جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 11 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
هواداران زنیت مهاجم ایرانی خود را به عنوان بهترین بازیکن بازی با اورال انتخاب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۵    
گیلان- شهرام مومنی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل 125 آتش نشانی در 24 ساعت گذشته پاسخگوی 460 تماس تلفنی شهروندان بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
حسن یزدانی آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با برتری مقابل حریفی از بلاروس به مدال طلا دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش در پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود، بر حذف آزمون های زاید و اختصاص بیش تر زمان کلاس های درس به فعالیت های ورزشی و هنری تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
دانشجویان دانشگاه های مشهد در اعتراض به وضعیت نابسامان نظارت و کنترل بازار و سوء مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت مقابل این اداره کل در مشهد حضور یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۸    
نمایندگان مجلس با اختصاص 14 میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی و دارویی با نرخ ارز ترجیحی موافقت کرده و مصوب کردند که دولت از کوپن الکترونیکی برای تأمین کالاهای اساسی استفاده کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
گیلان- شاهرخ یوسف زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح 10 پروژه بهداشتی درمانی همزمان با سفر هیات دولت به گیلان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
محمدرضا تاجیک، گفت: کف حقوق کارگران برای مزد سال 98، 2 میلیون و 200 هزار تومان بعلاوه اختصاص درصدی از فاصله این رقم تا سبد معیشت 3 میلیون و 759 هزار تومانی یک خانوار کارگری است که باید در شورای عالی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
یک حقوقدان آمریکایی تأکید کرد دولت ونزوئلا نه تنها به لحاظ قانونی می تواند از ورود کمک های آمریکا به خاک خود جلوگیری کند، بلکه حتی باید جلوگیری از ورود این کمک های مشکوک را وظیفه خود بداند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
همدان- مصطفی پناهند برفضاسازی و نوسازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
تولیت آستان قدس رضوی عتبات عالیات را قله عشق ورزی، دلدادگی و ذوق هنرمندان مسلمان خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۷    
پیکر دو سرباز مرزبان میرجاوه گرفتار در سیلاب ساعتی قبل کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۴    
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت در ارتباط با تصویب مصوبه ای که به تأیید مجلس رسید و خواستار افزایش 400هزارتومانی حقوق همه کارمندان شده است دو اشکال اساسی شکلی و حقوقی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۳    
خراسان شمالی-علی اصغر بدیعی مقدم گفت: 35 شرکت مسافری در استان فعالیت دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۸    
نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد در 700 غرفه کالاهایی از جمله مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی جات، فرش و موکت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه امام رضا(ع) گفت: شهرداری مشهد٬ از توجه به نمادهای دینی و نقش تمدن ساز اسلامی صرف نظر کرده و نگاه گردشگری و براساس مدل های غربی روی شهر اعمال کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
در حالی که چندی پیش نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خبر از اختصاص هزار میلیارد تومان از سوی رئیس جمهوری برای پروژه پدیده شاندیز داد اما این موضوع با تکذیب دفتر رئیس جمهوری مشخص نشد که به کجا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
دبیر علمی کنفرانس بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی گفت: مشارکت فعالانه 25 نهاد معتبر علمی، دانشگاهی و حوزوی در داخل کشور و همکاری هشت مرکز علمی بین المللی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی گفت: امیدواریم زین پس اسفند ماه را در مشهد با عنوان کودک و نوجوان بشناسیم و در شناسنامه فرهنگی- هنری شهر مشهد بتوانیم اسفند ماه را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: به عنوان یک تیم دست و پا بسته به مصاف شهرداری ورامین نمی رویم اما دست ما برای تعویض در طول بازی باز نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
دبیر هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: مسابقات جام فردوسی امسال از 10 اسفندماه برگزار شده و تا 17 اسفندماه ادامه دارد، این مسابقات بدون اسپانسر برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۳    
معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از تدوین مطالعات محور گردشگری درود ده بار به مشهد مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت عمران گلبهار گفت: 14 پروژه عمرانی در گلبهار با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
