جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 24 دی 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 1 دی 1395 پدال نیوز 2 دی 1395 پدال نیوز 3 دی 1395 پدال نیوز 4 دی 1395 پدال نیوز 5 دی 1395 پدال نیوز 6 دی 1395 پدال نیوز 7 دی 1395 پدال نیوز 8 دی 1395 پدال نیوز 9 دی 1395 پدال نیوز 10 دی 1395 پدال نیوز 11 دی 1395 پدال نیوز 12 دی 1395 پدال نیوز 13 دی 1395 پدال نیوز 14 دی 1395 پدال نیوز 15 دی 1395 پدال نیوز 16 دی 1395 پدال نیوز 17 دی 1395 پدال نیوز 18 دی 1395 پدال نیوز 19 دی 1395 پدال نیوز 20 دی 1395 پدال نیوز 21 دی 1395 پدال نیوز 22 دی 1395 پدال نیوز 23 دی 1395 پدال نیوز 24 دی 1395 پدال نیوز 25 دی 1395 پدال نیوز 26 دی 1395 پدال نیوز 27 دی 1395 پدال نیوز 28 دی 1395 پدال نیوز 29 دی 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- یکی از نزدیکان خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی واژگونی خودرو بستگان خود را تکذیب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
پدال نیوز- به دفترچه راهنمای خودرو توجه کرده و فارغ از اینکه چه خودرویی سوار هستید برنامه سرویس و نگهداری همیشگی آن را مطالعه و اجرایی کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: اشمیت شنبه شب به وقت شرق آمریکا در فلوریدا دستگیر شد و انتظار می رود که او با اتهام مربوط به ماجرای تقلب در مورد میزان انتشار گازهای گلخانه ای و رسوایی دیزل گیت فولکس واگن محاکمه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: قبل از محدود شدن واردات مرسدس بنز و حذف این برند از فهرست ثبت سفارش واردکنندگان متفرقه برای فروش مدل پایه E کلاس جدید یعنی E200 با تحویل دوماهه رقم 630 میلیون تومان را طلب می کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز- کارشناسان در برنامه مناظره که به موضوع آلودگی هوا اشاره داشت بر راهکارهای رفع آلودگی هوا، همکاری تمامی دستگاههای مرتبط ، آموزش همگانی، توجه به حمل و نقل عمومی، بهبود وضعیت صنایع آلاینده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز- در کشور ما شمار کشته های تصادفات رانندگی از 27 هزار و 760 کشته در سال 84 به 16 هزار و 586 کشته در پایان سال 94 رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: معاون شهردار تهران گفت: تمامی پروزه صدر تهران با 1300 میلیارد تومان ساخته شده و اعداد اعلام شده دیگر واقعیت ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز- تعدادی از مسافران اتوبوس نی ریز که امروز دچار سانحه شد سرباز بودند ضمن اینکه یکی از زخمیان حادثه نیز جان باخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز- خودروی بستگان آیت الله هاشمی در اتوبان قم-کاشان واژگون شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: دو شرکت نوپای لوسید و فارادی فیوچر چند ویژگی مشترک با یکدیگر دارند. هردو چند تن از کارکنان سابق تسلا را استخدام کرد...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: برخی می گویند هرگز کار و لذت را ترکیب نکنید اما در بحث خودرو گزینه های معدودی وجود دارند که دو حوزه ی یاد شده را به...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: شرکت پژو سیتروئن اعلام کرد 233 هزار دستگاه خودرو پژو تحت لیسانس این شرکت فرانسوی طی سال 2016 در ایران تولید شده است که معادل 7 درصد کل تولید جهانی این شرکت بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: تویوتا یاریس که نمونه هایی از آن در کشورمان هم حضور دارد، در نسخه های مختلفی ساخته شده که بسته به بازارها باهم تفاو...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: بی تعارف باید گفت که امروزه خیابان ها و معابر اغلب شهرهای کشورمان، به ویژه کلان شهرها و مراکز استان ها...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI گزارش ماهیانه خود از ارزیابی کیفیت خودروهای ساخت داخل را اعلام کرد که در آن تغییر محسوسی در کیفیت خودروهای تولید داخل طی آذرماه ایجاد نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: شرکت سایپا برای فروش خودروی آریو 1600 اتوماتیک خود بخشنامه جدید فروش صادر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- وزیر کشور گفت: تاکنون 40 هزار خودروی فرسوده در ناوگان عمومی شهرها تعویض شده و تا 90 هزار تعویض خودرو ظرفیت داریم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی تویوتا اولین تصاویر رسمی از مدل یاریس هاچبک را که مدتها همگان منتظرش بودند، منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس از ساعت 15 امروز خبر داد و گفت: این محدودیت تا ساعت 24 ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز: کیا استینگر 2018 که در نمایشگاه خودرویی دیترویت به شکل غیرمنتظره ای معرفی شد و اکنون خودروساز کره ای قصد دارد این خودرو را با پیشرانه الکتریکی نیز روانه بازار کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مرکز کنترل ترافیک پایتخت از بخش های مختلف این مرکز دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- روسای پلیس آگاهی ناجا و تهران بزرگ نسبت به شایعات منتشر شده مبنی بر وقوع جرائمی نظیر اذیت و آزار زنان و سرقت در تاکسی های اینترنتی، توضیحاتی را ارائه دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز- پارک خودروها در مقابل مبادی ورودی و خروجی منازل شخصی و ساختمان ها و انسداد مسیر تردد در چنین محدوده هایی از نمونه چالش هایی به شمار می رود که قانون برای برخورد وکنترل آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز- اتوبوس دوطبقه ای متعلق به شرکت داموری در نزدیکی شهر دورچستر انگلیس کاملاً در آتش سوخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۲    
