پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 آبان 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 آبان 1399 نامه نیوز 2 آبان 1399 نامه نیوز 3 آبان 1399 نامه نیوز 4 آبان 1399 نامه نیوز 5 آبان 1399 نامه نیوز 6 آبان 1399 نامه نیوز 7 آبان 1399 نامه نیوز 8 آبان 1399 نامه نیوز 9 آبان 1399 نامه نیوز 10 آبان 1399 نامه نیوز 11 آبان 1399 نامه نیوز 12 آبان 1399 نامه نیوز 13 آبان 1399 نامه نیوز 14 آبان 1399 نامه نیوز 15 آبان 1399 نامه نیوز 16 آبان 1399 نامه نیوز 17 آبان 1399 نامه نیوز 18 آبان 1399 نامه نیوز 19 آبان 1399 نامه نیوز 20 آبان 1399 نامه نیوز 21 آبان 1399 نامه نیوز 22 آبان 1399 نامه نیوز 23 آبان 1399 نامه نیوز 24 آبان 1399 نامه نیوز 25 آبان 1399 نامه نیوز 26 آبان 1399 نامه نیوز 27 آبان 1399 نامه نیوز 28 آبان 1399 نامه نیوز 29 آبان 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۵    
قیمت سبد نفتی سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (پنجشنبه، هشتم آبان ماه) با کاهش بیش از یک دلار به 37 دلار رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۰    
قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز پنجشنبه 8 آبان 200 تومان کاهش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۰    
مرد جوانی که اصالتا هندی است در یک جنایتی خونین 4 عضو خانواده اش را سلاخی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۷:۲۵    
گفتگو با مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در خصوص انواع وام های موجود در بانک مسکن را از نظر می گذرانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۷:۰۵    
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو گفت: سالانه بیش از 100 هزار میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت کارخانه ای و بازار خودرو نصیب واسطه ها می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۰:۱۰    
شرکت داروسازی آسترازنکا اعلام کرد که واکسن کرونای این شرکت در کهنسالان و جوانان واکنش ایمنی مشابه ایجاد کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۱    
علی ربیعی، سخنگوی دولت در واکنش به طرح جدید مجلس برای کمک به معیشت مردم گفت: طرح هایی که ارائه می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۵    
ارزش دلار مقابل بسیاری از همتایانش کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۵    
مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه ای خود دیروز (5 آبان)جلسه مجازی اسکایپی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین آقای خاتمی برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۵    
سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه سه شنبه شب پس از ورود به باکو، بخش هایی از طرح ابتکاری جمهوری اسلامی ایران برای پایان دادن به مناقشه میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۷    
میزان/ وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای علیه ایران و چین، اعلام کرد: این دو کشور متهم به نقض آزادی های مذهبی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۳    
در حالی که مدت کمی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، احتمالا برخی نکات مربوط به این رویداد برای عده ای همچنان مبهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۳    
در طول 4 دهه تاریخ جمهوری اسلامی 12 دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می اندازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۵    
وزیر اقتصاد گفت: خبر خوش من به سهامداران این است که شاهد افزایش نرخ سودآوری شرکت ها هستیم. شرکت های بورسی از بنگاه های گلچین و صادراتی هستند که در حال حاضر نرخ رشد سود برخی از آنها بیش از 300 درصد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۵    
چهره های آشنا از جریان های سیاسی کشور از چندی پیش قطعیت حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کردند و برخی دیگر نیز آن طور که معلوم شد قصد دارند به گونه دیگری در این انتخابات تأثیرگذار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۵    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که ویروس کرونا می تواند مغز انسان را تا 10 سال پیرتر کند یا از ضریب هوشی بکاهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۰    
بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. اگر قصد ازدواج یا ارتباط با زنان آبان ماهی را دارید با شخصیت و خصوصیات اخلاقی این زنان آشنا شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که سطح آنتی بادی در بدن افراد پس از آلوده شدن به کروناویروس به سرعت کاهش پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۵    
اگزما یک بیماری پوستی شایع است که معمولاً منجر به قرمزی، خارش و خشکی پوست می شود و ممکن است از خفیف تا شدید باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۵    