قرآن خطی نفیس 400 ساله که به موزه آستان قدس رضوی اهدا شده، در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تخفیف 70 درصدی جریمه مشمولان غایب سربازی تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
دادستان تهران با بیان اینکه حضور معتادان متجاهر در شهر زیبنده پایتخت نیست، گفت: اخیرا پلیس و دادستانی تهران برای ساماندهی معتادان اقدامات مناسبی انجام داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این که ده بیست نفر نمی توانند برای عموم مردم تصمیم بگیرند مغالطه آمیز است و تعجب می کنم از آقای رئیس جمهور که نسبت به مسائل حقوقی هم مطلع است ، چرا اینگونه سخن می گوید؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۷    
البرز- جمعی از اساتید دانشگاه های استان البرز در نامه ای به رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب حمایت قاطعانه خود را از مواضع انقلابی آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: آن کسی که شرایط بد اقتصادی را متاثر از وجود دو ارتش در کشور می داند باید بگوید که چقدر یکی از این ارتش ها که به نظر او اضافی است در هزینه های جاری نقش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
یک منبع آگاه از صدور حکم پرونده دکل فورچونا که در ایران به دکل گمشده معروف است در دادگاه لندن و جزئیات این حکم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
داریو مولینا می گوید کشورش برای هر حمله ای آمادگی دارد و علاوه بر آن ارتش به مادورو رئیس جمهور ونزوئلا کاملاً وفادار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
مجموعه ای جدید از شعرهای تازه کشف شده نیما یوشیج، پدر شعر نو، منتشر شد. از جمله این اشعار، متن کامل بشارت است که چند دهه پیش به دلیل سانسور دوره پهلوی، ناقص منتشر شده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
شبکه ان بی سی گزارش داد آمریکا و کره جنوبی بهار 2019 شدت دو رزمایش مشترک خود را که هر سال در آن شرکت می کنند، کاهش می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
البرز- با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان البرز، عباس سلگی برای مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
منابع خبری از وقوع انفجاری در خط لوله انتقال نفت در جنوب نیجریه و مفقود شدن بیش از 50 نفر خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی مشهد از ختم رسیدگی به پرونده پردیسبان خبر داد و گفت: دادگاه در مهلت قانونی نسبت به صدور رای اقدام خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
جوادی یگانه گفت: سبدهای کالایی در نظر گرفته شده است تا در ایام عید به اقشار ضعیف در مناطق محروم جامعه داده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
البرز- علیرضا عسگری گفت: با انتصاب های سفارشیِ و خارج از اصول و ساختار در هیچ شرایطی موافق نخواهم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: دولت باید عقب ماندگی افزایش دستمزد کارگران برای سال آینده راجبران کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تخلف برای 15 واحد لوازم خانگی مشغول به کار در یکی از مجتمعهای تجاری مشهد تشکیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه CFT بی ارتباط با پالرمو نیست، باید صبر کرد تا CFT هم مطرح شود و سپس در کمیسیونی مشترک، این دو لایحه به طور یک جا و همه جانبه بررسی شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۶    
سومین همایش ملی نقش و جایگاه مادر صبح امروز با حضور پژوهشگران علوم اجتماعی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
اولین قسمت از فصل پنجم برنامه آوانسن امشب پخش خواهد شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
محمد فرجی دونده صاحب نام ماراتن فریمان توانست با رکورد دو دقیقه و 17 ثانیه بین 500 دونده از 22 کشور رقابت و عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت انقلاب اسلامی را در هیچ کدام یک از کشورهای خاورمیانه شاهد نبودیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۳    
سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری خاتون خورشید روز شنبه با معرفی نفرات برتر طی مراسمی در تربت حیدریه پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
قزوین_ قاسم الله یاری از ورود پیکر مطهر شهید محمدرضایی به استان قزوین و برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
مالک باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: تنها چیزی که به عنوان یک تیم شهرستانی از سازمان لیگ می خواهیم، این است که جانب انصاف و عدالت را رعایت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
همدان -حسین قراباغی گفت: تمامی دستگاه ها و مجموعه های مرتبط با حوزه گردشگری برای میزبانی نوروز 98 هم دل شوند تا ضمن بهره مندی از ظرفیت های یکدیگر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
همدان- اکبر کاوسی امید گفت: امسال بررسی بودجه پیشنهادی سال 98 با هدف و رویکرد ارائه خدمات بهتر و توسعه نوین شهری، مسیر خود را به پایان رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
