سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 5 تیر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 تیر 1397 خبر گزاری رسا 2 تیر 1397 خبر گزاری رسا 3 تیر 1397 خبر گزاری رسا 4 تیر 1397 خبر گزاری رسا 5 تیر 1397 خبر گزاری رسا 6 تیر 1397 خبر گزاری رسا 7 تیر 1397 خبر گزاری رسا 8 تیر 1397 خبر گزاری رسا 9 تیر 1397 خبر گزاری رسا 10 تیر 1397 خبر گزاری رسا 11 تیر 1397 خبر گزاری رسا 12 تیر 1397 خبر گزاری رسا 13 تیر 1397 خبر گزاری رسا 14 تیر 1397 خبر گزاری رسا 15 تیر 1397 خبر گزاری رسا 16 تیر 1397 خبر گزاری رسا 17 تیر 1397 خبر گزاری رسا 18 تیر 1397 خبر گزاری رسا 19 تیر 1397 خبر گزاری رسا 20 تیر 1397 خبر گزاری رسا 21 تیر 1397 خبر گزاری رسا 22 تیر 1397 خبر گزاری رسا 23 تیر 1397 خبر گزاری رسا 24 تیر 1397 خبر گزاری رسا 25 تیر 1397 خبر گزاری رسا 26 تیر 1397 خبر گزاری رسا 27 تیر 1397 خبر گزاری رسا 28 تیر 1397 خبر گزاری رسا 29 تیر 1397 خبر گزاری رسا 30 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۶    
همانند یک صحنه دفاع نظامی که صحت، سرعت و دقت یک تصمیم می تواند در سرنوشت آوردگاه تعیین کننده باشد، در شرایط کنونی نیز لازم است تا حداکثر ممکن به تصمیم درست، به موقع و دقیق برسیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۷    
بانکی پور با اشاره به روایات بر اهمیت حفظ آرامش در خانواده در مبانی دین اسلام و نگاه فقها تأکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم برای جلوگیری از یک گناه مرتکب گناه های بدتر و بیشتر نشویم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۴    
یک شبکه تلویزیونی تحت حمایت خاندان سعودی که برنامه هایی درباره اسلام و مسلمانان به زبان اسپانیایی پخش می کرد، تعطیل شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۲    
فعالان سعودی از آزادی شماری از زندانیان سیاسی منطقه قطیف خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۳    
انتشارات انقلاب اسلامی کتاب مرگ تاجرانه ؛ کتابی با محوریت شهید و شهادت در کلام رهبر انقلاب را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۸    
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر لزوم بهره مندی از امکانات در فضای امروز دنیا در تبلیغ دین، گفت: نماد ارزشمند زهد سبب استقلال روحانیت شیعه و عظمت این نهاد مقدس بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۰    
محسن رضایی: رقابت نفسگیر جوانان فوتبالیست ایرانی، نویدبخش آینده ای پرفروغ برای ورزش ایران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۴    
ملاک این نیست که ذریه تو باشد یا نباشد، مسأله این است که آن کسی که به مقام امامت می رسد و فرمان الهی را می گیرد، باید ظالم و ستمگر نباشد. ملاک ها مطرح اند نه نسب ها و قرابت ها و نسبت ها.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۵    
محمد ایمانی: تیم های اجاره ای و مزدوری که دیروز در بازار التهاب ایجاد کردند و با تهدید و ارعاب برخی بازاریان را مجبور به بستن مغازه کردند، جز ائتلاف افراطیون مدعی اصلاح طلبی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۶    
حجت الاسلام یوسفیان با اشاره به ظرفیت های بهینه تعطیلات تابستانی، گفت: برنامه های اوقات فراغت باید به فرصتی تبدیل شود که انتظار توام با عمل گرایی در کودکان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۹    
موسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد(ص) در رشته تخصصی اخلاق و تربیت و برای سطح سه طلبه پذیرش می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۸    
زمان خاص و یا مناسبی در برخی از ازمنه و مقاطع و جهش های تاریخی یک ملت، فرا می رسد که مجبور به باز تعریف عمیق اهداف اصلی و سیاست های کلی خود می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۶    
حضرت آیت الله مکارم درباره FATF گفت: چنین قراردادی استعماری است و هدف، سلطه بر امضا کنندگان این قرارداد و نفوذ در امور اقتصادی آنهاست و در تضاد با قوانین اسلامی و مخالف منافع مسلم ماست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۲    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات کلبه شروق قم کتاب مفخر شرق، سید جمال الدین اسدآبادی و اندیشه های اقبال لاهوری را با ترجمه و نگارش استاد سید غلامرضا سعیدی، به کوشش استاد خسروشاهی منتشر کرد. ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۶    
مراسم گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۳    
