جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 21 آبان 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 دی 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 2 آبان 1397 ناطقان 3 آبان 1397 ناطقان 4 آبان 1397 ناطقان 5 آبان 1397 ناطقان 6 آبان 1397 ناطقان 7 آبان 1397 ناطقان 8 آبان 1397 ناطقان 9 آبان 1397 ناطقان 10 آبان 1397 ناطقان 11 آبان 1397 ناطقان 12 آبان 1397 ناطقان 13 آبان 1397 ناطقان 14 آبان 1397 ناطقان 15 آبان 1397 ناطقان 16 آبان 1397 ناطقان 17 آبان 1397 ناطقان 18 آبان 1397 ناطقان 19 آبان 1397 ناطقان 20 آبان 1397 ناطقان 21 آبان 1397 ناطقان 22 آبان 1397 ناطقان 23 آبان 1397 ناطقان 24 آبان 1397 ناطقان 25 آبان 1397 ناطقان 26 آبان 1397 ناطقان 27 آبان 1397 ناطقان 28 آبان 1397 ناطقان 29 آبان 1397 ناطقان 30 آبان 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۶:۴۶    
گیاه خواری به معنای پرهیز از خوردن گوشت جانوران است و امروزه بسیاری از افراد این رژیم غذایی را بعنوان برترین رژیم قرن انتخاب و اجرا می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سازمان هواشناسی گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 4 آذر ماه را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۱:۱۸    
جنس الیاف لباس های پاییزی و زمستانی با لباس های سبک تابستانه متفاوت است و یک اشتباه کوچک در شستشوی آن ها کافی است تا لباس زمستانه ای را که با قیمت زیادی تهیه کرده اید، از دست بدهید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۸    
وزارت راه و شهرسازی، گزارش تحولات مسکن شهر تهران در مهرماه را منتشر کرد که بر اساس آن، قیمت مسکن در پایتخت نسبت به شهریورماه 6.3 درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 83.1 درصد افزایش نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۴:۵۱    
یک متخصص گوارش گفت: عوامل زیادی از جمله بیماری های دندان، کمبود ویتامین، سیگار کشیدن، شیمی درمانی و دارو های بیولوژیکی، سوء تغذیه و افزایش سن در بروز تلخی دهان تاثیر دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۳:۵۲    
در حالی که دانشمندان تا به امروز اصرار داشته اند که ورزش صبحگاهی برای سوزاندن کالری مفیدتر است، حالا مشخص شده ورزش در عصر بیشتر موجب کالری سوزی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۳:۱۶    
احساس خستگی مزمن می تواند زنگ هشدار ابتلا به برخی بیماری ها باشد که باید آنها را جدی گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس نتایج برخی از پژوهشهای انجام شده وجود دکل های مخابراتی برای سلامت انسان به ویژه برای زنان باردار و کودکان مضر است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۰    
طیبه سیاوشی گفت: بسیاری صاحب نظران نیز روند فعلی انتخاب شهردار را غیر دموکراتیک خواندند و مطرح شدن این تعداد اسامی را موجب به حاشیه رفتن بیهوده و صرف انرژی و هزینه و عدم بررسی دقیق صلاحیت کاندیداهای ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۳    
شهر ونیز با سنی در حدود 1500 سال یکی از عجیب ترین و درعین حال زیباترین مناطق دنیا است که به خاطر سبک و ساختار شهری سالانه میلیون ها گردشگر را جذب می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ درباره نظارت استصوابی گفت:از این واژه بیاییم بیرون وقتی که این واژه را می گذاریم وسط مانند آن مترسکی می شود که همه می ترسند و نمی رویم بازکنیم ببینیم که نظارت استصوابی ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۱۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی سوغاتی خوشمزه را در تقویت حافظه و افزایش انرژی بدن مؤثر دانست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۲    
متخصص فیزیولوژی راهکارهایی از دیدگاه طب سنتی برای پیشگیری از بلوغ زودرس در نوجوانان ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۱۸    
آلزایمر نوعی اختلال عملکرد مغزی است که به تدریج توانایی های ذهنی بیمار را کاهش داده و 2 تا 5 درصد سالمندان را به خود مبتلا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۰۱    
جدا از تمام مواد مغذی که اسفناج ارائه می کند، گرفتن آب این سبزی امکان ترکیب با مواد غذای مغذی دیگر و حمل و نقل ساده را فراهم می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۳۱    
اگر طی چند شب اخیر خوب نخوابیده اید، به احتمال زیاد زیر چشم تان گود می افتد و حتی در برخی موارد تیره هم می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۳۱    
گل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است.دم کرده گل گاوزبان به همراه کمی لیمو عمانی، یک دمنوش مناسب برای مقابله با سرماخوردگی است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۰۲    
بیماری های قلبی یکی از بزرگ ترین عوامل کشنده در سراسر دنیا محسوب می شوند. در ادامه به معرفی غذاهایی می پردازیم که با قرار دادن آنها در رژیم غذایی خود ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۴:۴۲    
دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی در مورد 5 آزمایش ضروری برای زنان خاطرنشان کرد: آزمایشات سنجش تراکم استخوان، تست HPV برای شناسایی بیماری زگیل تناسلی، ماموگرافی جهت تشخیص به موقع سرطان سینه ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۳۳    
