چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۵۱May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 اردیبهشت 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۰    
ورشکستگان سیاسی و انتخاباتی در پی اختلاف افکنی میان منتخبان جدید هستند و عقده های ناکام خود را از این طریق پیگیری می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۷    
سیر و پیاز همیشه مورد توجه و استقبال همه بوده است؛ همچنین پیاز به دلیل ماندگاری بالایی که داشت به مسافت های دور ارسال و معامله میشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۰:۲۶    
مدیر مرکز کنترل بیماری های واگیردار هند اعلام کرد: نصب نرم افزار کنترل تردد برای تمام اتباع هند اجباری خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
دفتر شیخ عباس تبریزیان - که خود را پدر طب اسلامی می خواند - با انتشار اطلاعیه ای نوشت: فردی که مقابل دوربین ادرار شتر می نوشد، ربطی به ما ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۱    
مبلغ این یارانه برای خانوارهای یک نفره، 55 هزار تومان؛ دو نفره، 103 هزار تومان؛ سه نفره، 138 هزار تومان؛ چهار نفره، 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
به دنبال درمان آخرین مبتلای حاد به کرونا در ووهان ، کانون شیوع ویروس کرونا در چین، شمار بیماران دارای وضعیت حاد در این شهر به صفر رسید و تنها 12 بیمار با شرایط عادی بستری هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
شکاف بین هندو ها و مسلمانان که حدود 200 میلیون نفر از 1.3 میلیارد شهروند هند را تشکیل می دهند، گسترش یافته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
برخی اعتقاد داشتند موسوی لاری گرچه نایب رئیس شورای عالی بود، اما به خاطر حذف نام فرزندش از لیست شورای عالی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۴۵    
روزهای توقف موقت زیارت در حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) دارد به 40 روز نزدیک می شود و در حالی که اماکن عمومی و حتی سینماها در حال بازگشایی هستند مطالبه جدی اهالی فرهنگ و فعالان دینی بازگشایی درب های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۴۲    
یک نماینده سرشناس وابسته به ائتلاف الفتح در پارلمان عراق خواستار تغییر نامزدهای پیشنهادی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه شد و گفت: مصطفی الکاظمی با تمکین در برابر فشار گروه های کُرد و سُنی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که این کشور از لغو یا تعلیق تحریم های یکجانبه، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۰    
انحراف و سقوط یک دستگاه خودروی 206 از پل در مسیر بخش چمستان شهرستان نور باعث کشته شدن 2 سرنشین آن شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۲۷    
روز چهارشنبه، طی یک کنفرانس خبری در کاخ سفید، دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی در مورد ماهواره نظامی ایران گفت: ما تهران را به دقت تحت نظر داریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۲۱    
پرتاب موفق نخستین ماهواره نظامی ایران بیانگر تکامل خودکفایی ایران در زمینه هوافضا بود که شگفتی همه کشورهای جهان را به دنبال داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۲    
مدیر مسئول روزنامه ایران از مسدود شدن دامنه سایت رسمی روزنامه ایران توسط وزارت خزانه داری آمریکا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۰۶    
منابع متعدد خبری در بحبوحه سیلِ گمانه زنی ها درباره سلامت رهبر کره شمالی، از سفر تیمی از کارشناسان، از جمله متخصصان پزشکی از چین به کره شمالی تا خروج او از پایتخت و بعضا حتی شروع زندگی نباتی او می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۶:۳۶    
وزیر کشور با تاکید بر لزوم اجرای قاطع پروتکل های بهداشتی برای حفاظت از دستاوردهای کشور در حوزه کنترل بیماری کرونا، گفت: با توجه به ناشناخته بودن این ویروس، هر نوع بی احتیاطی در رفتار با این ویروس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۶:۲۷    
فرمانده انتظامی تبریز گفت: فردی که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد با همکاری مردم با پلیس دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۵:۵۱    
برگزاری بازی نهایی رقابت های جام حذفی آلمان به زمان دیگری موکول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۵:۲۷    
حوادث رکنا: نقشه این بود که دختران جوان مجردی که در فروشگاه ها به عنوان فروشنده مشغول به کار بودند را شناسایی و سپس ناهید با آنها طرح دوستی ریخته و از آنها برای برادر شوهر قلابی خود خواستگاری می کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۶    
