چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 29 آبان 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 دی 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 2 آبان 1397 ناطقان 3 آبان 1397 ناطقان 4 آبان 1397 ناطقان 5 آبان 1397 ناطقان 6 آبان 1397 ناطقان 7 آبان 1397 ناطقان 8 آبان 1397 ناطقان 9 آبان 1397 ناطقان 10 آبان 1397 ناطقان 11 آبان 1397 ناطقان 12 آبان 1397 ناطقان 13 آبان 1397 ناطقان 14 آبان 1397 ناطقان 15 آبان 1397 ناطقان 16 آبان 1397 ناطقان 17 آبان 1397 ناطقان 18 آبان 1397 ناطقان 19 آبان 1397 ناطقان 20 آبان 1397 ناطقان 21 آبان 1397 ناطقان 22 آبان 1397 ناطقان 23 آبان 1397 ناطقان 24 آبان 1397 ناطقان 25 آبان 1397 ناطقان 26 آبان 1397 ناطقان 27 آبان 1397 ناطقان 28 آبان 1397 ناطقان 29 آبان 1397 ناطقان 30 آبان 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۶    
وزیر نفت در حکمی هوشنگ فلاحتیان را به عنوان معاون برنامه ریزی وزارت نفت منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۵    
بر اساس گزارش بانک مرکزی درباره قیمت خرده فروشی برخی مواد خوراکی در هفته منتهی به 16 آذر ماه، قیمت چهار گروه میوه های تازه، حبوبات، قند و شکر و سبزی های تازه کاهش یافت اما لبنیات ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون اصل 90 تشکیل نشد و کمیته های تخصصی کمیسیون در جلسات خود به بررسی پرونده های ارجاعی پرداختند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۲    
از دیرباز ماساژ از بهترین راه ها برای رسیدن به آرامش بوده است اما در چند سال اخیر شاهدیم که انواع گوناگونی از ماساژها در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۲    
کاهش سهم پوشش دهی تسهیلات مسکن قیمت منازل مسکونی، مسئولان بانک مرکزی را به بررسی این موضوع وا داشته و این احتمال می رود که در آینده نزدیک، رقم این تسهیلات افزایش پیدا کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۴    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهرات تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار امروز همچنان رو به کاهش است و قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی به زیر چهار میلیون تومان رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۷:۰۸    
در این مطلب می خواهیم ببینیم تأثیر اضطراب در بدن در کدام قسمت های آن و به چه شکل است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۱۷    
در این مطلب حقایق جالبی از علم روانشناسی را با شما در میان می گذاریم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۸    
یک متخصص گوش، حلق و بینی با اشاره به اینکه سرطان های غدد بزاقی اکثرا بدون علامت هستند، گفت: این تومورها در نقطه ای رشد کرده و آهسته بزرگتر می شوند و از آنجای درد خاصی ندارند فرد زمانی به پزشک مراجعه ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۵    
یک متخصص اطفال گفت: برای درمان لجبازی کودکان در ابتدا باید روی استقلال آن ها به شکل عملی و فکری کار شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۱۴    
یک متخصص اعصاب گفت: احساس درونی که طی آن فرد نمی تواند بهره وری کامل از ذهن خود داشته باشد، یکی از عارضه هایی است که مردم را درگیر خود کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۰۲    
فوق تخصص آسم و آلرژی گفت: ریزش مو، بزاق دهان و مدفو ع حیوانات باعث بروز حساسیت های از جمله اگزما ی پوستی درافراد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۵:۵۳    
دوستی و برخوردار بودن از ارتباط عاطفی دوستانه، یک ضرورت انسانی است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۳    
نسبت به نتایج سخت گیر باش اما با افراد سهل گیر. در شروع هر کسب وکار، میل به کمال و بی نقص بودن کارها وجود دارد. اما اگر نتوانید این حس را مدیریت کرده و انتظارات ایده آل از خود و دیگران را کاهش ندهید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۷    
بررسی های پژوهشگران نشان می دهند که باید هرگونه لباس و پوشاک را پیش از استفاده با مواد شوینده مناسب شست تا از خطر ابتلا به انواع ناراحتی و مشکلات پوستی جلوگیری کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
هافبک عراقی پرسپولیس در بازی دوستانه تیم ملی کشورش با بولیوی مصدوم شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۲    
سه روز اکران صلواتی فیلم محمد رسول الله به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۱۸    
آسان ترین روش شستشوی مبل مخملی چیست؟ چگونه به بهتربن شکل مبل خود را بشوییم؟ همگی را در این مقاله بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۸    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۱    
مایک پامپئو در یک کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران گفت: دنیای آنجا (خاورمیانه) نحس و نامهربان است. آمریکا به خصوص در منطقه خاورمیانه، منافع مهمی جهت ایمن نگاه داشتن آمریکایی ها دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ناکارآمدی صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان برای بازنشستگی نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۱    
