چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۱۴:۰۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در بیش از 98 درصد پروژه های راه و شهرسازی استان از کالاهای ایرانی استفاده می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: پروژه راه آهن گرگان - مشهد در 5 قطعه کارگاهی در مسیرهای گرگان، کلاله، بجنورد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد در سی امین برنامه مهمان هفته به ارتقای خدمات مسافری در این فرودگاه اشاره کرد و از کاهش ترافیک لندسایدهای فرودگاهی به عنوان نمونه ای از فعالیت های انجام شده در این ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس از امضای تفاهم نامه بازآفرینی محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی بین اداره کل راه و شهرسازی فارس و جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۸    
امروز در نیمه شمالی کشور روند کاهش دما ادامه دارد، افت دما در سواحل دریای خزر 8 تا 10 درجه است و به تدریج هوای سرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۸    
کارگاه آموزشی کنوانسیون مارپل با تمرکز بر جلوگیری از آلودگی هوا ناشی از کشتی ها با همکاری سازمان بین المللی دریانوردی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: ایجاد فرهنگ استفاده بیشتر مردم از حمل و نقل عمومی باید در بین مردم جامعه نهادینه شود چرا که با افزایش جمعیت و نیاز به امنیت و ایمنی بیشتر داریم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
"اطلس اینتراکتیو بنادر" دارای داده های قابل استفاده در کلیه سامانه های جغرافیایی، اطلاعات مکانی و توصیفی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهندس عباس خطیبی را با حفظ سمت به عنوان قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاهها منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی مریوان گفت: 1300 مترمربع اراضی ملی داخل شهر از تصرف افراد سودجو خارج شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
عملیات اجرایی تعریض جاده مینودشت - گالیکش با 120 میلیارد ریال اعتبار و با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل و نقل، روز دوشنبه آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
وضعیت نامساعد جوی سبب لغو پرواز تهران-خرم آباد-تهران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و بازگشت پرواز یزد-تهران این شرکت هواپیمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا با صدوراطلاعیه ئی، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی رئیس قطاری در سال 1397 را برای دواطلبان اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۳    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان، طرح پهنه بندی حریم شهر شیروان مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از تمام ظرفیت ها قانونی جهت ارائه تسهیلات به ایثارگران و خانواده هایشان استفاده خواهیم کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تسویه تمام بدهی های سازمان راهداری به پیمانکاران تا سه ماه سوم سال جاری خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
استاندار خراسان جنوبی و معاون برنامه ریزی ومدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی در جلسه ای درخصوص پروژه های مهم و اولویت دار استان گفت و گو کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی توسعه و افزایش فضاهای عمومی اعم از فرهنگی، ورزشی، درمانی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ارتقای سطح تعاملات و همکاری دستگاه های تابعه وزارتخانه در سطح استان و ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی جهت هماهنگی، تسهیل و پیشرفت پروژه ها است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
با وجود شرایط نامساعد جوی در اکثر نقاط کشور، عملیات پروازی در فرودگاه های مختلف در جریان است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
در جلسه مدیرکل راه وشهرسازی استان با مشاورین طرح ومسئولین شرکتهای پیمانکار بر برنامه ریزی دقیق و تسریع در اجرای پروژه های چهارخطه محور ایلام به مهران(محور اربعین) تاکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
دومین هیات اقتصادی کشور چین روز دوشنبه از تاسیسات بندر بوشهر و طرح توسعه آن در مجتمع بندری جزیره نگین بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۸    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش باران و برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد و از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
شهر و معماری ایرانی برترین جلوه گاه فرهنگی سرزمین و تمدن ایران است. معماری ایرانی در هماهنگی با اندیشه معنوی ایرانیان و دیدگاه آنان نسبت به هستی و انسان و همنوایی با طبیعت متنوع سرزمین ایران هزاران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
طی 12 ماهه سال 96، بالغ بر 13 میلیون و 72 هزار تماس با سامانه مدیریت راه های 141 از سوی هم وطنان و مسافران جاده ای ثبت شده و از خدمات و اطلاعات موجود در این سامانه بهره برداری گردیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
سرپرست مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شناسایی مخاطرات در فرودگاه ها را لازمه استقرار نظام های ایمنی دانست و گفت: به زودی گزارش دهی برای شناسایی مخاطرات فرودگاهی نظام مند می شود
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در تشریح اقدامات سال گذشته استان گفت: سال گذشته 43 کیلومتر باند دوم بزرگراه ها و 100 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 90 میلیارد تومان افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2142 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3.9 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار صمیمانه با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این واقعیت که ارزش وام نسبت به ارزش ملک از 7 درصد به 45 درصد افزایش پیدا کرده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آخرین وضعیت انتخاب آثار هنری و تجهیز هنری ترمینال را اعلام کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
به دنبال دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص دستورالعمل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ها، اولین جلسه شورای مذکور در روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 97 در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید شهرهای هوشمند را تجاربی منحصر به فرد و محرک رشد و توسعه در کشورها دانست و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۴    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: طی یک ماه گذشته 7460 مترمربع از اراضی ملی جنوب کرمان که مورد ساخت و ساز قرار گرفته بود از دست متصرفان خارج شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۹    
با حضور معاون عمرانی استانداری مرکزی، نماینده محلات- دلیجان در مجلس، فرماندار محلات و مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان مرکزی وجمعی از مسئولین، عملیات اجرایی روشنایی محور نیم ور- دلیجان آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۹    
نخستین نشست نمایندگان استانی معاونت حمل ونقل در سال 97 به ریاست معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی برگزار و انتظارات و تذکرات در قالب 10 مورد از جانب وی برای حاضرین در جلسه تشریح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۴    
امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۴    
طاهره نصر*: معماری در بستر شهرها شکل خود را می یابد و آینده ساخت و سازهاست که سیمای شهرها را رقم می زند، بنابراین جایگاه معماری در این میان جایگاهی ارزشی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۹    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 7 اردیبهشت ماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.