چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۴۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 2 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 3 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 5 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 6 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 7 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 8 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 9 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 10 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 11 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 12 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 14 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 15 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 17 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 18 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 19 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 20 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 22 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 24 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 26 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 27 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 28 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 29 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۲    
اگر قصد خرید ضد یخ خودرو را دارید مطالب زیر را از دست ندهید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۷    
در این گزارش تصاویر شیر ماده ای را مشاهده می کنید که با مهارت کشنده خود یک حیوان یالدار را به زیر می کشد و بعد به سراغ حیوان دوم می رود و آن را نیز یک لقمه چپ می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۲    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: تورم ام المصائب اقتصاد کشور محسوب می شود و می دانیم بیکاری در کشور خیلی زیاد است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۷    
انتظارات فرد تصاویر ذهنی مربوط به خاطرات را به نوعی تحریف می کند. در این مطلب با پاسخ دادن به یک تست گرافیکی جالب، مهمترین وجه حافظه خود را بشناسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۲    
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید که فصل 16-2015 بهترین سال دوران بازیگری اش بود، به عنوان برترین بازیکن فوتبال اروپا در سال 2016 معرفی شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی دولت در پاسخ به تسنیم با اشاره به اینکه در راستای برخورد با حقوق های نجومی 13 مدیر با دریافت های ناعادلانه برکنار شدند و سقف دریافت مدیران 10 میلیون تومان تعیین شد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طعنه زدن و نادرست خواندن شعارهای سیاسیون در مورد حمله آمریکا به ایران گفت: عده ای می گویند که ما خطر جنگ علیه ایران را برداشتیم اما این فقط شعار است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید ترکیه گزارشی از چارچوب زمانی عملیات زمینی در سوریه به مسکو ارائه داده ولی با این حال، واکنش روس ها به این مداخله نظامی نرم نخواهد بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۸    
وزیر اطلاعات گفت: با تلاش های وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران تیم تروریستی ابوعایشه کشف و اعضای آن دستگیر و به درک واصل شدند و همه امکانات آن ها کشف و ضبط شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۳    
مقامات آمریکایی می گویند دیروز پس از ایجاد مزاحمت شناورهای نظامی ایران برای شناورهای آمریکایی و کویتی، یک شناور نظامی آمریکایی سه گلوله به نشانه اخطار شلیک کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
این روزها کپسول های مکمل زیبایی از برندهای مختلف قفسه های داروخانه ها را اشباع کرده اما تحقیقات جدید بی اثر بودن آنها اثبات می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
نخستین زن مسلمان با یونیفرم و روسری کار خود را در اداره پلیس ایالت میشیگان آمریکا آغاز کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۰    
ترانه صحن بارونی با صدای حسین حقیقی، ترانه سرایی علی فردوسی، آهنگسازی و تنظیم گرانش آشوری و میکس و مسترینگ مجتبی قلی نژاد در مرکز آوای انقلاب اسلامی آماده شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۵    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد استرس بر قلب زنان جوان مبتلا به بیماری های قلبی تاثیر مخرب تری دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۰    
مدیرکل دفتر تألیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری، وضعیت جایگزینی واژگان فارسی با واژگان عربی در کتاب های درسی را تشریح کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۰    
اکونومیست عنوان کرده تهران در صدر شهرهایی ایستاده که توانسته اند در پنج سال اخیر بیشترین میزان امید به زندگی را در خود افزایش دهند و حفظ کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۵    
عضو هیأت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه تهران گفت: متأسفانه قرص سولفات آهن شکم دختران دانش آموز را خراب کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۰    
سالانه بیش از 5 هزار ساعت برنامه تلویزیونی و صدها فیلم و هزاران دقیقه انیمیشن در صدا و سیما تولید می شود که بخشی از آنها به کشورهای دیگر صادر می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۵    
نشست خبری مشترک وزیر خارجه عربستان و آمریکا در جده برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۰    
حکم شرعی پرداخت پول و دریافت جایزه در بازی های اینترنتی مطابق با فتاوای مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای منتشر می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه قدرت و توان دفاعی ایران روز به روز افزایش می یابد، گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: هرگونه مبارزه با گروه های تروریستی در خاک سوریه باید با هماهنگی دولت مرکزی این کشور و براساس رعایت اصل حق حاکمیت و تمامیت ارضی به عنوان یکی از اصول مبنایی حقوق بین الملل ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۲    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که هیچ برنج تراریخته ای به کشور وارد و یا در کشور تولید نشده است، گفت: قطعا از تولید محصولات تراریخته توسط شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۲    
اولین نشست تجاری مشترک ایران و شیلی با حضور وزرای خارجه دو کشور در سانتیاگو برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۷    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت تأکید جبهه پیروان بر محور قرار گرفتن جامعتین در ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری را حرف درستی خواند و گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۷    
سابقه مسئولین دادسرای فرهنگ و رسانه و قاضی قاسم زاده نشان می دهد که آنها حتی تحت فشارهای سنگین سیاسی پرونده های کلان قرار نگرفته اند چه برسد به اینستاگرام بازی تعدادی از افراد معلوم الحال!