یک فلوشیپ آلرژی و ایمونولوژی بالینی عوارض نگهداری از حیوانات در منازل بویژه سگ و گربه و تاثیر حضور آنها در بروز برخی عفونت ها و مقاومت های آنتی بیوتیکی را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۰۲    
اگر شما هم از اختلال خواب رنج می برید به این عوامل توجه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۷    
کارشناسان در مطالعه ای تازه شواهد بیشتری در مورد اثرات چاقی بر کوتاه شدن عمر ارائه کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۲    
یک متخصص جراحی لثه، بر ضرورت انجام جرم گیری دندان ها در فواصل زمانی 3 تا 4 ماه و حداکثر 6 ماه یکبار تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۵:۳۲    
پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی" با بررسی روی موش ها دریافتند که یکی از نواحی تالاموس، نقش مهمی در توانایی مغز در تغییر بین مقررات و برنامه ها براساس موقعیت و شرایط مختلف دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۴:۱۷    
محققان دانشگاه یوتا در ایالات متحده دریافتند که ژنتیک با افزایش خطر خودکشی در افراد آسیب پذیر مرتبط است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۴۶    
رنگ لب هم مانند رنگ پوست در انسان ها به صورت ذاتی متفاوت است، برخی بیماری ها و اختلال های داخلی می تواند رنگ لب را تغییر دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۲۳    
یک پژوهشگر حوزه روانشناسی گفت: بسیاری از مواقع ریشه بی اعتمادی در روابط زوجین به جهت علاقه، غیرت و عشق افراطی است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۶    
ابتلای نوزاد به برخی بیماری های مادرزادی به دلیل بی دقتی های مادر در مصرف دارو های غیرضروری در این دوران حساس است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۶    
آنچه عسل را به محصولی جذاب تبدیل می کند محتوای ترکیبات گیاهی زیست فعال و آنتی اکسیدان های آن است. عسل های تیره تر به طور معمول مقدار بیشتری از این ترکیبات را در خود جای داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۷    
به گفته کارشناسان، سطوح پایین مس یکی از ویژگی های مشترک بین افراد مبتلا به بیماری های تیروئید است. در شرایطی که این مورد بیشتر بین افراد مبتلا به پرکاری تیروئید شایع است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۹    
وجود املاحی مانند فیبر، کلسیم و آهن در کشمش موجب درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سنگ کلیه و جلوگیری از ابتلای افراد به آلزایمر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۲    
محققان انگلیسی قادر به ابداع روشی برای درمان سرطان ریه شده اند که می تواند تومورهایی که دسترسی به آنها سخت است را ظرف نیم ساعت شناسایی و نابود کند و هزاران بیمار را از جراحی های تهاجمی نجات می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۲    
کهکشان ها مجموعه ای از ستارگان، بقایای ستارگان، گرد و غبار و گاز هستند که نیرو های جاذبه آن ها را کنار یکدیگر نگه داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۹    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در افزایش شیر مادران و کاهش علائم یائسگی مفید دانست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۸    
رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح تفاوت آنفلوآنزا و سرماخوردگی، بایدها و نبایدهای تزریق واکسن برای گروه های مختلف را توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۶    
از شیر گرفتن کودک به این معناست که کودک دیگر از سینۀ مادر شیر نخورد و همۀ مواد غذایی خود را از منابعی غیر از شیر سینۀ مادر دریافت کند. در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع پرداخت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت برخی از مهمترین پیشرفتهای نظام سلامت طی 27 سال گذشته و شایعترین عامل مرگ و ناتوانی در در ایران امروز و فردا را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۱۵    
سکته مغزی در مواردی قابل درمان بوده به طوری که با روش درمانی TPA سه ساعت پس از شروع سکته، علائم بهبودی چشم گیر و قابل ملاحظه ای در 36 تا 39 درصد بیماران مشاهده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۱    
اغلب ما در دوران کودکی به دلایل گوناگون به مشاغل خاصی مانند پزشکی، مهندسی، خلبانی، آتش نشانی و... علاقه داشتیم و بدون شناخت شخصیت خود آرزوی این مشاغل را در سر می پروراندیم ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه شروع بازی با ونزوئلا مصدوم شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۲    
وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه با بیان ادعاهای بی اساس اعلام کرد اسامی 9 فرد و شرکت را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
'شی جین پینگ' رییس جمهوری خلق چین روز سه شنبه با ارسال پیامی به 'محمود عباس' رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط رسمی دو کشور، از ایجاد کشور مستقل فلسطین حمایت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۴    
روزنامه کارار ترکیه نوشت: یک سرکرده ارشد داعشی که مسئولیت اعدام مخالفان و هدایت ترورهای این گروه تروریستی در ادلب سوریه بر عهده داشت به همراه همسرش در شهر ترابوزان دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۶    
