سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۲۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 21 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۶:۳۵    
به گفته عضو اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی در پی شیوع ویروس کرونا عرضه آنلاین کالا و مواد غذایی بیش از دو برابر شده، اما خدمات آنلاین در حوزه گردشگری و مشاغل خدماتی 97 و 86 درصد کاهش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۵    
ترس احساسی ناخوشایند اما طبیعی است که در واکنش به خطراتِ واقعی ایجاد می شود، ترس را از دلشوره و اضطراب، که معمولاً بدون وجود تهدید خارجی رخ می دهد، باید جدا دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۰    
خوشبختانه در حال حاضر آموزش یک امر انحصاری و برای قشر خاصی از جامعه محسوب نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۱    
فناوری ساخت پردازنده گوشی هوشمند به تازگی وارد فناوری 5 نانومتری شده است. اما گزارش های جدید حاکی از آن است که هوآوی به دنبال تولید اولین پردازنده 3 نانومتری برای گوشی های هوشمند خود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۵    
تحلیلگر ارشد بازارهای مالی در وبینار چشم انداز و تحلیل اقتصاد ایران در سال 1400 مشکلات صنعت بانکداری و چالش های پیوستن ایران به FATF را یکی از مهمترین چالش های اقتصاد کشور در سال 1400 عنوان و تصریح ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۶    
میثم مطیعی، مداح و مدرس دانشگاه امام صادق به شدت از صحبت های فائزه هاشمی انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۸:۰۰    
یک روزنامه اقتصادی می گوید منتظر بود آقای روحانی سخنانش را پس بگیرد اما نگرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۵    
باشگاه خبرنگاران/ معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت وگویی درباره امنیت خلیج فارس گفت: امروز ثابت کردیم امنیت خلیج فارس با دو نیروی دریایی به صورت کامل برقرار است و نیاز به نیرو های خارجی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۷:۳۶    
وزیر بهداشت ژاپن از مشاهده نوع جدیدی از کروناویروس در 4 مسافری که از آمازون برزیل آمده بودند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۷:۰۶    
مرکز افکار سنجی ایرانیان درباره واکسن کرونا نظرسنجی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۶:۴۵    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که بر خلاف شایعات، دربی طبق برنامه از ساعت 16:35 برگزار خواهد شد. این در حالی است که وزارت بهداشت می گوید انجام بازی برای سلامت بازیکنان بسیار خطرناک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۶:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که زمان اخراج همه نیروهای بیگانه و در صدر آنها نیروهای آمریکایی از عراق فرا رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۶:۰۶    
کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا مازندران اعلام کرد که محدودیت های تردد خودرویی در این استان از روز سه شنبه 23 دی ماه تشدید و قواعد جدید برای شناسایی ساکنان هر شهرستان اعمال می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۵:۵۱    
جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار یادداشتی در واکنش به حمله هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۵:۳۶    
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به بانوان در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۵:۰۶    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (دست اندر کار مبارزه با بیماریهای واگیر) از شناسایی نخستین شخص مبتلا ویروس انگلیسی در روسیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۴:۳۶    
سناتور دموکرات ایالت دلاور با تاکید بر برکناری یا استعفای دونالد ترامپ گفت که وی حق ریاست جمهوری را از دست داده است .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۴:۰۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و امانوئل مکرون همتای فرانسوی وی در گفت وگویی تلفنی درخصوص آخرین وضعیت پیرامون قره باغ مذاکره و تبادل نظر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۳:۳۶    
صلیب سرخ جهانی در واکنش به وضعیت بد انسانی در یمن به دلیل تجاوز و محاصره این کشور، اعلام کرد که دو سوم مردم این کشور از آب آشامیدنی سالم و خدمات بهداشتی محروم هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۳:۰۶    
"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه، "الهام علی اف" رئیس جمهوری آذربایجان و "نیکول پاشینیان" نخست وزیر ارمنستان را به پایتخت روسیه دعوت کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۶    
شما بیشتر روزهای هفته را ورزش می کنید و تا آنجا که ممکن است وعده های غذایی سالم می خورید، با این حال ترازو نشان می دهد که در حال افزایش وزن هستید، نه کاهش، چرا این اتفاق می افتد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۵    
عارف سعیدی متخصص فیزیوتراپی و مدرس دانشگاه تهران گفت: در صورتیکه دچار پیچ خوردگی مچ پا شدید، در مرحله اول توصیه این است که آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۶    
دختر نوجوانی که با همدستی پسر مورد علاقه اش مادرش را به قتل رسانده بود بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۱    
