جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 23 آذر 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 آذر 1398 قدس آنلاین 2 آذر 1398 قدس آنلاین 3 آذر 1398 قدس آنلاین 4 آذر 1398 قدس آنلاین 5 آذر 1398 قدس آنلاین 6 آذر 1398 قدس آنلاین 7 آذر 1398 قدس آنلاین 8 آذر 1398 قدس آنلاین 9 آذر 1398 قدس آنلاین 10 آذر 1398 قدس آنلاین 11 آذر 1398 قدس آنلاین 12 آذر 1398 قدس آنلاین 13 آذر 1398 قدس آنلاین 14 آذر 1398 قدس آنلاین 15 آذر 1398 قدس آنلاین 16 آذر 1398 قدس آنلاین 17 آذر 1398 قدس آنلاین 18 آذر 1398 قدس آنلاین 19 آذر 1398 قدس آنلاین 20 آذر 1398 قدس آنلاین 21 آذر 1398 قدس آنلاین 22 آذر 1398 قدس آنلاین 23 آذر 1398 قدس آنلاین 24 آذر 1398 قدس آنلاین 25 آذر 1398 قدس آنلاین 26 آذر 1398 قدس آنلاین 27 آذر 1398 قدس آنلاین 28 آذر 1398 قدس آنلاین 29 آذر 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۱    
اردبیل - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ثبت نام از داوطلبان طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان 26 آذرماه آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۸    
ارومیه- معاون امدادونجات هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نیروهای امدادی این سازمان طی یک هفته گذشته در این استان به 230 نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۸    
در پی اعتصاب در بخش حمل و نقل عمومی فرانسه، در استان ایل دو فرانس این کشور ترافیک 600 کیلومتری ایجاد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۳    
نیروی دریایی سپاه پاسداران که پیش تر برای انجام ماموریت های انتحاری قایق تندروی یامهدی را ساخته بود، این بار از طریق پهپاد انتحاری خود که قابلیت عملیات در هر ارتفاعی را دارد قادر است دشمن را در هوا و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۱    
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه 30 آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۲    
اردبیل-معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی سطح کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۱    
تصویری عجیب از باجه ویژه مشتریان پولدار یک بانک که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۰    
گاردین در گزارشی به تشدید تنش میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: نباید تصور کرد که تحریم ها منجر به تسلیم ایران می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدامات شهرداری برای آماده سازی شهر به منظور استقبال از نوروز، گفت: ساخت نمادهای نوروزی باید با جذابیت بیشتر و ابتکار همراه باشد و بخشی از آنها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فرد مسئول باید متواضع تر و خداترس تر شود، گفت: گره کار ما در گرو تقوای مسئولان است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۵    
جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیر عامل سرقت های صبحگاهی در بلوار هاشمیه، هفت تیر، صارمی و سناباد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۳    
همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر رعایت اصول و قواعد عملکرد محله ای و شهری طرح شهر دوستدار کودک در همدان تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
یزد - فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه روند اجرای سند ملی راهیان نور در استان های مختلف رصد می شود گفت: اردوهای راهیان نور به لحاظ کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت : باید حضور افراد با دیدگاه های متفاوت در راهیان نور فراهم شود واستفاده از برنامه های راهیان نور برای خنثی کردن تاثیر تهاجم فرهنگی دشمن ضرورت دارد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷    
خوزستان_مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با توجه به اولویت بندی که انجام خواهد گرفت، تاسیسات فرسوده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و در این زمینه گام های موثری را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷    
همدان - شورای مشورتی زنان استان همدان با حضور سید سعید شاهرخی استاندار همدان و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و اقشار مختلف بانوان استان، در استانداری برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۳    
استاندار خراسان رضوی گفت: ارتباط بی واسطه با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان باید از دغدغه های اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۹    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه ضمن هشدار به آمریکا در خصوص وضع هرگونه تحریم علیه آنکارا تأکید کرد که به هیچ عنوان قرارداد خرید سامانه های روسی اس-400 را لغو نخواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
منابع ارشد نزدیک به جریان صدر عراق شایعه ها در خصوص وخامت وضعیت جسمانی رهبر این جریان را تکذیب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۷    
دانشگاه علوم پزشکی کردستان بالاخره با انتشار اطلاعیه ای وجود قرص در داخل کیک را تایید کرد و گفت: محصولات غذایی مشکوک در استان کردستان شناسایی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۱    
برگزیدگان دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۹    