ماهی قزل آلا دارای پروتئین بالا و اسیدهای چرب امگا 3 است. انواع مختلف ماهی قزل آلا در شمال اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام وجود دارد و در بسیاری از نقاط جهان مصرف می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۱۳    
یک متخصص گوارش و کبد درباره روش های درمان کبد چرب، بیان کرد: ورزش، رژیم غذایی مناسب و مصرف برخی داروها می تواند در کنترل و درمان کبد چرب مفید باشد و اگر بیمار در ابتدای بیماری رژیم غذایی مناسب و مصرف ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۴۷    
کم خونی میتواند دائمی و یا موقتی باشد و شدت آن ممکن است متعادل و یا شدید باشد و همچنین میتواند یک بیماری جدی و سخت و یا مزمن ( زخم معده و روده ) باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۰۶    
پژوهشگران هندی 12 حالت ناشناخته از مغز را شناسایی کردند که به عنوان منبع و سرچشمه تمامی فعالیت های عصبی محسوب می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۴۱    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، آلودگی هوا جدا از اینکه منجر به بروز بیماری های قلبی و ریوی می شود باعث چاقی افراد نیز خواهدشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۱۷    
شخصیت ما ژنتیکی است یا اکتسابی؟ علم می گوید: هر دو، اما از جهاتی عجیب و غریب! برخی از ویژگی های شخصیتی نسبت به بقیه، ژنتیکی تر هستند .
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۳۷    
کدو حلوایی یکی از سبزیجاتی است که در آشپزخانه آن را نادیده می گیریم و معمولاً به ندرت از آن در رژیم غذایی روزانه مان استفاده می کنیم ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۱۴    
پیتزا یکی از غذا های خوشمزه و حاضری است که در تمام کشور های جهان و از جمله ایران طرفداران زیادی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۹    
اجتناب از عوارض طولانی مدت این بیماری به چیزی بیشتر از نخوردن غذاهای قندی نیاز دارد. علاوه بر کنترل کربوهیدرات ها، افرادی که دیابت دارند باید غذاهایی بخورند که فشار خون بالا ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۹    
یک متخصص داخلی با اشاره به اینکه گوشت یکی از بهترین مواد برای درمان کم خونی است، گفت: گوشت های حیوانی سرشار از آهن هستند و به سادگی جذب بدن می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۷    
سینه پهلو یا ذات الریه که به آن پنومونی (Pneumonia) نیز می گویند، وضعیت التهابی ریه است که عمدتاً کیسه های میکروسکوپی هوا موسوم به آلوئول ها را تحت تأثیر قرار داده و می تواند به عاملی بسیار خطرناک ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۲    
کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با اعلام انتشار سیزدهمین گزارش مدیرکل آژانس در خصوص راستی آزمایی اجرای برجام ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۰    
یک دندانپزشک درخصوص روش های پیشگیری از بروز حالت تهوع در زمان جراحی یا ترمیم دندان توصیه هایی را اریه داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۳    
مصرف LSD که جزو مخدرهای نوظهور است موجب اخلال در حس های بدن می شود، به طوری که احساس شنیدن رنگ ها یا دیدن صداها به فرد دست می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۵    
یک مقام آگاه گمانه زنی ها درباره تغییر رئیس بنیاد مستضعفان را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۵    
زمان برگزاری تمرین تیم ملی در روز سه شنبه اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۵    
یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در منطقه مرزی جازان واقع در جنوب عربستان منهدم شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۱    
5 جوان در شب شهادت امام رضا (ع) به وسیله چاقو به دو طلبه نیشابوری حمله کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۷    
قیمت سکه و ارز به همراه نرخ جهانی اونس طلا درمعاملات امروز بازار تهران با کاهش روبرو شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران عمیقا نگران شرایط وخیم انسانی در یمن است گفت: پایان بخشیدن به فاجعه انسانی در این کشور مسئولیتی تاریخی برای جهان امروز است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۷    
سطح تراز آب دریاچه ارومیه نسبت به روز مشابه در سال گذشته، 0.07 افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان از حمله پامپئو به رسانه ها به خاطر نقل حرف هایش ابراز تعجب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۵    
رئیس پلیس راهور استان آذربایجان غربی گفت:در حادثه برخورد یک دستگاه پژو پارس با تیر چراغ برق در اشنوبه راننده و سرنشین دیگر خودرو جان خود را از دست دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۶    
