یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 13 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از 570 غرفه دار و تولیدکننده داخلی، در مجموعه چهل سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه رویکردی که ما را به برجام رساند سهم خواهی در مذاکرات بود نه حق خواهی، گفت: غربی ها واژه پرونده هسته ای را بر سر زبان ها انداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شاخص اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو برابر میانگین کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جمع آوری دلالان و جارچیان از محیط پایانه های مسافربری مشهد به ویژه در ایام نوروز 1398 در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه از توزیع 700 سری جهیزیه در مناطق محروم و کم برخوردار خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: زمینه اسکان 24 هزار زائر نوروزی در مراکز اسکان موقت مشهد فراهم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: از مجموع 37 دشت استان، وضعیت 34 دشت بحرانی و ممنوعه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۸    
مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله واعظ طبسی در حسینه امام رضا(ع) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
فابریزیو روسو با اشاره به نمونه موفق استرالیا در جلوگیری از ورود بیماری تب برفکی و خسارت 50 میلیارد دلاری به این کشور، از تمایل اتحادیه اروپا به همکاری با ایران برای کنترل تب برفکی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
هشتمین نشست منطقه ای نقشه راه اوراسیای غربی به همت سازمان بهداشت دام جهان OIE و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد FAO با هدف کنترل بیماری دامی تب برفکی با حضور رؤسای دامپزشکی 14 کشور در شیراز افتتاح ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۶    
حسن منتظر تربتی گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون بر اساس قرارداد و درخواست های انجام شده، گاز به طور کامل به مبادی صادراتی ارسال شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مردم عزیز ایران و رسانه های کشور در مقابله با شایعات و القائات منفی ای که از سوی رسانه های خارجی در حال انتشار است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
قزوین_ نادر میرزایی گفت: در آستانه سال نو مراسم زنگ مهمانی، رنگ مهربانی در مدارس دو روستای قزوین برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تصمیم درباره ارز و مسائل مربوط به آن در یک کمیته پنج نفره گرفته می شود و بانک مرکزی آن را در قالب بخشنامه اعلام می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۴    
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: دستورالعمل شرح خدمات ارزیابی و تعیین صلاحیت شرکت های تسهیل گر سرمایه گذاری پروژه های گردشگری تهیه گردید و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۴    
یزد - محمدرضا متوسل الحسینی گفت: عده ای سودجو با با کلاه برداری و تهدید سلامت مردم به عرضه تخم مرغ های رنگی صنعتی فاقد نشان به عنوان تخم مرغ بومی پرداخته و مردم از خرید اینگونه تخم مرغ ها خودداری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: هنر مجموعه ای مانند انجمن اسلامی این است که بتواند با ابتکار و انگیزه٬ درک و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را برای هم نسلی های خود٬ تسهیل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۷    
هواشناسی خراسان رضوی از وقوع سیل و آبگرفتگی معابر طی روزهای آینده در شهرهای این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
رهبر انقلاب می فرمایند: اگر چنانچه ما می توانستیم با هنرِ هدایت نقدینگی به کارهای سازنده و مفید، کشور را پیش ببریم، این نقدینگی نعمت بزرگی بود؛ اما الان یک بلای بزرگ است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
در ارتش آمریکا بخشی با عنوان قرارگاه مهندسی وجود دارد که در آن حدود 37 هزار نظامی و غیرنظامی فعالیت دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی، کلیپی از واکنش سردار سلیمانی به سر بریدن یک کودک در عربستان را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۹    
شریعتمداری گفت:مشکلات اقتصادی به صورت زنجیره ای سرمایه اجتماعی را تضعیف کرده است و باید شرایط را برای مردم توضیح دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۰    
متن کامل نامه رهبر انقلاب اسلامی به درخواست آیت الله آملی لاریجانی جهت معرفی پیش از موعد رئیس جدید قوه قضاییه منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۱    