یک مرد ناشناس در فضای مجازی آبروی دختر 18 ساله ای را برد و توسط پلیس فارس شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۰    
یکی از صاحبان شتر های تلف شده در شهرستان جاسک جزئیات جدیدی از تلف شدن 4 نفر شتر در منطقه کوه مبارک این شهرستان را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۴:۰۶    
درگیری 2 مرد با مرگ یکی از آنها پایان گرفت، قاتل گوش ها و بینی مرد جوان را زنده زنده برید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۳:۳۰    
حوادث رکنا: پسر نوجوان که دوستش را کشته در دادگاه مدعی شد برای رهایی از سلطه گری های سیاه قربانی دست به جنایت زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۰    
یک زوج که از کار دندان پزشک خود رضایت نداشتند در فضای مجازی دست به اقدام زشتی زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۲    
34 هزار سرپرست خانوار موفق به دریافت تسهیلات یک میلیونی نشدند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که رئیس جمهور این کشور هیچ اعتقادی به علم نداشته و این موضوع به طور غیرقابل باوری خطرناک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۷    
درحالی که بنا بربرخی اخبار اسامی پیشنهادی کابینه کاظمی قراربود تا قبل از ماه مبارک رمضان نهایی وبه پارلمان ارائه شود این مسئله همچنان محل بحث جدی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۶    
آیا می دانستید که با ورزش ماهیچه های صورت، جوان تر به نظر می رسید؟ این مطلب را بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه انگلیس تمدید آتش بس ادعایی ائتلاف عربستان سعودی را گام مهم دیگری برای رسیدن به آتش بس پایدار در یمن دانست و افزود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۶    
صنعت جرم گیری و سفید سازی دندان صنعت بزرگی است. و از آنجا که مدل ها و سلبریتی ها دائما به ما یاداوری می کنند که ما برای زیبا بودن نیاز داریم تا دندان هایمان سفید باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۷    
برخی مواد غذایی مفید مانند غذاهای پرفیبر منجر به ایجاد نفخ شوند بنابراین مصرف خوراکی های نفخ آور باید محدود و به آرامی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۵    
آژانس امریکای امروز اعلام کرده که جدیدترین علائم ویروس کرونا ویروس کرونایی انگشت نام دارد که در آن انگشتان پا به رنگ آبی یا بنفش می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۷    
شماری از شهروندان نیویورکی به خاطر استعمال مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا دچار مسمومیت و روانه بیمارستان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۷    
وزارت دفاع ترکیه از درگیری نیروهای خود با عناصر پ ک ک مستقر در شمال عراق و کشته شدن یک پرسنل خود و شماری از طرف مقابل خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
وزارت دفاع تایوان از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی نیروی دریایی آمریکا حاضر در آبهای منطقه بر فراز حریم هوایی تایوان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
مردم آلمان روز شنبه در اعتراض به ادامه محدودیت ها در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به تظاهرات پرداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : نیما شعبان نژاد بازیگر جوان و محبوب کشورمان است. نیما شعبان نژاد بازیگر طنز خوبی است. نیما شعبان نژاد طرفداران بسیاری دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۶    
شبکه المیادین اعلام کرد که آمریکایی ها با انتقال تروریست ها از خاک سوریه به عراق درصدد بازاستقرار داعش در عراق هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : اولین عکس سحر قریشی بعد از جنجال اخیر تصویر جدید ساره بیات و افشای راز تجاوز به رستا تبریک مهناز افشار به خواننده لس آنجلسی پرتره متفاوت آناهیتا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۶    
واعظی گفت: رمضان فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روزهای بشریت، یعنی ویروس کروناست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۶    
حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز ( شنبه) در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی با بیان اینکه مشکلات فراوانی روبروی ما قرار گرفته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
فرزند آیت الله ابراهیم امینی گفت: پیکر مطهر عضو فقید مجلس خبرگان رهبری صبح فردا یکشنبه 7 اردیبهشت ماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به زبان عربی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
