جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 19 مهر 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مهر 1397 قدس آنلاین 2 مهر 1397 قدس آنلاین 3 مهر 1397 قدس آنلاین 4 مهر 1397 قدس آنلاین 5 مهر 1397 قدس آنلاین 6 مهر 1397 قدس آنلاین 7 مهر 1397 قدس آنلاین 8 مهر 1397 قدس آنلاین 9 مهر 1397 قدس آنلاین 10 مهر 1397 قدس آنلاین 11 مهر 1397 قدس آنلاین 12 مهر 1397 قدس آنلاین 13 مهر 1397 قدس آنلاین 14 مهر 1397 قدس آنلاین 15 مهر 1397 قدس آنلاین 16 مهر 1397 قدس آنلاین 17 مهر 1397 قدس آنلاین 18 مهر 1397 قدس آنلاین 19 مهر 1397 قدس آنلاین 20 مهر 1397 قدس آنلاین 21 مهر 1397 قدس آنلاین 22 مهر 1397 قدس آنلاین 23 مهر 1397 قدس آنلاین 24 مهر 1397 قدس آنلاین 25 مهر 1397 قدس آنلاین 26 مهر 1397 قدس آنلاین 27 مهر 1397 قدس آنلاین 28 مهر 1397 قدس آنلاین 29 مهر 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تا صبح امروز 820 هزار زائر اربعین در سامانه سماح نام نویسی کردند، گفت: تاکنون ویزای 500 هزار زائر حسینی صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به قهرمان یو اف سی پیروزی اش را بر ورزشکار ایرلندی کانر ماک گرگور تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
مدافع سابق تیم ملی کشورمان جزو 8 نامزد کسب عنوان بهترین مدافع تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۵    
آمارها حاکی از آن است که بیش از 60 درصد از زائرانی که به حرم مطهر مشرف می شوند بانوان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۲    
گیلان-رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور را نبض سالانه فعالیت های قرآنی در حوزه سلامت دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۰    
در زلزله سال گذشته کرمانشاه تعدای از چهره های سرشناس به بهانه کمک به زلزله زدگان میلیاردها تومان پول جمع آوری کردند اما آن طور که مراجع رسمی می گویند هنوز بسیاری از این چهره ها پول ها را در منطقه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۶    
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از آبرسانی به مناطق محروم بشاگرد با دستور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۳    
مسئول برنامه های پیشگیری از ایدز مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت:آمار ایدز در ایران کمتر از کشورهای دیگر است، اما این آمار افرادی است که شناسایی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۳    
مدیر امور توسعه سلامت بنیاد سلامت رضوی از برپایی 24 ایستگاه خدمات درمانی به همت این بنیاد در دهه آخر صفر در مشهد و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۸    
خراسان شمالی- محمدرضا خباز گفت: از همان روزهای نخست تقسیم خراسان شمالی، سطح اعتبارات استان کمتر از میانگین تصویب شده در نظر گرفته شده بود که باید افزایش یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۱    
پلیس فتا نسبت به شیوه جدید سرقت اطلاعات از طریق ایجاد حفره و قرار دادن دوربین در دستگاه های خودپرداز به شهروندان هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۵    
مشهد که همیشه نماینده های قابلی در لیگ برتر هندبال کشور داشته است امسال برای دومین سال متوالی است که از داشتن نماینده در لیگ برتر کشور باز می ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: دریافت تسهیلات 120 میلیون تومانی زوج های مشهدی را خانه دار می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: نخستین دوره کنگره شعر فیروزه فرات با محوریت اشعار عاشورایی از دیدگاه امام رضا(ع) همزمان با 27 آبان ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به انسداد هفت هزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در سطح این استان ظرف پنج سال اخیر اشاره و بیان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۵    
ماموران کلانتری 208 تهران جنوب موفق به بازداشت دو جاعل ویزای کشور عراق به همراه 4 هزار ویزای جعلی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سه نفر از عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه ای که حادثه خونگیری مشکوک در آن انجام شد بازداشت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۸    
رئیس جمهور در حکمی و به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، داریوش اسماعیلی را برای مدت 3 سال به عنوان رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۶    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: طلایه داران معروف در نیمه نخست امسال 360 هزار تذکر لسانی در شهر مشهد انجام دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۶    
زمزمه های افزایش قیمت 15 تا 20 درصدی الیت در مشهد، گوش خیابان های فرعی و مردم را آزار می دهد.موضوع حاشیه ای و تعرفه ی پارک در خیابان ها از مدت ها قبل راه اندازی شده و مالیات پارک خودرو بر اساس نوع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۶    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از اسکان موقت 2500 زائر در رواق های بارگاه منور امام رضا(ع) برای استراحت شبانه زائران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۱    