یکی از خیانت های منافقین که شاید کمتر به آن پرداخته شده باشد، حضور به عنوان ستون پنجم و ارائه خدمات اطلاعاتی به رژیم بعث بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۵    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در گفت و گو با کانال 20 تلویزیون این رژیم اعلام کرد که تل آویو در تلاش است در آینده با پنج کشور رابطه برقرار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۰    
یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد که تحریف واقعیات، انتقاد از نحوه همکاری کشورهای دیگر با سازمان ملل و مانع تراشی در این مسیر و یکجانبه گرایی، حرفه آمریکایی هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی الحشد الشعبی در استان دیالی عراق اعلام کرد که با اشراف اطلاعاتی نیروهای مشترک عراقی، یک سرکرده مهم داعش که مغر متفکر بسیاری از حملات تروریستی بود، به هلاکت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۰    
دادگاهی در ترکیه یک کارمند کنسولگری آمریکا در استانبول را به اتهام ارتباط با عوامل کودتای سال 2016 در این کشور بازداشت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۵    
ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن روز سه شنبه در دیدار با یک هیات بلندپایه روس خواستار افزایش تلاش های بین المللی برای دست یابی به راهکاری سیاسی مورد قبول سوری ها برای بحران این کشور شد و درباره قدرت گیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۵    
یک قانونگذار آمریکایی با متهم کردن ایران به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری کشورش خواستار ابطال روادید دیپلمات های ایران در سازمان ملل متحد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجمع تشخیص گفت: امثال آقای مکرون باید بفهمند که با این کارهای حماقت آمیز و غیر منطقی و رفتارهای غیر اخلاقی نمی توانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که هواداران نامزد حزب دموکرات پس از مناظره دوم میان دو طرف تغییر عقیده داده و می خواهند که به او رای بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۰    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو به گفتگوی فعال در خصوص تمدید پیمان استارت نو ادامه می دهد؛ اما دیگر امتیازی به آمریکا نخواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۵    
مشاور ارشد کاخ سفید و داماد ترامپ تلویحاً مدعی شد برای این که سیاست های ترامپ موثرتر باشد، سیاه پوستان آمریکایی باید خودشان بخواهند که موفق باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۵    
وزیر نفت گفت: تحریم من توسط آمریکایی ها هیچ تأثیری ندارد، من سرمایه ای در بیرون از ایران ندارم و این اقدام آمریکایی ها تنها من و همکارانم را در پیمودن اهدافمان مصمم تر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۰    
نماینده ائتلاف الفتح عراق امروز سه شنبه بر لزوم اجرای مصوبه پارلمان درخصوص اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان از تدوین طرح ایران برای حل دائمی مناقشه قره باغ خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۵    
یک مسؤول یهودی مراکشی مدعی برگزاری نشستی در نیویورک برای عادی سازی روابط میان تل آویو و رباط شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۵    
فرانسه به اتباعش درباره سفر یا اقامت در چند کشور اکثرا مسلمان امروز (سه شنبه) هشدار داد تا با توجه به خشم گسترده نسبت به اظهارات ماکرون و کاریکاتورهای موهن، تدابیر بیشتر امنیتی را اتخاذ کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده بربریت و توحش قرون وسطایی غرب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس شورای رقابت در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، دستور افزایش قیمت کارخانه محصولات برای سه ماهه سوم سال 1399 که شورای رقابت پیش از این، برایشان دستورالعمل تنظیم قیمت صادر کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۵    
مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا مذاکرات پسابرگزیت با همتای بریتانیایی را آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب کرد و از وی خواست اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت های هشتگانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۸    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) با استناد به نتایج یک نظرسنجی در توییتر نوشت: نظرسنجی های واقعی اکنون نشان می دهند که من در حال پیروزی هستم!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۰    
در ادامه درگیری ها در منطقه قره باغ کوهستانی علیرغم سه توافق آتش بس، کمیته تحقیقات ارمنستان اعلام کرد دست کم 17 سرباز این کشور در جمهوری آذربایجان به اسارت درآمده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۰    
