پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 18 آبان 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 آبان 1399 نامه نیوز 2 آبان 1399 نامه نیوز 3 آبان 1399 نامه نیوز 4 آبان 1399 نامه نیوز 5 آبان 1399 نامه نیوز 6 آبان 1399 نامه نیوز 7 آبان 1399 نامه نیوز 8 آبان 1399 نامه نیوز 9 آبان 1399 نامه نیوز 10 آبان 1399 نامه نیوز 11 آبان 1399 نامه نیوز 12 آبان 1399 نامه نیوز 13 آبان 1399 نامه نیوز 14 آبان 1399 نامه نیوز 15 آبان 1399 نامه نیوز 16 آبان 1399 نامه نیوز 17 آبان 1399 نامه نیوز 18 آبان 1399 نامه نیوز 19 آبان 1399 نامه نیوز 20 آبان 1399 نامه نیوز 21 آبان 1399 نامه نیوز 22 آبان 1399 نامه نیوز 23 آبان 1399 نامه نیوز 24 آبان 1399 نامه نیوز 25 آبان 1399 نامه نیوز 26 آبان 1399 نامه نیوز 27 آبان 1399 نامه نیوز 28 آبان 1399 نامه نیوز 29 آبان 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۵    
شب های طولانی فصل پاییز و ضعف بدن در این فصل، دمنوش های پاییزی را جذاب می کند تا بسیاری از افراد به مصرف آن ها روی بیاورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۲    
زیباکلام گفت: آمریکا همانطور که آقای بایدن در تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد به برجام باز می گردد. اما این برجام با برجام 94 تفاوت های مهمی خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۰    
سرنوشت سه زنی که از نزدیک ترین افراد به ترامپ هستند جالب توجه است؛ این سه زن ملانیا (همسر ترامپ)، ایوانکا (دخترش) و لارا (عروس رئیس جمهور آمریکا) هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۷    
پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین کشور بازنده این انتخابات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۶    
عمده کلاهبرداری های فیشینگ با سیم کارت های بدون هویت انجام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۷    
در این گزارش ضمن بررسی تبعات انتخابات آمریکا بر بازار خودور، به تشریح نظر کارشناسان درباره آینده این بخش از صنعت کشور می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۶:۳۷    
برخی ناظران و دلدادگان ترامپ لب به دندان حسرت گزیده می گویند ترامپ هم که برود رسم ترامپیسم برنخواهد اوفتاد!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۶:۱۶    
رسانه فرانسوی فرانس انفو تی وی پس از انتخاب بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، 77 مورد را درباره بایدن برشمرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۴:۱۶    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با الیوت آبرامز فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران و ونزوئلا درباره ایران گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۳:۳۷    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۱:۰۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: برای ساخت آینده ای بهتر برای منطقه، همه را به گفت وگو دعوت می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۱:۰۵    
یک روانشناس درباره نحوه رفتار با دانش آموزان پسری که به معلم خود علاقه مند می شوند، توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۵۶    
عضو هیات علمی گروه فیزیوتراپی دانشکده علوم پزشکی تربیت مدرس با تشریح تفاوت پوکی استخوان اولیه و ثانویه، برای افرادی که وارد سن چهل سال می شوند، توصیه های مهمی را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۴۷    
امروز میخوایم شما رو با مادر و دختری خلبان آشنا کنیم که با اولین پرواز تجاری خود تاریخ ساز شدن!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۵    
کافئین بیشترین محرک روانشناختی در جهان است و تنها ماده ای است که مقدار آن در هیچ کجا اعم از چای، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا تنظیم نمی شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۷    
همه ما می دانیم انتخاب مواد غذایی مادر در دوران بارداری تاثیر می گذارد، که کودک هم از لحاظ جسمی وهم روانی رشد کند اما آیا می دانید که عادات غذایی مادر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۶    
پس از آنکه جو بایدن آرای لازم برای ریاست جمهوری آمریکا را بدست آورد گمانه زنی محافل سیاسی و رسانه ای در مورد اعضای کابینه وی آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۴۷    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر در بخش اشکنان لامرد واقع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۰    
آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی درباره پیروزی جو بایدن به اظهار نظر پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۰۲    
ترامپ همچنان به موضع خود پافشاری کرده و می گوید انتخابات "دزدیده" شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۷    
بر اثر برخورد دو فروند بالگرد در آسمان شهر کوالالامپور پایتخت مالزی، 2 نفر جان خود را از دست داده و 3 فرد دیگر هم زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۶    
ارتش عراق عملیاتی را علیه گروه تروریستی داعش در برخی استان های شمال این کشور آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۷    
سرانجام پس از روندی طولانی و نفس گیر، با اعلام رسانه های آمریکا، بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا به کاخ سفید راه یافت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۵    
مجری شبکه خبری فاکس نیوز ضمن انتقاد از شکایت رئیس جمهور آمریکا از نتایج انتخابات ریاست جمهوری، این اقدام او را غیر قابل توجیه خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۰    