البرز - سردار عباسعلی محمدیان با اعلام اینکه 63 سارق از 22 باند مختلف سرقت در البرز شناسایی و دستگیر شده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
نماینده دادستان تهران در پرونده حسین هدایتی گفت: شگرد هدایتی این است که هیچ ردپایی از خود به جا نمی گذارد و الان هم شما هیچ ردپایی از او نمی بینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
خراسان شمالی-تقی دولت آبادی گفت: فعالیت پایگاه های تعطیلات نوروز از 26 اسفندماه آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
البرز- سید مسلم رئیسی ضمن ارزیابی عملکرد ورزش دانش آموزی البرز گفت: سال جاری به لحاظ کیفیت فنی و کسب عناوین سال بسیار خوبی بود و فرزندان البرز در تمامی رشته ها توانستند قدرت خود را به رخ رقبای کشوری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
هفته نامه اشپیگل از تصمیمات دولت آلمان برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه عربستان به مدت دو هفته دیگر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
مازندران- سید محسن موسوی تاکامی گفت: فرسایش خاک در استان مازندران بالاتر از متوسط کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در مورد اقبال مردمی نسبت به استفاده از تاکسی های اینترنتی توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم گفت: دولت سیاست اقتصادی مناسبی را در زمینه تهیه چرم و تثبیت قیمت واقعی آن در بازار انجام دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
جمعی از نمایندگان اخیراً طرحی درباره برگزاری همه پرسی درباره 4 موضوع تدوین کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
بانوان خراسانی قهرمان مسابقات هاپکیدو KBS کشور شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای همه ما راهگشاست و با نصب العین قرار دادن آن می توانیم بر همه فشارها، تهدیدها و تحریم های دشمنان غلبه کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با تشبیه وضعیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وضعیت ریچارد نیکسون تاکید کرد زمان برکناری نتانیاهو فرارسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه اقدام دولت انگلیس علیه حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد برخی انتقادات از تاخیر مجمع در تصمیم گیری درباره لوایح مربوط به FATF گفت: اینکه برخی تاخیر مجمع را مورد انتقاد قرار می دهند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی بعد از 11 دوره این بار در مشهد از 12اسفند ماه لغایت 16 اسفند ماه آغاز به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 15 هزار نخ انواع سیگار غیرمجاز طی دو عملیات جداگانه با اشرافیت اطلاعاتی توسط مرزبانان این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دادستان ها و رؤسای حوزه های قضایی استان باید به طور مستقیم در روند رسیدگی های قضایی نقش مؤثر و مثبت ایفا کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
عباسعلی کدخدایی گفت: شورای نگهبان بر اساس قوانین انتخابات مجلس و قوانین انتخابات ریاست جمهوری در این زمینه شرایط حداقلی داوطلبان را بررسی می کند و ابزار شایسته سنجی داوطلبان در اختیار شورای نگهبان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: از آنجا که لوایح پالرمو و CFT کاملا با یکدیگر مرتبط هستند، نظر اعضا بر این شد که پس از اتمام بررسی CFT، این لوایح به شکل همزمان به رای گذاشته شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
سعید نمکی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده سال آینده افزایش قیمت غیرمنتظره دارویی نخواهیم داشت همچنین تا کنون گزارشی مبنی بر کمبود دارو نداشته ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تاکنون پنج جلسه کاری ستاد اجرایی خدمات سفر به منظور هماهنگی و برنامه ریزی خاص برای ایام نوروز با حضور 12 کمیته اجرایی ستاد خدمات سفر برگزار شده و تمامی کمیته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
اطلاعیه بانک مرکزی در مورد ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس هرچه زودتر برای تصویب قانون جامع انتخاباتی اقدام کند تا بتوانیم این قانون را برای سال آینده اجرایی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۲    
علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان احتمال اینکه در دربی پیش روی شهر تهران از سیستم VAR استفاده شود را بعید می داند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
انتشارات آستان قدس رضوی در راستای تولید و انتشار آثار با سبک زندگی اسلامی، کتاب مادرانه را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با پیروزی استقلال ، پرسپولیس و توقف سپاهان و شهرخودرو به پایان رسید تا صدرجدول سرخ رنگ شود و زردها با اولین شکست خود به رتبه سوم سقوط کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
البرز- مرتضی نیکپور از برپایی 20 ایستگاه توزیع نهال در مناطق مختلف شهر در هفته درختکاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