حسن ایرلو سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران امروز رونوشت استوارنامه خود را تقدیم هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۵    
مطابق با گفته های مقامات گمرکی کشور در حال حاضر بیش از 3و نیم میلیون تن کالای اساسی ، بیش از 3.7 میلیون تن کالای غیراساسی غیرکانتینری و نزدیک به 100هزار تی.ای.یو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۰    
سفیر ایران در آذربایجان گفت: سید عباس عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب در صدر هیاتی به باکو سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۰    
روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی با افشای اسامی 5 کشوری که ترامپ از ذکر نامشان خودداری میکند نوشت که ولیعهد عربستان سعودی برجسته ترین طرف عادی سازی با رژیم صهیونیستی است و روابط محرمانه ای با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از رشد 40 درصدی تولید و افزایش 30 درصدی صادرات در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید19 در کشور به 581 هزار و 824 نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 346 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۰    
علی ربیعی در پاسخ به سؤال فارس درباره حساب خاص ریاست جمهوری، گفت: طرح هایی مثل راه آهن، مدیریت آب مرزی، دانشگاه ها، کشاورزی و حتی کمک به مبارزه با کرونا از همین ردیف انجام می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور توضیحاتی درباره جریمه 50 هزار تومانی برای افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند، ارائه کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۰    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری پایان چهارمین رتبه بندی پایگاه های خبری که صبح امروز سه شنبه (ششم آبان) با حضور شماری از اهالی رسانه و اعضای کمیته رتبه بندی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۵    
سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه به کرونا مبتلا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۵    
در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 28 هزار و 600 تومان، یورو 33 هزار و 800 تومان و درهم امارات 7 هزار و 880 تومان اعلام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۰    
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از سال 1394 با هدف رشد اکوسیستم بازیسازی در اصفهان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و رویدادهای متعدد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۵    
برآن شدیم تا با یکی از به نامترین و فعال ترین اپلیکیشن های مشاوره آنلاین، به نام مدافون نشستی خبری داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۵    
سال 99 را باید سال سخت صنف قنادان به شمار آورد زیرا به سبب همه گیری و شیوع ویروس کرونا، بازار شب عید را از دست دادند و دچار ضرر و زیان فراوان شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۵    
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعزام سفیر جدید ایران به صنعا را یک قدرت نمایی دانست و گفت: یمن از نظر تجاری تحریم پذیر نیست و سفارت ایران در یمن هیچ گاه خالی از دیپلمات نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۰    
روحانی با اشاره به حساسیت ها و پیچیدگی ها در زمینه مدیریت وضعیت اقتصادی، تاکید کرد: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می داند و از همه طرح ها و پیشنهادهای سایر قوا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۵    
میلگرد به عنوان یک محصول نهایی فولادی از محصولات نیمه نهایی تخت مانند اسلب، شمش، بیلت، اینگت و یا بلوم تولید می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۰    
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، واکنش ها و تحلیل های رسانه های غربی و اروپایی حاکی از نگرانی های ترامپ از وقوع جنگ داخلی در این کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۵    
کاظم غریب آبادی، سفیر ایران در آژانس انرژی اتمی گفت: تاسیسات پیشرفته تری در دل کوه به جای تاسیسات حادثه دیده در نطنز، احداث خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۵    
یک روزنامه مصری در مقاله ای نوشت که پایان تحریم تسلیحاتی ایران شکستی بزرگ برای آمریکا و منبع ترس و نگرانی برای اسرائیل به شمار می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰    
سال گذشته برای اولین بار مساله ارتباط هانتر بایدن با کشورهای خارجی و سواستفاده جو بایدن از مقامش به عنوان معاون اول اوباما برای کسب منافع مادی در تماس تلفنی ترامپ با رییس جمهور اوکراین افشا شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۰    
همزمان با تحلیل باهنر از اعتراضات بنزینی، جواد امام گفت که در وضعیت هشداریم