معاون وزیر امور خارجه ایران در دیدار با مدیر کل منطقه ای وزارت امور خارجه آلمان گفت که تنها وجود اراده سیاسی برای حفظ برجام کافی نیست و اروپا باید برای حفظ آن اقدامات عملی انجام دهد و هزینه بپردازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد خدمات ثبتی به صورت الکترونیک ارائه می شود و اکنون 41 سامانه الکترونیک فعال داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد در بودجه سال آینده هزینه سفر با اتوبوس و مترو را افزایش داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۴    
نماینده مردم درگز گفت: اجرای قانون در مورد حمایت از درختان و منابع طبیعی بسیار ضعیف می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار گفت: وضعیت هوشیاری دانش آموز دختری که در این شهر از پشت بام مدرسه به پایین پریده بود هم اینک مساعد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس انجمن صنفی انبوه سازان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی پس از تهران از نظر ساخت وساز مسکن در جایگاه دوم و به نسبت سایر استان های دیگر وضعیت مطلوب تری نیز دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
فرمانده انتظامی مشهد از رمزگشایی سرقت طلاجات، مدارک و پنج میلیون تومان وجه نقد از خانه یک پیرزن در مشهد خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۲    
پرونده رقابت های لیگ برتر شنای باشگاه های کشور جمعه با قهرمانی تیم اریس اصفهان بسته شد. این در حالی بود که در دور پایانی این رقابت ها تیم اریس اصفهان در رقابتی شانه به شانه توانست از شهید هاشمی نژاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
معاون فرهنگی شهرداری مشهد گفت: موضوعی که دغدغه ما بوده این است که اتفاقاتی که در مجموعه استقبال از بهار می افتد یک سری از منابع شهر را صرف خود می کند بنابراین انتظار است که اثربخشی و ماندگاری آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
مراسم استقبال از شهدای مظلوم مرزبانی در فرودگاه مشهد با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و مردم برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
رئیس دادگستری تربت حیدریه گفت: حمایت از 20 کارآفرین دارای مشکل باعث جلوگیری از بیکار شدن 700 کارگر در این شهرستان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
اعضای بدن بیمار مرگ مغزی ساکن مشهد به 2 بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
هر سال اسفند که به نیمه نزدیک می شود رغبت عمومی برای کاشت درخت و نهال کاری به اوج خودش می رسد و هر کسی به نحوی می خواهد سهمی در این فرهنگ سازی داشته باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
برخی اظهارنظرهای شخصیت های اصلاح طلب نشان می دهد، اختلافات بر سر کابینه دولت تدبیر و امید بالا گرفته و حامیان پروپا قرص روحانی در انتخابات 96 نیز نسبت به کارآمدی دولت ناامید شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
این روزها با افزایش قیمت گوشت در بازار که به گفته بسیاری از دست اندر کاران ناشی از دلایل مختلفی چون هجوم دلالان به بازار دام و صادرات دام به خارج از کشور می باشد،
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار مشهد از پایان بررسی های نهایی ایجاد چهار منطقه جدید شهری مشهد در وزارت کشور در آینده نزدیک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: گیاهان دارویی این استان از نظر کیفیت مطلوب است و به 50 کشور صادر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: برای همه سلایق سیاسی احترام قائل هستیم اما باید توجه داشت که دعواهای جناحی صرفا باعث عقب افتادگی می شود و تا به امروز هم جنجال های سیاسی آفت انقلاب بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
وزیر خارجه هلند اعلام کرد این کشور اقدام تلافی جویانه ایران در اخراج دو دیپلمات هلندی را غیرقابل قبول می داند و به همین دلیل سفیر خود را برای مشورت فرامی خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: حدود 500 هزار نفر از مددجویان بهزیستی از تیرماه به این سازمان پیوسته اند که هنوز برای پرداخت عیدی آنها تأمین اعتبار نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از تیم پرسپولیس ایران پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
خوزستان- بیژن نامدار زنگنه در مراسم کلنگ زنی یک مجتمع پتروشیمی در شهرستان اندیمشک حضور خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۹    
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی پایان جلسه دوم رسیدگی به پرونده گروه موسوم به حسین هدایتی از بدهکاران بانک سرمایه را اعلام کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور احکام جداگانه ای رؤسای کمیسیون های فرهنگی و زیربنایی دبیرخانه مجمع را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۴    
کمیته امنیت و اطلاعات پارلمان انگلیس در گزارش اخیر خود مشارکت بازجوهای این کشور در رسوایی زندان ابوغریب عراق را فاش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