یک رسانه صهیونیستی مدعی شده شهرداری قدس اشغالی بعد از خبرها درباره پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا، در پیامی که در فیس بوک خود منتشر کرد، به ترامپ پیشنهاد کار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس پارلمان آلمان گفت با توجه به پیروزی جو بایدن و خودداری دونالد ترامپ از پذیرش این واقعیت، مقامات حزب جمهوری خواه باید وی را به قبول شکست وادارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۰    
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان گفت: پس از 28 سال بار دیگر صدای اذان در شهر آزاد شده شوشا به صدا درمی آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۷    
حسین امیر عبدالهیان در امور بین الملل امروز (یکشنبه) با سفیر انگلیس در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۱    
یک نماینده پارلمان عراق از فراکسیون صادقون خواستار اجرای مصوبه پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور شد و تأکید کرد که نباید به جو بایدن امیدوار بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۱    
العالم نوشت: سعید خطیب زاده پیرامون پیروزی بایدن گفت: منتظر اقدامات عملی رئیس جمهور آمریکا هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۱    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با اشاره به دیدار خود با راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران گفت: دو کشور ظرفیت همکاری زیادی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۲    
ترامپ بعد از این که به عنوان رئیس جمهور امریکا انتخاب شد از توافق هسته ای خارج شد و فشار بر ایران را افزایش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توییتی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۷    
العالم نوشت: کارشناسان روابط بین الملل معتقدند دونالد ترامپ رئیس جمهوری که دوره ریاست جمهوری اش به پایان رسیده به آسانی دست از قدرت برندارد .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۱    
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از یک رقابت تنگاتنگ میان دونالد ترامپ و جو بایدن با پیروزی نامزد دموکرات به پایان رسید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه امشب مهمان برنامه من طهران شبکه العالم است و درباره آینده روابط سیاسی ایران و آمریکا سخن خواهد گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به نتیجه انتخابات آمریکا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خوشبینی دولت های گذشته نسبت به امریکا و اروپا، بارها به ملت ایران آسیب زده است
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۱    
مشاور احمدی نژاد در توئیتی عجیب درباره صلح با آمریکا نوشت: مصلحت باشد با آمریکا هم صلح می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۶    
رییس جمهوری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود در صورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش 25 درصدی قیمت خودرو های داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۵    
استاندار تهران درباره آخرین وضعیت تعطیلی دو هفته ای پایتخت به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۶    
بهمن ماه، بایدن به کاخ سفید می رود تا دوره چهارساله ریاست جمهوری خود را آغاز کند. یکی از مسائلی که او گفته قصد دارد به طور فوری به آن رسیدگی کند، توافق هسته ای با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
توئیتر حضرت آیت الله خامنه ای در واکنش به خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سخنانی از رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۰    
سکه در طول ماه های اخیر به شدت اسیر حباب بود. بهای سکه در بازار داخل نه با قیمت اونس همخوانی داشت و نه حتی با دلار ملتهب بازار تهران. اما اکنون قطر حباب سکه به کمترین میزان از تابستان میل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۷    
گردانندگان باند حرفه ای قاچاق ارز و پولشویی در رامسر بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۱    
خبرگزاری رویترز در گزارشی با توجه به سیاست های دولت ترامپ در برابر ایران، به چالش های موجود بر سر راه جو بایدن برای تعامل با ایران به ویژه در زمینه توافق هسته ای پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۶    
بسیاری از این آمار و ارقام به بررسی و تفسیر دلایل نیاز دارد و این مساله پس از شمارش آخرین رأی صورت می گیرد، بویژه آنکه به مرور نتایج می تواند تغییر کند، اما همگی به یک نتیجه واحد ختم می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است اما در عین حال با سایر گروه های همسو مشترک خواهد بود و اینگونه نیست که به صورت مستقل اقدام کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنش های متفاوتی نسبت به شکست ترامپ و پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته اند اما در مجموع تا این لحظه هیچکدام از پیروزی جو بایدن ابراز خرسندی نکرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۲    
افت شدید قیمت بازار سکه موجب شده است که حباب این فلز گرانبها ترک بخورد و در وضعیت تخلیه قرار بگیرد. اما آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز 18 آبان چقدر بود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۷    
پسر ارشد ترامپ به نتایج انتخابات اخیر آمریکا و شکست پدرش واکنش نشان داد و نوشت: 70 میلیون جمهوری خواه خشمگین (اشاره به تعداد افرادی که به ترامپ رای دادند) بدون آنکه هیچ شهری را آتش زنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: بیشتر مردم ⁧آمریکا⁩ بر کارنامه سراسر ناکامیِ تفکری که قلدری و زورگویی را حلال مشکلات می دانست، مهر مردودی زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۶    
