چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۳۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 2 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 3 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 5 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 6 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 7 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 8 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 9 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 10 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 11 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 12 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 14 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 15 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 17 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 18 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 19 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 20 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 22 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 24 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 26 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 27 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 28 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 29 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۶    
باشگاه پیکان عکسی را از خودروی نیسانی که به دره سقوط کرد و پدر و مادر بهادر عبدی نیز در آن حضور داشتند و درگذشتند را منتشر کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۶    
تصویر قدیمی از داریوش ارجمند و برادرش زنده یاد انوشیروان ارجمند
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۷    
فایل صوتی مداحی فارسی و عربی از زبان خادمان مواکب حسینی در اربعین، با نوای میثم مطیعی
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۲    
وزارت خارجه انگلیس نگرانی خود درباره سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم را ابراز داشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۷    
کمک مربی انگلیسی تیم ملی راگبی ایران اعلام کرد شرکت آمریکایی GoFundMe صفحه مربوط به جمع آوری کمک به این تیم را مسدود و مبالغ جمع آوری شده را بلوکه کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۷    
بسیاری از خوراکی هایی که در طول روز دریافت می کنیم، به بدن آسیب می رسانند و آنهم به دلیل اسیدی شدن محیط بدن. این در حالی است که بسیاری از بیماری ها در محیط قلیایی بدن، قادر نیستند زندگی کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۷    
مسئولان سعودی می گویند حدود 1.86 میلیون مسلمان امسال برای شرکت در مراسم حج به مکه رفته اند. این آمار کمتر از سال های قبل است، حتی زمانی تعداد حجاج به 3 میلیون نفر هم رسیده بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۲    
محققان به رهبری یک محقق ایرانی به نام " داریوش وشایی" از دانشگاه کارولینای شمالی موفق به طراحی یک دستگاه الکترونیک پوشیدنی جدید شدند که حرارت بدن را جذب کرده و آن را به برق تبدیل می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۷    
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: در پی حادثه انفجار کپسول در نجف اشرف 8 زائر ایرانی دچار مصدومیت شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس روس اتم پس از بازگشت از ایران و درحال ارائه گزارش این سفر به پوتین از امضای چندین موافقت نامه اصولی برای ساخت نیروگاه هسته ای میان تهران و مسکو خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۲    
وزیر دفاع از طراحی و ساخت موتورهای سنگین توربوجت و توربوفن طی 2 سال آینده خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۷    
رئیس سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف و برنامه های سپاه حضور در آب های مناطق دور دست و آزاد است که ساخت شناورهایی با این قابلیت در نیروی دریایی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۲    
شبکۀ تلویزیونی العربیه در منظومۀ رسانه ای عربستان سعودی، یک شبکۀ خبری و بین المللی است که در دوران جنگ سرد بین سعودی ها و قطری ها و در واکنش به نقش گستردۀ شبکۀ تلویزیونی الجزیره قطر ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا با تمجید از تکمیل انتقال بازمانده های گروهک منافقین به اروپا، گفت واشنگتن نقشی محوری در این زمینه داشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۲    
رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی مراکز مختلف در خصوص نرخ بیکاری یا نرخ تورم و رشد اقتصادی آمارهای متفاوتی بیان می کنند که این مسئله موجب ایجاد بی اعتمادی در مردم می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۳    
وزیر فرهنگ و رسانه عربستان سعودی در اظهاراتی مخحک مدعی شد این کشور تلاش های ایران را برای تخریب مراسم حج ناکام گذاشت!