توپخانه و جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) شمال نوار غزه را هدف قرار گرفتند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۳    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دریافت گزارش ام آر آی متاسفانه تشخیص ما درست از کار در آمد و رباط صلیبی زانوی محمد انصاری پاره شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه بسیج، 4 هزار تن آلومینیوم احتکاری به ارزش 120 میلیارد تومان در بافق کشف کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی امروز کابل را محکوم و به دولت و ملت افغانستان و خانواده قربانیان تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۹    
پرواز عصر دوشنبه کیش ایر به مقصد تهران به علت نقص فنی پس از 20 دقیقه پرواز، از نیمه راه به فرودگاه مبدا بازگشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۳    
مرد جوانی پس از فرار از زندان از بازداشت پدرش با خبر شد و به دلیل عذاب وجدان خودسوزی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: تحریم های آمریکا هیچ تاثیری بر نیروهای مسلح و ارتش کشورمان نخواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۴    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخی چالش ها در دوره ابتدایی گفت: اکنون حدود 180 هزار کلاس درس در دوره ابتدایی داریم که جمعیت دانش آموزی آنها کمتر از 25 نفر است و 202 مدرسه با ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۵    
بارندگی و شرایط زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین محل تمرین سایپا را تغییر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۵    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از معافیت 2 تا 6 ماهه برای سربازانی خبر داد که به علت برخی بیماری ها برای مدت کوتاهی درگیر بیماری هستند و نمی توانند خدمت سربازی انجام دهند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: روابط بین کشورها و مردم مختلف جهان را نمی توان قطع کرد چراکه گردشگری تحریم ناپذیر است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۶    
بهترین شکارچی موش در جهان گربه ای اسکاتلندی بنام "تاوسر" بود که نامش در کتاب رکورد های گینس ثبت شد و توانسته بود حدود 28899 موش را در طول عمرش بکشد!
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به عرضه مناسب، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم در بازار تهران حدود 5 هزار تومان ارزان شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۹    
بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در شهر جرابلس در شمال استان حلب سوریه یک تن کشته و شماری دیگر زخمی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: اینک در مسیرهای شمالی و کوهستانی استان شاهد پدیده مه گرفتگی و کاهش دید هستیم و از رانندگان می خواهیم در این جاده ها با احتیاط رانندگی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۰    
لیست نهایی 14 استاندار کشور که بازنشسته هستند و وزیر کشور در آخرین نشست استانداران با آنان خداحافظی کرده است، منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۸    
وزیر کشور در حکمی علیرضا ملامحمدی زاده را به سمت فرماندار شهرستان ارومیه منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۸    
طی هفت ماه سال جاری، 958 هزار تن برنج به ارزش 985 میلیون دلار به کشور وارد شده که این رقم 12.54 درصد از نظر وزنی کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۶    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تخم مرغ وارداتی با قیمت مصوب 13 هزار و 800 تومان از این هفته توزیع می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۸    
منابع آگاه در آبادان از قتل 2 جوان موتورسوار از سوی افراد ناشناس با اسلحه جنگی خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۵    
شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی به سخنان منتسب به نتانیاهو و میل او به کناره گیری از سمت نخست وزیری اشاره کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۹    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با شروع بارش باران در تهران طی دو روز گذشته شاهد افزایش 30 درصدی تصادفات خسارتی در مقایسه با سایر روزها بوده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انفجار کپسول گار در یک مغازه و مصدومیت سه نفر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار رئیس جمهور آمریکا نه تنها برای ایران بلکه برای اروپایی ها نیز مشکل به وجود آورده و شرایط مشوشی را در صحنه بین الملل ایجاد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
تمرین تیم ملی با شرکت 15 بازیکن و زیر بارش مداوم بازان در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس فدراسیون فوتبال، در مورد زمین تمرین تیم ملی گفت: زمین بسیار خوب است. می بینید آب در چمن نمی ماند و شرایط چمن بسیار ایده آل است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۶    
راز قتل مرد معتاد پس از دو هفته با اعترافات دوستش فاش شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۵    
پلیس ایالت تنسی آمریکا گزارش داد که در پی وقوع تیراندازی در این ایالت 2 نفر جان خود را از دست داده و 4 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۲    