پزشک معالج دکتر قالیباف با اشاره به نتیجه منفی 2 نوبت تست PCR رئیس مجلس، گفت: دوره درمان به پایان رسیده و در حال حاضر منعی برای حضور ایشان در جلسات و مجامع عمومی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی به انتخاب رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی کلانشهرها عامل انتشار کرونا است، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا پاسخی نسبت به تعطیلی حداقل دو هفته ای تهران نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۲    
اصولگرایان با یک کاندیدا وارد انتخابات 1400 خواهند شد یا لیست کاندیداهای احتمالی این جریان تا موعد انتخابات ریاست جمهوری آینده چند کاندیدایی باقی خواهد ماند؟ مهدی چمران چهره اصلگرا به این سوالات پاسخ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۶    
اصولگرایان با یک کاندیدا وارد انتخابات 1400 خواهند شد یا لیست کاندیداهای احتمالی این جریان تا موعد انتخابات ریاست جمهوری آینده چند کاندیدایی باقی خواهد ماند؟ رضا روستا آزاد و مهدی چمران دو چهره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰    
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از جزییات ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۱    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: برگشت به توافق هسته ای و شرایط قبل از اردیبهشت 1397 اولین گامی است که جو بایدن در صورت انتخابش به عنوان رییس جمهور بعدی باید در اولویت بازگشت به برجام قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۷    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وقتی بایدن بر سر کار بیاید، نوع برخوردش با کل مسئولین داخلی و خارجی نسبت به ترامپ متفاوت است، این دلیل نمی شود که بگویند اصلاح طلبان خواهان مذاکره هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۷    
نباید پنداشت که ترامپ از کاخ سفید می رود و به قول معروف همه از شرش راحت می شوند. ترامپ و ترامپیسم در تاریخ و سیاست آمریکا خواهد ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۵    
وزارت کشور اعلام کرد: سیاست منع تجمعات، مراسم ها و دورهمی ها با جدیت اعمال می شود و از همه ابزارها از جمله قرنطینه باید استفاده کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۲    
بنا بر گفته دو منبع آگاه، داماد و مشاور دونالد ترامپ به وی پیشنهاد داده است که شکست در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل جو بایدن را بپذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۲    
روزنامه جمهوری به معرفی فردی پرداخت که زمان حضور سردار سلیمانی در بغداد را لو داد و کیف همراه او را به سرقت برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۶    
یک روزنامه آمریکایی نوشت دستیاران ترامپ گمان نمی کنند که او به هیچ نحوی مانع به دست گرفتن قدرت توسط بایدن شود اما فعلا برنامه ای هم برای سخنرانی پذیرش شکست ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۶    
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در هفته نهم لالیگا مقابل کادیز به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۲    
ایرنا- مدیر دفتر نخست وزیر دولت صنعا که مورد حمایت انصارالله یمن است، شنبه شب در خصوص شکست "دونالد ترامپ" و پیروزی "جو بایدن" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۶    
ایرنا –شبکه خبری فاکس نیوز که از آن به رسانه جمهوری خواهان یاد می شود، بامداد یکشنبه به نقل از منابع کاخ سفید گزارش داد که دونالد ترامپ به محض اطمینان از عدم شانس پیروزی، شکست خود را خواهد پذیرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۰    
ایرنا – رییس جمهوری ونزوئلا شنبه شب با تبریک پیروزی جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا از آمادگی کاراکاس برای مذاکره با واشنگتن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۰    
ایرنا- روزنامه ایران در گزارشی نوشت: با آبی شدن پنسیلوانیا، چهل وششمین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده امریکا انتخاب شد، جو بایدن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۷    
ایرنا- در یادداشت روزنامه ایران آمده است: در جریان برگزاری انتخابات امریکا و شمارش آرای آن، میزان بالای حساسیت جامعه ایرانی و پیگیری مستمر تحولات این موضوع توسط مردم یک واقعیت بود که نمی توان آن را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۱    
آصفری گفت: سیاست های کلان خارجی در ایران طبق قانون توسط مقام رهبری مشخص می شود و محتمل شدن مذاکره لزوما به معنی تقویت اصلاح طلبان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۷:۴۵    
یک کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: تلاش برای این همانی بین ترامپ و بایدن تنها موجب می شود که دوباره سیاست های منطقه ای آمریکا در دست دشمنان ایران مثل کشورهای مرتجع و رژیم صهیونستی قرار بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۷:۴۵    
محمدرضا خباز گفت: در شرایط فعلی دولت آینده ایران باید یک دولت اصلاح طلب باشد و در این میان همه افرادی که تجربه دیپلماسی و اراده حل مشکلات از طریف مذاکره را دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۷:۴۲    
آفتاب یزد: در آن گوشه ی دنیا، همچنان دعوای بشمارید یا نشمارید روی خط اصلی خبرها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۲:۱۶    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در توئیتی تاکید کرد که نقض معاهده های بین المللی از محیط زیست تا تحریم های اقتصادی و ضد انسانی علیه ملت ایران و حمایت از تروریسم و نژاد پرستی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۱:۱۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران لحظاتی پیش جهت شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بولیوی با استقبال رییس پارلمان این کشور وارد لاپاز شد.