مشاور امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در واکنش به شهادت نیروهای سپاه و بسیج در میرجاوه، گفت: این غیور مردان عزت را به مردم کشور هدیه دادند؛ ما نیز چنین باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۶    
حسینی گفت: وزارت ارشاد وظیفه هدایت مجموعه ها، نظارت فعالیت ها و اولویت سنجی برنامه ها را بر عهده دارد؛ یعنی مسئولان امر باید بر اساس سیاست های کلی نظام برنامه ریزی کرده و بر این اساس بودجه تخصیص دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۲:۵۴    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: مسوولان باید اقدام عاجل برای رفع مشکلات و مدیریت بازار داشته و به داد اقشار ضعیف جامعه برسند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۰    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: کسی که از اصل دین برگردد تمام اعمالش تباه خواهد شد و تا زمانی که علما در بین مردم هستند اجازه این کار را به دشمنان اسلام نخواهند داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۷    
نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری به تشریح جریان ترور مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی در ارومیه پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۴    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن در پروژه جدید خود با ایجاد مشکلات اقتصادی در داخل کشور قصد دارد نظام را تحت تأثیر قرار دهد تا مسؤولان نظام را وادار به کوتاه آمدن از مواضع نظام کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۴    
برگزیدگان آزمون ورودی حوزه علمیه برادران استان آذربایجان شرقی برای پذیرش نهایی در مصاحبه حضوری اساتید برجسته حوزوی شرکت خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۶    
32 کاریکاتور برگزیده مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم در نگارگذر فرهنگ در معرض دید شهروندان قمی قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۴    
باید بپذیریم جامعه تغییر کرده است و ما فعالان فرهنگی و دینی و نویسندگان و خطیبان هم باید سلاح متناسب با این میدان، آماده کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۴    
بنا به درخواست مؤسسه دارالقرآن والعتره لندن گزیده ای از قصه های قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذر خرمشاهی، معروف به مهدی آذر یزدی به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۵    
ده ها شهرک نشین صهیونیست صبح امروز با حمایت نظامیان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۹    
آیت الله طبرسی بر ضرورت حفظ هوشیاری جامعه در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ روانی و تبلیغات دروغین به دنبال از بین بردن آرامش عمومی و ایجاد اختلافات داخلی است تا اهداف خود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۶    
فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته است در توافق با ایران برای ما مسأله تنها منافع اقتصادی نیست، بلکه منافع امنیتی است، چون ما معتقدیم در نبود توافق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۶    
شیخ الازهر از آمادگی این نهاد دینی برای انجام هر اقدامی در جهت تقویت ثبات و اتحاد میان مردم عراق خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۶    
گاهی ملاقات های دوساعته در بعضی از کشورهای آزاد شده شوروی داشته ام که فقط می گفتند این عالَم خدا ندارد. وقتی می گفتم به چه دلیل خدا ندارد؟ برای اثبات حرف خودتان یک دلیل بیاورید، آنها چیزی نمی گفتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۳    
نمی توان روی کار آمدن شخصیت های تندرویِ ضد ایرانی در آمریکا را به عنوان مؤلفه ای برای موفقیت لابی ضد ایرانی در واشنگتن قلمداد کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۰    
کوچ جمشید برزگر به دویچه وله فارسی، مهدی پرپنچی به رادیو فردا و محمد منظرپور و صادق صبا به تلویزیون ایران اینترنشنال حکایت از آرایش سیاسی جدید کارگران ملکه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۰    
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۷    
چرا در میان قوا و ارگان های انقلابی، قوه قضائیه بیش از دیگران آماج هجمه ها و انتقادات غیرمنصفانه قرار دارد؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۴    
وزیر نیرو در مورد طرح آبرسانی در استان خوزستان گفت: در حال حاضر طرح آبرسانی غدیر را دنبال می کنیم که براساس آن آب بهتری به مردم عرضه می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۴    
بزرگ ترین جنگ روانی برای مردم ناراحت از شرایط امروز، تماشای مدیر بی عمل است!
