چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۴۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 2 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 3 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 5 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 6 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 7 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 8 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 9 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 10 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 11 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 12 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 14 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 15 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 17 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 18 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 19 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 20 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 22 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 24 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 26 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 27 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 28 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 29 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۳    
بر اساس تصمیم هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، شهاب الدین غندالی مدیر عامل و پنج عضو دیگر هیأت مدیره این صندوق برکنار شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۹    
بدون شرح...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۶    
هافبک پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: آن زمان دربی حال و هوای دیگری داشت و هر کسی بودی تحت تأثیر نام های بزرگ قرار می گرفتی.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۱    
نشریه خط حزب الله در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم در شماره پنجاهم خود به بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب درباره جریان های مقابل جریان غدیر پرداخته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر مشهد گفت: وزارت ارشاد در این شهر به نوعی کوتاه آمده و برای رعایت حرمت امام رضا(ع) از برگزاری کنسرت در این شهر خودداری می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۶    
یکی از مجریان سابق شبکه من وتو به برنامه ریزی دقیق این شبکه حتی برای انتخاب نفرات برتر مسابقات اعتراف می کند؛ از جمله می توان به انتخاب دختری محجبه به عنوان نفر اول مسابقات آکادمی موسیقی اشاره کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۶    
در اغلب موارد نیش زدن زنبور باعث تورم، درد و ایجاد کهیر و قرمزی در محل نیش زدگی و یا یک واکنش آلرژی مرگبار در افراد می شود که حتی ممکن است به سکته مغزی ختم شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۱    
دنیای امروز نفت و انرژی های فسیلی با گذشته نه چندان دور بسیار متفاوت است؛امروز اما نفت شیل امریکا و چند وقت دیگر احتمالا نفت شیل چین و نفت آفریقا و غیراوپک است که سهم و نقش بالاتر و موثرتر در بازار ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۶    
انتشار مقاله قاطع و کوبنده وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رسانه آمریکایی که بر محوریت لزوم مبارزه جهانی با وهابیت متمرکز بود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۱    
سرمربی استقلال در نشست خبری داربی 83 حاضر شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه در بیانیه ای تاکید کرد: با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه سربازی خواهم بود و مردم عزیز ایران به اظهارات تفرقه افکنانه دشمنان اعتنا نکنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۶    
محمدرضا زائری از چهره های فرهنگی و روحانیون مشهور تهران، در یادداشتی عملکرد هفته نامه یالثارات را مورد انتقاد شدید قرار داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۶    
در پایان هفتمین روز از پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک برزیل تیم ایران با افزودن پنج مدال دیگر به جمع مدالهای خود به رده چهاردهم جدول صعود کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۱    
در پنجاهمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله روایتی از زبان مدیرمسئول روزنامه جوان منتشر شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۶    
دولت کره شمالی استفاده مردم این کشور از عبارات طعنه آمیز در مورد کیم جونگ اون و رژیم حاکم بر این کشور در محاورات روزمره را ممنوع کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۶    
خسرو حیدری یک روز مانده به دربی هشتاد وسوم به همراه دیگر بازیکنان تیم استقلال با حضور در جمع کودکان پروانه ای EB پای درد ودل این بیماران نشست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۱    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: رئیس جمهوری به عنوان یک روحانی و رئیس قوه مجریه خانمی را برای امور حقوق شهروندی منصوب کرد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۱    
نخست وزیر جدید بریتانیا در حال آماده شدن برای آغاز گفت و گوهای برگزیت است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۶    
هلاکت 30 نفر از شبه نظامیان طرفدار منصور هادی در مأرب، تهدید رزمندگان یمنی به حمله علیه مناطق نفتی عربستان و تصرف بزرگ ترین پایگاه نظامی سعودی در نجران به همراه ذخایر هنگفت تسلیحاتی آن از جمله تازه ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۶    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: چهار تن انواع کالای قاچاق کشف شده در خراسان رضوی روز چهارشنبه در مراسمی از سوی سازمان اموال تملیکی استان با حضور ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۱    
روزنامه کمرسانت نتایج یک نظر سنجی در خصوص نوع نگاه مردم روسیه به آمریکا منتشر کرده است که نشان می دهد موضع منفی آنها نسبت به آمریکا تشدید نشده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۱    
در حالی که بررسی های مستند نشان می دهد دست کم در چهل سال گذشته خونبارترین حوادث در ایام حج روی داده است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: ایران از زمان آغاز بحران سوریه معتقد بود که این بحران هیچ راه حل نظامی ندارد و باید از طریق گفتگوهای سیاسی پایان یابد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
