چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۵۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 2 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 3 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 4 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 5 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 6 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 7 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 8 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 9 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 10 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 11 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 12 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 13 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 14 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 15 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 16 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 17 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 18 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 19 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 20 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 21 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 22 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 23 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 24 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 25 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 26 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 27 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 28 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 29 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۲    
به هیچ وجه پیازی که در یخچال مانده مصرف نکنید
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۲    
در حالی که سال پایانی فعالیت دولت یازدهم چند روزی است آغاز شده، دولت اقدام به افزایش 50 درصدی هزینه های برقراری انشعاب برق در تمامی شهرها و روستاها کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۷    
آمریکا از استقرار سامانه راکتی هیمارس در مرز ترکیه با سوریه به بهانه مقابله با گروه تروریستی داعش خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۲    
یکی از مقامات پنتاگون گفته که یک فروند کشتی نظامی آمریکا 2 روز پیش برای جلوگیری از برخورد با یک قایق نظامی ایرانی، 100 یارد پیش از برخورد با طرف ایرانی، به صورت اضطراری مسیرش را تغییر داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه بار دیگر ضمن تکرار ادعاهای پیشین گفت که وزیر خارجه آمریکا طوری رفتار می کند که گویی اتاق بازرگانی تهران است .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهارات ولیعهد عربستان را فرار به جلو خواند و گفت:او که این چنین بر لزوم حفظ امنیت حج تأکید می کند باید درماندگی دولتش را در حفظ امنیت حج سال گذشته به یاد آورده و پاسخگوی ملت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۲    
نحوه و زمان ثبت نام و مواد امتحانی آزمون ورودی دکتری سال 96 اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۳    
24 ساعت بعد از پیام مهم رهبرانقلاب به مناسبت موسم حج،فضای مجازی پر شده از هشتکی به نام شجره ملعونه.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۳۸    
نکات جالبی در استفاده از گوگل مپ وجود دارد که این نرم افزار را پیشرفته تر کرده است. در این مطلب نکاتی را ذکر می کنیم که شاید شما از آن بی خبر بوده اید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۳۴    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از انتشار نتایج رتبه بندی کیو اس خبر داد و گفت: سه دانشگاه علم و صنعت، صنعتی امیر کبیر و شهید بهشتی برای اولین بار در کنار تهران و شریف قرار گرفتند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۴    
برنامه متن حاشیه که قرار بود امشب با حضور علیرضا زاکانی و جواد حق شناس روی آنتن شبکه سوم سیما برود تا به موضوع فسادهای اقتصادی بپردازد، لغو شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۴    
سردار نقدی از تشکیل ستاد مردمی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۹    
رویترز نوشت پس از لغو تحریم های بین المللی علیه ایران، این کشور حضور خود را در بازارهای جهانی نفت گسترش داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طی صحبتی که با برخی نمایندگان مجلس داشتیم، آن ها نیز از توافق FATF بسیار نگران هستند و در صورتی که این توافق ملغی نشود وزیر اقتصاد را استیضاح می کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۴    
دبیرکل جدید اوپک با "حسن روحانی" رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۹    
داشتن تحرک بدنی و فعالیت های متناسب با وضعیت فرد می تواند در پیشگیری و کنترل چاقی نیز موثر باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
شب یکشنبه صفحه اینستاگرام خانم بازیگررا بازکردیم،دیدیم دنبال کنندگانش آب رفته!ماجرا از این قرار بودکه اینستاگرام اعلام کردکاربران پوچ و فِیک راازتعدادفالوورهای اعضای این شبکه اجتماعی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
مفتی وهابی عربستان که بارها به ایران و ایرانیان توهین کرده اینبار در واکنش به پیام مقام معظم رهبری درباره حج، ایرانیان را غیر مسلمان و مجوس خواند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه ساعتی پیش در جمع رزمندگان نُجَباء در حلب سوریه حاضر شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۰    
طبق آمارهای داده شده در فصل 2016-17 لیگ جزیره با داشتن 6 مربی در این لیست 10نفره در صدر قرار دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۵    
قیمت هر بشکه نفت خام با 28 سنت کاهش 47.36 دلار فروخته شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
یکی از اعضای سازمان آزادیبخش فلسطین ساف اعلام کرد تمام اخبار مربوط به موافقت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روسیه کذب است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۰    