البرز - سید محمد بطحایی با بیان اینکه امیدواریم در سال آتی البرز جزو اولویت های اول ما برای افزایش سرانه فضای آموزشی باشد، گفت: البرز در حوزه فضاهای آموزشی در رده استان های محروم قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
عباسعلی سپاهی یونسی/ لیلا بردبار زنی از استان گیلان است؛ او کار آفرین برتر استانی و کشوری است. پیش از ورود به عرصه بومگردی و موفقیت در این حوزه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
شعارهایشان هم عوض شده و مدام دم از مردم ایران و حمایت از آن ها می زنند؛ ولی در واقعیت دست ترامپ را می بوسند که ایران را دوباره تحریم کرد و خوشحالی می کنند که مردمِ ایران در فشار و مضیقه قرار می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
البرز -عزیز الله شهبازی با اشاره به اینکه سرانه فضاهای آموزشی در البرز استاندارد نیست و از متوسط کشوری نیز پایین تر است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
هر چند که تاکنون بین پاکستان و هند جنگ هسته ای اتفاق نیفتاده است، اما درگیری اخیر نظامی میان این دو کشور موجب نگرانی برخی ناظران از احتمال وقوع جنگ هسته ای شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت:بر اساس آمارهای ثبت شده سالانه 23 میلیون نفر مسافر از این استان تردد می کنند که می توانیم چندین برابر اعتبارات دولتی از این محل جذب درآمد و ایجاد اشتغال داشته باشیم که ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
پژوهش و تولید علم را می توان مهم ترین عامل پیشرفت جوامع دانست که سهم بسزایی را در ارتقای سطح زندگی بشر، رشد، توسعه اقتصادی و اجتماعی ایفا می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
در حالی که اعضای تیم فوتبال استقلال آماده سفر به قطر هستند، سیدمهدی رحمتی نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
لرستان-طی مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اصحاب فرهنگ و هنر و علاقه مندان به شعر و ادبیات از مهتاب بازوند غزل سرای معاصر لرستان تجلیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۴    
کارگردان سریال حضرت موسی(ع) با اشاره به اینکه اگر قول های سیما محقق شود پاییز 98 این مجموعه فاخر تلویزیونی جلوی دوربین می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۴    
مازندران- از سوی رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
نویسنده کتاب نخل و نارنج می گوید: شیخ مرتضی انصاری مرجع دوران شکست است؛ دورانی که ایران در بدترین شرایط سیاسی اجتماعی قاجار قرار داشت و دوبار از روس ها شکست خورده بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
رشد کمّی آموزش عالی و سیاست های برنامه ریزان آموزش عالی تعداد دانشجویان کشور را به 5 میلیون دانشجو و تعداد دانشگاه های کشور را به 2600 دانشگاه و مرکز آموزش عالی رسانده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
یوسف فرهنگ گفت: 2 عنوان شغلی کارشناس خدمات بیمه سلامت و کارشناس توسعه بیمه سلامت به تصویب شورای توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان اداری واستخدامی کشور رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
روند افزایش قیمت کالاهای مصرفی مردم چند ماه است که با سرعت بیشتری همراه است و در این شرایط دستگاه های متولی تنظیم بازار از جمله وزارت صنعت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
در جشنواره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شهرداری مشهد موفق به دریافت تندیس سیمین این دوره شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
عقل معاش را باید گمشده امروز فرهنگ اقتصادی کشورمان دانست. البته معدود افراد موفقی پیدا می شوند که با بهره گیری از همین ویژگی یعنی داشتن عقل معاش توانسته اند پله های ترقی را یکی یکی طی کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۲    
دکتر حامد حاجی حیدری/ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تم 1- استعفای وزیر امور خارجه، با درستی به کودک شو تعبیر شد و با مانورهای مضحک خبرگزاری های مرتبط با دولت به یک فاجعه تبلیغاتی علیه دولت تبدیل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۹    
معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز دشمن تلاش می کند توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به ضرر چین، روسیه و تمام کشورهای منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان جلسه امروز درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو به نتیجه نرسیدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
حتی اگر استعفایت پذیرفته می شد، هیچ اتفاق مهمی در زندگی شما نمی افتاد. چه بسا اوضاع خیلی بهتر می شد. به زندگی مرفه در کنار نوه ها و بچه ها و یک بازنشستگی شیک با سوابقی درخشان نایل می شدی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو با ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام در نشست امروز هم به نتیجه نرسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
قزوین_ پیمان نامدار گفت: مصدومی که به داخل چاه سقوط کرده بود به همت نیروهای اورژانس نجات یافت.
  • ۱