پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 28 آبان 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آبان 1397 خبر گزاری رسا 2 آبان 1397 خبر گزاری رسا 3 آبان 1397 خبر گزاری رسا 4 آبان 1397 خبر گزاری رسا 5 آبان 1397 خبر گزاری رسا 6 آبان 1397 خبر گزاری رسا 7 آبان 1397 خبر گزاری رسا 8 آبان 1397 خبر گزاری رسا 9 آبان 1397 خبر گزاری رسا 10 آبان 1397 خبر گزاری رسا 11 آبان 1397 خبر گزاری رسا 12 آبان 1397 خبر گزاری رسا 13 آبان 1397 خبر گزاری رسا 14 آبان 1397 خبر گزاری رسا 15 آبان 1397 خبر گزاری رسا 16 آبان 1397 خبر گزاری رسا 17 آبان 1397 خبر گزاری رسا 18 آبان 1397 خبر گزاری رسا 19 آبان 1397 خبر گزاری رسا 20 آبان 1397 خبر گزاری رسا 21 آبان 1397 خبر گزاری رسا 22 آبان 1397 خبر گزاری رسا 23 آبان 1397 خبر گزاری رسا 24 آبان 1397 خبر گزاری رسا 25 آبان 1397 خبر گزاری رسا 26 آبان 1397 خبر گزاری رسا 27 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آبان 1397 خبر گزاری رسا 29 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۴    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در حالی از برجام به عنوان توافقی ناقص یاد کرد که قبلا در مقاله مشترکی که با دیوید کامرون و فرانسوا اولاند منتشر کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۰    
آنچه در خروجی دانشگاه ها می بینیم، فارغ التحصیلان و اساتید آینده اغلب با رویکرد سکولار حتی در حوزه علوم انسانی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۵    
نصرپور مشهد را به دلیل وجود حوزه کهن و علما و روحانیان مبارز و نیز وجود مضجع شریف علی بن موسی الرضا(ع) حائز اهمیت و پیشرو در برنامه های انقلابی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
یک منبع آگاه اعلام کرد رییس واحد اطلاعات مالی که مسؤول و رابط تبادل اطلاعات بر اساس FATF با خارج از کشور است، ممنوع الخروج شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۴    
مقامات ارشد غربی در رفتاری هوشمند و برنامه ریزی شده، معمولاً به تهران سفر نمی کنند و بیشتر از مقامات درجه 2 و 3 در دیپلماسی با تهران بهره می گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
می گویند، مجرم های دانه درشت اقتصادی را که خون مردم را در شیشه می کنند، اعدام نکنید. مشروبات الکلی را آزاد کنید. به زنان بد کاره خیابانی کاری نداشته باشید و به شغلشان رسمیت ببخشید!...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: لوازم خانگی 200 خانوار مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از سوی آستان قدس رضوی تهیه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۳:۰۳    
حضرت آ یت الله سبحانی با اشاره به کمبود خطیب و منبری قوی در کشور گفت: نباید کسانی را که دارای استعداد خطابه هستند درگیر کفایه و مکاسب کنیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۴    
آیین رونمایی کتاب وحدت هستی و هستی واحد نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی با سخنرانی سید مصطفی محقق داماد، علی اوجبی و عبدالله صلواتی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۹    
رییس جمهور با بیان اینکه امروز همه در کنار هم تلاش خواهیم کرد درس عبرتی به دشمنان بدهیم تا بفهمند نمی توان با مردم ایران ظالمانه برخورد کرده و با فشار و تهدید این ملت بزرگ را مجبور به تسلیم کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۸    
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به جنایات آل سعود به ویژه در موضوع یمن، گفت: اگر کسی زخم خورده ای را ببیند، گرسنه ای را ببیند و بگوید به من چه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۵    
سردار شیرازی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه روحانیون را به تعهد، خوش خُلقی، مردمی بودن و دوری از تجمل گرایی سفارش می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۳    
به کوشش سه تن از فعالان قرآنی، مبانی وحیانی، روخوانی و تجوید قرآن کریم در حسینیه شیعیان مسکو تدریس می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۶    
نشست ائتلاف ادیان برای امنیت جوامع، کرامت کودک در جهان دیجیتال با حضور شیخ محمد بن زاید آل نهیان در ابوظبی افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۳    
حجت الاسلام ابوترابی درباره لزوم توجه به افزایش سرانه مطالعه گفت: برای توسعه کتاب و کتابخوانی علاوه بر تجهیز کتابخانه ها به افزایش و ایجاد انگیزه نیاز است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خداوند نسبت به بندگانش حنّان است، گفت: یکی از ویژگی های ممدوح حضرت یحیی(ع) که سبب محبوبیت ایشان در بین مردم شده بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۴    
حضرت آ یت الله نوری همدانی با بیان این که متأسفانه مسأله حل مشکل گرانی و معیشت هنوز در کشور محقق نشده است، گفت: مردم باید رفاه، ارزانی، اشتغال و ثبات قیمت ها را در سفره های خود لمس کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۲    
مسؤول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در 60 کشور جهان شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی را تاسیس کرده و طلاب در آن مشغول تبیین معارف نبوی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۱۳    