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حضور فتح الله زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال را قطعی ندانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۶    
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه باشگاه استقلال و پرسپولیس به ارگانی وابسته هستند که در مدیریت دقت های لازم را ندارند و گاف های خود را به گردن باشگاه می اندازند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 10 درصد مردم دیابت دارند، 35 درصد به کبد چرب مبتلا هستند، سرطان ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۰    
وزیر ارتباطات در آیین اختتامیه جشنواره کودک آنلاین گفت: قطعی اینترنت مانند قطع کردن هوا است و نباید در گفتن آن لکنت زبان داشت. اینترنت ملی یک دروغ بزرگ است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۹    
حسین محمودی اصل گفت: دولت بار دیگر در حال برداشت 30 هزار میلیارد تومانی از صندوق توسعه است؛ این مساله بیانگر وابستگی بودجه بیش از ده درصد به نفت است؛ ده درصد وابستگی ظاهری است که در بودجه لحاظ شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:آنها می خواهند ایران را تبدیل به لقمه ای کنند تا به راحتی ببلعند در حالی که به طور مداوم ما را تهدید می کنند، طبیعی است توان نظامی را باید افزایش داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۳    
تیم فوتبال استقلال توانست با برتری 4 بر یک برابر شاهین شهرداری بوشهر به صدر جدول رده بندی بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی از سمتش استعفا داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۱    
معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با زیرساخت های موجود می توان به صاحبان ایده های برتر با کمک صندوق های اعتباری پژوهشی کمک کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
در حالی که دو شرکت بزرگ خصوصی در مناقصه شرکت بازرگانی دولتی برای توزیع کالاها در سراسر کشور پیروز شده اند، شرکت بازرگانی دولتی در اقدامی شائبه برانگیز این مناقصه را ابطال کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی اسپانیا هم به عنوان کارشناس برنامه کلاسیکو با برقراری ارتباط اینترنتی تحلیل هایی از رقابت دو تیم و حال وهوای فعلی دو شهر بارسلون و مادرید را ارائه می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۴    
ثبت نام مسکن ملی در استان اصفهان از ساعت 10 صبح آغاز شد که در این مرحله به غیر از شهرهای جدید، در 41 شهر استان اصفهان نیز این طرح اجرا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۹    
روز نخست نشست تخصصی تدوین سند راهبردی ورزش بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، با حضور مسئولان نهادهای ورزشی و نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۳    
سرپرست باشگاه استقلال می گوید استراماچونی دچار سوتفاهم شده و پول او دوشنبه به حسابش واریز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۴    
سرکنسول عراق در مشهد گفت: دست های پشت پرده در پی اختلاف افکنی بین مردم عراق و ایران و جدا کردن این دو ملت از هم است و همان اشراری که جوانان عراقی را می کشند همان ها نیز کنسولگری ایران را آتش می زنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
رئیس اداره بهزیستی بردسکن گفت: آمار جامعه هدف معلولین این شهرستان 2 هزار و 675 خانوار است که ازاین تعداد هزار و 859 خانوار از کمک هزینه معیشت برخوردار هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۸    
نمونه هایی از خودروی جدیدی به نام " SWM" وارد کشور شده است که هم اکنون در حال اخذ استاندارد های لازم برای تولید آن می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۹    
عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان روز یکشنبه 24 آذرماه آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۹    
در مراسمی با حضور رئیس شوراهای حل اختلاف کشور از نخستین پرونده تمام الکترونیک قضایی در شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار گفت: اهداف، برنامه ها و ماموریت این قرارگاه مبتنی بر بصیرت افزایی و روشنگری نسل جوان در مقابل توطئه ها و فتنه های بدخواهان نظام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۴    
وکیل محمدعلی نجفی از ابلاغ رای محکومیت موکلش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این بازار تاریخی سال 1385 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و از امروز مرمت بخشی از آن به صورت آزمایشی آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۲    
وزیر خارجه ترکیه در سخنانی ضصن مخالفت با تحریم های ضد ایرانی آمریکا گفت، این تحریم ها دستاوردی برای کاخ سفید نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۹    
لرستان-مدیرکل آموزش وپرورش لرستان گفت: در استان بیش از 400 کلاس درس یک نفره داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۹    
همدان- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: آموزش بوم گردی راهکار مناسبی برای افزایش سطح اشتغال بانوان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۹    
اردبیل-مدیر عامل پل معلق مشگین شهر از احداث اولین دوچرخه کابلی و هوایی کشور در این مجموعه گردشگری خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۹    
