سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۶:۳۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۵    
محققان با تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از تحقیقات مختلف دریافتند رابطه مستقیمی بین افزایش میزان مصرف قهوه و کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۷:۲۰    
وزیر بهداشت گفت: مخالف بازگشایی مدارس هستیم؛ نگرانیم که دوباره با عادی انگاری به تله اردیبهشت و خرداد ماه بیفتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۱    
عربستان سعودی شهروندانش را از سفر به 12 کشور برای جلوگیری از شیوع کرونا منع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۰    
آلودگی هوا در تهران تشدید شده است؛ برخی از مدیران می گویند یا مجبور به مازوت سوزی هستیم یا باید قطعی برق داشته باشیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۰    
ثبت نام طرح جدید فروش فوری 6 محصول گروه خودروسازی سایپا از امروز 25 دیماه 99 آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۱    
عملکرد بورس این هفته نزولی بود و عرضه در شاخص سازان باعث روند نزولی شاخص کل شد اما پیش بینی می شود بورس در هفته آینده روند بهتری دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۱    
ایسنا/ ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان با حضور محمد رضا عارف ، محسن هاشمی رفسنجانی و عباس اخوندی 26 دیماه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۰    
آرمان ملی/ فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: با توجه به شرایط موجود به عنوان یکی دلسوزان جمهوری اسلامی نکاتی خطاب به نمایندگان مجلس، شورای محترم نگهبان و مقامات عالیه نظام می نویسم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۰    
انصاف نیوز/ غلامعلی رجایی، مشاور هاشمی رفسنجانی در واکنش به حرف های محمدحسین قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا و مشاور هاشمی رفسنجانی به می گوید او باید به خاطر اشتباه های تاریخی خود درباره ی هاشمی ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۶    
خبرآنلاین/ فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی از شرط وزیر امور خارجه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۶    
النا موتووا، متخصص تغذیه در روسیه این افسانه معروف را که نباید در میان وعده غذایی آب مصرف کرد را رد کرد، زیرا مایعات آب معده را رقیق کرده و هضم غذا را آسان تر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۵    
لوبیا سفید چیست؟ لوبیا سفید یک رده ی متفاوت از رایج ترین لوبیاهاست که در سراسر قاره آمریکا یافت می شود و از نظر علمی با نام Phaseolus vulgaris شناخته می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۵    
همه انسان ها در زندگی خود تصمیم های اشتباه می گیرند یا برخی از کارهای آنها ممکن است با شکست روبه رو شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۶    
تصور کنید یکی از اعضای داخل بدنتان مثل آپاندیس بترکد. حتی تصورش هم ترسناک است. حتما همه ما برای یک بار هم که شده اصطلاح آپاندیسش ترکیده را شنیده ایم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۵    
نهاد ریاست جمهوری عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که برهم صالح ، رئیس جمهور عراق با پیوستن این کشور به توافق آب و هوایی پاریس موافقت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
هیلاری کلینتون دولت سعودی را مسئول قتل جمال خاشقجی معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۶    
مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله با تأکید بر نقش و جایگاه مردم در عرصه های مختلف کشور، گفت: دموکراسی ایرانی در جهان نطیر ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۱    
نماینده ایران در آژانس از آغاز فعالیت تحقیق و توسعه طراحی سوخت جدید راکتور تهران خبر داد و گفت: تمامی این مراحل به اطلاع آژانس رسیده و می رسد و بازرسان نیز سه روز قبل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در نظر دارد سامانتا پاور نماینده واشنگتن در سازمان ملل در دولت باراک اوباما را به عنوان گزینه ریاست بر نمایندگی آمریکا برای توسعه بین المللی انتخاب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۶    
رجانیوز نوشت: سخنان آقای ولایتی در فاصله سالهای 94 تا 97 درباره برجام موجود است. روح حاکم بر همه آن سخنان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۵    
شاید یکی از سختترین نظافت ها در خانه تکانی تمیز کردن و برق انداختن دیوار ها باشد. اما با رعایت نکات کلیدی و ساده می توانید به راحتی دیوارها را برق بیاندازید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۱    