مادر 50 ساله و فرزند 10 ساله اش در روستای کنده شهرستان هوراند با اسلحه شکاری و چاقو به قتل رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۰    
ملی پوش فوتبال ایران ورودش به باشگاه صدتایی ها را جشن گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۴    
پادشاه اردن و ولیعهد ابوظبی بر لزوم فعال شدن همکاری مشترک عربی در رویارویی با چالش هایی که منطقه خاورمیانه را تهدید می کند، تاکید کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۸    
تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری تدارکاتی موفق شد مقابل تیم امید عمان به پیروزی برسد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۰    
نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح مربوط به مجلس دوره فعلی نبوده و از مجلس ششم تعدادی از نمایندگان به دنبال استانی شدن این انتخابات بوده اند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۹    
تیم های ملی ایران و ونزوئلا در پایان نیمه نخست دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۰    
فوق ستاره پرتغالی اگرچه در ترکیب اخیر تیم ملی کشورش حضور ندارد اما رسانه ها اعتقاد دارند که وی سرمربی پنهان سلسائو اروپا است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۰    
آیت الله شیخ حسین محقق عضو جامعه روحانیت مبارز و از قضات باسابقه دیوان عدالت اداری دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۹    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق فردا برای اولین بار پس از برگزاری همه پرسی جدایی منطقه کردستان، راهی بغداد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۶    
یک قاضی فدرال آمریکا دستور دیگری از ترامپ علیه مهاجران را متوقف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۸    
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: حکم اعدام ع. ش قاچاقچی مسلح و سابقه دار مواد مخدر در دیوان عالی کشور تایید شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد که درخواست سناتور های آمریکا برای ممانعت از انتخاب نماینده روسیه به عنوان رئیس اینترپل، مصداق بارزی از مداخله و اعمال فشار بر روند انتخابات این نهاد بین المللی است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه جزئیات برنامه ها و دیدارهای سفر یک روزه وزیر امور خارجه بریتانیا به تهران را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۴    
سه سارق خشن که قصد ربودن اموال مرد جوانی را داشتند وقتی با مقاومت او روبرو شدند مالباخته را با ضربات قمه از پای درآوردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۳    
مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران تاکید کرد که کشورش صادرات محصولات غذایی و دارویی را از سوی شرکت های این کشور به ایران تضمین می کند تا داروها و مواد غذایی مورد نیاز را به دست مردم و بیمارستان های ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۰    
وقوع انفجار در پایتخت افغانستان ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۰    
بر اثر بارش های چند روز گذشته در عربستان و جاری شدن سیل در این کشور دست کم 35 نفر جان خود را از دست دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۳    
اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را در مورد شهردار سابق پایتخت بیان کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۰    
با وجود افت ارزش دلار آمریکا به دلیل آمارهای ضعیف اقتصادی این کشور و هشدار مقامات بانک مرکزی آن در مورد احتمال کاهش رشد اقتصادی جهان، قیمت طلا صبح امروز (سه شنبه) در بازارهای جهانی اندکی کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در موضعی مخالف با اظهارات رئیس جمهور فرانسه، تاکید کرد که این اتحادیه یک ائتلاف نظامی نیست و نخواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۶    
نخست وزیر عراق به موضع گیری درباره تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخت و اعلام کرد: زیر بار دیکته های آمریکا در هر پرونده ای از جمله تحریم های واشنگتن علیه ایران نمی رویم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۶    
فدراسیون بوکس ثبت نام بانوان در پرتابل سایت خود را آزاد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۱    
رییس شبکه بهداشت و درمان شوش در شمال خوزستان گفت: انفجار مین باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی در غرب کرخه در شهرستان شوش در ظهر روز سه شنبه باعث قطع پای یک نوجوان شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هدایت تیم دسته اولی بادران را رسما برعهده گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۲    
ترکیب یازده نفره تیم ملی فوتبال ایران در مصاف تدارکاتی مقابل ونزوئلا اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۶    
عضو کمیته کشوری ایدز و دبیر علمی هفتمین سمینار سراسری ایدز به افزایش بروز این بیماری در بین زنان اشاره کرد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۶    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اعلام کرد: وزارت امور خارجه نامه ای از قوه قضاییه دریافت نکرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۸    
وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه 30 آبان ماه تا دوشنبه 5 آذرماه را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۰    
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران گفت:مراحل تهیه تصویب لایحه صدور مجوز کافه ون های سیار با محوریت ساماندهی صنایع و مشاغل با قید فوریت در شورای شهر در حال انجام است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۰    
سرپرست شهرداری تهران اولین انتصاب خود در شهرداری را آغاز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۴    
چین موفق به پرتاب دو ماهواره ناوبری برای گسترش "سامانه ناوبری بیدو"(BDS) به پوشش جهانی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۹    
آمار تماشاگران تماشاخانه های اداره کل هنرهای نمایشی (مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج) به تفکیک جزئیات تا روز 25 آبان ماه مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۹    
آقایی گفت:هزینه سفر به عتبات افزایش نمی یابد و قیمت ها تغییر نکرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۶    
تیم داوری بین المللی کشورمان قرار است راهی مالزی شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۷    
میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه با 'عادل عبدالمهدی' نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۸    
پلیس رژیم صهیونیستی اتهاماتی را به وزیر امور داخلی این رژیم نسبت داد و خواستار محاکمه وی شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۴    
سفیر ایران در دانمارک خبر داد که سفیر این کشور اروپایی فردا به تهران بر می گردد و فعالیت خود را در سفارت خانه دانمارک درتهران بار دیگر آغاز می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۴    
منابع مصری از سفر ولیعهد سعودی به سه کشور عربی از جمله مصر خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
برای بانوی 71 ساله پس از 5 دهه از صدور گواهی فوت، شناسنامه جدید صادر شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
برای خرید خودروی 206 در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 32 میلیون تومان پرداخت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۴    
قیمت برخی خودروهای تولید داخلی در جریان معاملات امروز بازار تهران مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۴    
هزاران لیتر نفت به آب های کانادا نشت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۶    
ارتش عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد، این کشور حملاتی هوایی علیه داعش در سوریه انجام داده و مواضع این گروه تروریستی را خارج از خاک عراق هدف قرار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۳    
با وجود قوانین بسیار سخت آکادمی اسکار درباره فروش مجسمه های این جوایز، دو مجسمه اسکار بهترین فیلم قرار است به زودی در یک حراج به فروش برسد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۷    
رییس پلیس راه البرز، محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته و تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۴    
هافبک تاثیرگزار تیم ملی فوتبال پرتغال به دلیل مصدومیت حضور در این دیدار را از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۶    
پیونگ یانگ امروز (سه شنبه) 10 پست مرزی را در منطقه غیرنظامی شده بین دو کره و در راستای پیگیری طرح سازش و با وجود توقف مذاکرات خلع سلاح اتمی بین کره شمالی و آمریکا منفجر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهوری سوریه سالروز استقلال لبنان را به رئیس جمهوری این کشور تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۳    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از نهایی شدن تعرفه برق پرمصرف ها خبر داده و گفت:نظر دولت نسبت به تعرفه برق پرمصرف ها مثبت است و شاید تا 15 روز آینده دولت این تعرفه ها را تصویب و ابلاغ کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۷    
در معاملات ساعات گذشته، بیت کوین به سقوط ارزش خود ادامه داد و هم اکنون قیمت آن وارد کانال 4500 دلاری شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۳    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، از کاهش 150 هزار تومانی قیمت طلا و سکه نسبت به صبح روز گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل حمایت از مشاغل پایدار و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق معوق کارگران هفت تپه و گروه فولادی اهواز تا پایان هفته آینده پرداخت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۲    
فدراسیون تکواندو کشورمان طی مکاتبه ای با فدراسیون جهانی و همچنین فدراسیون تکواندو چین تایپه مراتب اعتراض خود را اعلام و خواهان پاسخگویی شده بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۴    
معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست از تشکیل گارد ساحلی در 7 استان کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۴    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در 11 استان کشورمان، بارش باران گاهی با وزش باد و رعدوبرق پیش بینی کرد.
  • ۱