربی حاشیه خلیج فارس شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۵    
الیوت آبرامز فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی با بیان اینکه منافع آمریکا با تغییر رئیس جمهوری تغییر نمی کند، باردیگر ادعا های واشنگتن درباره ایران را تکرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
یک رسانه انگلیسی جزئیات جدیدی از اتفاقات هتل ریتز کارلتون ریاض را که در آن شاهزادگان و تاجران بزرگ عربستانی از جمله ولید بن طلال بازداشت بودند، فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
وزیر دفاع ارمنستان که از مه 2018 در این پست قرار داشت، استعفای خود را ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
وکیل رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای اثبات تقلب در انتخابات آمریکا مدعی شد، صاحبان شرکت تأمین کننده دستگاه های انتخاباتی، متحد دولت ونزوئلا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که رسانه ها تا کنون وی را به عنوان پیروز انتخابات معرفی کرده اند از رفتارهای ترامپ مبنی بر نپذیرفتن نتایج این انتخابات انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی احتمال دادند که یکی از جاسوس های این رژیم که اطلاعات آمریکا را برای رژیم صهیونیستی ارسال می کرده، پس از سال ها حبس از امروز بتواند وارد تل آویو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
مشاور سابق رئیس جمهور تاکید کرد: آیا بازگشتِ بدون مذاکره یا بی برنامه طرفین، خطایی استراتژیک نیست؟ باید مشخص شود بازگشت آمریکا به برجام وفق کدام محملِ حقوقی - برجامی خواهد بود؟ بازگشت یکباره و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی شرکت پخش فراوده های نفتی گفت: سهمیه بنزین آذرماه خودروها بدون هیچ گونه تغییری ساعت صفر بامداد شنبه در کارت های سوخت شارژ می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۷    
عفو بین الملل سران گروه "جی-20" را به اعمال فشار بر عربستان سعودی برای آزاد کردن تمام فعالان حقوقی دربند فراخواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
در ادامه اعتراض محافل عراقی نسبت به سرمایه گذاری سعودیها در بخش کشاورزی و دامپروری جنوب و غرب عراق، وزارت منابع آبی این کشور درباره از بین رفتن سفره های زیرزمینی عراق در صورت اینگونه سرمایه گذاری ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
منابع دیپلماتیک غربی روز جمعه فاش کردند که ایمانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا را متقاعد کرده که اعمال تحریم های بیشتر علیه مقام های لبنانی را به تعویق بیندازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز جمعه از ورود ارتش این کشور به شهرستان " آقدام " واقع در 378 کیلومتری جنوب –غرب باکو، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۰    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره دو جزئیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها کرونایی را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۷    
تحولات مربوط به انتخابات آمریکا و شکست کاخ سفید در فشار حداکثری و تحریم ایران، امیدواری اروپایی ها برای تسهیل مناسبات تجاری با ایران را افزایش داده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۶    
افزایش قیمت مرغ در بازار ادامه دار شد؛ نرخ مرغ 27 هزار و 500 تومان/نرخ هر کیلو شقه گوسفندی 120 هزار تومان/لبنیات گران شد/نرخ هر بطری شیر کم چرب 7 هزار و 100 تومان
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۶    
با پایان بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت محل مناقشه جورجیا و نهایی شدن تقریبا قطعی نتیجه انتخابات در سال 2020 می توان گفت دونالد ترامپ همانگونه باخته که در سال 2016 پیروز شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۱    
عضو جامعه روحانیت مبارز کشور درباره نامزدی زنان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: زنان در بخش آموزش و پرورش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۵    
یک متخصص طب سنتی به معرفی چند نمونه از مواد غذایی و دمنوش ها جهت پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
یک خبرنگار آمریکایی از اقداماتی توسط مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای انتقال راحت قدرت به جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۲    
وزیر خارجه فرانسه در تلاش برای مهار موج عصبانیت و خشم مسلمانان نسبت به کشورش گفت که پاریس برای دین اسلام احترام قائل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۷    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که کشورش در سیاست های خود در قبال ایران دچار انزوای شدیدی شده است، در مصاحبه با الشرق الاوسط مدعی شد که کشورهای اروپایی هم خواستار تمدید بندهای غروب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
روان درمانگر تحلیلی معتقد است احساس از دست دادن هویت، از عمده موارد سوال برانگیز فرزندخوانده ها است، از این رو برخی آنها با اختلالات روانشناختی، چالش های رفتاری یا احساس نداشتن تعلق مواجه خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که دمشق شدیداً حضور وزیر خارجه آمریکا در شهرک های یهودی نشین رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را محکوم می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد کشورهای اروپایی هم خواستار تمدید بندهای زوال پذیر برجام هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۰    
همزمان با اجرای طرح محدودیت های جدید کرونا به مدت دو هفته و تعطیلی برخی مشاغل، آژانس های مسافرتی و هتل ها اعلام کرده اند با ظرفیت کمتر به ارائه خدمات می پردازند و تعطیل نخواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد: سیاست اصلی آمریکا در مقابل ایران تغییری نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۱    
بولتون سپس در ادامه احتمال داد که ترامپ به دنبال گفت وگو با مقام های جمهوری اسلامی ایران باشد و در این خصوص گفت: فکر می کنم، شاید ظرف سی روز آینده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۵    
ایرنا- رییس جمهوری پیشین آمریکا گفت، جمهوریخواهان به این دلیل همراه ترامپ هستند که ترسیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۵    
ایرنا- اصرار رییس جمهوری آمریکا بر انجام تقلب در انتخابات 2020، جمهوریخواهان را در وضعیت نامشخصی گرفتار کرده که آیا آنان باید همچنان به ترامپ وفادار بمانند و یا از حفاظت از دموکراسی دست بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۵    
مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: ایران خواستار اخراج تمامی نیرو های آمریکایی از منطقه به عنوان انتقام به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۲    
دو بازی پایانی هفته دوم لیگ برتر در اولین روز تعطیلات کرونایی در تهران برگزار می شود و پرسپولیس میزبان صنعت نفت آبادان است و پیکان به مصاف شهرخودرو می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۶    
منابع خبری از تشکیل تیمی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری روی سیاست دولت آتی آمریکا در قبال ایران خبر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۰    
مطالعه محققان در مورد انتقال کروناویروس از طریق میوه و سبزیجات تازه نشان می دهد که رشته HCoV-229E کروناویروس به مدت بالغ بر 3 روز بر روی خیار باقی مانده و قدرت بیماری زایی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۵    
ایرنا- معاون سیاسی وزیر خارجه دولت باراک اوباما، شرایط فعلی برجام را بسیار سخت توصیف کرد و گفت شکی نیست که برجام به سختی به مویی آویزان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۵    
قاضی پنسیلوانیا بامداد جمعه با درخواست کمپین ترامپ برای شمارش نکردن آرای غیابی مخالفت کرد.