عراقچی خطاب به دیپلمات کره: از سیاسی کردن موضوع توقیف نفتکش و تبلیغات بی حاصل خودداری کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۵    
خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در پیامی از حرکت عظیم و حماسه گونه ی اقشار مختلف مردم در گرامیداشت نخستین یادبود سالگرد شهادت مرد میدان تقدیر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۱    
یک سناتور جمهوریخواه آمریکا با توصیه به رئیس جمهور این کشور برای استعفا گفت، دونالد ترامپ شایسته نامزدی مجدد برای تصدی این سمت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۰    
العالم نوشت: نیروهای آمریکایی اخیرا محصول جو منطقه جزیره در سوریه را ربوده و از طریق گذرگاه الولید به عراق انتقال دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی در نامه ای سرگشاده از دو دولت ایران و عراق درخواست کردند تا با مرمت و ایجاد پایگاه حفاظت و پژوهش طاق کسری و ثبت منظر فرهنگی این بنای تاریخی در فهرست میراث جهانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۱    
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی رییس پیشین سازمان خصوصی سازی در شعبه اول دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهوری عراق تنها دو روز بعد از تحریم فالح فیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی از سوی آمریکا، با وی در دفتر کار خود در کاخ ریاست جمهوری عراق ملاقات کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (یک شنبه) به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در اعمال تحریم علیه خود واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۶    
از نگاه بسیاری از تحلیلگران عرب زبان، زمینه های آشتی عربستان سعودی و قطر را باید در نتایج انتخابات 2020 آمریکا جست وجو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سازمان انرژی اتمی بر اساس زمانبندی در حال طراحی یک راکتور مشابه با راکتور آب سنگین اراک پیش از نوسازی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۰    
وزارت خارجه میانمار اعلام کرد که نمایندگان این کشور در ایران و هند در تلاش هستند که 11 ملوان میانماری نفتکش توقیف شده کره جنوبی فورا آزاد شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۵    
نیروهای عراقی در جریان عملیات جستجو در منطقه جزیره در بخش الکرمه در شرق شهر فلوجه در استان الانبار عراق موفق به بازداشت دو سرکرده داعشی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۶    
مخالفت با واکسن فایزر- بیون تک، مختص به کادر درمان در کشورهای اروپایی نیست. ایک دی وین، فرماندار ایالت پرجمعیت اوهایو در آمریکا مخالفت اکثر اعضای کادر درمان این ایالت با تزریق واکسن فایزر را حیرت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۰    
شرکت آمازون نیز شبکه اجتماعی پارلر را حذف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۵    
رئیس شرکت دولتی "روس اتم" از برنامه ساخت کشتی های یخ شکن اتمی برای سفرهای منظم قطبی و دیجیتالی کردن طرح های اطلاع رسانی در قطب شمال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۶    
ملانیا ترامپ بعد از شورش های روز چهارشنبه آمریکا در کنگره ناپدید شده و از 1 ژانویه (12 دی) در معرض عموم نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۵    
گروهی از دیپلمات های باسابقه وزارت امور خارجه آمریکا با امضای نامه ای با محکوم کردن اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در خصوص تحریک به هجوم خشونت آمیز به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه (17دی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۰    
روزنامه شرق نوشت: امروز مذاکره مهمی در وزارت امور خارجه در جریان خواهد بود. هیئتی که از کره جنوبی به تهران آمده اند تا موضوع طلب ایران را بررسی و راهی برای بازپرداخت آن پیدا کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۰    
قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی که امروز راهی تهران شده قرار است بعدازظهر با عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره دارایی مسدود شده ایران در این کشور به گفت وگو بنشیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۵    
حداقل چهار نماینده از احزاب مختلف در پارلمان اسکاتلند به فهرست سیاستمدارانی اضافه شدند که بر لزوم ممنوعیت ورود دونالد ترامپ به اسکاتلند تاکید کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۷    
دمنوش ها موجب تقویت مغز و کاهش استرس می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۷    
حسین کنعانی مقدم گفت: حالا که بحث شکل گیری ائتلاف میان ظریف و لاریجانی در حال طرح است؛ قطعاً ناطق نوری، پتانسیل بیشتری از این ائتلاف خواهد داشت و آن ها احتمالاً به ناطق می پیوندند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۱    
روند نزولی قیمت دلار باعث شده تا بازار خرید و فروش خودرو کاهش 5 تا 20 میلیون تومانی قیمتها را تجربه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۱    