وزارت امور خارجه آمریکا در گزارشی ادعایی، بدون اشاره به حضور تجاوزکارانه ناوگان دریایی این کشور در خلیج فارس، ایران را به ایجاد مزاحمت های دریایی متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
وبگاه خبری شبکه المسیره از حمله جدید ائتلاف سعودی به یمن و نقض آتش بس ادعایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: همان گونه که قبلاً اعلام کرده ایم، مهلت تقاضا و ارسال پیامک کد ملی برای وام یک میلیون تومانی تا 18 اردیبهشت ماه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
انتشار سندی نشان می دهد که دولت انگلیس پیش از شیوع ویروس کرونا از احتمال بحرانی شدن اوضاع و تاثیرات اقتصادی و اجتماعی شیوع کرونا آکاهی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
یک مامور سابق سیا در فیلمی مستند درباره حملات 11 سپتامبر گفت، این سازمان موقعیت اسامه بن لادن را پیش از این حادثه تعیین کرده بود اما بیل کلینتون به دلیل تلفات غیرنظامیان با کشتن او مخالفت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
در فصل تابستان با گرم شدن هوا اولین فکری که به ذهنتان خطور می کند استفاده از کولر آبی برای رهایی از گرماست ولی باید بگوییم وسایل سرمایشی زیادی وجود دارد که شما را گرما نجات خواهند دارد بنابراین با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
رئیس اتحادیه صنف قنادان اعلام کرد که قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک کیلویی 24 هزارتومان و در واحدهای درجه 2 کیلویی 20 هزارتومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
دانشمندان "کالج سلطنتی لندن"(Imperial College London) در مطاله اخیرشان موفق به شناسایی نقاطی از بدن که ویروس کرونا می تواند از آن طریق به راحتی وارد بدن شود، شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
سرویس های موبایلی هوآوی یا HMS تلاشی قابل توجه برای ایجاد اکوسیستمی جدید از اپلیکیشن ها، سرویس های ابری و انجمن های متشکل از توسعه دهندگان به حساب می آید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۲    
پلیس استرالیا از دستگیری دو ایرانی به اتهام تلاش برای قاچاق ماده مخدر شیشه به ارزش 80 میلیون دلار به استرالیا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی 1134 مورد جدید کروناویروس جدید در کشور، مجموع مبتلایان کووید19 در کشور به 89328 نفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
بازنشستگی از نظر سن و سابقه در حال حاضر برای مردان و زنان شرایطی دارد که در این گزارش به آن ها اشاره شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر با اشاره به ضرورت تلاش و همکاری همه کشورها در راستای تامین ثبات و امنیت منطقه در زمینه فعالیت های دو کشور در این زمینه گفتگو و تبادل نظر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت بابت کارگران غیر رسمی نگران است، گفت: بخشی از کارگران غیررسمی در بازگشایی اول مشاغل کم ریسک به کار بر خواهند گشت و از بیکاران کاسته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
اقدام محمد جواد ظریف، پس از شیوع کرونا در جهان، در سطح روابط بین دولت ها و رهبران، اولین سفر محسوب می شود و انگیزه های آن، فراتر از بررسی روابط دو جانبه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
از روز گذشته اخباری در استان مرکزی مبنی بر جعلی بودن مدارک نماینده منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یادزهم به گوش می رسد که این اخبار تایید صلاحیت این نامزد را در هاله ای از ابهام قرار داده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور گفت: از آنجا که مسئولین کادر درمانی و مراجع عظام و روحانیت معظم کشور دغدغه متقابل حفظ جان و سلامت مردم و در عین حال برقراری یک وضعیت قابل تحمل برای بازفعالیت مراکز مذهبی را دارند می توان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در نشست خبری خود خواستار خویشتن داری ایران و آمریکا در پی حوادث اخیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو را در جدول زیر مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
بالاخره متن بر حاشیه پیروز شد و سریال زیرخاکی از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
کتاب باز ویژه ماه مبارک رمضان است که از امشب ساعت 19 مهمان شبکه نسیم میشود و سروش صحت بعد از حدود دو ماه دوری از تلویزیون با این برنامه به آنتن تلویزیون بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
سیدشمس الدین حسینی گفت: اغلب مدیران شاخص دولت نهم و دهم که نامزد انتخابات مجلس شدند رای آوردند. در همین مجلس 8 عضو کابینه دولت نهم و دهم، 9 استاندار، تعداد قابل توجهی از معاونان وزرا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