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۲    
به دنبال انتشار نتایج گزارش کمیته تحقیقات سازمان ملل درباره تسلیحات شیمیایی، وزیر خارجه فرانسه از شورای امنیت خواست تا اقدامی قاطع علیه دمشق صورت دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۲    
یک متخصص تغذیه گفت:مصرف مواد گیاهی در از بین بردن کم خونی تاثیر به سزایی دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۲    
ازدواج سنتی می رود جای خود را به آشنایی های خیابانی و مجازی بدهد. مساله ای که می رود تا فرهنگ کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۲    
سردار آزمون بدون شک یکی از پدیده های روستوف در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود چون با دو گلی که وارد دروازه اندرلخت و آژاکس کرد نشان داد آینده درخشانی پیش رو دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۲    
انتشار صوت سال65 منتظری درباره مهدورالدم بودن همه وابستگان به دولت آمریکا -که قبلاً توسط فرزند منتظری تکذیب شده بود- ورق را برگرداند و بیت منتظری را بازنده این بازی کرد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۲    
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از 13 روز، امروز در ایتالیا به پایان رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۷    
المپیک 2016 نیز مثل المپیک های پیشین پر از اتفاقات و حواشی جذاب و شنیدنی بود و حالا در روزهایی که ورزشکاران المپیکی راهی خانه هایشان می شود بد نیست اتفاقات و حواشی المپیک را مرور کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس راه راهور ناجا جزئیات حریق یک دستگاه اتوبوس را در محور خرم آباد- پل زال تشریح کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۲    
چهل و هفتمین شماره نشریه خط حزب الله در سخن هفته خود به بیانات مقام معظم رهبری درباره شاخص های تحلیل درست سیاسی پرداخته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۷    
خندوانه امشب با حضور مهدی یراحی خواننده پاپ کشورمان روی آنتن خواهد رفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۷    
در پی حادث شدن زلزله ای در ایتالیا و جان باختن تعدادی از مردم آن کشور، روحانی رئیس جمهور ایران در پیامی این مصیبت را به نخست وزیر ایتالیا تسلیت گفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۲    
یک تارنمای عربی با انتشار خبری ادعای اعدام به روش تلقین به فرد اعدامی را به عنوان تازه ترین روش اعدام در جهان معرفی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۲    
غفارمنش گفت: مجید یاسر بازیگر نمایش پری سرصحنه نمایش دچار ضرب دیدگی شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۷    
معاون وزیر کار که قرار بود امروز به شهرستان لنده سفر کند، به یکباره سفرش به این شهرستان لغو شد و به شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۲    
جشن ازدواجشان جشنی کاملاً متفاوت بود. پیوندی که در دل یکی از دره های خوش منظره کشور شکل گرفت تا شاید طبیعت ضامن دوام و بقای زندگی مشترکشان باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالانه 80 هزار عنوان کتاب در کشور چاپ و منتشر می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۷    
کتاب مقتل برداشت هایی ادبی از واقعة کربلا توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۷    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: صاحبنظران و کارشناسان به مناسبت هفته دولت باید از اقدامات مثبت دولتمردان و اشکالات دولتی ها بگویند تا کشور به رشد و توسعه برسد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مخالفت در مورد برگزاری کنسرت موسیقی در سایر استان های خراسان قابل قبول نیست و ما در صدد هستیم کنسرت موسیقی را در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی برگزار کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۲    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از پایانه مرزی چزابه با تاکید بر اینکه شرط سفر به عتبات عالیات داشتن گذرنامه و ویزا می باشد، تصریح کرد:امسال صدور ویزا زودتر از سال گذشته آغاز می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۸    
عامل قتل خانواده روستایی پس از یک هفته دستگیر شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۸    
رکورد فروش بلیت بازی های پارالمپیک 2016 ریو در یک روز شکسته شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۳    
