پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۱۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 2 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 3 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 5 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 6 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 7 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 8 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 9 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 10 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 11 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 12 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 14 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 15 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 17 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 18 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 19 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 20 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 22 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 24 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 26 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 27 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 28 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 29 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
همزمان با نهم ذی الحجه روز عرفه، مراسم روح بخش دعای عرفه امروز یک شنبه با حضور مردم نوشهر در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه آزادی به ابراز احساسات همه تماشاگران پاسخ داد و تقریبا در ورزشگاه دور افتخار زد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۶    
عضو فراکسیون امید مجلس دهم و یک عضو فراکسیون مستقلان ولایی در ایام تعطیلات تابستانی همراه با کاروان ورزشی ایران در مسابقات پارالمپیک ریو در برزیل به سر می برند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: براساس قانون جدید، نرخ بیمه خودروی افرادی که رانندگی حادثه آفرین دارند با دیگر رانندگان تفاوت خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۶    
پشت نویسی جالب یک خودروی پراید در مورد مانتوهای غیرمتعارف
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۱    
روز شهر در مسکو یک روز از سال است که در آن برنامه های مختلف توسط گروه های موسیقی سنتی و مدرن، مسابقات ورزش همگانی، کنسرت های خیابانی و ... اجرا می شود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۶    
عربستان سعودی از جان باختن 239 حاجی در جریان موسم حج امسال خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۱    
نخستین جشنواره زیبایی اسبان ایران زمین یکم مهر در شهرستان کوار برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۶    
در روز عرفه، خدای متعال سفره های رحمت و جود خویش را برای مردم می گستراند پس فرصتی است که باید غنیمت شمرد و از تمام لحظات آن را در جهت تقویت رابطه با خداوند استفاده کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۶    
وزیر علوم از تحقق ماموریت گرایی دانشگاه ها با بازنگری رشته های تحصیلی و ایجاد 40 رشته جدید بین رشته ای و چند رشته ای تاکنون خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۷    
ارتش آزاد سوریه اعلام کرد به زودی بیانیه ای را در تأیید توافق آتش بس میان آمریکا و روسیه صادر خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۲    
برداشت انگور در 25 هزار هکتار از باغات شهرستان تاکستان آغاز شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۲    
شاهدان عینی گزارش دادند هیلاری کلینتون در مراسم یادبود حملات یازده سپتامبر از حال رفته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از برنامه ریزی این مرکز برای پوشش رسانه ای یادواره ی کشوری شهدای مدافع حرم در قزوین خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تیم استقلال گفت: اگرچه ما هفته به هفته پیش می رویم اما شک نکنید برای دربی هم برنامه ریزی خاص خودمان را داریم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۰    
حیدری در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز گفت: 3 نفر از اعضای هیئت مدیره و 14 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه بازداشت شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۵    
دلیجان- رئیس شبکه بهداشت و درمان دلیجان از وقوع تصادف اتوبوس و تریلی در محور سلفچگان-دلیجان خبر داد و گفت: 9نفر از مصدومین این سانحه پس از انجام فوریت های پزشکی به مرکز استان انتقال یافتند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۵    
سرپرست تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد اتفاقاتی که دیروز رخ داده در مقایسه با بازی برگشت پارسال هیچ نبوده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۰    
عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران گفت: به دلیل تشخیص زود هنگام تالاسمی در کشور ، سن مبتلایان به این بیماری به بالای 40 سال رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی اعلام کرد: با فرا رسیدن موسم حج، یک بار دیگر ایران و جهان اسلام با یادآوری فاجعه تلخ و دردناک منا در حج سال گذشته ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۱    