تست کرونای رئیس جمهور سابق بولیوی امروز مثبت اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۱    
حزب اتحاد ملت در بیانیه ای به اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری توسط مجلس یازدهم واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۰    
جهان بر کووید – 19 و راه های درمان آن متمرکز است، اما دانشمندان درمورد ویروس دیگری به نام نیپا تحقیق می کنند تا اطمینان یابند که همه گیری دیگری را رقم نزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۶    
یک منبع آگاه می گوید وزیر خارجه آمریکا اطلاعات لازم برای حمله به دیرالزور و البوکمال را در اختیار رئیس موساد قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۵    
سید مجتبی جلال زاده در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: آن چه به روشنی از رویدادهای روزهای اخیر در ایالات متحده می توان نتیجه گرفت این است که ترامپ هنوز در میان بسیاری از رأی دهندگان عادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۵    
هرچند واقعیت های حزبِ دموکرات، جو بایدن را در مسائل داخلی آمریکا به سوی چپ متمایل کرد ولی در سیاست خارجی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۶    
درحالی که تنها چند ماه از اجرای قانون سزار آمریکا علیه سوریه می گذرد، گزارش ها حاکی از این است که یک نسخه اصلاح شده از این قانون وجود دارد که به زودی به رأی گیری گذاشته می شود و احتمالا تحریم ها علیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۱    
لیزا مونتگومری، تنها زندانی زن آمریکایی که به جرم قتل با حکم دادگاه فدرال به مجازات مرگ محکوم بود، در زندانی در ایالت ایندیانا اعدام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۲    
آمریکا در آخرین اقدام از دولت ترامپ قصد دارد "شواهد جدید کوبنده ای" ارائه دهد که ویروس کرونا از آزمایشگاهی در ووهان چین شیوع پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰    
وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد، قائم مقام وزیر خارجه این کشور در سفر به تهران و دیدار با مقام های ایرانی درباره آزادی نفتکش توقیفی و ملوانان مذاکره کرد اما در رسیدن به هرگونه توافقی ناکام ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان امروز گرفتارند حتی اندیشکده های خود آنها می گویند آنها امروز از درون در حال فروپاشی اند و می بینید که به جایی رسیده ایم که از برجام بی نیاز شده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۰    
تیراندازی به سمت صهیونیست ها در مرز غزه با واکنش این رژیم روبرو شد و رژیم صهیونیستی نیز یک نقطه دیدبانی وابسته به مقاومت فلسطین را در غزه هدف گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۵    
حکم بازداشت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با پیگیری زیادی که توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادها صورت گرفت صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
حسین کروبی درخصوص اینکه آیا شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: باید قبول کند، چون وقتی کمیسیون ماده 10 احزاب، آقای کروبی را رد صلاحیت کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۵    
چون اطمینان داریم که فاز یک و دو کارآزمایی بالینی این واکسن در کوبا هیچ عارضه ای نداشته، می توانیم مطمئن باشیم که فاز سوم کارآزمایی آن که به صورت همزمان در ایران و کوبا انجام شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۱    
سعید جلیلی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران در این باره کاملا بدبین است، او که از مخالفان سرسخت توافق برجام هم هست می گوید ممکن است بازگشت آمریکا به برجام به ضرر ایران تمام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت به درخواست رئیس مجلس از وزیر راه برای برداشتن ماسک واکنش نشان داد و گفت: مسئولان در هر سه قوه باید مانند مقام معظم رهبری اصول بهداشتی مقابله با کرونا را جدی تر رعایت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: در بودجه سال آینده برای افرادی که در سال 1400 یا 99 صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند وام مسکن 70 میلیونی در نظر گرفته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۵    
این روز ها بسیاری از شرکت های جهان به دنبال تولید ماسک های با کیفیت و هوشمند برای مبارزه با کرونا هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور، موارد فوتی در شبانه روز گذشته را 97 مورد اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۰    
وزیر امور خارجه گفت: حکم بازداشت دونالد ترامپ توسط شورای عالی قضایی عراق، با پیگیری زیادی که توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادها صورت گرفت صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۶    
انتشار تصاویری که پادشاه تایلند و معشوقه جنجالی اش را در حال تمیز کردن محوطه زندانی در این کشور نشان می داد خبرساز شده است. جارو کشیدن پادشاه و ملکه تایلند سوژه رسانه ها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
کلاهبردار حرفه ای با فروش ویتامین جعلی ضد کرونا توسط پلیس دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی صنعت برق بخاطر خاموشی و قطع برق دیروز از مردم عذرخواهی کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
ضرغامی در توئیتر خود نوشت: برق مجانی پیشکش! جلوی خاموشی های گسترده را بگیرید
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲    
2 ایرانی ساکن کانادا به اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۶    
وزارت امورخارجه کره جنوبی اعلام کرد که سئول و تهران توافق کرده اند برای حل مسئله دارایی های مسدود شده ایران و همچنین آزاد نفتکش کره ای به مذاکرات خود ادامه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پمپئو می داند تنها راه حل مشکل رژیم آمریکا، عدم دخالت نامشروع و خلاف حقوق بین الملل در امور دیگر کشورهاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه ما از هرگونه پیشنهادات اصلاحی که به اجرای بودجه کمک کند استقبال می کنیم، گفت: اما اگر پیشنهادی باشد که شاکله بودجه را به هم بریزد، نمی بپذیریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۰    
مشاور رهبر انقلاب با بیان اینکه برداشت من این است که تدریجی عمل کردن به نفع ما نیست، گفت: وقتی مذاکره در چالش های چانه زنی های خُرد بیفتد و آن وقت گروه های کارشناسی از هر دو طرف بنشینند گاهی یک شیطنت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مشاور رهبر انقلاب با بیان اینکه برداشت من این است که تدریجی عمل کردن به نفع ما نیست، گفت: وقتی مذاکره در چالش های چانه زنی های خُرد بیفتد و آن وقت گروه های کارشناسی از هر دو طرف بنشینند گاهی یک شیطنت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۲    
سردار دهقان گفت: اقتصاد فعلی کشور "اقتصاد شترگاوپلنگ" است؛چراکه عناصر اقتصادی کشور هیچ تناسبی با هم ندارد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۶    
روحانی گفت: نوسان قیمت دلار حاصل تصمیم است،نه تحریم
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور به گمانه زنی ها درباره نقش دولت در افت شاخص بورس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۷    
وزارت اطلاعات به ماجرای بیت کوین و قطع برق ورود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی آنچه باید در مجلس تصویب شود لایحه بودجه است نه طرح نمایندگان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۱    
دبیر شورای نگهبان گفت: وضعیت آلودگی هوا در تهران و برخی کلان شهرها وضعیت نگران کننده ای است و ان شاءالله با جدیت و تدابیر مسئولان امر و با همکاری مردم، این مسأله حل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
یکی از رازهای افزایش میل جنسی در شب، استفاده از یک فنجان چای سبز است. چای سبز حاوی ترکیبات مهمی به نام کاتچین است که چربی دور شکمی را از بین می برد و ظرفیت کبد را برای تبدیل چربی به انرژی افزایش می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مشتریان بانک گردشگری برای فرآیند ثبت، تایید و انتقال چک خود می توانند به صورت اختیاری از سامانه "پیچک" استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
عضو شورای شهر تهران از مساعد بودن حال عمومی پدرش قدرت الله علیخانی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
مدیرعامل بنیاد باران درباره آخرین تصمیم ها و راهبرد جبهه اصلاحات برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیح داد و تاکید کرد جبهه اصلاحات با شخصیت های شناخته شده و تاثیرگذار به این عرصه ورود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۵    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اتهام زنی جدید وزیر خارجه ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران را بی اساس خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۵    
نماینده ویژه وزیر خارجه قطر تاکید کرد که کشورش آماده میانجیگری بین ایران و عربستان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۵    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: مقرر شده تا در نشست جمعه شورای مرکزی درباره این مسئله تعیین تکلیف شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۲    
مظنونین ترور رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند به دادسرا معرفی شدند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۶    
مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) در حسینیه امام خمینی به صورت عمومی برگزار نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی آنچه باید در مجلس تصویب شود لایحه بودجه است نه طرح نمایندگان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۵    
عباس موسوی به مرگ میلیاردری که خواستار بمباران اتمی ایران بود واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس مجلس در انتقاد از شورای شهرها گفت :متاسفانه الان شورای شهر، شورای شهر نیست؛ شورای شهرداری است!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶    
نشست اخیر شورای همکاری خلیج فارس در شهر العلا عربستان که با حضور امیر قطر، امیر کویت و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برگزار شد دو هدف اصلی را دنبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۰    
در صورتی که استیضاح ترامپ رای بیاورد، او تنها رئیس جمهوری آمریکا خواهد بود که 2 بار و از 2 مجلس متفاوت استیضاح شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۷    
نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 1400 احتمال حضور نامزدهایی از هر سه قوه کشور وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۶    
سرپرست دادستانی واشنگتن، از بمبگذاری این شهر در پی حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۰    
رئیس سابق محیط زیست دماوند با شلیک گلوله افراد ناشناس کشته شد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۱    
سید رضا اکرمی می گوید وحدت مهم ترین رکن عرصه تهدید و فرصت برای نظام جمهوری اسلامی در یک دهه پیش روست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۱    
نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که رفتار مبتنی بر تئوری توطئه و ستیزه جویانه با جهان تهدید مهم کشور در یک دهه آینده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۵    
ویلیام برنز نام آشنا برای ایرانی ها، اولین دیپلمات تاریخ آمریکا است که به ریاست آژانس اطلاعاتی این کشور دست پیدا می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۲    
قطعنامه برکناری ترامپ هم تصویب شد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۲    
آیا بورس امروز دوباره به ریزش خود ادامه می دهد یا این روند متوقف می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۲    
مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی با ارسال نامه ای به الیاس حضرتی قائم مقام این حزب از دبیرکلی حزب اعتماد ملی استعفا داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۶    
وکیل خانواده هاشمی با بیان اینکه فائزه هاشمی پیرو و تابع پدر خود نبود هرچند پدر ایشان هم چند بار به او تذکر داده بود گفت: حمایت فائزه هاشمی از ترامپ ربطی به کارگزاران و آیت الله هاشمی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
دادستانی واشنگتن خبر داد که در جریان تظاهرات چهارشنبه گذشته در برابر کنگره آمریکا، در نزدیکی دفاتر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه بمب گذاری شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رهبر جمهوری خواهان سنا به اطرافیان خود گفته اعتقاد دارد ترامپ خطاهایی مرتکب شده که سزاوار استیضاح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۱    
تیم فوتبال میلان در جام حذفی ایتالیا در ضربات پنالتی تورینو را شکست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۲    
اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه برکناری رئیس جمهور آمریکا با استناد به متمم 25 قانون اساسی آمریکا به دلیل تحریک به خشونت را به تصویب درآوردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۲    
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در بازی معوقه از هفته اول لالیگا مقابل سویا به پیروزی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۰    
آرمان ملی: لوایح CFT و پالرمو که دو لایحه باقی مانده از لوایح چهارگانه FATF هستند همچنان در برزخ رد یا تایید در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارند و هرازچندی یکی از اعضای مجمع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۵    
قوامی گفت: اگر سیدحسن خمینی کاندیدا نشود و جهانگیری بشود، مورد اجماع قرار می گیرد. نظر آقای خاتمی هم مثبت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۵    
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آقایان پورمحمدی، سیدرضا تقوی و محمدحسن ابوترابی فرد از جامعه روحانیت، آقایان محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، اسدالله بادامچیان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۷    
ایسنا/ یک فعال سیاسی با اشاره به در پیش روبودن انتخابات 1400، گفت: مردم در این انتخابات به کسانی که 20 تا 30 سال گذشته در حاکمیت بودند و حقوق عامه را حفظ نکردند ...