اولین فروشگاه هواداری پرسپولیس روز چهارشنبه با حضور مربیان و بازیکنان این تیم افتتاح خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۹    
سفارت روسیه در پیونگ یانگ از تحویل بیش از دو هزار تن گندم، بعنوان کمک های انسان دوستانه برای مردم کره شمالی به مقامات مسئول این کشور در بندر "چونگجین" خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جهان پساغربی شکل گرفته و سلطه گری در دنیا به پایان رسیده است، گفت: به عنوان مثال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
رهبران گروه های فلسطینی حاضر در سوریه به دیدار سفیر تهران در دمشق رفتند و از نقش مهم انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان ملت فلسطین قدردانی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
صحبت های معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره پرداخت پاداش مدال آوران، انتقادات ورزشکاران غیر فوتبالی را به دنبال داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بعد جدید دستکاری در نظرسنجی مردمی صداوسیما پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۶    
خوزستان- جسد مبینا کعبی دختر ربوده شده خرمشهری در آب پیدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
رضا لک در آستانه فینال برگشت لیگ برتر فوتسال، گفت: تیم مس در هر مسابقه ای که با گیتی پسند داشته، دنبال زدن بازیکنان کلیدی ما بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس نحوه محاسبه حقوق ها در سال 98 بر اساس شیوه افزایش ثابت 400 هزار تومانی و اعمال افزایش 10 درصدی را تشریح کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: به دلیل حساسیتی که حوزه بهداشت و سلامت دارد، طی 10 روز گذشته 10 واحد رستوران در مشهد پلمب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز هم می توانستم فوتبال بازی کنم، ولی از مدت ها قبل به فکر خداحافظی بودم و در نهایت این تصمیم را گرفتم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
نماینده بروجرد گفت: در قانون اساسی برای حضور نمایندگان در پارلمان محدودیتی ذکر نشده لذا باید منتظر تصمیم شورای نگهبان بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
از زمان آغاز بحران اقتصادی جهان تاکنون، تعداد اسکناس های 100دلاری در جهان دو برابر شده و میزان آن، به بیش از 12 میلیارد قطعه رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
خاطرات حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای از زندان ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان خون دلی که لعل شد برای اولین بار از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با مرمت زمین چمن، مجددا در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در افتتاحیه نشست شورای حکام بار دیگر پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید کرد و گفت آژانس به راستی آزمایی عدم انحراف مواد هسته ای ایران ادامه می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
قزوین_ سرهنگ بهرام منصوری از کشف 14 هزار و 542 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان البرز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
یک الماس 100 قیراطی با کیفیت جواهر در منطقه یاکوتیا در شمال شرقی روسیه کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
شرکت های انگلیسی در طول 3 ماهه اخیر، ضعیف ترین رشد 6 ساله خود را ثبت کردند که علت آن، ترس از برگزیت بدون توافق تجاری و رشد موانع تجاری در جهان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۹    
رئیس اورژانس کشور اسامی شهدای حادثه سقوط بالگرد در شهرکرد را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
طبق روال سال های قبل، بانک مرکزی به بانک ها مجوز افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز را در آستانه نوروز داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دیه یک مرد مسلمان برای ماه های غیرحرام در سال 98، 270 میلیون تومان تعیین شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
وزیر سابق اطلاعات گفت: استکبار دوران رکود خود در منطقه را سپری می کند و در تلاش برای جبران این شکست است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
همدان – سردار کامرانی صالح گفت: پلیس استان همدان با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت با برخورد قاطع با انواع سرقت در این استان در دستور کار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
قزوین_ حجت الاسلام علی رمضانی گفت: 350 کانون فرهنگی هنری در قزوین فعال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: بعضی از دستگاه هایی که متولی اموال دولتی در سطح استان خراسان رضوی هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