آخرین سرباز از حادثه نی ریز 3 عضو بدن خود را اهدا کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۳    
مقامات ترکیه روز چهارشنبه بیش از 2800 قاضی و دادستان را به اتهام ارتباط با فتح الله گولن از کار برکنار کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۸    
تنها 6 بازیکن توانستند در چهار لیگ برتر اروپایی گلزنی کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای شهر تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور طی روزهای آینده گرم خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۳    
کیانوش رستمی، قاسم رضایی و کمیل قاسمی ورزشکارانی بودند که موفق شدند در میان مردان برتر ایران در تاریخ المپیک نام خود را ثبت کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۳    
سردار آزمون در ترکیب ثابت تیم روستوف برای رویارویی با آژاکس قرار دارد اما عزت اللهی نیمکت نشین است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر سیاسی خلق کردیم که امنیت در کشور برقرار کند ولی اگر از ساز و کارهایی استفاده کرد که کشور را به این سمت نبرد مدیر موفقی نیست چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۹    
در ایران دست هایی به طور حساب شده، سعی کردند چهره جنبش مدنی کشمیری ها را مخدوش نموده و آن را به محافل خارجی- پاکستان و عربستان- نسبت دهند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۴    
قهرمانان کشتی آزاد ایران در بازگشت به کشور از این مسابقات گفتند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۹    
وزیر اقتصاد و دارایی از کاهش واردات بی رویه از 75 میلیارد به 42 میلیارد دلار در دولت یازدهم خبر داد و گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۹    
وزیر خارجه آمریکا با ولیعهد و معاون ولیعهد عربستان در جده گفتگو کرد و قرار است امروز در نشستی با همتایان عرب اش پیشنهاداتی برای حل بحران یمن و از سرگیری مذاکرات صلح در این کشور فقیر عربی ارائه کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قبیله گرایی در امور سیاسی و اداره کشور مشکلی را حل نمی کند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
انگار قرار نیست قصه سریال فروش و تخریب باغ ها و بوستان های تهران تمامی داشته باشد؛ داستانی که قصه اش، قصه دیروز و امروز نیست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما جمعه 5 شهریور ماه در برنامه سینمایی هفت جمعه با مسعود فراستی مناظره خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۹    
بلال کاید اسیر فلسطینی پس از 71 روز اعتصاب غذا با اداره زندان های رژیم صهیونیستی به توافق رسید و به این اعتصاب غذا پایان داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۴    
فیلمی از لحظه حماسی هشدار قایق های ایرانی به ناوشکن آمریکایی را مشاهده می کنید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۴    
هوادار نوجوان پرسپولیس دارفانی را وداع گفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۹    
یک متخصص پوست گفت: وجود جوش از آلودگی های آن نواحی پوست حکایت دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۵    
بهای رسمی دلار، پوند افزایش و یورو کاهش یافت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۰    
چهل و هفتمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله در گزارشی با عنوان از پنج صبح... به موضوع نگاه رهبر انقلاب به دو عنصر خدمت و کار جهادی برای تحقق کارآمدی نظام اسلامی پرداخته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۵    
این عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با انتشار بخش از بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در تقدیر از تیم مذاکره کننده در اینستاگرام خود نوشت: تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک، باور مکن که دست ز دامن بدارمت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۵    
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سرشماری امسال برای نخستین بار به صورت ترکیبی و مدرن انجام می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۲    
احتمال می رود مسعود رجوی که به استناد برخی از شواهد، در کمپ لیبرتی عراق پنهان شده، قصد فرار از عراق را داشته باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۸    
یک مقام آمریکایی از نزدیک شدن 4 قایق ایرانی به کشتی نیتز آمریکا خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه خبرهای مثبت از خرید هواپیماها رسیده، گفت: شرکت ذوب آهن هنوز به وعده تحویل ریل عمل نکرده است.