دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۲May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانیان نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید برای اعتلای ارزش های اسلامی تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۳    
مدیرعامل مرکز نشر هاجر از آغاز ارسال کتاب های درسی به مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تجلیل و تکریم از آزادگان را تجلیل از مروت و مردانگی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۷    
نویسنده کتاب سفره فلسطینی با نوشتن کتاب هایی درباره غذاهای فلسطینی می خواهد با نگاهی جدید نام وطنش را در دنیا زنده نگه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۶    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای صدوچهل وششمین شماره خط حزب الله را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۲    
مراسم تجلیل از آزادگان به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان و آزادگان در سالن اجتماعات پاس نیروی انتظامی هرمزگان برگزار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۴    
محمد ایمانی: برخی می گویند بیانات اخیر رهبری، صرفا ناظر به گفت و گوی وزیر خارجه با مقامات آمریکایی است، نه کلیت مذاکرات و توافق با آمریکا! حال سوال اینجاست که آیا مذاکره و توافق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۱    
حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه یک منتظر ظهور حکومت حق علاوه بر مصرف مواد غذایی حلال و طیب، باید آداب غذا خوردن را نیز رعایت کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۱    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تکفیری ها به قصد رسیدن به مرزهای ما آمده بودند که نظام مقدس را مورد تهدید و تاخت و تاز قرار دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند کار رسانه ای هدشمندانه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان با اشاره به نقشه شوم دشمنان انقلاب علیه فرهنگ ملت ایران، گفت: دشمنان همواره فرهنگ ملت ایران را نشانه گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: یارانه ای که دولت برای 11 میلیارد دلار 4200 تومانی پرداخت کرده 50 هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۴    
آیا آمریکا واقعا خواهان یک توافق جدید با ایران است یا اینکه با علم به مخالفت ایران با چنین درخواستی، آن را صرفا بهانه ای برای تشدید فشار بر ایران قرار داده؟ در این باره اختلاف نظر وجود دارد...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۸    
نایب رییس کمیسیون سیاسی خبرگان تأکید کرد: مجلس خبرگان با برگزاری این نشست ها به دنبال ارائه ی راهکارهایی است که مشکلات و دغدغه های مردم را کاهش دهد و درواقع بازوی حمایتی برای نهادهای تصمیم گیر باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۹    
دادستان کل کشور ازبرگزاری علنی دادگاه مفسدان و اخلالگران اقتصادی در روزهای آتی خبر داد و گفت: دست درازی به اموال مردم و بیت المال با پاسخ قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
جلسه کمیسیون سیاسی _ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با موضوع برخورد قوه قضاییه با فساد و مفسدین اقتصادی و بررسی مسائل اقتصادی و تحولات بازار و سکه و ارز با حضور کارشناسان و مسوولان مربوطه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۲    
سه مقام صهیونیست در گفت وگو با روزنامه هاآرتص، شش بند توافق آتش بس با حماس را که با وساطت مصر و سازمان ملل حاصل شده، رسانه ای کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۶    
حجت الاسلام معلی گفت: هدایت مطالبه گری مردم یک موضوع بسیار جدی است، از این رو پیش از اینکه این بحران ها از طرف دشمنان رصد و هدایت شود باید به این مطالبات را به خوبی عمل کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۶    
مسئول تولید بسته های محتوایی هیأت ها گفت: بسته های فرهنگی هیأت های مذهبی در سه بخش منبری و مداحی و مدیریت عرضه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۰    
آیت الله طه محمدی گفت: شیعه باید با بصیرت و با تقوا باشد و اهل بیت نیز از ما انتظار افزایش معرفت و تفکر را دارند تا در مقابل دسیسه ها و نقشه های دشمنان شکست نخوریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۰    
مسؤول طرح هر هیأت یک نمایشگاه کتاب گفت: این طرح با حضور 40 هیأت برگزار شد و هدف آن، ترویج و توسعه گفتمان اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۷    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که فاصله گرفتن از دستورات دینی عامل پیدایش بسیاری از امراض معاصر است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۵    
امام جمعه الشتر به نقش رسانه در انعکاس واقعیت ها و مقابله با ناهنجاری ها و هجمه های فرهنگی، گفت: موفقیت خبرنگار در گرو انقلابی عمل کردن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۲    
حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به سرفصل های موجود در نهج البلاغه، از لزوم تبدیل این سرفصل ها به برنامه های فرهنگی سخن گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اقدام قاطع در برخورد با مفسدان و مسؤولان خطاکار، عدم برخورد جدی با مفسدان را سبب بدبینی مردم به نظام دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۱    
حجت الاسلام موسوی گفت: نباید مردم را به بهانه فساد فرزندان برخی از مسؤولان از کلیت نظام و نسبت به ادامه انقلاب ناامید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۴۸    
حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اهمیت و تأثیرات کار تشکیلاتی، به بررسی دلایل عدم موفقیت حرکت نه به تجمل گرایی پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۶    
کارشناس فن رثا و روضه خوانی با بیان این که جریان روضه خوانی یک ابزار و وسیله نیست، گفت: روضه خوانی یک راهبرد است و جامعه امروزی نیازمند آن است که احساسات و عواطفش جهت پیدا کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۳    
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که مبلغان باید ولایتمداری را به مردم بیاموزند، گفت: اگر مردم و مسؤولان در این چهل سالی که از انقلاب می گذرد به حرف امامین انقلاب گوش می دادند و به رهنمودهای ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان گفت: ذکر سیره و چگونگی شهادت بزرگانی چون شهید علی اکبر دهقان برای مردم و جوانانی که آشنایی کمتری با این عرصه دارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۴    
بیستمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان با حضور سردار نجات و حجج اسلام طائب، ماندگاری، مؤمنی و وافی در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۰    
نشستی با موضوع نقد تحریف تئوری امام غایب هفته آینده در وین برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۴    
موسسات و شخصیت های رسانه ای فلسطینی روند عادی سازی رسانه ای کشورهای عربی به ویژه عربستان با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۱    
تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی یک میلیون نسخه قرآن را در میان حجاج بیت الله الحرام توزیع کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رییس قرارگاه عمار با بیان این که برجام 2 به دنبال این است که ایران محور مقاومت را رها کند، گفت: باید بدانیم که کشور ما از نظر امکانات چیزی کم ندارد و امروز نیازمند مدیرانی آگاه و بصیر هستیم که از جنگ ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۹    
سردار نجات راه حل مشکلات اقتصادی را بر اساس رهنمودهای رهبری، تنظیم بازار ارز و هدایت نقدینگی به سمت تولید دانست و گفت: قوای سه گانه باید رویکرد جهادی و فعالانه داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵    
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان خبر داد و گفت: شرکت برای عموم آزاد است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان جایگاه و اهمیت نقش استاد در موفقیت طلبه گفت: اساتید در ارتباط با طلبه وظیفه پدری بر دوش دارند و با تقویت این مهم باید رابطه بین استاد و شاگرد در حوزه تقویت و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان به وظایف خطیر اساتید در حوزه و در عرصه تدریس و هدایت طلبه اشاره و عنوان کرد: اساتید برای موفقیت در انجام رسالت و وظیفه خود باید اخلاص عمل و سعه صدر داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد گفت: طلاب برای موفقیت در تحصیل و انجام رسالت طلبگی خود باید برنامه ریزی داشته باشند و با هدف و انگیزه درس بخوانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آزادگان به عنوان نماد صبر و بردباری یاد کرد و گفت: آزادگان ترزیق کننده آگاهی در جامعه هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۶    
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: لیدرهای فکری و سیاسی فتنه 88 امروز در مسؤولیت های اجرایی به عناوین مختلف فعالیت دارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی شورای علمای فلسطین خواستار محافظت از آثار تاریخی و مقدس فلسطین شد و بیان داشت که رژیم صهیونیستی درحال نابودی تاریخ مسلمانان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
پایگاه خبری-تحلیلی آمریکایی با اشاره به سخنان نخست وزیر عراق درباره تبعیت از تحریم های آمریکا علیه ایران 3 دلیل اقتصادی برای به صرفه تر بودن نقض این تحریم ها را مورد بررسی قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
یک مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی به افزایش روز افزون قدرت منطقه ای ایران اذعان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مسئولان عربستان یک استاد دانشگاه دیگر این کشور را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام استوار میمندی استفاده از ظرفیت اساتید برای ایجاد نشاط علمی را ضروری دانست و گفت: اساتید همانند گذشته باید متکفل آموزش و تربیت طلاب شوند و آنها را مانند فرزندان خود بدانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۵    