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۳    
یارانه نقدی شهریور ماه ساعت 24 پنج شنبه 25 شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
ه.الف از مسئولان حزب کارگزاران که در جریان فتنه 88 به پنج سال حبس محکوم شده بود با بررسی یک قسمت مفتوح از پرونده اش به دو سال حبس دیگر محکوم شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به اینکه دولت باید در خصوص FATF شفاف سازی کند؛ گفت: دولت باید نمایندگان را محرم بداند، زیرا ما دلسوزتر از آمریکایی ها و اسرائیلی ها برای کشورمان هستیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۳    
جعفر والی برای ادامه ی درمان خود به بیمارستان شهید رجایی تهران رفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۳    
مسئولان باشگاه پدیده در اقدامی عجیب به دنبال جذب رضا حقیقی بازیکن سابق تیم شان هستند در حالی که او مدتی است از وضعیت آمادگی به دور است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمهور فیلیپین دستور داد همه نظامیان آمریکایی که در جنوب فیلیپین مستقرند این کشور را به سرعت ترک کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۸    
نتایج بررسی موسسه "برتلزمن" نشان می دهد که با وجود بهبود اوضاع اقتصادی تعداد کودکان فقیر در آلمان افزایش می یابد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۳    
انتهای اتوبان همت را که می رویم نگاهمان به سمت ساختمان های سر به فلک کشیده ای می افتد که حالا داشتن کلید یکی از همین آپارتمان ها آرزوی خیلی ها شده است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۸    
شبکه ان.تی .وی ترکیه امروز(سه شنبه) گزارش داد، وزارت دادگستری ترکیه رسما از آمریکا درخواست کرده است تا فتح الله گولن را به اتهام سازماندهی کودتای نظامی 15 ژوئیه بازداشت کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۳    
تارنمای آمریکایی بازفید خبر داد که مردی در نیویورک یک زن محجبه را که مشعول تماشای ویترین یک فروشگاه لباس بود، آتش زد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۸    
مرکز پزشکی سازمان لیگ برای دربی 83 تمهیدات و شرایط ویژه ای در نظر گرفته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۳    
مدیر کل خدمات سازمان حمایت با اشاره به اینکه ماهانه 100 هزار گوشی آیفون قاچاق در کشور خرید و فروش می شود گفت: این سازمان صلاحیت 18 شرکت برای واردات رسمی تلفن همراه آیفون را تایید کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۸    
وزیر بهداشت شب گذشته و همزمان با عید سعید قربان و سالگرد فاجعه منا، با یکی از خانواده های شهدای منا دیدار کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۸    
گروه تروریستی داعش امروز (سه شنبه) را اولین روز عید قربان اعلام کرده است و در عین حال کسانی که این مساله را نپذیرند، به "شلاق و بازداشت" تهدید کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت از نامشخص بودن وضعیت یک محموله نفت کوره ایران در پرونده بابک زنجانی سخن گفت و از افزایش صادرات میعانات گازی به 600 هزار بشکه در روز خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۳    
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: کمتر اتفاق افتاده که من نتوانم دربی تهران را ببینم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۳    
در حالی متن مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر تشکیل کمیته 4 نفره برای بررسی صحت آمار مرکز آمار از اشتغال و بیکاری منتشر شد که یکی از اعضای این کمیته ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۸    
فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از کشته شدن هفت نفر در سانحه رانندگی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: سه تن از مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۸    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 199 واحد کاهش یافت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۳    
در حالی تهیه لباس فرم یکی از دغدغه های مهم خانواده ها با نزدیک شدن به فصل مدارس محسوب می شود که تمامی واحدهای تولیدی معرفی شده توسط مدارس برای تهیه لباس فرم فاقد پروانه کسب هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۱۵    
انحراف، واژگونی و سقوط خودروی پاترول به دره سه نفر را در عباس آباد به کام مرگ کشاند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۱۰    
در حاشیه رقابت های دوومیدانی پارالمپیک 2016 ریو
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۰    
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۵    
آمار قاچاق را 10 میلیارد دلار کم کردند، تا بگویند داریم کار می کنیم، چگونه در عرض چند ماه این اتفاق افتاده!؟
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۰    
عدم آگاهی و هماهنگی میان نمایندگان تازه وارد مجلس و معاونت زنان نهاد ریاست جمهوری در خصوص طرح کاهش ساعت کاری زنان برای این قشر آسیب پذیر، مشکلات و بلاتکلیفی بوجود آورده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۰    
شش نماینده مجلس شورای اسلامی از اعضاء هیات رئیسه و کمیسیون های تخصصی در نامه ای به رئیس جمهور برای جلوگیری از خسارت های توافق با FATF ، مواردی را متذکر شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۵    
حکام عربستان نه متهم که جنایتکار خط مقدم فاجعه منا هستند/ جنایتکاران آل سعود باید در دادگاه اسلامی محاکمه و مجازات شوند/ ما هم تقریبی هستیم و هم غدیری
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۵    
بانک مرکزی با اعلام گزارش نرخ خرده فروشی کالاها در هفته منتهی به 12 شهریور جاری اعلام کرد: قیمت برخی انواع میوه، برنج داخلی، گوشت گوسفندی و روغن نباتی جامد و مایع، افزایش یافت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰    
کاروان ورزشی ایران در روز پنجم بازی های پارالمپیک ریو با کسب مدال هایی رنگارنگ، رتبه خود در جدول رده بندی این بازی ها را ارتقاء داد.