یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 13 مرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مرداد 1397 پدال نیوز 2 مرداد 1397 پدال نیوز 3 مرداد 1397 پدال نیوز 4 مرداد 1397 پدال نیوز 5 مرداد 1397 پدال نیوز 6 مرداد 1397 پدال نیوز 7 مرداد 1397 پدال نیوز 8 مرداد 1397 پدال نیوز 9 مرداد 1397 پدال نیوز 10 مرداد 1397 پدال نیوز 11 مرداد 1397 پدال نیوز 12 مرداد 1397 پدال نیوز 13 مرداد 1397 پدال نیوز 14 مرداد 1397 پدال نیوز 15 مرداد 1397 پدال نیوز 16 مرداد 1397 پدال نیوز 17 مرداد 1397 پدال نیوز 18 مرداد 1397 پدال نیوز 19 مرداد 1397 پدال نیوز 20 مرداد 1397 پدال نیوز 21 مرداد 1397 پدال نیوز 22 مرداد 1397 پدال نیوز 23 مرداد 1397 پدال نیوز 24 مرداد 1397 پدال نیوز 25 مرداد 1397 پدال نیوز 26 مرداد 1397 پدال نیوز 27 مرداد 1397 پدال نیوز 28 مرداد 1397 پدال نیوز 29 مرداد 1397 پدال نیوز 30 مرداد 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در سطح بازار پایتخت طی امرداد ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز- پروژه پیمایش تحت عنوان دوچرخه سواری در گرم ترین نقطه زمین جمعه 19 مرداد 1397 برای ثبت در کتاب رکوردهای گینس در حاشیه غربی ریگ یلان در بیابان لوت خراسان جنوبی انجام می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- شرکت گروه بهمن از معامله 40 میلیارد تومانی یک ملک با سرمایه گذاری بهمن خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز: مدیر عامل شرکت خودروسازی اسکانیا از به خطر افتادن همه فروش این شرکت به ایران در صورت آغاز تحریم های آمریکا خبر داد و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آغاز ثبت نام طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده تاکسیرانان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز - کمپانی Inkas Armoured Vehicles خودروی موسوم به Mercedes-Benz G63 AMG limousine را به قیمت 1.16 میلیون دلار رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: شرکت میشلن در حال توسعه نوعی لاستیک برای سرعت های نزیک به 500 کیلومتر بر ساعت است که از بازیافت مواد زائد و ارزان قیمت در صنایع چوب ساخته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۵    
پدال نیوز: طی هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی در بازار بازهم افزایش یافت. رئیس اتحادیه صنف نمایشگاهداران و فروشندگان خودروی تهران با ذکر این مطلب از افزایش قیمت حاشیه ای خودروهای داخلی در بازار خبر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۰    
پدال نیوز-دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از قطع دسترسی و برخورد حقوقی با دفاتر پیشخوان متخلف در زمینه مالیات مشاغل خودرو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز: پژو در استرالیا 208 GTi ادیشن D finitive را عرضه کرد که با به روز رسانی های فنی و ظاهری کامل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز: سرانجام شاسی بلند بیجینگ اتو (بایک) BJ90 به فرم تولید انبوه خود دیده شد. این خودرو از ماه سپتامبر در بازار خودروی چین عرضه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶    
پدال نیوز: یک دستگاه خودروی 206 پارک شده کنار خیابان به دلیل سیم کشی غیر اصولی برای استفاده سیستم صوتی از قسمت باطری دچار اتصالی و در نتیجه آتش سوزی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶    
پدال نیوز: خودروی L. 90 بر اثر تصادف شدید با گاردریل های بزرگراه آزادگان متلاشی شد و هر چهار سرنشین آن مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: برای خرید خودروی جک در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 61 میلیون تومان پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- سرپرست سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 14 نفر در یک تصادف زنجیره ای در اصفهان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با طرح این پرسش که خودروهای تولیدی کجا هستند، گفت: چرا باید ظرف 20 روز قیمت پژو206 تیپ 2 با رشد 35 درصدی از 38 میلیون تومان به قیمت 48 میلیون و 500 هزار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات گفت: چنانچه پس از ارزیابی ها نتایج این اقدام مثبت ارزیابی شود، می توان آن را ادامه داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۶    
پدال نیوز: تاکسیران های شهرستان قرچک امروز مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۶    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودرو دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۶    
پدال نیوز: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: در قالب یک مدل آماری نقاط پرحادثه اصفهان و عوامل بروز حوادث زیاد در این نقاط مشخص می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۶    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل ترافیک شهردار منطقه اعلام کرد: توسعه خط سه مترو از میدان نوبنیاد تا تجریش و ادامه آن تا خیابان ولیعصر(عج) ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز: نایب رییس مجلس، آخرین نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با موضوع تخلفات ثبت سفارش خودرو را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز- یک فعال بازار خودرو گفت: با ممنوعیت قطعی واردات خودرو باید در انتظار سونامی بیکاری در صنعت خودرو و صنایع وابسته آن باشیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت: از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون، 5 درصد از قیمت خودروها در حاشیه بازار کاسته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور مشکلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کشور را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز- روزانه 50 تا 60 اتوبوس زائران ایرانی را از مدینه به مکه منتقل می کنندرئیس سازمان حج و زیارت گفت: روزانه 50 تا 60 اتوبوس زائران ایرانی را از مدینه به مکه منتقل می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز -با انتشار ناخواسته پتنت های X7، می توانیم تصویری کاملا واضح از چهره بزرگترین ب ام و شاسی بلند داشته باشیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از اعزام 507 دستگاه اتوبوس از یزد به مرز چذابه در سال گذشته خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، سرجیو مارچیونه، مدیر فیات، کرایسلر و FCA و مردی که توانسته بود دو غول خودروسازی را از مرگ حتی نجات دهد خودش در دام مرگ گرفتار شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- شرکت مدیران خودرو از ساعت 11 صبح فروش نقدی تیگو 7 را آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز-جنرال موتورز در تلاش است تا وضع تعرفه برای کالاهای وارداتی از چین به خاک آمریکا را به نفع ساخته های خود تغییر دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز- رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از افزایش حدود 2 درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در جاده های 3 استان کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز- میانگین تولید روزانه بنزین ایران در حال حاضر 93 میلیون لیتر در روز است و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران قرار است این رقم طی روزهای آینده با تامین (MTBE) موردنیاز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- تور سافاری بین المللی موتورهای سنگین پاریس اصفهان، پس از عبور از مرز بازرگان و شهرهای تبریز، اردبیل و رشت، با استقبال و همراهی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی به پایتخت رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در تلاشیم در کوتاه ترین زمان ممکن فاز اول خط شش که حدوداً ده کیلومتر است را تکمیل و راه اندازی کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- یکی از مدیران زیست محیطی آلمان در گفتگویی در خصوص آلودگی هوا بواسطه استفاده از سوخت های نامناسب تاکید کرد: خیالتان را راحت کنم؛ صنعت خودرو آلمان در اختیار دفتر صدراعظم است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: خط 6 مترو بیش از 90 درصد آمادگی داشته و ما می توانستیم تا پایان سال 96 این خط را به بهره برداری برسانیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد: کامیون های اروپایی و ترکیه ای که حامل بار برای ایران هستند در مرز بازرگان متوقف مانده اند، در حالیکه اکثر این ماشین ها حامل مواد غذایی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۶    
پدال نیوز- دولت برزیل آمادگی کامل خود را برای تامین منابع مالی و سرمایه گذاری از طریق فاینانس در بخش خودروهای سنگین و تجاری اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۶    
پدال نیوز- در جریان بازار امروز گروه خودرو جزو منفی ترینها بود به طوریکه بازدهی گروه یکروزه 3 درصد افت کرد و عدد شاخص با کاهش 453 واحدی به ارتفاع 14 هزار و 361 واحد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۶    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح کنترل و مهار تصادفات پلیس راه شمال و جنوب استان از ابتدای مرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز: اگرچه این توقیف سهام مربوط به روزهای اخیر نیست اما اهمیت آن با توجه به حجم سهام مسدود شده موضوعی است که بهتر است سهامداران اصلی بانک مذکور همچون صندوق بازنشستگی وزارت نفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با طرح این پرسش که خودروهای تولیدی کجا هستند، گفت: چرا باید ظرف 20 روز قیمت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: سپر 911 جدید نیز تغییر شکل یافته و از طرفین به چراغ های LED می رسد که با ورودی های هوا یکپارچه شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: خبرهای مربوط به این پیک آپ الکتریکی سانگ یانگ توسط مدیرعامل این شرکت در یک کنفرانس رسانه ای تائید شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: اگرچه بحث فرمان پذیری (Handling) و ترمزها در سرعت خودرو بسیار مهم هستند اما افزایش سرعت لزوماً به معنای افزایش سرعت در مسیر مستقیم نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۱    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به حال و روز فعلی صنعت خودرو ایران که از طرفی با افزایش فشارهای بین المللی و از طرفی دیگر با نوسانات نرخ ارز بر واردات و تولیدات داخلی دست و پنجه نرم می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز: دبیر انجمن خودروسازان ایران با اعلام اینکه در حال حاضر حدود 50 هزار خودروی ناقص در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا به دلیل نواقص قطعه قرار دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- مراسم تحویل 14 دستگاه خودروی مینی بوس ایسوزو از محل طرح نوسازی و اشتغال زایی با وام 4 درصد با حضور مدیران صندوق کارآفرینی امید شعبه یزد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز: یکی از سوالات متداولی که در مورد پراید پرسیده می شود تیپ های مختلف آن شامل SL ،SX،SE ،TL ،EX است و افرادی که قصد خرید خودرو پراید را دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز: فراری یکی از این خودروسازهاست که برای ساخت رنگی ارزانتر و افزایش کیفیت آن قدمی پیشرو برداشته و قصد دارد پالت رنگش را جالب تر و متنوع تر ارائه کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 20میلیون تومان در سطح بازار طی امرداد ماه 97، آگهی فروش خورده اند؛
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز گروه صنعتی ایران خودرو در تیرماه سال جاری به رکورد جدیدی در صادرات قطعات ریخته گری دست یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز- در راستای بهره مندی از فن آوری های نوین ارتباطی و به منظور حفظ حریم و افزایش سطح امنیت و اطلاعات مشتریان و همچنین افزایش کیفیت خدمات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز- به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، کارگزاران و نمایندگی های شرکت ایران خودرو، سایت شماره گذاری پلیس راهور ناجا توسعه یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی گفت: با وجود اقدامات انجام شده در زمینه رفع خود تحریمی و بهبود شرایط اما اقدامات انجام شده تکافوی شرایط بحرانی نیست و صنعت قطعه تنها تا 3 ماه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اختلاف قیمت کارخانه تا بازار ناشی از عرضه کم خودرو و افزایش تقاضا به دلیل گرایش سیل نقدینگی به سمت بازارهای طلا، سکه، ارز و خودرو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز- گرد و خاک ناشی از شایعه افزایش قیمت بنزین با خبری مبنی بر اینکه "بنزین گران نمی شود" بالاخره خوابید و به نظر نمی رسد حداقل تا پایان سال جاری دغدغه افزایش قیمت بنزین باز هم باعث شود مردم در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۱    
پدال نیوز: با حکم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی یونسیان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل منصوب و معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۱    
پدال نیوز: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ریشه تخلفاتی همچون ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو به سیاست گذاری های غلط در این حوزه باز می گردد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۱    
پدال نیوز: هیجان انگیزترین قسمت خودروسازی را می توان طراحی خودروهای مختلفی دانست که بر اثر ذهن طراحان به وجود آمده اند و شاید هیچگاه راهی به خیابان نداشته باشند اما دیدن آن ها همیشه لذت بخش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف های رانندگی در سطح جاده های ارتباطی این استان طی یک هفته اخیر (5 تا 12 مرداد) 13 کشته و قریب 20 مصدوم برجا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه های کشور گفت: علاوه بر ترافیک در ورودی های تهران، در محور جنوب به شمال هراز نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز- استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: هر چند طرح ساخت مترو تهران - شمال مزایای بسیاری دارد اما با راه اندازی آن تراکم گردشگر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- رییس پلیس راه کشور از توقف اجرای پروژه های اصلاح زیرساخت های جاده های کشور خبر داد و گفت: از آنجایی که 5 هزار و 400 محل حادثه خیز در جاده ها وجود دارد که هزار و 500 محل نیز در وضعیت بحرانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در بحث گرانفروشی خودرو شکایت هایی از چند نمایندگی بزرگ خودرو در کشور به ما ارجاع شده که در این باره 2 پرونده در تعزیرات استان البرز تشکیل و در حال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- دو سرنشین خودروی پژو پارس پس از تصادف شدید با خوردی نیسان پیکاپ داخل اتاقک خودرو محبوس شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: پلیس براساس قانون دستگاه ها و سازمان های مقصر در وقوع تصادفات رانندگی جاده ای را به مراجع قضایی معرفی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در 72 ساعت گذشته 482 مأموریت امدادی صورت گرفته است گفت: در این مدت 86 مصدوم سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در هوای تهران طی امروز (13 مرداد ماه) در پی وزش باد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: وجود بیش از 400 هزار جمعیت در قزوین و به همین میزان جمعیت در شهرک های اقماری آن امروز ما شاهد تردد روزانه یک میلیون سفر در این شهر هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز- سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان از جابجایی روزانه حدود 50 هزار مسافر توسط سازمان اتوبوسرانی در خطوط مختلف خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز- دو سوم جمعیت جهان در مناطقی زندگی می کنند که دارای آلودگی هوا ناشی از دود اگزوز، صنعت و سوزاندن چوب است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۷    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو نیسان در سطح بازار پایتخت طی امرداد ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: اگر اخبار حوادث را دنبال کرده باشید حتماً چشم شما به خبر تأسف برانگیز مرگ 5 کارگر شهرداری بر اثر تصادف با یک خوردوی پژو افتاده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از ارائه گزارش این کمیسیون درباره عوامل نوسانات بازار های ارز، سکه و خودرو به هیئت رئیسه پارلمان و دستگاه قضا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: همسر یک برج ساز با درخواست مهریه 1000 سکه ای خود، شش خودرو و خانه مجردی شوهرش را توقیف کرد تا او را نقره داغ کند، اما در دادگاه با پیشنهاد تازه ای مواجه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: بیمه سامان از جمله شرکت های بیمه ای فعال در زمینه خدمات متنوع در رشته های بیمه ای گوناگون است که توانسته به خوبی از ظرفیت فضای مجازی کشور و استارتاپ های حوزه اینشورتک استفاده کرده و با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۷    
42 مدل موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت استانداردهای 25 گانه با عدم تایید از سوی سازمان ملی استاندارد و توقف شماره گذاری روبرو شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز- گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش ( مشارکت در تولید) خودرو سایپا 131 طرح تابستانه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: شرکت خودرو سازی فیات کرایسلر شکایت تجاری را علیه خودروساز هندی (ماهاندرا) ثبت کرده است تا از ورود خودرو های آفرود این شرکت به خاک آمریکا که شباهت زیادی به مدل جیپ فیات کرایسلر دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: سود دهی فصلی شرکت تویوتاموتور با افزایش 19 درصدی بیشترین میزان صعود خود را پس از دو سال ونیم تجربه کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: شرکت خودرو سازی بی ام و پیش بینی کرد که میزان فروش این خودروساز آلمانی در چین به رغم تنش های تجاری و تعرفه ها بین 5 تا 10 درصد افزایش خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: تنها چند روز به آغاز دور جدید تحریم های جدید آمریکا علیه ایران باقی نمانده است و صنعت و تولید خودرو که هنوز تحریم ها اعمال نشده به ریپ زدن افتاده است مشخص نیست چه سرنوشتی در آینده پیدا ...