چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۲۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 2 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 3 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 5 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 6 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 7 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 8 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 9 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 10 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 11 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 12 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 14 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 15 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 17 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 18 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 19 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 20 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 22 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 24 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 26 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 27 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 28 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 29 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۴    
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان پس از شرکت در مراسم رسمی تشییع و تدفین اسلام کریم اف رئیس جمهوری فقید ازبکستان ساعتی پیش به تهران بازگشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۰    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از اعزام 10 اکیپ امدادی از توزیع برق غرب مازندران به نقاط آسیب دیده مرکز استان خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۱    
پلیس آمریکا در سال های اخیر از تجهیزات پیشرفته نظامی حتی برای جرایم خفیفی مانند مزاحمت تلفنی برای اورژانس استفاده کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۶    
آمار انجمن سرطان آمریکا نشان می دهد، سرطان پروستات، ریه، روده، مثانه و ملانوم شایع ترین انواع سرطان در مردان هستند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۶    
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با تأکید بر خداحافظی اش از دنیای کشتی اعلام کرد دیگر قصد بازگشت ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۶    
دادستان کل کشور با ابلاغ رئیس قوه قضاییه مأمور رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۲    
در نشست هم اندیشی مدیران کل پایانه ها و بنادر مازندران و نمایندگان صنوف حمل و نقل غرب استان بر حل مشکل تردد کامیون ها به بندر نوشهر تاکید شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۴    
این آهنگ به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) خوانده شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۴    
احساس رضایت والدین از زندگی خود از طریق محبت، آرامش، قدرانی از یکدیگر و درک متقابل کمک موثری در ایجاد علاقه فرزندان در تشکیل خانواده دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۶    
دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولتهای نهم و دهم در گفتگویی صریح به ارزیابی وضعیت اقتصادی ایران در سه دولت اخیر پرداخت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۶    
فروش تسلیحات آمریکا به کشورهای خارجی در هفت سال زمامداری اوباما به بیش از 200 میلیارد دلار رسید در حالی که در کل دوران جرج بوش پسر این رقم 140 میلیارد دلار بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۶    
رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی خانواده را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده، ابلاغ کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۲    
اولین هتل حلال و اسلامی تایلند به نام آل مروز در بانکوک تایلند افتتاح شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۷    
برای چند دقیقه، تنها نگاه می کنیم، به کسانی که ورزش ، هیجان و دیوانگی را با هم ترکیب کرده اند و دست به کارهایی زدند که شاید دیدن تصاویرشان هم جرات بخواهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۷    
چاق ترین پسر دنیا که 192 کیلو وزن دارد بالاخره به مدرسه رفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۲    
کشور امارات از سرمربی تیم ملی کاتا بانوان ایران برای اجرای سمینار کاتا و کومیته به صورت رسمی دعوت کرد .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۷    
پیشنهادم به هاشمی رفسنجانی این است که مشاوران را بفرستند و از ژاپنی ها بپرسند چرا پس از 60 سال زیستن تحت حمایت امریکا تصمیم گرفته اند ارتششان را احیا کنند؟ کینه ورزی علیه سپاه و انقلابیون نباید آدمی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۷    
علاوه بر فواد صادقی و علی غزالی نام افراد دیگری از جمله نازنین زاغری، عیسی سحرخیز، احسان مازندرانی و دری اصفهانی در میان افرادی که این روزها توسط نهادهای امنیتی کشور و در جریان پرونده های امنیتی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۷    
نخستین زایمان بدون درد در بیمارستان ماهشهر انجام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۲    
صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از گذشته دچار سیاست زدگی شده و حضور افرادی چون فائقی، حاجی، مظفر و کرد زنگنه، شائبه سیاسی کاری در ترکیب این موسسه بزرگ اقتصادی را بیش از پیش در اذهان متبادر می سازد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۲    
در پی مطلب منتشر شده از سوی رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت، اداره کل دفتر شهردار تهران طی نامه ای ضمن قدردانی از حسن توجه ایشان از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۲    