رزمنده و راوی دفاع مقدس گفت: امروز یک لشکر بزرگ فرهنگی در کشور ایجاد شده است و از سوی دیگر مشکلات مردم نیز وجود دارد، اما تا امروز اراده ای برای حل مشکلات مردم صورت نگرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۱    
نامه های شفاهی نوشته محمد صالح علا به روایت مشکلات و مصائب زندگی در پایتحخت با حسی شاعرانه و چاشنی طنز می پردازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۱    
تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به مشکلات اقتصادی کشور با عنوان روحانیت همدرد و همراه مردم با حضور پرشور طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمه قم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام شاکری خواستار بازگو کردن فواید مباحثه برای طلاب جدیدالورود شد و حضور ذهن در پاسخ گویی به سؤالات مختلف را از برکات این سنت حسنه دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۴    
حجت الاسلام محمدی خراسانی با اشاره به این که نباید ارتباط استاد و شاگرد صرفا به کلاس درس خلاصه شود، بر لزوم تقویت ارتباط علمی، اخلاقی و عقیدتی استاد و شاگرد در حوزه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۴    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات تقریبی شرط ایجاد رونق علمی در حوزه را ورود به مسائل روز جامعه دانست و دست یابی به جامعه پویا را در گرو همین امر ارزیابی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۷    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به حدیث غدیر به عنوان بزرگترین سند شیعه و سنی در اثبات ولایت امیرمؤمنان(ع) تأکید کرد که این حدیث علاوه بر منابع شیعه در منابع بزرگ اهل سنت نقل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۸    
در حالی که ترورها و انفجارهای هدفمند علیه شیعیان افغانستان در سال های اخیر تشدید شده است اما عدم تلاش حکومت وحدت ملی برای مجازات عاملان یا پیشگیری از چنین حوادث خونبار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵    
روزنامه نگار مشهور جهان عرب گفت، اگر رییس دولت لبنان برای پیشبرد امور این کشور در مسائل دیپلماتیک همچنان به محور شکست خورده سعودی-آمریکایی اتکا داشته باشد خیلی زود به دست ملت لبنان از صحنه سیاسی کنار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
رسانه های عربی طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت ده ها هزار واحد مسکونی در شهرک های صهیونیست نشین قدس اشغالی و بازداشت 14 فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
حجت الاسلام زینتی با ابراز نگرانی نسبت به فراموشی و کمرنگ شدن رابطه استادی و شاگردی در نظام آموزشی فعلی حوزه، گفت: غالب کلاس های دروس آزاد به صورت یک طرفه برگزار شده و طلبه کاملا منفعل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴    
رحیم پور ازغدی نسبت به مجالس و منابر سکولار هشدار داد و گفت: روضه ها و مداحی ها وسیله هدایت است و اگر ما را به هدف نرساند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶    
یک پژوهشگر آمریکایی از نبود آزادی سیاسی در عربستان با وجود تبلیغات گسترده سعودی ها درخصوص تغییر سیاست های این کشور با روی کار آمدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی سخن گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۷    
حجت الاسلام رهنما با تأکید بر ضرورت توجه به سنت های اصیل حوزه در بحث آموزش، گفت: دعوت از اساتید دغدغه مند برای تدریس در حوزه علمیه امری ضروری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۷    
حجت الاسلام زاهدی با بیان این که خیلی از طلاب در حوزه احساس غریبی می کنند، گفت: اگر طلاب با استاد رابطه عاطفی بیشتری داشته باشند احساس تنهایی را کنار گذاشته و این پیوند عاطفی در درس و گفت وگوهای علمی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزادگان به عنوان سند حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۷    
حجت الاسلام طائب با بیان این که نظام آموزشی در حوزه علمیه باید پرورش محور باشد نه آموزش محور تصریح کرد: نباید از ارتباط مستمر استادان با طلاب در حوزه علمیه غافل شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۸    
حجت الاسلام همتیان سورکی با اشاره به لزوم تقویت رابطه استاد و شاگرد در حوزه، از آن به عنوان یکی از سنت های دیرپای حوزه یاد کرد و گفت: بر خلاف غالب مراکز علمی دیگر استاد حوزه علمیه برای طلبه هم معلم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۸    
حجت الاسلام خانزاده با بیان بایسته های ایجاد نشاط علمی در میان طلاب، داشتن برنامه روزانه، روحیه جست و جو گری و پرداختن به مسائل عبادی را از مهم ترین بایسته های نشاط علمی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۵    