گزارشگر بازی تراکتورسازی و پرسپولیس مورد عجیبی در گزارشگری دنیا به حساب می آید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۶    
بر اساس اعلام یک شبکه اسرائیلی نخست وزیر رژیم صهیونیستی ممکن است به اتهام اقدام برای دریافت رشوه استیضاح شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۱    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه نباید بگذاریم شهرستان ها از طلبه خالی شده و همه طلاب در قم جمع شوند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۶    
پارالمپیک کار هندی که با وضعیت مالی بسیار بدی دست و پنجه نرم می کرد پس از مدال طلا از دولت این کشور 7.5 میلیون روپیه دریافت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۱    
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران دقایقی پیش با ارائه نامه ای به دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک از وقایع پیش آمده در تیرماه 88 از مقام معظم رهبری، خانواده جانباختگان و ملت ایران عذرخواهی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۶    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به مراسم دعای عرفه، عوامل پلیس به منظور تسهیل در امر ترافیک در آماده باش هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۱    
کره شمالی در واکنش به اعلام واشنگتن برای تحریم یک جانبه پیونگ یانگ گفت که تحریم های آمریکایی خیلی خنده دار هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به رؤسای مجالس و جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی جهان اسلام فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۱    
قرار است جلسه ای اضطراری امروز (یکشنبه) با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و به اتفاقات بازی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس رسیدگی شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۶    
عجیب این است که اگرچه از همه ائمه علیهم السّلام - تا آن جایی که در ذهنم هست - تقریباً دعاهایی مأثور است و ادعیّه ای به ما رسیده است، اما بیشترین و معروفترین دعاها از سه امام است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۱    
علی عبدی گفت: در حال حاضر حال عمومی برادرم خوب است و پزشکان از روند بهبود حال وی رضایت دارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد: ایران همواره از برقراری آتش بس در سوریه و تسهیل دسترسی همه مردم این کشور به کمکهای انساندوستانه استقبال کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۶    
شهردار تهران گفت: عده ای جوسازی می کنند تا ما را از خدمت باز بدارند اما ما شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم کرده ایم. اگر حوصله کار ندارید چوب لای چرخ کسانی که کار می کنند، نگذارید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور از شرکت رئیس جمهور در هفتادویکمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۱    
گوشت مرغ رایج ترین و پرمصرف ترین ماده غذایی در میان خانواده های ایرانی است که متأسفانه این روزها روی چندان خوشی به مردم نشان نمی دهد و حضورش را از میان مرغ خوری های تزئین شده چند ماه پیش که میزبان با ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۹    
آیین بزرگداشت هجدهمین جشن سینمای ایران از 4 چهره سینمایی در تالار ایوان شمس برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۰    
برخی از کارشناسان معتقدند که ضمانت بازپرداخت ،هدف گذاری غلط در اعطای وام و انجماد سرمایه بانک ها عمده مشکل اصلی در پرداخت وام ازدواج است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۲    
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۷    
آیت الله هاشمی شاهرودی: آل سعود علیه ایران تدارک می بیند دولت ما از حسن همجواری حرف می زند/ آیت الله مکارم شیرازی: دریغ از یک جو تدبیر/ آیت الله جوادی آملی: مکه باید آزاد شود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت های نهم و دهم با بیان اینکه هدف FATF تحریم مدافعان حرم است، تصریح کرد: می خواهند بهترین جوانان و پاک ترین و مخلص ترین دوستان خود را که مدافعان حرم هستند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۲    
نقوی حسینی در واکنش به اظهارنظر اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتدار نظامی ما سبب حفظ امنیت کشور و ملت در مقابل تهدیداتی است که منطقه به آن دچار شده اند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۷    
فهرست هیات مدیره این بانک همچنان از لحاظ عددی ناقص بوده و چنانچه تصمیم گیری درباره مسائل مهم بانک مذکور در هیات مدیره ،به رای مساوی ختم شود، زوج بودن تعداد ترکیب ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۷    
ملی پوشان کاروان ایران در چهارمین روز از بازی های پارالمپیک ریو یکشنبه و بامداد دوشنبه در رشته های مختلف به مصاف حریفان می روند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۲    
رضا حدیدی مدیر شرکت آزاده گفت: ما فقط حمایت دولتی را در شعار دیدیم؛ در همه جای دنیا تغییرات را از ریشه شروع می کنند ...