عامل کودک آزاری کودک معلول در قزوین دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس پیشین صدا و سیما با بیان اینکه من به تعبیری معمولا می گویم آقا اجازه ها را اصلا قبول ندارم، گفت: آقا اجازه یعنی هر کاری می خواهید انجام بدهید باید از یک نظر اجازه بگیرید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 5968 بیمار جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه لوایح FATF با اصرار روحانی به رهبرانقلاب به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده شده است، گفت: مطمئن هستم این لوایح با مخالفت اعضای مجمع روبرو خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش این نیرو در مناطق جنوب شرق کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این رزمایش با پشتیبانی نیروهای دیگر و با بهره گیری از تمام تجهیزات نظامی برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۶    
سال هاست ماسک های تنفسی بخشی از زندگی انسان ها شده اند و در مشاغل و زندگی روزمره کمک فراوانی به آن ها می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۰    
به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس، واگذاری سهام عدالت به مشمولان جدید برای بررسی بیشتر در کمیسیون تلفیق به کمیته مربوطه ارجاع داده شده است و مصوبه تلقی نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و شصت سومین جلسه شورا به صحبت های خواهرش درباره ریاست جمهوری ترامپ واکنش نشان داد و گفت: درباره صحبت های خواهرم مبنی بر ریاست جمهوری ترامپ عذرخواهی می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۰    
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد اگر تهران زرد بماند یا آبی و سفید شود، با رعایت شیوه نامه ها و محدودیت های مشخص شده امکان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری وجود خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۱    
بسیاری از افراد مایلند هر روز قهوه بنوشند، اما نوشیدن بیش از حد قهوه می تواند عوارضی خطرناک برای سلامتی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
بازار سهام در سال 1400 ممکن است چه وضعیتی داشته باشد؟ به گفته یک کارشناس بازار سرمایه، دورنمای بورس در سال 1400 مثبت است، به شرطی که رفتارهای عقلایی در بازار وجود داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۱    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه بازار بورس یک نهاد اصلی در ایجاد و حفظ تعادل در اقتصاد کشور است و دولت همواره در پی تقویت و حمایت بازار بورس بوده و اولین گام و شرط حمایت و تقویت از این بازار را قاعده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۱    
دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری درباره لزوم تهیه واکسن مطمئن برای کشور پوستر جدیدی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۵    
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای، به آیت الله رئیسی پیشنهاد داد تا برای وفاق و همدلی سه قوه و همچنین عملیاتی کردن مأموریت های هفت گانه سند تحول قضایی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قرار است در جلسه عصر امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت اجرای قانون لغو تحریم ها با مسئولان وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی بررسی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۱    
در کنار توجه رسانه های رژیم صهیونیستی به انتشار فیلمی از شهر زیرزمینی موشکی در سواحل خلیج فارس ، افکار عمومی رژیم صهیونیستی و کاربران فضای مجازی اسرائیلی هم به آن واکنش نشان دادند که در حد خود قابل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۵    
یک حقوقدان بازار سرمایه نیز ضمن اشاره به این موضوع که سهامداران از حقوق خود غافل هستند، از حق شکایت برای آنها درمورد قیمت گذاری دستوری به دیوان عدالت اداری خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۱    
در پی مصاحبه اخیر فائزه هاشمی در مورد دونالد ترامپ و اقدامات رییس جمهور آمریکا علیه ایران، محسن هاشمی طی نامه ای سرگشاده به اظهارات وی واکنش نشان داد و نوشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس قوه قضائیه با ابلاغ دستورالعملی، دادستانی کل کشور را موظف کرد با همکاری دستگاه های نظارتی و امنیتی و سازمان های مردم نهاد هرگونه مستنداتی که حاکی از سوء استفاده احتمالی مسئولین از موقعیت شغلی یا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۱    
معاون وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس و آغاز آموزش حضوری دانش آموزان با حفظ دستورالعمل های بهداشتی برای برخی مقاطع و مدارس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۵    
قیمت دلار برای فروش در بازار امروز 24 هزار و 780 هزار تومان اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۶    
مجلس شورای نگهبان را مجاز کرد برای شناسایی اولیه توانایی و شایستگی داوطلبان 3 ماه پیش از صدور دستور انتخابات ریاست جمهوری، از داوطلبان برای ارائه برنامه دعوت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۰    
مشاورعلی لاریجانی در مجلس دهم می گوید شخصیتی همتای لاریجانی در تسلط بر امور نیست، اما او به دلایل مختلفی از ورود به عرصه انتخابات پرهیز می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: حدود30 سال بعد از شهادت شهید نادر مهدوی، دو قایق آمریکایی وارد همان محدوده دریایی ایران می شوند و گشت های سپاه بدون اینکه شناسایی شوند، آنها را دستگیر می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۷    