ارتش سوریه با تقویت نیروها و استقرار تجهیزات ضد تونلها و استحکامات تروریستهای جبهه النصره در اطراف ادلب، مهیای نبرد سهمگین و بزرگ در این بخش از جغرافیای این کشور می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۲    
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به ظرفیت رسانه ای حج و سرزمین وحی گفت: شبهه زدایی از دین و رفع اسلام هراسی دوموضوع اساسی است که می توان ازظرفیت عظیم حج برای روشنگری بیشترجهان اسلام استفاده کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۹    
عضو هیئت علمی گروه تاریخ اسلام مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) تقویت بعد پژوهش حوزه را سبب ایجاد نشاط علمی در طلاب دانست و خواستار تشکیل اتاق فکری در این زمینه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴    
عربستان با تداوم بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامی یمن درپی افزایش فشار بین الملل برای خروج از باتلاق جنگ در یمن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲    
بانکی پور گفت: نقش مردانه به زنان سپردن اگر چه در ظاهر امر دفاع از زنان است و سعی در نگاه انسانی به زنان دارد اما در واقع این گروه زنان را انسان کامل تلقی نمی کنند و به همین دلیل برخورد غیر انسانی با ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵    
نماینده حضرت آیت الله بشیر نجفی در مدینه منوره با اعضای بعثه مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان در خراسان جنوبی سن ازدواج در خراسان جنوبی را رو به افزایش دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و تجملات خانواده ها یکی از دلایل افزایش سن ازدواج است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فعالان اقتصادی در خصوص تأمین مواد اولیه، فروش و امور کارگران دچار مشکلاتی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۹    
امام جمعه خوی گفت: اعزام مبلغ به روستاهای محروم اطراف شهرستان خوی و برگزاری مراسم عمامه گذاری برای 17 نفر از طلاب مدارس علمیه خوی از برنامه های دهه امامت و ولایت هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۶    
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مشاورین وقف برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بیان داشت: ایران قدرت و استواری خود را در زمینه های مختلف به اثبات رسانده است و تحریم های آمریکا تاثیری بر این کشور ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۵    
معاون اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف ایجاد وقف های جدید و جهت دهی نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه را در دستور کار قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۳    
آبفروش گفت: برای فریاد مطالبه داشتن، قبل از نوکری برای مردم باید در حوزه خدمات اجتماعی گام برداشت، در غیر این صورت حرکات شیک و اتوکشیده بی خاصیت محقق می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۶    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن در جنگ اقتصادی خود با ملت ایران همه توان خود را به کار گرفته تا ما را تسلیم کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۸    
عضو شورای نگهبان با تاکید بر اینکه یکی از کارکردهای اصلی امامت و ولایت ایجاد اتحاد و انسجام ملی است، گفت: ولی امر محور وحدت و الفت است خداوند امامت را واجب کرد تا امت انسجام پیدا کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۶    
امام جمعه موقت کاشان خلع سلاح کردن دشمن را از ویژگی های رهبری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در جمع هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم دشمن را تحقیر و خلع سلاح کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه ولایت روح توحید و مُخ توحید است و گفت: وزن ولایت از نماز و روزه و حج و زکات بالاتر است و آنجایی که از نماز کاری ساخته نیست و نماز و روزه و حج مقبول واقع ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۴    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدیریت افراد با تقوا پیچیده و هوشمندانه است و عقل همه افراد قدرت تشخیص و درک این مساله را ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه شهید ناصری در مبارزه خود هیچ تردیدی نداشت، گفت: شهید ناصری با بصیرت به مبارزه با دشمنان برخاست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۰    
مقاومت در برابر برخورد با سوءتدبیر در بازار سرمایه یکی از این مصادیق فقدان اراده بر تغییر در وضع موجود کشور است؛ این ها بدگمانی ها را تقویت می کند که میان سخن و عمل بخشی از مدیران دولتی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۲    
غلامی با بیان اینکه مهمترین عرصه برای انجام فعالیت های تبلیغی و بصیرت افزایی مسجد است، گفت: مسجد مقر فرماندهی و مدیریت جامعه پیرامون خود است که اگر نیروهای آن بتواند به خوبی ایفای نقش کنند تحول اساسی ...