فرمانده سپاه 15 خرداد گفت: در راستای ترغیب جوانان به ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی، مراسم "ضیافتی در عرش و تجلیل از 40 زوج جوان" برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۱۳    
با حضور رییس جمهور 35 طرح و پروژه اقتصادی و زیربنایی به طور همزمان در سطح استان آذربایجان غربی، آغاز و به بهره برداری رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۷    
سردار نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به تنهایی مقابل زورگوئی های دنیا ایستاده، گفت: هیچ کشوری توان مقابله با ایران را ندارد و انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است با هر کشوری که فکر دخالت در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهرهای کارآفرین و تشکیل ایالت های اقتصادی، راهکار مقابله با تحریم آمریکا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۴    
امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) آمدند تا انسان هایی که از فطرتشان دور شده اند را به فطرتشان برگردانند، گفت: راه و روش، رفتار، کردار و اخلاق پیامبراکرم(ص) برای مسلمانان الگو است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۸    
صدور سند مالکیت زمین وقفی طبران سربیشه، درخواست امام جمعه آیسک از وزیر کشور و ضرورت تأمین زیرساخت های لازم برای اردوهای راهیان نور عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۵    
حجت الاسلام فلاحی گفت: ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی از اهداف استکبار جهانی است و دشمنان اسلام درپی رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۲    
راه آهن مهاباد – ارومیه با حضور رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت و مرکز استان آذربایجان غربی رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۹    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز منافع و امنیت ملی ما با مردم یمن گره خورده است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۶    
بیمارستان 225 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان خوی، با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۶    
حجت الاسلام فیض آبادی با اشاره به این که گناه زندگی طلبه را نابود می کند، گفت: گناه سبب دور شدن از خدا شده و طلبه زمانی می تواند سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشد که از گناه دوری کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۳    
امام جمعه کرج گفت: قیاس خیلی خطرناک است زیرا انسان را دچار تکبر می کند؛ قیاس ناقص، رهزن است و سبب انحراف ذهن می شود و زمانی رخ می دهد که شخص احاطه علمی بر جوانب یک موضوع نداشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۷    
آیت الله رشاد درباره تفاوت مجالس اغنیا و فقرا از دیدگاه امام علی(ع)، گفت: غالبا زمانی که فقرا گرد هم جمع می شوند اغلب آنان از مشکلات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۷    
رییس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت خودداری مسؤولان از سخنان مجمل و دو پهلو که ممکن است مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد، از آنان خواست که در مورد اظهارات خود دقت کافی روا دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۴    
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر لزوم حمایت جدی دستگاه قضایی از تولید کنندگان، گفت: امروز در امور قضا نیازمند توجه جدی مسؤولان هستیم و این یک حرکت جهادی را می طلبد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، از افتتاح کتابخانه شهدای مدافع حرم منطقه منبع آب اهواز در 30 آبان ماه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۸    
تجمع اساتید، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه شهرستان دامغان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت ادامه جنایات مثلث سعودی، صهیونیستی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۵    
حجت الاسلام باقری با اشاره به اجرای سیاست التزام به تحصیل طلاب در استان محل تولد خود، گفت: با اجرای این سیاست در حوزه علمیه سیستان و بلوچستان نیاز استان به امام جماعت در مساجد و مدارس برطرف شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۱    
بسیج؛ نیروی پیروز در عرصه های مختلف، ویزیت رایگان طرح شهید رهنمون در مناطق محروم اسفراین و برگزاری جشن وحدت در راز و جرگلان عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۸    
معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی کشور با بیان سیاست های کلی نهاد در رابطه با ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت: خوزستان با احتساب کتابخانه های عمومی و مشارکتی در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۲    
آیت الله شفیعی با بیان اینکه کتاب حاصل تمدن و فرهنگ گذشتگان و آیندگان است، گفت: ایران اسلامی یکی از موفق ترین کشورها در حوزه کتاب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۹    