زلزله ای به بزرگی3و 4 دهم در مقیاس ریشتر شهرستان فاریاب در استان کرمان را لرزاند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۲    
واکاوی دقیق دلایل کاهش سهم ایران از تجارت جهانی نشان می دهد که در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید میزان صادرات و واردات کشور هم از نظر حجم و هم از نظر ارزش با کاهش جدی رو به رو شده و این مسئله به ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۷    
المانیتور در مطلبی به بررسی احتمال پیروزی روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران پرداخت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۲    
در این مورد گفتنی های زیادی داریم و از نشریات و صدا و سیمای ایران درخواست داریم تا با انتشار تصاویر کودکان گمشده به ما در یافتن کودکانمان کمک کنند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۲    
برای همکاری با امدادگران مازندران ، 2.5 تن نایلون پوشش چادری به این استان ارسال شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۷    
جسد حلق آویز جوان 36 ساله ای در یک فروشگاه لوازم الکتریکی در مشهد کشف شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۲    
در فاصله اندک باقیمانده به آغاز پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک نخستین جلسه ریاست کمیته ملی پارالمپیک کشورمان با حضور سرپرستان تیم های اعزامی در ریو برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۷    
مبلّغان داعش چنین وانمود می کنند که آنها یاران و سپاهیان امام مهدی (عج) در دوران ظهور هستند. این گروه با استناد به احادیث جعلی و ضعیف، حتی گاه بدون توجه به ظاهر این احادیث ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۷    
در واقع آمریکا از یک سو با بازی بازیگران دخیل در سوریه به دنبال درگیری و تنش بین آنهاست و از سوی دیگر به دنبال مهار بازیگران برای توازن قوا است، به طوری که هیچ کدام از طرفین بر دیگری غالب نشوند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۲    
بیش از 3 ماه از مساله فیش های نجومی گذشته و با وجود تذکرات مکرر رهبری، مسؤولان و مردم، دولت همچنان ترجیح می دهد به جای آنکه اقدامی عاجل درباره فیش های نجومی صورت دهد به لغو مجوز چند کنسرت بپردازد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۲    
تعامل سازنده شاید از سوی دولت با حسن نیت طرح شود اما در 37 سال گذشته ثابت شده است که تفسیر طرف مقابل از تعامل به معنی عدول انقلاب اسلامی از شاخص ها و اهداف خود و تن دادن به استانداردهای حیات سیاسی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۷    
محققان می گویند کودکان متولدشده از مادران چاق احتمالا در معرض ریسک بالای چاقی قرار دارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۷    
با اینکه سالهاست به قمار اینترنتی معتاد شده، اعتراف می کند که این کار ریسک هم دارد و در خیلی از موارد، مدیران سایت ها کلاهبردار از آب در می آیند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۲    
مدیرکل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو اخذ کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۲    
آرش افشین با حضور در استقلال در مسیر پیشرفت و دوری از روزهای سخت فوتبالی خود گام بر می دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۱۷    
سرمربی پرسپولیس با جدایی هافبک سرخپوشان موافقت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۱۲    
بازیکنان استقلال در روزهای تعطیلی لیگ برتر با جدیت تمرینات شان را پیگیری می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۱۲    
سرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال 2015 به 16.5 مگابیت بر ثانیه در سال 2020 می رسد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۷    
وزیر خارجه 8 ماه پس از اجرای برجام، ضمن پاک کردن صورت مسئله مذاکرات منتهی به برجام می گوید هدف از مذاکرات، برداشتن تحریم ها نبود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۷    
بهتر نیست که به جای تمرکز بیش از حد روی برانکو و دشمنان، به تیم ملی برسید که پس از پنج سال حضور روی نیمکت ایران، هنوز هم برای بردن قطر دچار مشکل می شویم؟
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۲    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 2 طرح مهم برای اشتغالزایی خبر داد و گفت: حدود 130 هزار شغل جدید در حوزه فناوری اطلاعات تا پایان امسال ایجاد خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۲    
چند دلال و رشوه بگیر دیگر یا عامل انتقال اطلاعات حساس به بیگانگان باید دستگیر شوند تا مقامات دولتی متوجه شوند که باید در پیگیری تعهداتی نظیر FATF یا IPC هوشیاری بیشتری به خرج دهند و برای چندمین بار ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۶:۵۷    
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره آخرین وضعیت ساماندهی معتادان متجاهر در تهران از جمع آوری بیش از سه هزار معتاد متجاهر خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۶:۵۲    
وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: یکی از اعضای شورای عالی فنی مرد باشد و اعلام کند که اعزام نکردن من به المپیک اشتباه بوده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۶:۵۲    
با آغاز سال 86 آمارهای ناشی از مرگ با سلاح سرد افزایش چشمگیری یافت، آماری که از سال 82 سیر صعودی آن آغاز شده و هر سال جان بیش از 1100 نفر را گرفته بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۶:۴۷    
معاون توسعه و پیش بینی سازمان هواشناسی ضمن دشوار دانستن اجرای تعهدات ایران مبنی بر کاهش 4 درصدی گازهای گلخانه ای، اقدامات سازمان هواشناسی را در حوزه پدیده تغییر اقلیم تشریح کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۶:۴۷    
رکود بازار گوشی های تلفن همراه که از ماه ها قبل آغاز شده بود، بنا بر اظهارات مسئولان صنفی این روزها در حالت اوج قرار دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۶:۴۲    
شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خودروها در ایران، مردود شناخته شدند ...