قزوین_ حجت الاسلام سیدمهدی حسینی گفت: با تمام ادارات فرهنگی استان تعامل خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم در حوزه های مختلف اعم از حوزه شعر قزوین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
از پیراهن دیدار استقلال و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت: سرمایه گذاری عظیمی که دولت برای ورزشگاه بجنورد انجام داده، به حال خود رها شده است که نگاه من این است که این مجموعه به شهرداری واگذار شود و ما نیز حمایت خواهیم کرد تا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
همدان-صفر صادقی راد گفت: با توجه به در پیش رو بودن سفرهای نوروزی، اداره کل راهداری این استان با هماهنگی شرکت های مسافربری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
همدان- وحید علی ضمیر گفت: شهرداری همدان از سال های قبل با برنامه ریزی مدون در حوزه شهری راهکارهای مدیریت بحران شهری را تدوین و اجرا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس بخش ورزشکاران سولیداریتی و مدیر ارتباطات کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ارسال پرونده خودروسازی های بهمن موتور و کرمان موتوربه تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
سیر نزولی قیمت ها در بازار ارز موجب شده تا فروشنده ها در بازار بیشتر از خریداران شوند و همین امر موجب شد تا قیمت دلار در صرافی های بانکی نسبت به صبح 100 تومان کم شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است شرایط امروز کشور به سوءمدیریت مسئولان برمی گردد و مجلس باید در این رابطه موضع گیری جدی داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
کیانوش رستمی موفق شد در غیاب سهراب مرادی با ثبت رکورد مجموع 392 کیلوگرم در رقابت های بین المللی جام فجر به عنوان قهرمانی دست یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۴    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: مسابقه مال اندوزی بین مسئولان کشور، تجمع گرایی و رفاه زدگی موجب دست بردن به امکانات ملت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۴    
رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته گفت: در بخش حمل و نقل سبک کشور روزانه چیزی در حدود 21 میلیون مترمکعب مصرف CNG کشور بوده که معادل صرفه جویی 21 میلیون لیتر بنزین در مصرف روزانه سوخت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به نگاشتن نامه خدمت مقام معظم رهبری و درخواست از ایشان گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب و لطف ایشان رئیس جدید قوه قضاییه در چند روز آینده معرفی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تعطیلات نوروز به بازیکنانش مرخصی خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
خراسان شمالی- سرهنگ حسین بدری جزئیات کشف سکه های تقلبی و چگونگی دستگیری متهمان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۹    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواخر وقت امروز 13 اسفند این استان تحت تاثیر سامانه جوی پربارش قرار گرفته و بارندگی در اغلب شهرستانهای خراسان رضوی رخ می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۹    
خراسان شمالی- سرگرد هادی مهربان جزئیات کشف تخم مرغ فاقد مجوز در استان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
نایب رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: بانوان رکاب زن این استان در لیگ کشوری جاده موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
اجرای 22 نمایش منتخب دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی روز دوشنبه در 9 سالن نمایش شهر مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
سید بهاالدین حسینی هاشمی گفت: بی شک ادغام نظام بانکی می تواند بسیار مفید باشد، چرا که متاسفانه بانک ها در سال های گذشته به سمت بنگاه داری و تجارت های غیربانکی روی آورده اند که این رویکرد ضرر و زیان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
قزوین_سیدمهدی حسینی از فوت یک شهروند قزوینی در اثرگازگرفتگی با مونوکسیدکربن در استان قزوین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
روزنامه واشنگتن پست با اشاره به اختلاف نظر میان کشورهای عربی در مورد عادی سازی روابط با دمشق، نوشته است که سفر اسد به تهران موجب شد تا این استدلال که ممکن است سوریه از ایران دور شود، زیر سوال رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک گفت: الان زمینه ای فراهم شده است تا طراحان بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در صدد هستیم اقامتگاه های بوم گردی را با توجه به کیفیت افزایش دهیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش ما در مسئله زائر محوری، تسهیل زیارت و فراهم کردن زیارتی دلنشین برای زائران از مبدأ تا مبدأ است.