حجم نقدینگی در پایان شهریورماه سال جاری به هزار و 672 هزار میلیارد تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۲    
با تقویت دلار قیمت طلا به کمترین میزان یک ماه گذشته کاهش یافت و هر اونس طلا 1207.03 دلار معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۹    
زمان برگزاری دیدار معوقه دو تیم پرسپولیس و پیکان اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با آیت الله نوری همدانی و آیت الله اعرافی گفت: 2 میلیون و 800 هزار معتاد درسنین و شغل های مختلف درکشور وجود دارد که سالانه 199 هزار میلیارد تومان هزینه را ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۶    
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به انتشار خبری با عنوان عمل لاغری در یزد قربانی گرفت گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۶    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی در شهر کابل را برعهده گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۳    
آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
از ابتدای آذرماه سال جاری یعنی 8 روز دیگر، تعرفه مصرف آب شرب در تهران به مقدار ناچیزی حدود 1000 تا 2000 تومان در هر قبض، افزایش می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۷    
ظهر امروز زمین لرزه 3.1 ریشتری شهرستان شادگان در 60 کیلومتری اهواز را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۴    
هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان بعد از جلسه روز گذشته با داریوش یزدی و جمع بندی هایی که صورت داد در نهایت به این جمع بندی رسیدند که برای بهبود شرایط تیم تصمیم بهتر تغییر کادرفنی است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۵    
طبق عملکرد بودجه سال 97 در شش ماهه نخست امسال، حدود 168 هزار و 600 میلیارد تومان منابع کسب شد و بودجه پرداختی به طرح های عمرانی 240 درصد و کسری بودجه 105 درصد افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۲    
در حالی که سرمربی خارجی تیم ملی نظاره گره مسابقات سه گانه قهرمانی بود،محمد مهدی رحتمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
پس از اینکه عربستان اعلام کرد که عرضه نفت خود در ماه دسامبر را کاهش خواهد داد، قیمت نفت امروز بیش از 1.5 درصد افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با اعلام خبر بارش پراکنده برف در محدوده کندوان در جاده کرج-چالوس از لغزنده بودن این محور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۳    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش برای حضور در اجلاس جهانی والیبال، بامداد امروز راهی مکزیک شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۷    
انتخابات هیئت رییسه شورای استان تهران عصرامروز با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی حکم وزیر مستعفی راه و شهرسازی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را لغو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۰    
معاون اول رییس جمهور با بیان این که مردم شرایط دولت را درک می کنند، گفت: آمریکایی ها فشار وارد می کنند تا مهمترین منبع درآمد دولت که نفت است را کاهش دهند و این مساله قطعا بر روی برخی از پروژه ها اثر ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: 5000 نیروی پلیس به لباس های دوربین دار مجهز می شوند که امسال تاکنون به 1000 نفر این لباس ها اعطا شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی وسیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۹    
برای خرید خودروی سمند در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 28 میلیون تومان پرداخت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۶    
وزیر امورخارجه آمریکا در اظهاراتی بی شرمانه علیه محمد جواد ظریف با متهم کردن وی به دروغ پراکنی مدعی شد که آمریکا هرگز غذا و دارو را هدف تحریم های خود علیه ایران قرار نداده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: حباب موجود در قیمت سکه طی یک هفته گذشته بیش از 100 هزار تومان کاهش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۸    
جنبش حماس اعلام کرد که عملیات شب گذشته اسرائیل در نوار غزه که به شهادت هفت تن از جمله یکی از فرماندهان حماس انجامید، یک نقطه بسیار خطرناک است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۵    
نایب رئیس اول مجلس گفت: بیشترین اثر وضعیتی که ما در آن گرفتار شدیم یقیناً به خاطر فشاری است که آمریکا وارد می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۳    
رئیس شورای شهر تهران رد صلاحیت دو گزینه شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: فردا شهردار تهران از بین آخوندی و حناچی انتخاب می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری چندین سارقین در یک پرونده سرقت 3 میلیارد تومانی خبر داد وگفت:سارقان پس از سرقت اولیه این مبلغ ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: خدا را شاکریم که دشمنان ما را به این حماقت دچار کرده که نمیتوانند تشخیص دهند طرف مقابلشان کشوری ثروتمند و غنی با منابع مادی فراوان و سرمایه های انسانی و مردمی فهیم است که هیچگاه ...
  • ۱