روزهای پایانی شهریور هر سال موعد اجلاس عمومی سازمان ملل متحد است که در آن هر سال رئیس جمهور وقت به نمایندگی از کشورمان حضور می یابند؛ حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رئیس جمهور راهی نیویورک شدند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۲    
ممنوع الخروجی افراد 5 علت دارد و تنها 5 گروه از افراد برای خروج از مرزهای کشور دچار مشکل می شوند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
شرکت فیسبوک و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن توافقنامه ای برای منع کاربران شبکه های اجتماعی از به کاربردن مطالب ضد صهیونیستی در صفحات شخصی خود هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
حاج منصور ارضی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را مایه تعالی خود و خدمتگزاران آستان اهل بیت (ع) توصیف کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۷    
یافته های محققان ژاپنی حاکی از آن است ماه احتمالا عامل زلزله های بزرگ زمین است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۲    
رژیم آل خلیفه از به تعویق افتادن محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۸    
من از ایران می آیم، که زادگاه پرآوازه ترین و درعین حال ناشناخته ترین انقلابهای دوران معاصر است. انقلابی بر پایه ی دین خدا و در امتداد راه پیامبران و مصلحان بزرگ الهی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۳    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصویری قدیمی از دیدار صمیمانه سیدحسن نصرالله با رهبرانقلاب را منتشر کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۸    
مجری شبکه آمریکایی ABC7 به اشتباه، خبر مرگ هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا را در آغاز یک بخش خبری اعلام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۳    
شرکت گوگل مشکل بوجود آمده برای دسترسی به جی میل را تایید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۸    
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح مربوط به ممنوعیت پرداخت پول نقد به ایران را تصویب کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۸    
بررسی حوادث صنعت پتروشیمی نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تا امروز (180 روز) 15 حادثه در صنعت پتروشیمی ایران رخ داده که به طور متوسط هر 12 روز یک حادثه در این صنعت ثبت شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۹    
28 میلیون ایرانی این روزها، شب و روزشان را با معروف ترین پیام رسان تلفن همراه در ایران، یعنی تلگرام می گذرانند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۴    
یکی از هواپیماهای مورد استفاده در پروازهای جاسوسی آمریکا که این بار نیز با اخطار قاطع پدافند هوایی کشورمان مجبور به بازگشت شد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۴    
روغن نارگیل به واسطه توانایی خود در تقویت آبرسانی و تزریق آنتی اکسیدان های مغذی به پوست از مواد پر مصرف در صنعت زیبایی محسوب می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۴    
هیلاری کلینتون در حساب کاربری خود در توییتر برای رقیب جمهوری خواهش 20 سوالی مطرح کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۴    
کارشناس ارشد مسائل حقوق بین الملل با تاکید براینکه عمدی بودن فاجعه منا محرز است، گفت: ایران می تواند در دادگاه های بین المللی کشورهایی همچون اسپانیا و بلژیک طرح دعوی فاجعه منا را دنبال کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۴    
در حالی که جهان بیش از پیش برضرورت کاهش آلاینده های زیست محیطی تاکید دارد، کمتر کسی است که به صنعت مد به عنوان یکی از مضرترین صنایع برای محیط زیست جهانی فکر کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۴    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین بر آمادگی بی قید و شرط رئیس تشکیلات برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۰    
منابع عربستانی از کشته شدن پنج نظامی سعودی در جریان درگیری با نیروهای ارتش یمن در مناطق مرزی، خبر دادند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
روزنامه آلمانی مدعی شده دولت آلمان بعد از دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتمال حمله تروریستی در ترکیه، سفارتش در این کشور را تعطیل کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
حاجی زاده با اشاره به میزان تخریب لایه اوزون در سطح کشورها گفت: لایه اوزون خوشبختانه در کشور ما مشکل زیادی ندارد اما در قطب جنوب یعنی استرالیا و نیوزلند بیشترین میزان تخریب لایه اوزون وجود دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۰    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در یاداشتی اعتراضی مدعی شد ایران با قاچاق اسلحه به یمن قطعنامه 2216 را نقض کرده و به خاطر این موضوع باید مجازات شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۶    
براساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، عربستان سعودی با سبقت از آمریکا، مجدداً جایگاه اول تولید نفت را در جهان از آن خود کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۱    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران با اشاره به اینکه از هر تعامل و گفتگویی از موضع برابر استقبال می کنیم، گفت: آمریکایی ها تروریست ها را به خوب و بد تقسیم می کنند و ما این روش را قبول نداریم .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۶    
مدیر عامل اتحادیه تعاونی لبنی گفت:در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده بود که سرانه مصرف لبنیات به 160 کیلو گرم برسد که به موجب برخی عوامل، تاکنون این امر محقق نشده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۱    
وزرای خارجه گروه 1+5 قصد دارند روز 22 سپتامبر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در خصوص برجام گفت وگوهایی را برگزار کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۶    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: حکومت بحرین مراقب باشد فریب عربستان را بیش از پیش نخورده و تبعات عدم توقف محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم را به درستی درک کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۲    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نوشهر گفت: همزمان با آغاز مرحله اول جشن عاطفه ها، 6 پایگاه ثابت و سیار آماده جمع آوری کمک های مردم نوشهر است.