امام جمعه قرچک با بیان اینکه در این شهرستان همدلی های خوبی بین مسؤولان برقرار است، گفت: دنیای امروز تشنه اخلاق پیامبر اکرم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۶    
روحانیان و طلاب حوزه علمیه شهرستان شوش از هیات دولت و مسؤولان ذی ربط خواستار پرداخت مطالبه به حق کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۰    
امام جمعه چالوس با اشاره به این که امروز رهبر انقلاب پرچم دار تحقق عملی وحدت در جهان اسلام هستند، گفت: آل سعود جنایت کار با حمایت آمریکایی ها همواره بر طبل تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی می کوبند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۷    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امت اسلامی مشترکات بسیاری برای رسیدن به وحدت عملی در اختیار دارند، گفت: مسلمانان باید با کنار گذاشتن اختلاف نظرهای سطحی در سایه قرآن ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۴    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ایران اسلامی با وجود همه فشارهای دشمنان به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۰    
شورای بین الملل حمایت از محاکمه عادلانه، احکام قضایی رژیم آل خلیفه در حق شهروندان بحرینی را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۴    
جریان اسلامی الوفاء بحرین تحریم انتخابات در این کشور را به منزله همه پرسی واقعی درباره اصل رژیم عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۵    
رژیم صهیونیستی در مرحله حساس امنیتی قرار گرفته و گزینه های محدود و پرهزینه ای را در جبهه غزه و لبنان و سوریه در اختیار دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۹    
رییس انجمن علمای صور لبنان ضمن اعلام اینکه ایران حامی واقعی فلسطین است، تأکید کرد: اقدامات انجام شده علیه ایران منجر به تضعیف اراده این کشور نخواهد شد بلکه بر قدرت آن می افزاید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۹    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی به افزایش تلفات غیرنظامیان یمن در نتیجه حملات پهپادی آمریکا و همچنین شدت گرفتن این حملات در دولت دونالد ترامپ اذعان کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۶    
دفتر ریاست جمهوری عراق ادعای برخی رسانه های عربی مبنی بر میانجی گری برهم صالح میان ایران و عربستان را تکذیب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۳    
وزیر اوقاف مصر با بیان اهمیت رعایت شرایط فتوا از جمله زمان و مکان، نواندیشی دینی را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۴    
دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمن در آستانه 40 سالگی انقلاب گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۹    
یک تحلیلگر آمریکایی حمله ائتلاف سعودی به شهر الحدیده در غرب یمن که به کشته شدن حدود 150 تن منجر شد را مورد انتقاد قرار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر خارجه کویت می گوید که اجلاس آتی شورای همکاری خلیج فارس با وجود اختلافات به وجود آمده بین سه عضو آن با قطر، با شرکت همه اعضا در ریاض برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۳    
فرمانده عملیات الحشد الشعبی در غرب استان الانبار عراق تاکید کرد: نیروهای حشد الشعبی در معرض اقدامات تحریک آمیز نظامیان آمریکایی قرار دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۰    
منابع معارض در سوریه ضمن اشاره به آماده شدن ائتلاف و قسد برای عملیات زمینی، از حضور یک نیروی وابسته به یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در شرق سوریه خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۷    
شبکه العربیه با اشاره به اینکه اغلب فرماندهان تکفیری داعش در شهرک هجین سوریه مستقرند، از احتمال حضور خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی در این شهرک خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۸    
معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: دومین آزمون رشته کارشناسی زبان انگلیسی گرایش مطالعات اسلامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از سوی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۵    
رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا خیال می کرد با فشار چند ماهه ملت ایران تسلیم می شود، گفت: نمی گذاریم فشارهای آمریکا و مزدورانش برای مردم مشکلات بزرگ ایجاد کنند و هرگز در برابر فشار دستها را بالا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۹    
حجت الاسلام لطفی نیاسر در نشست خبری ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز قم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۷    
خبرنگار خبرگزاری رسای خوزستان از سوی نهاد کتابخانه های عمومی استان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۱    
منابع صهیونیستی از احتمال استعفای دو وزیر دیگر این رژیم خبر دادند که استعفای وزرای آموزش و دادگستری در صورت تحقق، به معنای فروپاشی ائتلاف حاکم بر سرزمین های اشغالی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۸    