تیم درمان آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین از عمل جراحی مجدد وی در یکی از بیمارستان های لندن خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۵    
ماموستا نقیبی، از علمای اهل سنت گفت: برخی از منبری های شیعه یا سنی با یک حرف توهین آمیز در سخنرانی های خود آتش نفاق و تخم کینه می کارند که درمان آن قابل جبران نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
البرز- مهراب رجبی با اشاره به اینکه صد و یک سال پیش در روز بیستم مهرماه در کرج دبستان برزگران تاسیس شد، گفت: سالگرد تأسیس آن دبستان به عنوان روز ملی البرز انتخاب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۳    
ملی پوشان کشورمان در ششمین روز از رقابت های بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا به مصاف حریفان خود رفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۵    
مؤسسه هنلی اند پارتنرز فهرست باارزش ترین گذرنامه های جهان در سال 2018 را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۳    
موشک سایوز که حامل دو فضانورد روسی و آمریکایی برای عزیمت به ایستگاه فضایی بین المللی بود، در هنگام پرتاب از پایگاه فضایی بایکانور دچار حادثه شده و سرنشینان آن مجبور به فرود اضطراری شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۳    
شهرکرد- سید عبدل درگاهی گفت: در 6 ماهه ابتدایی امسال، خریدهای اینترنتی استان 3 میلیارد تومان و فروش محصولات 300 میلیون تومان بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۴    
گیلان_ مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با معرفی یازده قصه گوی برگزیده به کار خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۱    
همدان - نماینده همدان در شورای عالی استان ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان از امضای تفاهم نامه همکاری شورای استان با سازمان حفاظت محیط زیست همدان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۸    
همدان - جلسه تفاهم نامه سه جانبه فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ، اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد علوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
همدان - حسین محرابی در همایش پلیس، امنیت و اصناف، گفت: برای مدیریت اقتصادی جامعه باید مسئولان اتاق فکر تشکیل بدهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۲    
همدان- فرمانده انتظامی استان همدان در همایش پلیس، اصناف و امنیت شهر همدان گفت: امنیت موضوعی همگانی است و با اتحاد مردم انقلاب اسلامی همیشه پایدار بوده و خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۶    
همدان - حمیدرضا متین در همایش پلیس، امنیت و اصناف همدان گفت: اگر مردم امروز احساس کمبود کالایی در بازار دارند بیشتر دلیل آن احتکار خانگی است و باید مدیریت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰    
گیلان - عباسی گفت: طی قرن های 20 و 21 سالمندی رو به افزایش بوده و رشدی سریعتر از رشد کل جمعیت داشته که این رشد معادل 2 درصد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰    
همدان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان با حضور در محل فرماندهی انتظامی استان همدان از تلاش های بی وقفه پرسنل خدوم و ایثارگر نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۷    
یک کارشناس امور اقتصادی گفت: از آنجایی که درصد زیادی از کاهش نرخ اقتصادی ما با فروش نفت مرتبط است با وجود کوچک تر شدن اقتصاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۵    
ایلام: مدیرکل امور عشایری ایلام گفت: مشخصات و اطلاعات هفت هزار خانوار عشایری در سامانه ثبت اطلاعات جامعه عشایر استان ثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۲    
یکی از آخرین موضوعاتی که دولت آقای روحانی قصد دارد دوباره آن را مطرح کند، سهمیه بندی کردن بنزین و احیای کارت سوخت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۶    
نیاز مبرم است مردم با دولت در راستای بهبود وضعیت اقتصادی همراه باشند ولی در عمل رفتار مردم با این نیاز در تضاد است چرا که نگران وضعیت دارایی های خود و افت ارزش آن در آینده هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۳    
هدایت الله خادمی آخرین وضعیت استیضاح وزیر نیرو در این کمیسیون را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بحث نامگذاری یک معبر به نام شهدای مرزبانی ، در کمیته نامگذاری در حال پیگیری است و به محض اینکه یک خیابان یا بلوار جدید احداث شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۳    
شعار امسال هفته نیروی انتظامی "پلیس مقتدر، امین مردم " است در میان نیروهای ناجا نباید از نقش به سزای بانوان پلیس در جامعه غافل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۳    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد مقدس گفت: خودروسازان با توجه به شرایط پیش خریدی که به وجود آورده اند به آشفتگی بازار اتومبیل دامن زده و مشکلات را افزایش می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۰    