فردا آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی ویژه کرونا است و متقاضیان می توانند کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام او است، به 6369 ارسال کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی درباره نوشیدنی های گیاهی مناسب ماه مبارک رمضان گفت: روزه داران می توانند از مخلوط ختمی خبازی و گل بنفشه برای خشکی دهان و از اسطوخودوس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: انتخاب مواد غذایی در هر گروه غذایی برای بر طرف کردن نیازهای تغذیه ای شامل آب، املاح، ویتامین ها، مواد معدنی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
کرونا روز به روز در کنار کشتار جهانی که به راه انداخته چهره واقعی برخی را که فکر می کنند از همه چیز سر در می آورند نمایان تر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
پس از اینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر سلامتی رهبر کره شمالی منتشر شد امروز تصاویری جعلی از جسد رهبر کره شمالی دست به دست می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
در حال حاضر گزینه های پیش رو محدود است. عدم واکنش زود هنگام در برابر بیماری آمریکا را با موارد بالایی از ابتلا رو به رو کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
برخی منابع خبری از فوت کیم جونگ اون رهبر 36 ساله کره شمالی و ورود یک تیم پزشکی چین به پیونگ یانگ خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به سناریوهای مختلف پیش رو در رابطه با رفتار کرونا ویروس جدید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
مسئولان برگزاری رقابت های بوندسلیگا برای از سرگیری این رقابت ها ماسک های خاصی را برای بازیکنان در نظر گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
رییس اداره بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، ضمن تشریح پوشش حدود 98 درصدی واکسیناسیون در کشور و موفقیت های ایران در این حوزه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
فرزند مرحوم آیت الله ابراهیم امینی گفت: پیکر آیت الله امینی شنبه در قم به خاک سپرده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۷    
موسسه کپیتال اکونومیکس، دوبی را آسیب پذیرترین منطقه خاورمیانه در برابر کرونا معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۷    
متوسط نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی در اتحادیه اروپا به 77.8 درصد کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۷    
کمیته المپیک قطر تصمیم گرفت که بازهم اجازه تمرین کردن به تیم ها را به خاطر شیوع ویروس کرونا ندهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۷    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: پس از عادی شدن ترددها بیشتر مبتلایان در حوزه خانوادگی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۲    
وضعیت دولت روحانی نشان داد میدان سیاست جای سهمیه بندی یا رودروایستی نیست، اینکه بخواهیم پست های مدیریتی و مشاوره را با در نظر گرفتن خوش آمد برخی تقسیم کنیم طبیعتا نتیجه می شود همین هفت سال ریاست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
فریده سپاه منصور بازیگر نقش مه لقا خانم در فصل اول سریال نون.خ از دلایل غیبت خود در فصل دوم این سریال و همچنین تجربه ایفای نقش های کردی در کارنامه اش سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در جلسات مرتبط با ویروس کرونا در کاخ سفید، حواشی زیادی را رقم زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۱    
کارشناس تغذیه وزارت بهداشت، در مورد اهمیت وعده شام در ایام روزه داری، توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
تهران- ایرنا- آیت الله ابراهیم امینی از روحانیون مبارز قبل از انقلاب اسلامی و فردی آزاد و معتدل بود. وی علاوه بر عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری مسوولیت های دیگری نیز برعهده داشت و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۱    
عضو شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: در آخرین آیین نامه مصوب سال 98 شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، حداقل دوره فعالیت این شورا 2 سال تعیین شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۱    
محمدرضا خباز گفت: این احتمال کاملا وجود دارد که آقای ظریف نامزد ریاست جمهوری بشود؛ هرچند او در زمان برجام به دلیل فشارهایی که نیروهای تندرو می آوردند قسم خورد که در ریاست جمهوری نامزد نشود اما در ...