پدال نیوز- با توجه به اطلاعات به دست آمده راه های ورودی و خروجی تهران در آرامش به سر می برند و بیشترین تردد در محور آزادراه کرج-تهران به ثبت رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- خودرو چینی ام وی ام 315 مدتی است که درخیابان های شهر دیده می شود و مدل هاچ بک آن با قیمت حدود 41 میلیون تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- آذر ماه امسال تولید برخی سواری های دوگانه سوز کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- ثبت سفارش برای واردکنندگان خودرو که مجوز از نمایندگی های معتبر ندارند، چند هفته ای است در حالی متوقف شده که نمایندگی های مجاز فقط 10 درصد از نیاز بازار را پوشش می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی توضیحاتی را درباره فعالیت آژانس های موبایلی ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- هوای شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۲    
پدال نیوز- در میان خودروهای ایرانی سایپا SE 111 و سایپا 131 SE با قیمت 20 میلیون تومان از ارزان ترین های بازار داخلی هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۲    
پدال نیوز- تیبا 2 هاچ بک EX به مبلغ 27 میلیون 600 تومان در بازار معامله می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز: بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو تحویل فیست لیفت جدید تیگو5 آغاز شده است و خریداران این خودروی تازه وارد در روزهای اخیر توانسته اند از سواری با این کراس اوور چری لذت ببرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز: همزمان با آغاز بکار نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017، شرکت های مطرح خودروسازی جهان هم به نمایش محصولات خود در این نمایشگاه پرداخته اند، اما هزاران کیلومتر دورتر از دیترویت آمریکا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز- رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات طرح جدید اخذ معاینه فنی ویژه یا برتر گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- در این هفته نسبت به هفته پیشین بازدهی گروه خودرو و ساخت قطعات معادل 11 درصد کاهش یافت ولی میانگین حجم و ارزش معاملات به ترتیب 78 و 57 درصد افزایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز- انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: شرکت پارس خودرو برای پیش فروش برخی از محصولات خود بخشنامه جدیدی صادر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: آئودی Q5 مدل 2017 جدید که به تازگی رونمایی شده نسخه ای پرچم دار به نام SQ5دارد و آئودی اعلام کرده است که این کراس اوور عملکرد بالا از ماه آوریل به فروش خواهد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: کیا هفته گذشته به صورت دیجیتالی از Morning مدل 2017 در کره جنوبی رونمایی کرد که در دیگر بازارهای جهانی با نام پیکانتو شناخته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، کیفیت و سرمایه در گردش را دو چالش جدی صنعت خودروسازی اعلام کرد و گفت: تولید خودروهای فاقد کیفیت رقابتی و سرمایه در گردش نامناسب ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم در سطح بازار تهران است؛ لازم به توضیح است؛
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موانع موجود برای حضور سرمایه گذار خارجی در صنعت خودرو گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ورود قطعات قاچاق ، معضلی جدی برای صنعت قطعه سازی کشور محسوب می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: گزارش ها از وضعیت بازار حاکی از آن است که همچنان بازار خودرو سرد و خرید و فروش در حداقل ممکن قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: یک فعال در صنعت قطعه سازی با اشاره به مشکلات این صنعت در کشور گفت : در شرایط کنونی صنعت قطعه سازی داخلی با مشکلات و موانع بسیاری مواجه است و این مسائل مانع از پیشرفت آن شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: هر چند شروع تولید شورولت کامارو به سال 1966 باز می گردد اما اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، شروع تولید این خودرو نه در این سال و نه حتی در کارخانه جنرال موتورز رقم نخورد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: دولت در 9 ماه ابتدایی سال جاری بیش از یک میلیون و 500 هزار تن بنزین وارد کرد.