16 پروژه بازآفرینی سکونتگاههای غیر رسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مشهد به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۴    
با پیشنهاد همتی به رئیس جمهور هزینه ویزای اربعین 35 درصد یعنی حدود 107 هزار تومان کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۶    
با فرا رسیدن ماه صفر اعمال مشترک اول هر ماه در ابتدای ماه صفر نیز قابل توجه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۰    
مراسم تشییع پیکر بهرام شفیع مجری با سابقه تلویزیون، با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان صدا و سیما برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۰    
احسان قاضی زاده هاشمی گفت: گاز رسانی به روستاهای فریمان و سرخس در حال انجام است و بخش عظیمی از انها تا پایان سال 98 گاز دار خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۴    
وزیر کشور با بیان اینکه در نشست هیات های دو کشور ایران و ترکیه درباره مسائل مرزی و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفتگو خواهیم کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
شهردار تهران گفت: منتظر استفساریه مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون ممنوعیت بازنشستگان در شهرداری هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۲    
به گفته مدیران استانی در ناوگان حمل و نقل جاده ای و ریلی، بعید است در ایام اربعین حسینی (ع)، قیمت بلیط افزایش پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۹    
در پی درگذشت مادر شهید عماد مغنیه ، سرلشکر جعفری در پیامی فقدان ام المقاومه را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰    
جلسه سران قوای سه گانه با موضوع مسائل اقتصادی شب گذشته به مدت دو ساعت و نیم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۵    
ازسرگیری تهدیدهای نخست وزیر اسرائیل با هدف اطمینان بخشیدن به اسرائیلی هایی مطرح می شود که از بهبود وضعیت سوریه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۴    
لیگ برتر فوتبال ایران نامزد جایزه کسب عنوان بهترین لیگ الهام بخش آسیا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۱    
"باب دادلی" با اشاره به تحریم های پیش روی آمریکا علیه ایران گفت: منتظر نوسان شدید در قیمت نفت باشید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۸    
البرز- مهدی محبی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی بالغ بر30 برنامه متنوع ورزشی در نقاط مختلف غرب شهرستان کرج به اجرا در خواهد آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۸    
البرز- میثم سالاری از اجرای طرح هادی در 55 روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
البرز- سید مجید موسوی گفت : این استان با دارا بودن 120 واحد مرغداری، مرغ تخمگذار وظرفیت تولید حدود 9 میلیون قطعه پنجمین استان کشور از نظر ظرفیت و چهارمین استان از نظرتولید تخم مرغ در کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۸    
همدان - سید حبیب اله موسوی بهار گفت: امید به زندگی از 55 به 70 سال رسیده است که از دلایل آن می توان پیشگیری از بیماری های واگیردار را نام برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۵    
همدان - علیرضا رفیعی پور با اشاره به اینکه نظام حاکمیتی دامپزشکی عزمی جدی برای حذف بیماری تب مالت دارد گفت: بیماری تب مالت یک بیماری مشترک بین انسان و دام با نشانه بارزی مانند سقط جنین است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۳    
رشت- با آغاز فصل صید ماهیان استخوانی ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان توزیع سوخت را به پره های ماهیگیری و شناورهای صیادی آغاز کرد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۷    
ساری- مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا از افزایش سه و نیم درصدی تولید برق این نیروگاه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۱    
"زیاد النخاله"طی پیامی درگذشت مادر عماد مغنیه فرمانده فقید حزب الله را به دبیرکل این جنبش تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
حسن انوری استاد زبان و ادبیات فارسی گفت: مقدمه گل اندام بر دیوان حافظ نشان می دهد حافظ مدرس حوزه علمیه بوده و تفسیر قرآن می کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۲    
پیمان صابریان با بیان اینکه در مواقع بحران از آمادگی کافی برخوردار هستیم گفت: 90 آمبولانس رزرو در مواقع بحران فعال خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۸    
اعضای دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن رسماً پایان کار این دفتر را اعلام و ساختمان آن را ترک کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۶    
این روزها شایعه ای با عنوان "تورم بی سابقه ایران را در برمی گیرد" در بین محافل دهان به دهان می چرخد.