نکته قابل تأمل در دیدار مدیران بانک ها با لاریجانی، حضور مدیران یکی از بانک ها بود که در خردادماه فیش حقوقی چند صد میلیونی وی رسانه ای شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و مردم مظلوم و انقلابی این کشور دعوت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: پس از برجام و لغو قطعنامه های شورای امنیت، ادامه صحبت از تحریم کشورها بی معناست و اصولا در این شرایط نمی توان منافع و روابط اقتصادی کشورها را با قوانین یکجانبه ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۵    
امام خامنه ای در ابلاغیه ی سیاست های کلی خانواده، ترویج ازدواج موفق و آسان برای جوانان را یکی از مواردی دانستند که جهت حرکت نظام باید معطوف به آن باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی از تشکیل جلسه هیئت نظارت بر برجام در روز چهارشنبه 17 شهریورماه خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت در واکنش به واردات تلفن همراه از کشور آمریکا با وجود ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از این کشور گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در استانهای شمالی کشور خبر داد و گفت: اکثر نقاط ایران در سه روز آینده هوای پاییزی پیدا می کنند و دمای اکثر نقاط کشور از یک تا شش درجه کاهش می یابد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۰    
تصویر جدیدی از ناوشکن سهند منتشر شده که نشان می دهد فاز تسلیح این ناوشکن آغاز شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس مجلس تاکید کرد: بنا به شهادت مراجع ناظر بین المللی، ایران در توافق هسته ای به همه تعهدات خود عمل کرده اما طرف های مقابل بدعهدی کرده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۰    
محمد سالاری نائب رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران به همراه شرکایش در چند سال اخیر رکورد 49395 متر مربعی ساخت و ساز را در تهران زد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۵    
بلومبرگ طی گزارشی نوشت اجرای قوانین FATF توصیه صندوق بین المللی پول بود که ایران اجرا کرد و این موضوع و بیکاری یک چهارم جوانان ایرانی، روحانی را در انتخابات آتی ریاست جمهوری آسیب پذیر می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
مقام معظم رهبری شناسایی شبهات روز و پاسخ به آنها را از جمله کارهای مهم حوزه های علمیه برشمردند و فرمودند: این کار هیچ منافاتی با فقاهت ندارد، زیرا فقه، منحصر به احکام عملی نیست ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۳    
جکی چان دومین بازیگر پردرآمد جهان که تهیه کنندگی، کارگردانی و فیلمنامه نویسی بیش از 30 فیلم رزمی را بر عهده داشته، امسال اسکار افتخاری می گرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۸    
با اجرای ناقص طرح هدفمندی یارانه ها و نگاه نه چندان مثبت مدیران ارشد وزارت نفت نسبت به بنزین تولید شده در پتروشیمی ها روند رو به رشد تولید بنزین در داخل کشور متوقف شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۳    
پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسب آغاز کنگره عظیم حج و سالگرد دو فاجعه کشتار زائران خانه خدا در مکه ، بازتاب گسترده ای در رسانه های صوتی و تصویری و فضای مجازی عربی منطقه از جمله در کشورهای لبنان ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۸    
معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس و مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با حضور در برنامه تیتر امشب به درباره ماهیت و پیامدهایFATF به مناظره پرداختند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۸    
نامزده 69 ساله دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل اظهار نظر برخی از رسانه ها و افرد جمهوریخواه رقیب خود آماج هدف منتقدین قرار گرفته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۳    
بسیاری از فرهنگیان منتظر بودند از تسهیلات اعطایی بانک سرمایه استفاده کنند. اگر همین وامی را که به پنج نفر دادند به 800 هزار عضو صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت می کردند به هر فرهنگی بیش از 4 میلیون تومان ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۳    
گروه تروریستی داعش اوقات شرعی نماز را در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه تغییر داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۸    
سهراب مرادی، مرد طلایی وزنه برداری ایران در بازی های المپیک تابستانی 2016 ریو، شبانگاه دوشنبه 15 شهریور مهمان برنامه خندوانه بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات رئیس جمهور فیلیپین، نخستین دیدار خود با رودریگو دوترته را لغو نمود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۳    
در تصویر زیر گرت بارفوت مرد 80 ساله ای را مشاهده می کنید که در مسابقات قهرمانی سه گانه استرالیا معروف به مسابقات مرد آهنی به خط پایان نزدیک می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۸    
فارغ از نگاه های سیاسی،الحاق به FATF لازمه گشایش ال سی، دریافت خطوط فاینانس و ری فاینانس، فروش اوراق قرضه خارجی،افتتاح حساب در بانکهای بین المللی و به طور کلی مراودات مالی ایران با دنیا است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۳    
یک مقام مسئول با توصیه به مردم مبنی بر اینکه کارت های سوخت خود را نگهداری کنند، گفت: فعلا عرضه کارتی سوخت ادامه دارد و مصوبه ای برای لغو عرضه کارتی ابلاغ نشده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۸    
قطار کرمان-مشهد که ظهر دوشنبه به سمت مشهد حرکت کرد نزدیکی ایستگاه سیریز دچار نقص فنی شد و این اتفاق مسافران را سردرگم کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۴    
محمد بن نایف مدعی شد که ایران در حج امسال مطالباتی بر خلاف مقاصد حج مطرح کرده و تلاش بر سیاسی کردن این مراسم داشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۹    
ناظر کمیته ملی المپیک در رشته والیبال می گوید انتقادی که به کمیته وارد است اینکه ناظران همراه تیم ها به سفر نمی رفتند و وقتی تیم یک ماه در ایران نبود نمی شد گزارشی ارائه کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۴    
تیم کندلی به قتل و جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.