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۴    
مرجع تقلید عراق با تاکید بر تقویت ارزش ها اخلاقی در میان جامعه دانشگاهی و حوزوی، اهتمام دانش پژوهان به علم آموزی را خواستار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۸    
سخنان وزیر امور خارجه در اتاق بازرگانی را باید جدی گرفت که گفته: هدف نابودی ایران است نه نظام و روحانی. معنی سخن ظریف این است که نظام حکم نود را دارد و ایران حکم صد را.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۸    
قاضی زاده هاشمی گفت: آمریکایی ها هنوز ملت ایران را نشناختند که تا چه حد از منافقین متنفر هستند بر همین اساس نمی توانند با تحریم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۸    
نمایندگان مجلس به جای رفع مسؤولیت در قالب پاس بی هدف به رییس مجلس و رییس جمهور و رییس قوه قضائیه باید گام هایی عملی و نه توصیه ای در جهت بهبود اوضاع اقتصادی بردارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۵    
متاسفانه تجربه نشان داده است به جای آنکه بنده عقل باشیم، بنده احساسیم. احساس را بیش از عقل در تصمیمات دخیل می کنیم و عاقبت کار نیز با هزار قدرت عقل سعی در توجیه اشتباهات و دلیل تراشی برای انتخاب های ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۵    
جمعیت الوفاق الاسلامی بحرین با ابراز نگرانی از افزایش میزان شکنجه ها به بیش از 5 هزار مورد خواستار دخالت فوری نهادهای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای توقف جنایت علیه ملت بحرین شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲    
این روزها بی ثباتی اقتصادی و گرانی افسار گسیخته ضمن آنکه امنیت روانی جامعه را به خطر انداخته، فشار بر اقشار مختلف به ویژه طبقات پایین و کمتر برخوردار را دوچندان ساخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲    
آن چه در این کتاب جمع آوری شده، بیاناتی از رهبری است دربارۀ دشمن شناسی که در طول سال های 1380 تا 1390 در جمع دانشجویان ایراد گردیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۳    
موسسه صلح ایالات متحده آمریکا پرونده بحران محیط زیست ایران را روی میز دارد؛ در این اندیشکده تبدیل ایران به کشوری که تا 30 سال دیگر بدون آب خواهد ماند رصد می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۰    
فراخوان جایزه کتاب سال شعر جوان (جایزه قیصر امین پور) منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۷    
کتاب اردوگاه اطفال ، اثری است در ادامه آن بیست و سه نفر که ماجرای اردوگاه اطفال و سختی هایی را که نوجوانان در این اردوگاه تحمل کردند شرح می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۷    
قفل مشکلات مردم، کلید دارد و معلوم شده است کلید ادعایی نتوانسته است این قفل را باز کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۲    
دومین نشست از سلسه نشست های علمی تمدن اسلامی؛ راهبرد مقاومت با موضوع " فلسطین و دفاع از مظلوم" با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی و ناصر ابوشریف در خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۹    
سفیر ایران در لبنان با تاکید بر نقش وحدت امت اسلامی، جبهه العمل الاسلامی لبنان را خط مقدم مبارزه با فتنه انگیزی های دشمنان برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۹    
گرانی، تورم و اغتشاش در قیمت ها، امروز مردم را آزار می دهد. مردم از کم تحرکی و بی عملی دولت گلایه دارند. این گله در سطح نخبگان و صاحبنظران کشور بیشتر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۹    
اگر والدین خلف وعده کنند به نگرش و احساس آنها نسبت به رزاق حقیقی آسیب می زنند و نگاه کودکانشان را به او منفی می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۶    
امام جمعه بابلسر با بیان این که نظام سلطه تلاش می کنند تا فشارهای اقتصادی، زمینه برخی ناآرامی ها و اعتراضات مردمی را در داخل فراهم کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۶    
جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه با موضوع آسیب شناسی تربیتی تأخیر ازدواج جوانان با تأکید بر منابع اسلامی توسط خانم صفرلو در جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۳    
وزیر اقتصاد در مورد وضعیت ارز در کشور گفت: هدف ما برگشتن جامعه به یک آرامش عمومی است، ما در حال حاضر منابع ارزی خود را می دانیم و به دنبال چگونگی مدیریت آن هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۷    
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کارت شناسایی ایثارگران هوشمند می شود، گفت: کارت فعلی ایثارگران تنها تا پایان تیرماه اعتبار خواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۱    
حجت الاسلام بیاتی گفت: نهادهای فرهنگی بایستی عناصر و عوامل تخریب کننده عفت عمومی و پاکدامنی را بررسی کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۱    
در جلسه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص، انطباق لایحه پیوستن جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فرا ملی با سیاست های کلی نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۵    
اینکه ماشین اش به خاطر نبودن پول در بازار فروش نرفت، مهم نیست؛ مهم این است که افزایش اعتماد به نفس و ارتقای روانی صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲    
جمعی از اصناف، کسبه و مسؤولان اتحادیه ها و انجمن های فعال بازار بزرگ تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه بوشهر به هدایت سکان انقلاب در طوفان های سخت از سوی رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مهم ترین عامل پیشرفت، بقا و حرکت نظام، رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۹    