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۳    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:پیرو تذکر جدی رهبر انقلاب به اهانت کنندگان به رئیس جمهور، حالا رئیس مجلس در واکنش خود جمله ای گفته که حتماً نشانه برداشت اشتباه و یا نوعی گلایه مندی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی از برگزاری همایش روز گذشته در شهر مشهد و در اوج شیوع کرونا انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۰    
نجفقلی حبیبی گفت: ایران در سال های جنگ 6 میلیارد دلار درآمد نفتی داشت که دقیقا نیمی از آن منبع مالی صرف امور مربوط به جنگ می شد و برای اداره کشور فقط 3 میلیارد دلار می ماند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
دبیرکل حزب جمهوریت گفت: اصلاح طلبان باید اصل را بر این قضیه بگذارند که کاندایشان برای 1400، اصلاح طلب باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۰    
روز گذشته در اعتراض به اصرار مقامات فرانسوی به حمایت از انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، فلوران ایدالو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
ایلنا/ معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۵    
ایرنا/ بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران در واکنش به تحریم های جدید آمریکا در توئیتی تاکید کرد که دوران یکجانبه گرایی در جهان به پایان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۵    
تیم فوتبال بایر لورکوزن در هفته پنجم بوندسلیگا مقابل آگزبورگ به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۰    
قاضی محافظه کار آمریکایی که در کارنامه اش وکالت برای گروهک تروریستی منافقین و حمایت از خشونت پلیس علیه معترضان وجود دارد با رأی مجلس سنای آمریکا نهمین قاضی دیوان عالی آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۰    
تیم فوتبال میلان در دیدار با آ.اس رم در هفته پنجم سری آ به نتیجه تساوی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۰    
آرمان ملی : پشیمان نیست مثل همه دلواپسان که پشیمان نیستند و آنچه در جلساتشان بر آن تاکید می شود هجمه به دولت و اتهام زنی به اصلاح طلبان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۵    
شرق: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب شد پرچم سفید قالیباف بعد از سخنان اخیر رهبری در محکومیت حمله به رئیس جمهوری، قالیباف هم سکوتش را شکست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۵    
شرق: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور حدود 9 ماه گذشته و مسئولان به شکل های مختلف مردم را به تبعیت از پروتکل های بهداشتی مانند دورکاری، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۵    
آرمان ملی: خبری که از دو روز گذشته در رسانه ها منتشر شد این بود گروه ویژه اقدام مالی FATF اعلام کرد ایران را در فهرست سیاه خود نگاه داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۰    
یک استاد دانشگاه گفت: امروز مردم با توجه به وضعیتی که در جامعه دارند و با رشد شدید تورم ،بیکاری و مشکلاتی همچون کمبود دارو و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۰    
برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل آمار بالای شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است اما با این وجود تیم های فوتبال هنوز بازی های دوستانه برگزار می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۰    
"الکساندر ویندمن" سرهنگ ارتش آمریکا و مدیر سابق امور اروپا در شورای امنیت ملی آمریکا قرار است به زودی کتاب خود در مورد حضور در دادگاه و شهادت دادن علیه استیضاح ترامپ را منتشر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۰    
باشگاه پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود، باید علاوه بر تمام پول برانکو، 60 هزار فرانک هم بابت جریمه دیرکرد و هزینه رسیدگی به فیفا بپردازد تا بتواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۰    
شبکه سی ان ان روز سه شنبه گزارش داد که وزارت امنیت داخلی آمریکا در حال آماده شدن برای مواجهه با هرگونه آشوب و ناآرامی های مدنی پس از پایان انتخابات 2020 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
سنای تحت کنترل جمهوری خواهان آمریکایی، خانم ایمی برت را برای کرسی مادام العمر دیوان عالی آمریکا با 52 رای موافق مقابل 48 رای مخالف تایید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
رئیس شورای حاکمیتی سودان در توجیه اظهارات کابینه این کشور مبنی بر اعمال فشارهای آمریکا برای صلح با رژیم صهیونیستی، عادی سازی روابط با این رژیم را به نفع کشورش دانست!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
مهیار صداقت گفت: منتظریم ببینیم مسئولان فدراسیون تیراندازی به قول هایشان عمل می کنند یا خیر!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
یک پژوهشگر ارشد مسائل منطقه ضمن تشریح آخرین وضعیت درگیری ها در قره باغ اظهار کرد: به نظر می رسد هر دو بازیگر یعنی آذربایجان و ارمنستان هنوز برای آتش بس اقناع نشده اند و هر کدام از طرفین از وضعیت ...