معتقدم رهبری همچنان بر آن دکترینی که دو دهه پیش درباره انتخابات مشارکتی مطرح کردند، پایبندند و اصلاح طلبان هم نباید به مواضعی که جهت انحراف ذهن مردم و نیروهای سیاسی مطرح می شود، توجه کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به باج گیری هسته ای ، گفت تهدید به اخراج بازرسان آژانس ورای نقض برجام است و ایران نباید اجازه غنی سازی اورانیوم داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور جزئیات طرح مدیریت جامع شهری و روستایی برای دومجلسی شدن در کشور را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰    
مشاور رئیس جمهور نوشت: غسال آیت الله مصباح یزدی را شناسایی کنید و ما وقع را از او استفسار کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۷    
موج دوم نزول قیمت دلار از روز چهارشنبه آغاز شد و در روز شنبه به اوج خود رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۲    
چگونگی توقیف کشتی متخلف کره ای از زبان دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه را ببینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آغاز غنی سازی 20 درصدی اورانیوم نشان می دهد که هیچ گاه سازمان انرژی اتمی چه در ارتباط با تحقیق و پژوهش و چه در ارتباط با نوآوری توقف نداشته و کارش را انجام داده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با دو حزبی که به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان اضافه شدند، گفت: این احزاب حق رای ندارند و فقط نقش آنها به عنوان ناظر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۷    
رئیس مجلس گفت: برای همگان مشخص است که راهبرد ایران بی اثرکردن تحریم ها است که مقدمه ان رفع تحریم ها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۷    
آذر سال گذشته نیز نماینده ویژه رئیس جمهور کره جنوبی به تهران آمد تا در این زمینه مذاکراتی داشته باشد؛ اما همه گزینه هایی که روی میز گذاشته شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۱    
یادگار امام اخیرا گفته اگر به هر علتی این جامعه به کسی نیاز پیدا کرد، نسبت به مسئولیت نباید شانه خالی کنیم گفته می شود او عطف به انتخابات 1400 این سخن را مطرح کرده است.منظور وی چه کسی بوده است؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۱    
رسانه ها از جنون ترامپ در هفته های پایانی عمر سیاسی اش نوشته و تاکید دارند که حالا ماشه بزرگترین سلاح دنیا در دست یک دیوانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۵    
با وجود اینکه فقط چند ماه تا انتخابات ریاست جمهوری مانده است، به نظر می آید که هنوز هستند جناح های سیاسی که به یک اتحاد جمعی برای انتخابات 1400 نرسیده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی به موجب قانون اساسی این حق را دارد که مصوبات دولت را با قانون تطبیق دهد و اگر در مواردی مغایرتی وجود دارد، می تواند آن را اعلام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شرق با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره نبایدهای مجلس و دولت، قانون اصلاح انتخابات، احتمال حضور نظامی ها در سکان مدیریت کشور و تبعات سیاسی آن به گفت و گو نشسته است که در ادامه آن را می خوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۶    
هروقت پای پرونده هسته ای و هرآنچه به آن مرتبط است در میان است، جبهه پایداری در همه این سال ها پیشرو بوده. نشان دارترین مخالفان برجام که علیه اش حتی بیانیه صادر کردند، همین جریان بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۰    
اخیرا کاظم صدیقی در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه قرآن پخش شده، روایت هایی این چنین درمورد محمدتقی مصباح یزدی مطرح کرده که با واکنش های بسیاری در فضای مجازی روبه رو شده و پس از گذشت دو روز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۵    
سه سال و نیم طول کشید تا سرانجام محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به همان نتیجه ای برسد که برخی از ما در روزهای آغازین محاصره قطر رسیدیم، اینکه چنین اقدامی محکوم به شکست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۵    
آیا بورس امروز به روند مثبت بازمی گردد یا دوباره منفی می شود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۲    
ایرنا- دانشگاه تحقیقاتی لی های ایالت پنسیلوانیا دکترای افتخاری که 30 سال پیش به دونالد ترامپ اعطا کرده بود را لغو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۶    
ایرنا- شبکه ان بی سی نیوز گزارش داد که به رغم آنکه ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد اما معاون وی حضور دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۶    
شبکه سی ان ان دقایقی پیش افشا کرد، موضوع دومین استیضاح ترامپ توسط دموکرات ها به حدی جدی است که رییس جمهوری آمریکا در حال تعیین وکلای خود در دادگاه استیضاح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۶    
ایرنا – تیم نساجی مازندران در نخستین روز هفته یازدهم لیگ بیستم بعد از ظهر امروز باید برای کسب سه امتیاز حیاتی به منظور فرار از شرایط بحرانی و قعر جدول مقابل طلایی پوشان آبادان قرار بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۷    
فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی صحبت ها مبنی بر شکل گیری سونامی رأی در صورت کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: آقای رئیسی کاندیدا شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۷    
وی با بیان اینکه مردم نباید از صندوق رأی انتخابات 1400 قهر کنند، افزود: نباید اتفاقی که در انتخابات مجلس رخ داد تکرار شود ...