سمنان- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از پرداخت خسارت به کشاورزان خسارت دیده از سیل تا پایان دی ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۹    
کیش – مدیرعامل منطقه آزاد کیش شایعه واگذاری این جزیره به چین را که اخیراً در برخی شبکه های مجازی منتشر شده، بی اساس و کذب اعلام کرد و گفت: منشأ این خبر در خارج از کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر را با پیروزی برابر سایپا به پایان برد تا به تیم صدرنشین جدول نزدیک شود و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در تازه ترین اظهار نظر خود به انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه استقلال پرداخت و گفت: از این رفتارها خسته شده ام اما همیشه استقلالی خواهم ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
مراسم جشن ازدواج جمعی از نومزدوجین کشور به میزبانی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تحقیق و تفحص از حوادث آبان ماه در مجلس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رئیس جمهور نقل می کرد در مواقع مختلف قصد اجرای مصوبه بنزین وجود داشت اما به سبب ملاحظاتی مانند انتخابات سال 94 اجرای این مصوبه را به صلاح ندانسته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۱    
هیئت عالی گزینش از نهادهای است که تحت ریاست رئیس جمهور قرار دارد و بودجه آن برای سال آینده مشخص شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۸    
"بهزاد نبوی" در پیشنهادی جام زهر گونه که به نظر می رسد برای سفر روحانی به ژاپن ارائه شده؛ از نظام اسلامی خواسته است که به روحانی اجازه های خاص بدهد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
رضا ربع پهلوی در گفتگو با نشریه امریکایی نیوزویک مدعی شده است که مردم ایران دلایل تحریم های امریکا را درک می کنند!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
انتخاب سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نظر سنجی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۹    
دبیرکل سازندگی درباره عدم وجود رهبری در جبهه اصلاحات به نکات جالبی اشاره کرده و خاتمی را رهبر این جریان ندانست بلکه خاتمی را به عنوان یک شخص مورد احترام در جبهه اصلاحات معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
در بین داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان، اسم چهار چهره نام آشنا به چشم می خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۳    
اقدامات محمد بن سلمان در راستای آنچه به نام اصلاحات در عربستان انجام می دهد، به برگزاری مسابقه جهانی ورق بازی در این کشور رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۰    
نگاهی به وضعیت آلودگی هوای استان تهران در بسیاری از ایستگاه های سنجش آلودگی حاکی از وضعیت قرمز است و سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا هوا آلوده تر نیز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۰    
پرونده شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صمت به مرحله صدور حکم رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۴    
شاید بعد از نهایی شدن همان رقابت ها بود که قالیباف ناامید از همراهی اصولگرایان به فکر نوشدن افتاد و از نواصولگرایی و مجلس نو سخن به میان آورد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
گلستان-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اگر هر گلستانی 10 هزار تومان به ستاد دیه کمک کند، تمامی 287 زندانی جرایم غیرعمد در استان از زندان آزاد خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
کرمان-مدیرعامل شرکت راه آهن از اضافه شدن 432 واگن به شبکه ریلی کشور خبر داد و گفت: در تولید ترمز قطار به خود کفایی رسیدیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی دولت در یادداشتی عجیب در روزنامه ایران نوشت که مخالفان دولت از تحریم ها خشنودند، اما برای فهم اینکه واقعا آیا منتقدان دولت علاقه مندان به تحریم هستند نگاهی به عملکرد و سخنان برخی از آنان خالی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
قم-مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران از اطعام بیش از 450 هزار زائر این مکان مقدس از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۲    
بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد حضور یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۹    
بر اساس اعلام شورای عالی هلال احمر، ریاست جدید جمعیت هلال احمر تا پایان امروز از بین 7 گزیه ثبت نام شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۶    
رسانه های عراق از توافق اغلب فراکسیون های سیاسی بر سر نامزد نخست وزیری این کشور خبر دادند اما هنوز توافق نهایی شکل نگرفته و رسانه های سعودی تخریب نامزد مد نظر را شروع کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۶    
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: طرح دو فوریتی اصلاح قانون انتخابات مجلس احتمالا روز یکشنبه در دستورکار صحن قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۳    
میثم موسایی گفت: عدم برابری دستمزدها با خط فقر ومعیشت مورد نیاز خانوار به معنای آن است که طبقه کارگر و کارمند و کشاورزان دیگر از قدرت خرید لازم برخوردار نیستند و یا بهتر است گفته شود هیچ گونه حق و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد که پایداری جو تا روز دوشنبه سبب افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان از جمله شهر مشهد مقدس خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
