پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۵۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
همایش طرح های ارتقای کیفی محلات شهر اصفهان 9 اردیبهشت ماه درمحل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۴    
هادی حق شناس*: شهرداری تهران می تواند ارزان تر اداره شود به این شرط که در همه بخش های آن از مدیران کارآمد و با دانش استفاده شود و هم اینکه بخشی از هزینه های غیرضرور حذف شده و درآمدهای پایدار روزانه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۴    
استاد دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: سواحل مکران بخشی از استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان را در بر می گیرد و تشکیل سازمانی مجزا و بالادستی در این حوزه با طرح های استانی تداخل پیدا خواهد کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: معتقدم خروج سازمان های توسعه ای کشور از قانون مدیریت خدمات کشوری و شمولیت آن ها در قانون رفع موانع تولید در جهت ارتقای نظام عملکرد سازمان ها تاثیر بسزایی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۸    
مدیر فرودگاه همدان و معاون استانداری این استان در نشستی دو جانبه به بررسی راهکارهای افزایش مسافر در فرودگاه این شهر پرداختند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
نشست نامتقارن یک ساختمان سه طبقه مسکونی در بافت قدیمی شهر قزوین احتمال ریزش و تخریب آن را بالابرده و لزوم تخلیه هر چه سریع تر ساکنان آن به منظور جلوگیری از تلفات و خسارت جانی را ضروری کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
یک کارشناس اقتصاد مسکن به تشریح یک اشتباه رایج در سرمایه گذاری ملکی در دوره فعلی رونق بازار مسکن پرداخت و گفت: در شرایط فعلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۹    
مدیرعامل بانک مسکن با تشریح سیاست اصلی بانک مسکن در سال 97 برای تامین مسکن اقشار متوسط، ترغیب سازندگان به احداث واحدهای میان متراژ و کوچک متراژ را اولویت نخست پرداخت تسهیلات این بانک عنوان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۰    
فردا بارش در ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس به صورت برف پیش بینی می شود، همچنین روز دوشنبه در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود و دریای خزر مواج خواهد بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی سامانه آنلاین پایش وضعیت هوا در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، روز گرامیداشت زمین پاک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از تکمیل و افتتاح 6433 واحد مسکن مهر باقیمانده در سطح شهرستان های استان به عنوان اولویت کاری حوزه مسکن در سال 97 یاد کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیرین در مجلس گفت: تلاش جهت ساخت و ساز جاده های استان باید با عزم بیشتری صورت پذیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
پرواز ایلام- اصفهان- ایلام توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر برقرار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر از آغاز عملیات اجرای محور دهدشت- چرام – گناوه و گچساران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان از قسط بندی و تحویل حدود 500 واحد مسکن مهر تا یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۵    
با حضور مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اولین جلسه بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۱    
در مراسم متمرکز بهره برداری از پروژه 144 واحد مسکونی و 13 واحد تجاری نیایش 2 گرگان از مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۱    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از کاهش سفر و مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
با در نظر داشتن شرایط زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی بهسازی و تعریض جاده ارغوان شهر ایلام در دست اجرا است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب مجوز واگذاری قطعه زمینی جهت احداث ساختمان مرکز کنترل و فرماندهی مدیریت بحران ستاد اربعین حسینی در جلسه هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام از پروژه های راه سازی استان ایلام بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۲    
جلسات کمیسیون ماده 5 طرح تفصیلی شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای خورموج و بوشهر برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باید آسیب شناسی لازم در جهت رفع نقاط و عوامل وقوع تصادفات انجام و بتوان آنها را عملیاتی و در کاهش آمار اقدام نمود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
معاون راهداری استان همدان بر ضرورت توجه و اولویت بخشی به نقاط حادثه خیز در محورهای فرعی و روستایی استان تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۲    
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پروژه دوبانده سازی محور بیرجند- قاین چنانچه منابع اعتباری آن تخصیص یابد شاهد پیشرفت80 درصدی در دوبانده سازی این محور در سال جاری خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو از اتمام عملیات اجرایی پل 55 راه آهن قزوین- رشت خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن استان کردستان از 2 مورد رفع تصرف اراضی ملی در شهرهای سنندج و دیواندره به ارزش بالغ بر 11 میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
جلسه کمیته ایمنی و حمل ونقل وسوانح رانندگی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت:امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در بنادر شمال کشور بتوانیم صنعت گردشگری دریایی را رونق ببخشیم و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
رییس فرودگاه رامسر از تلاش برای رفع موانع پیش روی باندهای این فرودگاه خبر داد و گفت: بعد از برطرف کردن موانع پروازی و رفع محدودیت باند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز زیرسازی، بخش بیس و آسفالت 45 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان گنبدکاووس در سال 97 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تهیه دستورالعمل اجرایی طرح ملی بازآفرینی شهری برای آغاز ساخت مسکن در زمین های متعلق به دولت در بافت های فرسوده کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن نیز به دنبال جریان تسهیلات است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن ارایه تحلیلی بر دلایل آسیب ساختمان های مسکن مهر سرپل ذهاب در زلزله سال 96 کرمانشاه، از افزایش 60 درصدی حرکت پوسته زمین درکل فلات ایران در سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حال تهیه گزارش تحلیلی از تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی 97 به تفکیک سطح سرویس جاده ها اعم از آزادراه، بزرگراه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: برای تأمین مسکن دهک های پایین جامعه کمیسیون عمران مجلس با همکاری مرکز پژوهش ها در حال تدوین طرحی با محوریت خانه دار کردن اقشار نیازمند است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۵    
نشست قزوین استان سال 1397 به همت انجمن مفاخر معماری ایران، چهارشنبه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۰    
آمار منتشر شده توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نشان می دهد با وجود ایجاد حواشی و پیدایش رقیب های جدید ...