در تلاش برای عبور از بحران فروپاشی کابینه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود مسؤولیت سرپرستی وزارت جنگ این رژیم را برعهده گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۵    
رییس کمیته عالی انقلاب یمن گفت که یمن در راستای حمایت از صلح و از بین بردن هرگونه بهانه ائتلاف سعودی برای ادامه تجاوزاتش ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۲    
جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران در نشست خبری ویژه برنامه های هفته بسیج استان تهران را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۶    
الازهر مصر با تکذیب فتوای تحریم جشن میلاد پیامبر تاکید کرد که برگزاری این جشن از نظر شرعی مستحب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۸    
مسؤول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه گفت: مراد از عبادت تلاش برای ایجاد وحدت است و تلاش اهل تسنن و تشیع برای ایجاد وحدت نیز مصداق عبادت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۲    
رییس جمهور به همراه جمعی از وزرای دولت تدبیر و امید برای بررسی و افتتاح برخی طرح ها وارد استان آدرباجان غربی شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به اجرای 380 پروژه محرومیت زدایی و اهدای 110 جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم در لرستان از سوی بسیج اشاره کرد و گفت: پروژه ها شامل مسجد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۴    
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری نهمین اجلاسیه اساتید علوم عقلی با پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی و سخنرانی مدیر حوزه های علمیه خبرداد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۸    
امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: امروز یکی از دلایل ضعف و ناتوانی مسلمانان در برابر نقشه های استکبار جهانی، دور شدن از قرآن و سیره پیامبراکرم(ص) است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۵    
دومین پیش نشست همایش ملی فلسفه کلام با موضوع علم کلام، آسیب ها و بایسته ها به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری انجمن علمی کلام اسلامی حوزه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز فلسطین محور جهان اسلام و پاره تن اسلام است و فلسطینیان با تمام سختی ها در مبارزه با دشمن قرار دارند و دولت پوشالی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۰    
محمدرضایی با بیان این که طبق بیان علامه طباطبایی(ره) دین و فلسفه دو تعبیر از یک واقعیت هستند، گفت: متأسفانه امروزه برخی سعی می کنند تفکر عقلی را از تفکر دینی جدا کنند که در این صورت تفکر داعش از آن ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۰    
امام جمعه بجنورد گفت: نخبگان جوامع مسلمان به ویژه علما و بزرگان دینی اعم از شیعه و سنی باید نقش پیشگامی و پیشتازی را درزمینه تقویت اتحاد و انسجام اسلامی ایفا کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل تبلیعات اسلامی خراسان جنوبی گفت: روح و روان، اندیشه، فکر و اعتقادات مردم برخلاف جسم انسان، نیاز به طبیب روح دارد از این رو مسؤولیت علمای دین در این بخش سنگین است و همه ما باید تلاش مجاهدانه و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جامعه منتظر جامعه ای امیدوار است، گفت: انسان منتظر هرگز ناامید نمی شود و در مواجهه با سختی ها و ناملایمات صبور بوده و می داند که به برکت اهل بیت(ع) خداوند باران رحمتش ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۱    
امام جمعه اهواز با بیان این که رهبر معظم انقلاب دغدغه خاصی نسبت به مشکلات استان خوزستان دارند، گفت: بنده از نزدیک توجه خاص رهبری نسبت به مردم خوزستان را مشاهده می کنم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۲    
حجت الاسلام ضیایی با بیان اینکه خودشناسی لازمه رسیدن به خداوند است، گفت: هدف طلاب از تحصیل علوم حوزوی خودشناسی و رسیدن به قرب الهی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۶    
11 طلبه مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز به دستان آیت الله موسوی جزایری ملبس شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: یقینا یکی از دلایل موفقیت های جامعه المصطفی مدیریت های کم نظیر آیت الله اعرافی بوده است به طوری که نام این نهاد بزرگ علمی در دنیا قرین با نام آیت الله اعرافی شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۸    
عضو هیأت علمی گروه فلسفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تأکید کرد که امروز بیش از هر روزی نیاز به فلسفه و علوم عقلی در حوزه به چشم می آید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۵    
حجت الاسلام مصطفی پور در تبیین نظریه گوهر و صدف دین از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) تأکید کرد که علامه طباطبایی(ره) گوهر و صدف دین را توحید می داند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۱:۳۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به ادبیات بشارت دهنده و امیدبخش رهبر معظم انقلاب در رابطه با آینده درخشان جمهوری اسلامی گفت: تا جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی به قوت های جدیدی دست پیدا خواهیم کرد.