شهردار تهران استعفای محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک را پذیرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مجمع مجالس آسیایی که در سال 2006 از سوی مجلس شورای اسلامی ایران پایه گذاری شد، می تواند فرصت خوبی برای رایزنی های کشورمان در راستای برقراری روابط اقتصادی با کشورهایی آسیایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۴    
با اینکه مقایسه بین حزب کارگر و حزب دموکرات و بین نامزدهای نماینده آنها، خیلی هم نزدیک به واقعیت نیست اما رویکردهای پوپولیستی مشابه بین ترامپ و جانسون در جلب آرای عمومی و شعارهای انتخاباتی کاندیداهای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۴    
نامزدهای دریافت جایزه از بخش مسابقه ملی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۶    
معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست گفت: درخواست توقف پیش فروش 4 محصول سمند پژو 207 و دنا و یک خودروی دیگر را که ایران خودرو برای پیش فروش گذاشته اند را داده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۰    
در اجرای طرح "مثلث توسعه اقتصادی" طی سالجاری 84 میلیارد و 260 میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سبزوار پرداخت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: دولت در روند نگارش لایحه بودجه سال 1399، هیچ نظری را از بخش خصوصی دریافت نکرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد، از افزایش سهمیه بنزین تاکسی های ون به 600 لیتر درماه خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۷    
بیش از 30 قبضه اسلحه از یکی از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در صحرای نقب سرقت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
حساب کاربری سایت رهبر انقلاب در توییتر درباره سکوت جهان اسلام در برابر وضعیت شیخ زکزاکی توییتی را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با غیر قابل قبول دانستن فشارهای آمریکا به ترکیه به دلیل خرید سامانه پدافندی روسی، از توسل واشنگتن به سیاست تحریم علیه کشورهای خارجی انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۸    
علی اشرف نوری با بیان اینکه یک کرسنت بزرگ تری در وزارت نفت در حال رخ دادن است، گفت: این پرونده چون در مرحله رسیدگی است، جزئیات آن را فعلاً افشا نمی کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
منطقه خاورمیانه طی سال های اخیر به میدانی برای آزمایش های ژئوپلتیکی آمریکا تبدیل شده و دولت دونالد ترامپ برای اشاعه آشوب و نزاع در آن از تمام ابزارهای ممکن استفاده کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۲    
قائم مقام دبیر شورای نگهبان توضیحاتی درباره علت حضور برخی چهره های سیاسی در این شورا ارائه کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۲    
فیلم مستند با صبر زندگی به کارگردانی وحید فراهانی در سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش در خواهد آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۹    
با اضافه شدن بازیگران جدید به سریال شاه رگ به کارگردانی سیدجلال اشکذری، از اولین تصویر این سریال با نمایی از نیما رئیسی رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۶    
فیلم های مستند جایی برای فرشته ها نیست رتبه اول، جمیله ، آبشار ، بافندگان خیال و رویای آب به طور مشترک رتبه دوم و سرزمین عسل رتبه های سوم پرفروش ترین فیلم های روز جمعه 21 آذر ماه را در جشنواره بین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۶    
فصل دوم مجموعه حدیث بندگی در 13 قسمت برای پخش از شبکه قرآن کلید خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۳    
مسابقات جهانی، بین قاره ای معلولین و نابینایان 2019 با نایب قهرمانی بانوی شطرنج باز خراسانی در ترکیه به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۰    
شبکه مستند در پنجمین قسمت از ویژه برنامه سینما حقیقت به معرفی مستندهای کاست و ایران وود از تولیدات شبکه پرداخته و با کارگردان این آثار گفت وگو کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۰    
عوامل سریال آقازاده به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای ادامه تصویربرداری در حرم امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۴    
مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران گفت:ادعاهای اخیر درباره سانچی غیرواقعی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۴    
برخی شنیده ها از تغییر مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۹    
بالا رفتن نرخ ارز در ایران، اگرچه باعث ایجاد مشکلاتی در اقتصاد کشور شده است، اما در عرصۀ گردشگری سلامت می توان به آن به چشم یک فرصت نگاه کرد و با فعال کردن واحد بیماران بین الملل بیمارستان ها و مراکز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۹    
گفته می شود علی فتح الله زاده که امروز برای پذیرش پست مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفته بود، با مقامات این وزارتخانه به توافق رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش بحث کاربری مدارس غیردولتی است چرا که این مدارس اکثرا در فضاهای مسکونی اداره می شود و عملا تغییر کاربری آن ها امکانپذیر نیست.