یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۳۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم کلنگ زنی باند دوم محور دارزین- دهبکری در شهرستان بم گفت: این پروژه به طول 9 کیلومتر در فاز اول با 500 میلیون تومان اعتبار اجرا می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۳    
، برای اولین بار قطار گردشگری اراک – بیشه به منظور توسعه گردشگری ریلی روز جمعه هفتم اردیبهشت راه اندازی شد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل راه آهن در بازدیدی سرزده از بخش های مختلف سایت راه آهن تهران بازدید و ضمن بررسی مشکلات خواستار رفع هر چه سریع تر کاستی ها از سوی همکاران در جهت ارائه خدمات مناسب تر این شرکت شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۴    
در روز ملی خلیج فارس با حضور علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر مسئولان ارشد کشور از کتاب خلیج فارس رونمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به افزایش تعداد دستگاه های دوربین سرعت سنج و ثبت تخلف در محورهای شریانی فارس گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۴    
رئیس اداره راه و شهرسازی جویم اقدامات خیرین در این شهر را موثر دانست و آنها را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
ناهید خداکرمی*: امیدوارم شورا بتواند تا پایان عمر این دوره حل مشکلاتی همچون آسیب های اجتماعی، ساخت وسازها و تخریب باغات را در مسیری منطقی قرار دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به پاس حمایت از تولید و صادرات و همچنین به عنوان عضو مؤثر کارگروه صادرات غیرنفتی استان، از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
دارندگان اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی می توانند از این اوراق که از روز یکشنبه 10 اردیبهشت، عرضه آنها آغاز شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های این وزارتخانه در حوزه حمل ونقل ریلی گفت: اتصال ریل به چشمه های بار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلان از بهره برداری و تکمیل مسجد جامع شهر آبدانان استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این مطلب که سازمان ملی زمین و مسکن طی تفاهم نامه ای با استانداری کرمانشاه زمین لازم را برای ساخت مسکن زلزله زدگان فاقد مسکن تامین خواهد کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
برای نخستین بار در بندر تجاری لنگه، بیش از یکهزار دستگاه خودرو سواری طی مدت کمتر از 18 ساعت تخلیه شد که این یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۶    
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح ارتقای ایمنی 65 دستگاه کلاه ایمنی و افزون بر 250 قطعه شبرنگ در بین اهالی روستای نواران بخش مرکزی قم توزیع ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
اولین نشست بررسی مسائل و چالشهای طرح های توسعه شهری شهرستان فریدونشهر با حضور مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان، رئیس اداره طرح های کالبدی اداره کل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
با ارزیابی صورت گرفته توسط حراست کل استان هرمزگان در سال 1396، برای دومین سال متوالی، حراست اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه بررسی طرح بازآفرینی محله بلاغی قزوین گفت: هر اندازه خیابان و بلوار در شهر ایجاد کنیم به همان اندازه ماشین از آن عبور خواهد کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
با هماهنگی مراجع قضایی 16500 متر مربع از اراضی ملی استان ایلام در تعطیلات نوروز توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از اختصاص هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه گرگان به منظور انجام پروازهای این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با تکذیب خبر استعفای اصغر فخریه کاشان گفت: وی اکنون به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی مشغول به کار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دربازدید از پروژه های فرودگاه تبریز تاکید کرد که میزان پیشرفت پروژه توسعه اپرون از برنامه پیش بینی شده نیز جلوتر و با پیشرفت حدود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۱    
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه با بیان اینکه عملیات تعمیر 28 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده استان به اتمام رسیده گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۵    
فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن کردستان از رفع تصرف 66383 مترمربع اراضی ملی به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال در شهرستان سنندج خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۵    
جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با فرماندهان، اساتید و دانشجویان دانشکده های افسری برای شرکت در دوره آموزشی معارف جنگ طی هشتم و نهم اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۵    
مراکز لجستیک تولیدات کشاورزی و دسته بندی، باری، بندر خشک و ریلی از جمله مراکزی است که باید در اصفهان و در مطالعات جانمایی لحاظ گردد تا از حجم بالای تردد در سطح جاده ها کاسته شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به لزوم بهسازی و نوسازی این فرودگاه گفت: ساختمان برج مراقب فرودگاه بازسازی و نوسازی خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
نخستین نشست هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با تشکل های حرفه ای حمل ونقل و مسکن در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی در حال برگزاری است و در پنل اول با ریاست معاون حمل ونقل به بیان مشکلات ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر چرخه تولید مسکن تا عرضه آن به مصرف کننده در قالب یک زنجیره، بر ضرورت اتخاذ سیاست هایی برای هدایت نقدینگی جامعه به بخش مسکن تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
با حضور دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا رفع مشکلات مربوط به لایروبی اروندرود و ارائه راهکار برای توسعه گردشگری دریایی در رودخانه های اروند و کارون به میزبانی بندر خرمشهر بررسی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
تفاهم نامه ای بین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در رابطه با احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان قلعه گنج امضای شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم شصتمین سالگرد تأسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، ایران را دارای یک مفهوم فرهنگی بسیار بزرگتر از یک سرزمین دانست و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام تدوین برنامه جامع لایروبی بنادر کشور از استقرار کشتی های آتشخوار به منظور افزایش سطح ایمنی در بنادر کشور و همچنین تجهیزات بندری خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۱    
بیش از 2 هزار دانشجوی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی در قالب هیئت معارف جنگ طی دو روز از بخش های مختلف مجتمع بندری خرمشهر بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با فرمانده و کلیه کارکنان یگان حفاظت از اراضی ملی دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۲    
معاون نظام های مهندسی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دریافتی نظام مهندسی از مالکان ساختمان ها گفت: طبق قانون باید 5 درصد حق نظارت به ازای ارائه شناسنامه فنی از مالک ساختمان اخذ شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل شرکت راه آهن از آغاز عملیات اجرایی برقی سازی راه آهن گرمسار-اینچه برون در سال 97 خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۷    
معاون معماری و شهرسازی با تاکید بر این مطلب که مدیران معماری و شهرسازی در استان ها حافظ میراث طبیعی، ملموس و معنوی شهرهای خود باشند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مصوبات چهلمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با محوریت طرح مصوبات تحقق برنامه جامع بازآفرینی پایدار شهری کشور تا افق 1401 و الزامات اجرایی و عملیاتی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مدیر مسکن و ساختمان استان گیلان گفت: تا پایان سال گذشته بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان داده شد و این واحدها با نظارت کامل اجرا و تکمیل شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به منظور رعایت حقوق شهروندان و اطلاع رسانی شفاف، نقشه پهنه های گسلی سه نقطه پرخطر، متوسط و ضعیف منطقه یک شهر تهران را اعلام کرد.