یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۳    
در خلاصه گزارش هیأت ایرانی رسیدگی به سانحه سانچی به سازمان جهانی دریانوردی چندین مورد پیشنهاد شد تا با اجرای آنها شاهد وقوع سوانح بزرگی نظیر تصادم نفتکش سانچی و فله بر کریستال نباشیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 2766 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان افتتاح می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۶    
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: بندر آبادان سال 97 را با رشد بیش از 17 درصد تخلیه و بارگیری کالا آغاز کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل راه آهن شمال گفت که با برقی شدن این مسیر ریلی ، حجم انتقال و جا به جایی بار در آن سه و نیم برابر می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دنیای غرب از پروژه های ناموفق گذشته عبرت می گیرد و از تکرار آن جلوگیری می کند اما در ایران اقدامات گذشته را سرزنش می کنیم اما باز هم آن را تکرار می کنیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
معاون اقتصادی وزیر امور خارجه کشور از پایانه مرزی شلمچه بازدید و بر ایجاد زیرساخت های تجارت آزاد بین ایران و عراق تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
معاون وزیر راه وشهرسازی از همفکری با رئیس سازمان راهداری به منظور تهیه برنامه کاری مشترک بین شرکت ساخت و توسعه و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای طی 3 ماه آینده خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تمام قراردادهای توسعه ای و سرمایه گذاری در این سازمان اطلاع رسانی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از افزایش 5 درصدی حجم جابجایی کالا در بزرگترین بندر تجاری کشور طی نخستین ماه فصل بهار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
حیدر مطاعی ضمن تشریح سیاست های راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از اجرای بیش از 10 هزار کیلومتر آسفالت حفاظتی فوکسیل در 34 هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور طی سال 97 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی مدیران راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم طی این هفته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۷    
با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، اساتید دانشگاه و صاحبنظران عرصه زلزله و شتاب نگاری کشور از نسل جدید شبکه شتاب نگاری کشور، رونمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح تمام پروژه های معوق این شرکت با ارزش 450 میلیارد تومان در سال 97 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۸    
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نظارت عالیه بر ساخت و سازهای سطح استان و دقت در این کار را به عنوان اولویت ویژه برشمرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۸    
نخستین کارگاه آموزشی قیرهای پی جی با شرکت مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط و پیمانکاران و مشاوران قیر و آسفالت استان لرستان در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به این مطلب که ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان و آیین نامه بتن در دست نهایی شدن و تدوین است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان اینکه عده ای که امروز معترض تاخیر در تحویل هواپیماهای جدید هستند در زمان انعقاد قرارداد ها، مخالف خرید هواپیما بودند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
سردیس مرحوم علی اکبر معین فر بنیان گذار شبکه شتاب نگاری کشور در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی رونمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری هفتمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین، کاردان های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در لارستان هم زمان با سراسر کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
آزمون نظام مهندسی همزمان با سراسر کشور در 20 و 21 اردیبهشت در استان گیلان برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان هم زمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۹    
معاونت معماری و شهرسازی در راستای وظایف آموزشی و ترویجی خود اولین جلسه هم اندیشی درباره موضوع "تدوین کتاب کودک" با رویکرد حقوق شهروندی را در وزارت راه و شهرسازی برگزار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
دبیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری دومین جلسه این کارگروه در سال جاری و بررسی 35 دستور کار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان جلسه بازگشایی مناقصه پروژه های بهسازی قطعه دوم محور آزادشهر-خوشییلاق و رامیان-سه راهی اولنگ گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به معاون امور مسکن و ساختمان با درخواست رئیس سازمان نظام مهندسی مبنی بر برگزاری نشست مشترک موافقت و تاکید کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۰    
دبیر کمیته علمی کنفرانس ملی زلزله و مدیریت ریسک، گفت: در حوزه ریسک زلزله، خطر زلزله برای جنوب تهران بیشتر از بخش های دیگر آن است و بافت مرکزی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل های حمل ونقل از دستیابی به یک مدل ریاضی برای پاسخگویی به چالش ها و مشکلات لجستیک کشور خبر داد و گفت: دو مشکل اصلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۵    
معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت موضوع معماری راه در فرایندهای راه سازی گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
معاون اول نخست وزیر گرجستان با بیان اینکه در صورت راه اندازی کامل این کریدور روابط تجاری بین کشورها تا حد چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با هیئت اقتصادی گرجستان با بیان اینکه همکاری در حوزه حمل و نقل چندوجهی یکی از پروژه های مورد نیاز و مناسب برای پیگیری در این شرایط به شمار می رود گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۵    
ابراهیم امینی*: تهران به اعتبار اینکه هم پایتخت ایران است و با توجه به جمعیتی 12 میلیون نفری شناور در شهر از اهمیت وی ژه ای برخوردار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۰    
نخستین نشست سیاست های نوین شهرسازی در پاریس با سخنرانی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و همچنین رئیس انستیتو شهرسازی در پاریس در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود.