شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 20 مرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مرداد 1397 پدال نیوز 2 مرداد 1397 پدال نیوز 3 مرداد 1397 پدال نیوز 4 مرداد 1397 پدال نیوز 5 مرداد 1397 پدال نیوز 6 مرداد 1397 پدال نیوز 7 مرداد 1397 پدال نیوز 8 مرداد 1397 پدال نیوز 9 مرداد 1397 پدال نیوز 10 مرداد 1397 پدال نیوز 11 مرداد 1397 پدال نیوز 12 مرداد 1397 پدال نیوز 13 مرداد 1397 پدال نیوز 14 مرداد 1397 پدال نیوز 15 مرداد 1397 پدال نیوز 16 مرداد 1397 پدال نیوز 17 مرداد 1397 پدال نیوز 18 مرداد 1397 پدال نیوز 19 مرداد 1397 پدال نیوز 20 مرداد 1397 پدال نیوز 21 مرداد 1397 پدال نیوز 22 مرداد 1397 پدال نیوز 23 مرداد 1397 پدال نیوز 24 مرداد 1397 پدال نیوز 25 مرداد 1397 پدال نیوز 26 مرداد 1397 پدال نیوز 27 مرداد 1397 پدال نیوز 28 مرداد 1397 پدال نیوز 29 مرداد 1397 پدال نیوز 30 مرداد 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: قاضی دادسرای جنایی تهران برای پسر جوانی که با پرسه زدن در شهر زنان و دختران جوان را به عنوان مسافر سوار خودروی خود می کرد و آن ها را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز: پیک موتوری که متهم است زن جوانی را در شهرستان فردیس کرج به قتل رسانده است در بازجویی های ابتدایی جرم خود را انکار کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز: بررسی اسناد مالی کوچکترین بانک کشورمان (از نظر تعداد شعبه) نشان می دهد این بانک نیز درگیر تخلفی شده و در اواخر سال گذشته یعنی 1396، یک سوء استفاده مالی در این بانک کشف شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- مسئولان شرکت بین المللی حمل و نقل PT Astra، تعداد 200 خودرو را در اختیار میزبان بازی های آسیایی قرار دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: هوندا، کلیک 150 با کارکرد یک هزار کیلومتر به مبلغ 27 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۹    
پدال نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه اجرای استاندارد های 85 گانه به معنی توقف تولید نیست، گفت: در اجرایی کردن استاندارد های 85 گانه، تأخیر را می پذیریم، اما کوتاه نمی آییم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۹    
پدال نیوز: راننده باربر وقتی برای خرید آبمیوه از خودرواش پیاده شد نمی دانست دزدان دریک چشم بر هم زدن خودرو را همراه بارش می دزدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۹    
پدال نیوز: روز جمعه در پنسیلوانیا یک پارکینگ خودرو به علت رانش زمین 6 ماشین را با خود به پایین کشید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۸    
پدال نیوز: براساس اعلام نشریه زایتونگ آلمان، خودروساز دی یوئر آلمان فعالیت خود را در ایران به خاطر تحریم های آمریکا متوقف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۸    
پدال نیوز: قیمت برخی خودروهای تولید داخلی در اولین روز از هفته جاری افزایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز: دیر یا زود آزادسازی قیمت خودرو اتفاق می افتد چرا که قیمت دستوری خودرو در چند سال اخیر موجب زیان خودروسازان شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: حدود یک هفته بعد از این موضوع، وزیر صمت در دیدار با اعضای انجمن واردکنندگان خودرو اعلام کرد قطعا واردات خودرو تا پایان سال جاری ممنوع خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: باید بین مقوله ایمنی، محیط زیست و تحریم ها یک تعادل ایجاد کرد تا قطعات قابل تامین باشد
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف خودرو همچون پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و... از امروز در سطح معابر پایتخت اجرا می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز- در نماشیگاه خودرو سال گذشته، پیکاپ آسنا که به عنوان محصول جدید برند آمیکو در ایران معرفی شده بود، به شدت در ورودی اصلی نمایشگاه شهرآفتاب، نگاهها را به خود جلب کرده بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: تصادف خودروی وانت با مینی بوس در کمربندی پیشوا . ورامین دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 پس از برخورد با جدول کنار خیابان، داخل جوی آب به حالت نیمه واژگون درآمده و پنج سرنشین آن مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو رنو تولید داخل در سطح بازار پایتخت طی امرداد ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه همه قطعات خودرو مشمول استاندارد اجباری نیستند، اعلام کرد: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: سیستم پارک الکترونیکی اولین بار توسط شرکت "ب ام و" بر روی خودرو سری 7 در سال 2005 ارائه شد. اما این سیستم چیست؟
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: تابلوی اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی هر روز نزدیک می شود و ابهامات اجرای این طرح نیز به همان نسبت بزرگ تر و نزدیک تر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: تصاویر قبلی از مدل مفهومی HS7 بوی لوکس بودن می دهد. تریم چرمی، نوارهای آلومینیومی درون کابین و فرمان کاربردی از ویژگی های این خودرو هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 6 تا 9 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه 81 هزار خودرو در سامانه نوسازی ثبت نام کرده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این که خودروهایی که در تهران تردد می کنند باید معاینه فنی تهران را بگیرند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز- رئیس جمهوری آمریکا، کانادا را به اعمال تعرفه های گمرکی بر واردات خودرو از این کشور تهدید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: تنها 50 درصد ظرفیت اسمی مربوط به موتورسیکلت در آموزشگاه های اصفهان پر می شود و نیازمند اطلاع رسانی به شهروندان در ارتباط با دریافت گواهینامه موتور هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۳    
عصر خودرو-مقیمی گفت: لازم است پلیس راهور روزانه و شبانه در برخورد با کامیون های فرسوده و فاقد معاینه فنی و آلاینده جریمه صادر کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بدنه وزارت کشور برای توسعه مراکز سیار معاینه فنی به مشکل خوردیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۸    
پدال نیوز- امروز خودرویی ها معاملاتی متعادل منفی داشتند با این حال میانه بازار شاهد تحرکات مثبتی از گروه بودیم که متاثر از شایعاتی مبنی بر تغییر مکانیزم قیمت گذاری و البته پیشنهاد ارزی حمایتی بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز- معاون وزیر صنعت با تأکید براینکه ما تضامین لازم را در قرارداد از طرف فرانسوی گرفته ایم، گفت: به هر حال پژو برای لغو قرارداد محکوم است و باید جریمه پرداخت کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز: صندلی های خودرو پوشش چرمی دارد و مجموعه حمام و سرویس بهداشتی نیز در فضای درونی خودرو جا گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۳    
پدال نیوز- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه تردد هر گونه خودروی فاقد معاینه فنی در شهر تهران با جریمه همراه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۳    
پدال نیوز: تحریم های جدیدی که به سراغ کشور ما روانه شده است قلب صنعت خودروسازی را هدف گرفته، صنعتی که به عنوان دومین صنعت بزرگ ایران شناخته می شود و حالا ممکن است با خروج شرکت های خارجی درگیر برخی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز- ایستگاه ورزشگاه آزادی روز جمعه 19 مردادماه 97 پذیرای حدود 32 هزار تماشاگر فوتبال بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: بهره برداری از 4 ایستگاه خط 6 مترو در شهریور امسال آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک از پیشنهاد و راهکارهای این انجمن با هدف کنترل قیمت ها در حوزه لاستیک های وارداتی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز- پتنت جدید اپل شیشه جلوی خودرو را به یک نمایشگر مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده با قابلیت مسیریابی تبدیل خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوزر- "ارائه سیاست های مدیریتی مناسب جهت کنترل سوانح و حوادث رانندگی در ایران به کمک رویکرد مدل سازی پویایی شناسی سیستم" عنوان طرحی است که توسط محققان کشور انجام شد تا شاهد مدیریت مناسب در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز- قانون وزارت صنعت را موظف کرده بسته کاملی برای تولید و رواج استفاده از موتورسیکلت های برقی در کشور ارائه کند، اما این وزارتخانه به بهانه های مختلف از این تعهد قانونی شانه خالی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس پایتخت از مذاکره پلیس با اتوبوسرانی درخصوص معاینات فنی و پلاک اتوبوس های شرکت واحد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز- پس از آنکه خودروسازان ژاپنی به تقلب و انتشار اطلاعات نادرست برای مصرف سوخت و میزان آلایندگی خودروهای خود متهم شدند، حالا با ارائه گزارشی از عملکرد نادرست خود عذرخواهی کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی از صدور 60 مجوز فعالیت برای تاکسی های اینترنتی در ایران تا به امروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۷    
پدال نیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از امروز طرح تشدید برخورد با این تخلفات سالن مانند پارک دوبله اجرا می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۷    
پدال نیوز: نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا باید به دنبال تولید چندین محصول متنوع در سبد خود باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۷    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- تصویری از الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری را در حال موتورسواری در صحنه ای از فیلم مسابقه رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان ببینید. این مسابقه بین بازیگران مطرح سینما برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- بر اساس بند 2 تصویب نامه هیات وزیران در تاریخ 14 مرداد ماه، واردات کالاها به غیر از کالاهای اساسی و دارو از بازار دوم ارز و محل ارز حاصل از صادرات تامین خواهد شد که این مصوبه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۲    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح نصب ردیاب به خودرو برای افزایش قدرت کشف سرقت ها و جلوگیری از این امر از آبانماه در اصفهان به عنوان نخستین استان کشور اجرایی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۷    
پدال نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودروسازان برای اجرای استانداردهای 85گانه خودرو باید برنامه خود را اعلام کرده و بر طبق آن پیش روند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۷    
پدال نیوز: با بازگشت تحریم های آمریکا علیه خودروسازی ایران، این صنعت بزرگ، عصری جدید پر از سختی و چالش را آغاز کرده و بر این اساس، نه تنها شرکای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۲    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهر دماوند با تاکید بر هشیاری بیشتر خانواده ها در استفاده از سرویس های مدارس، گفت: بیش از 50 درصد سرویس های این مدارس فاقد پروانه فعالیت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۲    
پدال نیوز- با بومی سازی سیستم کنترل هوشمند ریلی از سوی یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس، ایستگاه متروی شهر آفتاب به منظور کنترل هوشمند قطار به این سیستم مجهز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 میلیون و 500 هزار تردد خودرو در راه های ارتباطی این استان ثبت شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پاترول با سه دستگاه موتورسیکلت در جاده ابرو و سیمین شهر همدان، 2 تن فوت و یک تن مجروح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با تاکید بر اینکه LRT گزینه آلترناتیو مناسبی در برخی نقاط پایتخت خواهد بود به تشریح مزایا و معایب استفاده مطلق از این وسیله حمل و نقل عمومی جدید پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز: یک انبار احتکار لاستیک خودروهای سنگین به ارزش حدود پنج میلیارد ریال در شهرستان تیران و کرون کشف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۲    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت به واردکنندگان خودرو هشدار داد که یا باید خودروهای وارد شده با ارز 4200 تومانی را متناسب با این نرخ ارز عرضه کنند و یا مابه التفاوت آن را به دولت پرداخت کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۲    
پدال نیوز: بنابر اظهار مدیر فروش و بازاریابی شرکت نگین خودرو، تحویل خودروهای رنو در هفته های آتی از سر گرفته خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز: در مجموع 6 تیپ خودروی پیکاپ در سبد محصول گروه صنعتی آمیکو قرار دارد که در آینده ای نزدیک وارد مدار تولید خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز- تیرماه امسال تولید انواع خودرو به طور میانگین 22.8 درصد کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- رئیس هیئت عامل ایدرو گفت: دلیل اصلی شروع نشدن سرمایه گذاری رنو در ایران این است که ما به تعهدات خود عمل نکردیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: قرار بود صنعت خودرو در جریان اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در راه خصوصی سازی قدم بردارد و از دولت نگاه و حمایت خود را از این صنعت بردارد اما نه تنها این اتفاق روی نداده است بلکه گره ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۳    
فضل الله جمالو، کارشناس صنعت خودرو
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۳    
فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد تریلی با پراید در قزوین، گفت: 6 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی (ناجا) گفت: 63 درصد تصادفات خودروها به دلیل نبود توجه کافی به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان، در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: حضور خودروی گرانقیمت و لوکس بریتانیایی (Jaguar XJ ) در منطقه آزاد اروند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: دختر تحصیلکرده با خودروی شخصی در خیابان های شمال شهر می گشت و با دیدن خودرو هایی که در آن ها باز بود وسایلش را سرقت می کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: پس از نسخه عادی خودروی تانک رضوانی موتورز، اکنون این شرکت از نسخه نظامی تانک رونمایی کرده تا به انتظارات بیشتر مشتریان پاسخ دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز- شرکت سایپا شرایط پیش فروش برلیانس H230 را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: شرکت آیسین سیکی ژاپن که از زیرمجموعه های تویوتا موتور است اعلام کرده که اعمال تعرفه های جدید خودرو از سوی آمریکا می تواند بین 30 تا 40 میلیارد ین(270 تا 360 میلیون دلار) بر فروش این شرکت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: شرکت هونداموتور قرار است بیش از 69 هزار دستگاه دیگر از خودرو های شاسی بلند اسپرت خود را بنابر دلیل نقص فنی در موتور خنک کننده فراخوان دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: موسسه J.D.Power لیست قابل اطمینان ترین خودروهای سال 2018 را منتشر کرد و لکسس برای هفتمین سال متوالی در رتبه اول قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: پاره ای از ایرادهای خودرویی بسیار ساده و روش برطرف کردن آن ها نیز آسان است. "تعمیرکار خود باشید" با بیان ساده شما را به رفع مشکل پیش آمده دعوت و تا زمان رفع مشکل مرحله به مرحله راهنمایی می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: دانستن این نکات باعث می شود تا میلیون ها تومن از پول خودرو را صرف وسیله ای نکنید که بعدها حسرت آن را بخورید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز: بنابر اعلام سازمان توزیع خودرو چین(CAAM) فروش خودرو در این کشور در ماه جولای نسبت به سال گذشته با کاهش 4 درصدی روبه رو بوده است.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز : با بازگشت تحریم های آمریکا علیه خودروسازی ایران، این صنعت بزرگ، عصری جدید پر از سختی و چالش را آغاز کرده و بر این اساس، نه تنها شرکای معتبر خود را از دست داده ...