حجت الاسلام تقی زاده گفت: شهدای مظلوم هفتم تیر با شهادت مظلومانه خود، پرده از جهل و کبر و نفاق و فتنه های غبارآلود زدوده و نور معرفت و آگاهی و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۷    
رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: 80 درصد اوراق قضائی از طریق ابلاغ الکترونیکی و 20 درصد به صورت سنتی و سیستم قبلی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۱    
مدیر حوزه علمیه اردبیل استراتژی نظامی و سیاسی رهبر انقلاب در جریان جبهه مقاومت را نماد درایت الهی ایشان دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
دومین ویژه نامه کنگره ملی شعر اهل بیت(ع) از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۳    
استاد درس خارج حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت روحیه نقد پذیری در میان طلاب و حوزویان تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی هیأت رزمندگان اسلام برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۰    
رییس مجلس با اشاره به وظایف قوه قضاییه گفت: سرمایه گذاران باید احساس کنند قوه قضاییه پشتیبان آنها است تا مسائل روانی ایجاد شده روی آنها تأثیر نگذارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۵    
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران از افزایش رشته های تخصصی در حوزه علمیه مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از سیاست های حوزه تقویت و گسترش این رشته ها در استان ها در جهت تمرکز زدایی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه منافقین، سیاست های انگلیس و آمریکا را اجرا می کنند، گفت: مجاهدین خلق با وجود تأیید از سوی برخی خواص ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۹    
حجت الاسلام احمدی مشکلات اقتصادی کشور را نتیجه اعتماد به کشورهای غربی دانست و گفت: نگاه دولت از روز اول به برجام و کشورهای غربی بوده که نتیجه ای جز نابسامانی در امور اقتصادی را برای ملت به همراه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۶    
آیت الله آملی لاریجانی ضمن هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: این کار ها اگر مصداق "افساد فی الارض" باشد، حکم اعدام دارد و اگر غیر از این باشد تا 20 سال حبس دارد و تمام اموالی که از این راه بدست می آید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
رییس جمهور تأکید کرد: امروز قضات باید سیاه نمایی را همچون همیشه سیاه نمایی ببینند و اجازه ندهند که سیاه نمایی ها درباره نظام مردم را از آینده ناامید کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۱    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که لباس روحانیت لباس تبلیغ است، گفت: باید وظایف خود را انجام داده و سختی ها مانع ادامه راه نشود، طلاب نباید اجازه دهند که رسال تبلیغی حوزه علمیه بر زمین بماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹    
رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید مصطفی چمران افزون بر دانشمند بودن عارف الهی هم بود، هرکسی که یادداشت های شهید چمران را مطالعه کند، به عارف بودن این شهید والا مقام پی می برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: علوم اسلامی توانایی پاسخگویی به حقوق انسانی را در مقیاس جهانی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
دفتر مقام معظم رهبری در تماس با وزیر ورزش و جوانان در روسیه، پیام رهبر معظم انقلاب به ملی پوشان فوتبال ایران را ابلاغ کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۱    
تولیت آستان قدس رضوی همت و تلاش امروز دشمن را ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و جامعه دانست و گفت: مدیران و مسؤولان با هر گرایشی باید برای ایجاد امید در کشور با مجاهدت تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷    
نمایندگان مجلس با اصلاح موادی به قانون آیین نامه داخلی پارلمان، رییس جمهور و وزرا را ملزم به ارائه گزارش سالانه به مجلس کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۴    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر در بارگاه منور رضوی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۴    
دانشگاه علوم اسلامی رضوی رشته جدید بانکداری اسلامی را در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۴    
عضو فراکسیون امید با انتقاد از طرح اقتصادی دولت و کاهش ارزش پول ملی، گفت: متاسفانه با سیاست جدید ارزی دولت تورم آغاز شده و حدود سی درصد از جیب مردم خالی خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: راه های برون رفت از همه مشکلات وجود دارد چرا که ما در نظام ولایت فقیه هیچ مشکل حل نشدنی و هیچ بن بستی در کشور و اداره کشور نداریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۸    
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه پیشرفت و توسعه کشور درگرو تبعیت از ولی فقیه است، گفت: اختلاف و تشتت عامل فروپاشی کشور و آسیب رسیدن به مردم می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۴    
حضرت آیت الله جوادی آملی در پیامی درگذشت روحانی متخلق و عالم عامل حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی حسینی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۱    
رییس جمهور در پیامی به " ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال" تاکید کرد: شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۵    
بهارستان نشینان با 115 رای موافق مجازات تأمین کنندگان منابع مالی تروریسم را تعیین کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۹    
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از لغو تعطیلات تابستانی پارلمان خبر اد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.